Mannen van tegenwoordig en Tinder

22-11-2014 15:24 542 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ligt het nou aan mij of wil niemand meer een relatie? Met de eindeloze mogelijkheden van Tinder, wat je bijna letterlijk kan vergelijken als een lopend buffet (zo eentje waar het gerecht naar jou toe komt, en als je het niet lekker vind, wacht je tot de lopende band iets is opgeschoven om het volgende te proeven) lijkt het wel alsof de meeste mannen geen zin meer hebben in vastigheid. De trend is nu opeens om zo veel mogelijk in het rond te neuken. Monogamie is zogenaamd onderdrukking uit de jaren 50 en volgens vele mannen is de man er op geprogrammeerd om zijn zaad bij zoveel mogelijk vrouwen te lozen.



Misschien ligt het aan 20ers, maar ik heb hiervoor wel lange relaties gehad, dus ik denk echt dat het te maken heeft met het feit dat die app opeens op de markt is. Elke keer als ik een date scoor, lijkt die vent niks serieus te willen behalve even "scharrelen". Ik zit er bijna aan te denken om in de religeuze hoek te gaan zoeken (ben zelf atheist) omdat dit gewoon niks wordt.
Alle reacties Link kopieren
Serieus? Neem je Tinder als graadmeter voor het bestaan van de Serieuze Man?



Eerlijk gezegd denk ik dat serieuze mannen niet snel te vinden zijn op sites. En met serieus bedoel ik stabiel en geen onverwerkte bagage. Ik hoor best veel verhalen dat het allemaal klikt in het begin, maar dan de bagage de kop op steekt. Dus serieus wil niet zeggen geschikt relatiemateriaal om maar niet te spreken over de niet serieuze mannen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar iedereen die ik ontmoet op de universiteit blijkt op Tinder te zitten en rond te scharrelen. Op mijn werk idem dito. Mannen uit fatsoenlijke milieus dus, echt geen foute loverboy types. Ik ontmoet gewoon geen serieuze mannen, en ik weet niet waar dat aan ligt.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik Tinder nou echt de meest domme manier om en serieuze relatie op te duikelen

Ok de uitzonderingen zullen er zijn

Maar volgens mij is Tinder vooral bekend door het scoren van een snelle neuk

Zowel voor mannen ALS voor vrouwen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik ontmoet eigenlijk altijd mannen die wel een relatie willen...alleen wil ik dat niet, dus dan houdt het al snel op..dus er zijn echt wel mannen die een relatie willen
Alle reacties Link kopieren
Ik had op een blauwe maandag een serieus datingprofiel, maar na een dag al verwijderd want daar kwam echt alleen volk met "baggage" op af. Het punt is dus niet dat Tinder an sich slecht is. Als er maar een klein percentage op zat dan zei ik niks. Maar het lijkt wel alsof elke man van 25-35 er op zit/heeft gezeten. Ik ben iedereen die ik ken er op tegen gekomen!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft elke single de app wel op zijn telefoon staan

Of ze er ook daadwerkelijk allemaal wat mee doen is een tweede

Het is natuurlijk ook lekker tijdverdrijf

Beetje heen en weer swipen

Waarom maak je er zo'n ding van?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik maar geen serieuze mannen lijk te ontmoeten en ik me afvraag of het daar door komt.
Alle reacties Link kopieren
Tinder is de plek voor mensen die op seks uit zijn.



Je kan mannen bij toeval ontmoeten, bijvoorbeeld op een bruiloft, in de supermarkt, of bij de trein.

Start met een vriendschap, niet met een datingsite of datingapp, zou ik zeggen.



En misschien helpt het ook als je je er opener in zou staan. Dus met minder voorbedachte ideeën over goede milieus en vaste relaties.



Ik zou zelf trouwens niet via zo'n app gaan 'zoeken' hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de app een korte tijd gehad, puur om te zien wat het was. Begonnen in een straal van 20 km afstand en ik heb meer naar links geswiped dan naar rechts (of hoe was het ook alweer als de foto je niet aansprak?). Oke, ik woon ook in dorpjejeje (om aan te geven hoe klein ) dus dat zal ermee te maken hebben gehad, en was dus zo door de profielen heen .



Uiteindelijk op de maximum afstand gezet maar vond het nog steeds niks.

Ik heb niks tegen scharrelen alleen dan liever via een seksdating site. Oh, en om nog antwoord te geven: nee, ik wil idd geen relatie. Liever een vaste SV.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik inderdaad minder zoeken en het maar op me af laten komen.



Ik wil wel een relatie en ook monogaam. Ik kan er niet mee leven dat ik iemand moet delen. Helemaal niet als er kinderen zijn. Dan staat je relatie continu onder druk, want wie weet of hij er met die ander vandoor gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond er een veel te serieuze man. Ik kreeg het helemaal benauwd van hem.

Op zo'n andere foute app vond ik leuke vent en dat is echt wel een goeie vriend geworden. Geen relatie maar wel een goeie vriend, ik geloof dat ik daar ik meer behoefte aan heb dan aan een relatie, dus voor mij werken ze prima , die apps.



En dan de lol als je je getrouwde buurman of een vage kennis erop tegenkomt! Ik vind het af en toe heel leuk.
Wat is een SV? Seksvriend?



Maar denken dat het door Tinder komt dat mannen geen serieuze relatie willen, is een beetje hetzelfde als ehm.. Als denken dat het door de Lidl komt dat veel mensen graag goedkoop boodschappen doen.



Veel mensen doen het ook voor de lol en uit nieuwsgierigheid, denk ik. Ik heb zelf een keer op de telefoon van m'n zusje voor haar "ge-Tindert" en ik had er de grootste lol in. Vond het echt jammer dat op een gegeven moment de mannen op waren.
Alle reacties Link kopieren
Schmetterling ik heb je vorige topic gelezen en je komt nogal erg op zoek naar een relatie over. Als ik een kerel was zou ik daar al de benen van nemen. Is niet bedoeld om je af te zeiken maar IRL straal je dat waarschijnlijk ook uit. Probeer eerst eens vrede met jezelf te hebben.



Een datingsite levert af en toe een goeie match op maar heel vaak niks

Mijn man heeft trouwens nooit aan internetdaten gedaan. Volgens eigen zeggen omdat het een soort eindeloze supermarkt met keus is. Zo veel dat je toch nooit kan kiezen. Daar word je alleen maar ontevreden van dus hij heeft het maar links laten liggen. Is het ook makkelijker tevreden zijn met wat je hebt.



Leef dus gewoon je leven IRL en je komt wel iemand tegen. Misschien niet nu meteen maar binnen nu en een paar jaar vast wel.
precies
Alle reacties Link kopieren
Tinder lijkt me inderdaad een keuring ja (heb er nooit opgezeten maar wat ik er over lees is het inderdaad gewoon een keuring)



Maar je hoeft dus niet aan de keuring mee te doen! En er zullen ook anderen zijn die daar geen zin in hebben. Je vind ze daarom alleen niet zo snel. Maar je komt er heus wel tegen in de loop van de tijd.



En als je in de tussentijd een beetje wil scharrelen lijkt Tinder dan weer wel geschikt.
Alle reacties Link kopieren
Ps Ik vind trouwens niks mis met de mannen van tegenwoordig. Ik kom regelmatig leuke, gezellige, grappige, prima uitziende mannen tegen. En ze zijn ook nog eens een stuk moderner dan de generatie 50+ (even gechargeerd) Niet allemaal single. Maar die zitten er heus wel tussen.
Het ligt aan jou. Sorry.
Schmetterling



Ik denk dat jouw posts hier veel meer zeggen over hoe jij de wereld bekijkt dan hoe de wereld is. Werk eens aan je zelfvertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp gewoon niet waarom een man een ander zou willen als hij thuis een liefdevolle, knappe, intelligente en sociale vrouw op de bank heeft. Maar misschien is dat mijn naiviteit.



En ja, ik heb veel om aan te werken, dat klopt. Ik wil te graag. Ben ook niet gewend dat als ik keihard werk, er veel in steek en veel reflecteer, dingen alsnog niet werken. Voor mij is het frustrerend. Misschien ook omdat ik strenge normen en waarden heb.
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met normen en waarden hebben, daar zul je ook niet de enige in zijn. De vraag is mss of het realistisch is om er zó strak aan vast te houden dat je daardoor weigert op sommige punten water bij de wijn te doen. Zo interpreteer ik het althans, dat alles alleen op jóuw manier zou moeten want anders is het/de ander niet goed.



Dat is iets anders als je waarden en normen geheel laten varen trouwens.

Jij bent niet perfect, je evt. partner zal dat ook niet zijn.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:schmetterling schreef op 22 november 2014 @ 17:08:



En ja, ik heb veel om aan te werken, dat klopt. Ik wil te graag. Ben ook niet gewend dat als ik keihard werk, er veel in steek en veel reflecteer, dingen alsnog niet werken. Voor mij is het frustrerend. Misschien ook omdat ik strenge normen en waarden heb.

Dat hoeft niet hoor

Een relatie IS niet keihard werken, dat gaat best wel een beetje gewoon vanzelf

Gaat het niet, geen tijd en energie meer insteken

Zeker in de begin fase van iets
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou, als je die mannen ook op deze manier benaderd begrijp ik ze wel. Je moet niet alles tot in den treuren analyseren joh.
Alle reacties Link kopieren
Tinder is totaal niet representatief voor de gemiddelde man.
Alle reacties Link kopieren
Wat zei ik nou over jezelf niet te grabbel gooien voor elke man die een beetje vriendelijk doet alleen maar omdat je een relatie wilt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven