Mannen! Soms zijn het gewoon pipo's!

30-06-2015 11:49 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Papa is een Pipo! Was de uitspraak van zijn zoon. Ja inderdaad papa is een Pipo!



We gaan 3 weken op vakantie. Eerst twijfelde ik wel of niet te gaan. paard had/heeft een longontsteking. Hij is bijna als hergeboren! In de wei galoppeerde hij soms al een rondje. Komt daarna wel hijgend bij je. maar gaat de goede kant op!

Vanaf deze week gaat de stal hem als stappaard gebruiken. Kinderen stappen onder begeleiding buiten op hem. Kinderen beleven er plezier aan, hij vind het heerlijk al die aandacht hij vind het heerlijk een stukje wandelen en zijn conditie word zo heel langzaam weer opgebouwd.

Kortom gaat super goed met hem en ik heb een zorg minder. Laat hem met een fijn gevoel thuis wetend dat hij ook een fijne vakantie heeft. Dat hij geen aandacht te kort komt en dat er goed op hem gepast word.



Dan nu het papa is een Pippo gedeelte.

Hij heeft dus wéér via een manier waarvan de rest denkt hoe krijg je het voor elkaar een blessure opgelopen.

Tijdens het appen vergeten dat er voor de deur van zijn kantoor pand een opstapje zit. Gevolg een verrekte knieband.

Voor de 3de keer.



En eerst te eigenwijs om naar een dokter te gaan! Ik heb dat vaker gehad. Doe er een brace om heen en als ik wat veder moet lopen gebruik ik krukken. Het komt wel goed schatje.

En gewoon op vakantie willen!!

Uiteindelijk op verzoek van mij toch bij de dokter geweest. Advies rust houden. Mocht het na 2 á 3 weken nog biet goed zijn even terug komen.

Mooi kunnen we toch op vakantie! Was het eerste wat hij zei toen we buiten stonden.



We gaan morgen dus weg.

Vanmorgen is hij de autosleutels verloren. Leg het nou op de vaste plek! Wil niet om 6 uur s'ochtend nog eens een autosleutels moeten zoeken.

Ik word gek als ik zoiets voor mijn vakantie kwijt ben. Hij zegt rustig O maar we hebben nog een auto!

(Gezellig joh! Met zen 6en in een Audi A3. Dan moeten er ook nog koffers, kinderwagen en 65 kg hond mee. )



Zijn verblijfsvergunning verloopt over 3 maanden. Ja vraag ik aan als we thuis komen. Wedde op de laatste dag.
Leuk
Kan je zonder verblijfsvergunning een eigen bedrijf hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:Anyco schreef op 30 juni 2015 @ 11:59:

Kan je zonder verblijfsvergunning een eigen bedrijf hebben?Ligt eraan waar je bedrijf is gevestigd lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
je zeurt.
..popcorn?
Alle reacties Link kopieren
Verblijfsvergunning gewoon laten aflopen dan. Probleem over drie maanden opgelost.
Ach mijn zus is een week na een operatie met het vliegtuig op vakantie geweest. Daar wat rust houden en in de rolstoel op het vliegveld maar dat ging prima.



En wat die sleutel betreft, tja dat is menselijk. Kunnen jullie niet voor vertrek nog even goed zoeken want ik snap wel dat dit niet fijn op vakantie gaan is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aureel schreef op 30 juni 2015 @ 12:05:

Verblijfsvergunning gewoon laten aflopen dan. Probleem over drie maanden opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Ja, en mama's zijn soms net Mamaloes..



Je klinkt als zijn moeder ipv z'n echtgenote.. Jij bent nooit eens wat kwijt? Jij gaat nooit door je enkel op een plek waar je dagelijks komt? (ik wel dus, ja in beide gevallen)
Later is nu
wat wil je nou eigenlijk van ons weten?
Nou, fijne vakantie dan maar.
Wat is het probleem? Is hij expres op z'n plaat gegaan en knie bezeerd?

En... raak jij nooit iets kwijt?



Gewoon even goed zoeken, tenzij hij al weet dat hij de sleutel buiten de deur is kwijtgeraakt.

Anders even contact opnemen met de garage en kijken of zij je aan een reservesleutel kunnen helpen, als je die al niet ergens hebt.



Fijne vakantie met kind, hond en Pipo!
Je klinkt als iemand waar ik niet graag mee op vakantie zou gaan.

Neem een wijntje en relax (en zit niet zo achter z'n broek aan, je bent z'n moeder niet)
Alle reacties Link kopieren
Papa is geen pipo, mama is gewoon aan vakantie toe. Of ben je altijd zo?
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Mama is een clown.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Jij bent zijn moeder? En dat je zoon van zijn vader zegt dat het een Pipo is, goh, van wie zou hij dat vaker horen?



Over 3 maanden is zijn vergunning tot verblijf toch verlopen, heb je weer een grote zorg minder. Of ga je hem toch redden en alvast telefoontjes voor hem plegen?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg hier bijna de neiging om hihi te zeggen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Tja, een ezel stoot zich over het algemeen niet twee keer aan dezelfde steen. Als hij niet wil leren van zijn fouten moet hij toch echt zelf op de blaren zitten. Ik zou gewoon op vakantie gaan. Waarom maak je van zijn problemen de jouwe?
Jeetje, het houdt je wel bezig hè, die vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Met dit verhaal kun je beter een clowns neus op gaan zetten....

Dan word het tenminste nog leuk.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Maar nog beter om bij bruna jezelf op te gaan geven, om een leuk klein boekje uit te gaan brengen...

Zo,n fantasie boekje.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Met dat verhaal van het paard in het begin dacht ik nog dat je met een pipowagen op vakantie zou gaan. Papa op de bok, net Pipo
Later is nu
Duidelijk tijd voor vakantie.... hihi.
de gebruikelijke stress voor vakantie
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 30 juni 2015 @ 12:12:

wat wil je nou eigenlijk van ons weten?Dat zou ik nou wel eens willen weten :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven