Marokkaanse jongeman.. minst aantrekkelijk voor een relatie?

05-10-2015 23:04 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Hollandse (jonge) vrouw,



Het valt mij enige tijd op dat ik jouw aandacht maar niet kan trekken.



Of ik nou bij de bakker naast je in de rij sta, in de trein tegenover je zit of op de zaterdagavond naast je bij de bar sta... je ziet me niet staan. Alsof ik lucht ben.



Nee... ik '''psst...psst'' niet naar je op straat noch val ik je lastig met slechte openingszinnen.



Ik vraag me af zijn Marokkaanse mannen simpelweg minder aantrekkelijk door de imagoschade of ligt het aan mijn geval? Ik zie er goed uit, ben hoogopgeleid, strak in het pak, goede baan, leuk huisje... maar blijkbaar is dit niet goed genoeg. Ik zie de leukste Hollandse vrouwen met mannen omgaan die hun zaakjes niet in orde hebben, erbij lopen als slonsbakken, weinig romantisch zijn tegenover hun vriendin en ook nog eens niet kunnen dansen...





p.s. en voor de blanke boze mannen ''eerst pakken jullie onze banen af en nu willen jullie ook onze vrouwen'', rustig aan. Ik wil er maar ééntje.





-----------



Poll luidt:



In beginsel sta ik minder open om benaderd te worden door een Marokkaanse man dan door anderen.

In beginsel sta ik minder open om benaderd te worden door ee

Totaal aantal stemmen: 154

Ja (71%)
Nee (29%)
Alle reacties Link kopieren
Que?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Kssssht....Kssssht!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik val niet op pakken, daar komt het door.
Nee hoor. Een leuke man is een leuke man. En of hij dan uit Nederland, Marokko of Chili komt maakt geen fluit uit wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je wel deodorant?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet van strak in het pak.

En ook niet van veel aftershave.

Dus...
...
Al helpt je Marokkaanse broeder die hier eens in de paar weken een topic opent met 'Marokkanen hebben de grootste piemels ooit' niet echt mee aan het imago
-
anoniem_227901 wijzigde dit bericht op 11-11-2018 00:02
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is het vooroordeel van geen 2de viool willen spelen. Niet voorgesteld worden aan familie omdat je er niet bij past vanwege je NL zijn.....dat het misschien allemaal stiekem moet. Dan wel het gevreesde wachtbankje tot er wel een geschikte moslims is gevonden. Het tegendeel bewijs je niet met uiterlijkheden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Mee eens Sid-Returns!
Zolang hij geen Moslim/Christen/Jehova/enz is en geen bontrand aan zijn jas heeft ( ) sta ik open voor een date.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie echt niet van welke afkomst iemand is als ik bij de bakker sta. Waarom link jij dat je niet gezien wordt aan jouw afkomst? Hoe komt het dat je dit denken hebt opgebouwd?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wil best eens een Halal lul uittesten. Maar voor een relatie sla ik een Marokkaan over. Relatie met Hollandse man is al moeilijk genoeg.
quote:Sid-returns schreef op 05 oktober 2015 @ 23:09:

Al helpt je Marokkaanse broeder die hier eens in de paar weken een topic opent met 'Marokkanen hebben de grootste piemels ooit' niet echt mee aan het imago
Ik zou idd in eerste instantie wel bang zijn dat ik een leuk tussendoortje ben tot zijn goedgekeurde moslimbruid gevonden is. Maar dat dat een vooroordeel is snap ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sid-returns schreef op 05 oktober 2015 @ 23:09:

Al helpt je Marokkaanse broeder die hier eens in de paar weken een topic opent met 'Marokkanen hebben de grootste piemels ooit' niet echt mee aan het imago Ah nee, had ik dus net die ene marokkaan met een kleine lul te pakken...heb ik weer!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 05 oktober 2015 @ 23:09:

Ik zie echt niet van welke afkomst iemand is als ik bij de bakker sta. Waarom link jij dat je niet gezien wordt aan jouw afkomst? Hoe komt het dat je dit denken hebt opgebouwd?

Laat maar:

1.

quote:viva-amber schreef op 05 oktober 2015 @ 23:09:

Het is het vooroordeel van geen 2de viool willen spelen. Niet voorgesteld worden aan familie omdat je er niet bij past vanwege je NL zijn.....dat het misschien allemaal stiekem moet. Dan wel het gevreesde wachtbankje tot er wel een geschikte moslims is gevonden. Het tegendeel bewijs je niet met uiterlijkheden.2.quote:glitter@spice66 schreef op 05 oktober 2015 @ 23:09:

Wil best eens een Halal lul uittesten. Maar voor een relatie sla ik een Marokkaan over. Relatie met Hollandse man is al moeilijk genoeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Mannen strak in pak vind ik altijd wel leuk staan. Maar ik val gewoon niet op marrokaanse jongens
Me? Crazy? I should get down off this unicorn and slap you
Wat hier al eerder gezegd wordt, misschien zijn ze bang dat het allemaal veel gedoe wordt met het in de familie betrekken en zo.
-
anoniem_227901 wijzigde dit bericht op 11-11-2018 00:02
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:unicorngirl schreef op 05 oktober 2015 @ 23:12:

Mannen strak in pak vind ik altijd wel leuk staan. Maar ik val gewoon niet op marrokaanse jongens

Maar zie je dat dan van afstand? Ik niet.

Serieus niet, ik kan echt niet inschatten door te kijken van welke afkomst iemand is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik val er niet op. Meer kan ik er niet van maken.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Enn, zie je echt het verschil tussen een Hollander en een Marokkaan of een Gambiaan niet?



Zo heel ingewikkeld is dat niet toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik val meestal niet op Nederlanders, op enkele uitzonderingen na.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven