Marokkaanse jongeman.. minst aantrekkelijk voor een relatie?

05-10-2015 23:04 247 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Hollandse (jonge) vrouw,



Het valt mij enige tijd op dat ik jouw aandacht maar niet kan trekken.



Of ik nou bij de bakker naast je in de rij sta, in de trein tegenover je zit of op de zaterdagavond naast je bij de bar sta... je ziet me niet staan. Alsof ik lucht ben.



Nee... ik '''psst...psst'' niet naar je op straat noch val ik je lastig met slechte openingszinnen.



Ik vraag me af zijn Marokkaanse mannen simpelweg minder aantrekkelijk door de imagoschade of ligt het aan mijn geval? Ik zie er goed uit, ben hoogopgeleid, strak in het pak, goede baan, leuk huisje... maar blijkbaar is dit niet goed genoeg. Ik zie de leukste Hollandse vrouwen met mannen omgaan die hun zaakjes niet in orde hebben, erbij lopen als slonsbakken, weinig romantisch zijn tegenover hun vriendin en ook nog eens niet kunnen dansen...





p.s. en voor de blanke boze mannen ''eerst pakken jullie onze banen af en nu willen jullie ook onze vrouwen'', rustig aan. Ik wil er maar ééntje.





-----------



Poll luidt:



In beginsel sta ik minder open om benaderd te worden door een Marokkaanse man dan door anderen.

In beginsel sta ik minder open om benaderd te worden door ee

Totaal aantal stemmen: 154

Ja (71%)
Nee (29%)
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 oktober 2015 @ 15:32:

[...]



Nasrdin Dchar zeker ook?



https://www.google.nl/sea ... PqtyAIVQrUUCh0lrwE_#imgrc=GyWVf_ubFB1g3M%3ADoe mij maar 1x Nasrdin Dchar, klinkt als een gerecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 oktober 2015 @ 15:34:

[...]



En Egyptenaren, Algerijnen, Irakezen, Albanezen, Iraniërs?Brrrr nee, nog minder.
Alle reacties Link kopieren
Ik val niet op mannen uit een andere cultuur. Dat kan ook net zo goed een Belg, een Deen zijn of een Fries.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Interessant topic. Ik heb overigens op `ja` gestemd. Waarom?

Ik ben wel eens uitgescholden voor ´hoer`. Alleen maar omdat ze me zagen. En ik draag geen hoerige of sexy kleding, gewoon spijkerbroek, sweater of iets in die zin.

En dat was door Marokkanen. En als meisje ben ik wel eens door ze lastig gevallen in het zwembad.



Neem je het mij kwalijk dat ik op ja gestemd heb?

Marokkaanse jongens hebben me zelf te kennen gegeven hoe ze over vrouwen denken. Als vrouwen niet onderdanig onder een hoofddoekje lopen, en ze leiden een prettig leven waarin ze kunnen sporten en zich kunnen ontplooien, dan zijn ze kennelijk hoeren.



En ik weet wel dat niet alle Marokkaanse mannen zo zijn. Maar ik denk wel dat ze gewend zijn dat vrouwen toch min of meer tweederangs zijn. En je kunt niemand in het hoofd kijken, dus je weet niet of het die ene uitzondering betreft. Vaak weten ze het zelf niet eens. Want heel veel gedachten en gevoelens, daar is een mens zich niet bewust van. Heel veel daarvan is latent aanwezig, door opvoeding.



Wat betreft uiterlijk, nederlandse mannen zijn ook niet bepaald knap om te zien. Turken zien er wat dat betreft een stuk beter uit, en ze kleden zich beter. Maar het gaat mij niet om het uiterlijk. Het gaat me puur om de oorsprong, de cultuur.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt echt wel aantrekkelijke marokkaanse mannen ertussen. Maar gwn die mentaliteit kan ik totaal niet mee! Marokkanen zijn racistische onderling en naar andere volken toe.

En in het uitgaans leven en dagelijks leven heel respectloos naar andere vrouwen toe





En de meiden die ik ken die met een marokkaan Een relatie hebben gehad die zijn helemaal bekeerd en dragen een niqaab en denken dat ze marokkaans zijn geworden. Of ze hebben kinderen van zo een jongen die nadat ze zwanger is geworden meteen vertrokken zijn want die jongen zal nooit met zo een meisje trouwen!



Dus waarom zou ik mijn tijd aan zo een jongen verdoen? Want in het begin kan het nog leuk zijn. Maar na een tijdje moet je stoppen met drinken, bedekte kleren aan etc



En ik heb dit heel veel in mijn omgeving gezien, hier in amsterdam heb je heel veel nederlandse meisjes die alleen op mocros vallen. En als het ware de hele marokkaanse nationaliteit en geloof overnemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emmarosie schreef op 06 oktober 2015 @ 16:04:

Je hebt echt wel aantrekkelijke marokkaanse mannen ertussen. Maar gwn die mentaliteit kan ik totaal niet mee! Marokkanen zijn racistische onderling en naar andere volken toe.

En in het uitgaans leven en dagelijjs leven heel respectloos naar andere vrouwen toe





En de meiden die ik ken die met een marokkaan Een relatie hebben gehad die zijn helemaal bekeerd en dragen een niqaab en denken dat ze marokkaans zijn geworden. Of ze hebben kinderen van zo een jongen die nadat ze zwanger is geworden meteen vertrokken zijn want die jongen zal nooit met zo een meisje trouwen!



Dus waarom zou ik mijn tijd aan zo een jongen verdoen? Want in het begin kan het nog leuk zijn. Maar na een tijdje moet je stoppen met drinken, bedekte kleren aan etc



En ik heb dit heel veel in mijn omgeving gezien, hier in amsterdam heb je heel veel nederlandse meisjes die alleen op mocros vallen. En als het ware de hele marokkaanse nationaliteit en geloof overnemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emmarosie schreef op 06 oktober 2015 @ 16:04:

Marokkanen zijn racistische onderling en naar andere volken toe.

.Een beetje zoals wij Nederlanders, bedoel je?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 06 oktober 2015 @ 15:42:

Ik val niet op mannen uit een andere cultuur. Dat kan ook net zo goed een Belg, een Deen zijn of een Fries. ik ben toch echt benieuwd wat dan de verschillen in cultuur zijn tussen een Fries en een Zuid-Hollander
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 06 oktober 2015 @ 16:40:

[...]



ik ben toch echt benieuwd wat dan de verschillen in cultuur zijn tussen een Fries en een Zuid-Hollander http://www.dbnl.org/tekst ... vrie011nede01_01_0013.php
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.nrcreader.nl/artikel/8394/de-12-provincien
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Voor mij zijn ze niet aantrekkelijk voor anderen weer wel..

Smaken verschillen..
Alle reacties Link kopieren
http://www.google.nl/url? ... kU6oEH9Ogm6ASR47r103T08iw



De genetische verschillen tussen Nederlanders.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 06 oktober 2015 @ 16:40:

[...]



ik ben toch echt benieuwd wat dan de verschillen in cultuur zijn tussen een Fries en een Zuid-Hollander

Oh, de verschillen zijn er wel degelijk. Ik kom uit Brabant en woon nu in Twente en ik kan hier prima aarden. Tukkers zijn voorzichtig en zijn bang om iemand te kwetsen. Helaas draven ze er een tikkeltje in door en durven ze niet snel hun mening te geven. Brabanders zijn dan weer directer. Maar ik vind tukkers en brabo´s verder toch wel veel overeenkomen qua volksaard.



In het westen zou ik veel minder kunnen aarden. Daar zijn ze weer iets te direct. Friezen en Drentenaren zijn weer een stuk stugger, daar kom je moeilijker tussen. Hier word je gemakkelijk geaccepteerd.
Ik zou een Marokkaan best aantrekkelijk kunnen vinden mits hij groter zou zijn dan ik maar ik zou nooit iets beginnen met een Marokkaan. Ik heb er jaren tussen gewoond en nu heb ik misschien in een slechte flat gezeten met een paar beroerde families maar ik vertrouw ze niet verder dan ik ze zie.

Heel jammer vind ik dat maar zo is het wel.

De slechten verpesten het voor de goeden hoe triest ook.

Ik wil ook geen Marokkaanse oppas of schoonmaakster en als ik een eigen bedrijf had nam ik ook geen Marokkaan aan.

Het risico is me te groot. Jij kan wel aardig zijn maar hoe zit het met je broertje,neefje,oom? Wanneer gaat de familiedruk toeslaan?

Ik hoop dat ik ooit nog eens van dit beeld af kom maar ik betwijfel het.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook geen relatie aan gaan met een onbetrouwbare man uit Nl. De rest is meet een kwestie van kansberekening. De kans op oneerlijk gezeik met een Marokkaanse man is dan net weet iets groter. Ik ben te oud voor dat soort spelletjes. Je hebt het over een relatie niet over een sv of ons.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat de ts beseft dat het de Marokkanen ZELF zijn die een behoorlijk deel van deze beeldvorming hebben gevormd bij Nederlandse vrouwen, ook al hebben ze lang niet allemaal hier aan bijgedragen.

En ik zou liever zien dat Marokkanen er elkaar op aan spreken ipv beschuldigend naar Nederlanders te doen.
Alle reacties Link kopieren
IJskoude reacties. 71% - 29%.



Bedankt voor de eerlijkheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jan_Jansen schreef op 06 oktober 2015 @ 19:45:

IJskoude reacties. 71% - 29%.



Bedankt voor de eerlijkheid.

Ik vind ze niet allemaal ijskoud. Maar misschien lees ik het anders dan jij - en misschien ben ik al een beetje afgestompt voor de anti-buitenlanderstemming die een groepje mensen op dit forum overal waar ze maar kunnen luidkeels uitdraagt.



Eigenlijk zou ik nog wel benieuwd zijn naar jouw reactie op kwesties die hier ook worden opgeworpen, waarom er bijvoorbeeld zo weinig interesse van Marokkanen in Surinaamse partners lijkt te zijn.



(Jammer genoeg snap ik het ook wel als je in zo'n discussie hier geen trek hebt trouwens; internet is nou eenmaal niet de beste plek om te praten over zulke onderwerpen en dit forum helaas al helemaal niet.)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:Jan_Jansen schreef op 06 oktober 2015 @ 19:45:

IJskoude reacties. 71% - 29%.



Bedankt voor de eerlijkheid.



Ben dan toch wel benieuwd waarom je zelf zo'n uitgesproken voorkeur hebt voor Nederlandse vrouwen, maar het gek vind als vervolgens andere mensen jou beoordelen op je afkomst?

En ook goed om je te realiseren dat er misschien wel een hoop niet-Nederlandse vrouwen zich af vragen waarom jij hén aanziet voor lucht. Net zoals jij dat je dus afvraagt bij Nederlandse vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen enkel probleem hebben met een Marokkaanse partner. Mijn eerste man en mijn huidige partner zijn allebei ook buitenlanders.
Alle reacties Link kopieren
Ik val trouwens niet perse op mensen uit een bepaald land of zo. Ik zou prima met een Nederlander samen kunnen zijn en ook prima met een Marokkaan. Ik probeer mensen als individu te beoordelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Valia_1 schreef op 06 oktober 2015 @ 20:28:

Ik val trouwens niet perse op mensen uit een bepaald land of zo. Ik zou prima met een Nederlander samen kunnen zijn en ook prima met een Marokkaan. Ik probeer mensen als individu te beoordelen.

Maar er zijn toch al snel culturele verschillen. Zelfs tussen mensen van westerse landen. Voor 'n vriendschap geen probleem, maar als je een relatie met elkaar aan gaat en dus ook met de schoonfamilie te maken krijgt, kan dat toch wel veel van je vergen als je je in moet houden/aan moet passen en juist in 'n relatie moet je 100% jezelf kunnen zijn vind ik.

De Noord Afrikaanse/Midden Oosterse cultuur ligt wel het verst van me af en voel ik mij allerminst bij thuis. Met veel andere culturen zou ik ook geen relatie aan willen gaan, maar kan ze wel prima in mijn omgeving verdragen (boeddhistische cultuur bijv) Zelfs Amerikanen (met Europese roots in een ver verleden) kunnen me irriteren als ze alles aan 'n god ophangen.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 06 oktober 2015 @ 20:41:

[...]



Maar er zijn toch al snel culturele verschillen. Zelfs tussen mensen van westerse landen. Voor 'n vriendschap geen probleem, maar als je een relatie met elkaar aan gaat en dus ook met de schoonfamilie te maken krijgt, kan dat toch wel veel van je vergen als je je in moet houden/aan moet passen en juist in 'n relatie moet je 100% jezelf kunnen zijn vind ik.

De Noord Afrikaanse/Midden Oosterse cultuur ligt wel het verst van me af en voel ik mij allerminst bij thuis. Met veel andere culturen zou ik ook geen relatie aan willen gaan, maar kan ze wel prima in mijn omgeving verdragen (boeddhistische cultuur bijv) Zelfs Amerikanen (met Europese roots in een ver verleden) kunnen me irriteren als ze alles aan 'n god ophangen.Natuurlijk zijn er culturele verschillen maar soms zijn die verschillen zo klein dat je er overheen kan zetten. Jij zou misschien bijvoorbeeld liever een Marokkaanse atheistische liberale man willen dan een SGP stemmende orthodox gelovige Nederlander. Natuurlijk is de kans groter dat de Nederlander de atheistische liberaal is en de Marokkaan de orthodox religieuze persoon maar bij individuen kan het precies andersom zijn. Daarom probeer ik mensen open te benaderen. Mijn eerste man en mijn huidige man komen allebei uit een ander land en ik zou zeker niet met iedereen uit die landen een relatie willen maar maar met deze mensen klikte het wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jan_Jansen schreef op 06 oktober 2015 @ 19:45:

IJskoude reacties. 71% - 29%.



Bedankt voor de eerlijkheid.





Och, misschien toch eens bij een goed ingeburgerde, blonde Marokkaanse Chick zoeken?

Na ja, misschien want die zullen ook wanhopig op zoek zijn naar een originele Jan Jansen en jou links laten liggen....
Girls compete with each other, women empower one another

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven