maîtresse zijn doet ook pijn

26-10-2014 10:28 557 berichten
Alle reacties Link kopieren
De andere vrouw zijn doet ook heel erg pijn. Momenteel kan ik niet los van deze pijn komen, ik ben totaal verliefd op mijn lover. Ik ken hem al drie jaar. (Ik ben nu 21, hij 35) en ik ben echt radeloos.





Aan mijn man's echtgenoot,



Ze noemen u zijn vrouw. Maar in mijn ogen bent u mijn man's andere vrouw. En in mijn fantasie ben ik zijn koningin en niet alleen zijn knappe, jonge maîtresse. Ik fantaseer over hem als mijn echte man. Maar in het echt zodat nooit realiteit zijn, want ik ben alleen zijn jongere maîtresse waar hij mee kan spelen, bv als hij op zakenreis is.



Hij praat nooit over mij zoals hij over u praat. Zelfs als hij bij mij is, bent u zijn number one. Zijn zakenparners en allerlei werknemers weten over mij, over ons. Maar ze hebben geen respect voor mij en zien me niet als een echt persoon. Een dom, naif,makkelijk beinvloedbaar knap meisje.



Ik wil u echt geen pijn doen. Dat is niet mijn bedoeling. Uw man weet echt goed hoe hij mijn gevoelens met bespelen. Hij weet dat ik smacht naar aandacht, vooral van mannen. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik niet wist dat ik iemands vrouw pijn ging doen, maar dat wist ik wel. Mijn enige excuus is dat ik zo verliefd op hem werd. Doesn't love explain it all?



Jullie hebben sinds kort een derde kindje erbij. Ik ben blij voor u en kan je verzekeren dat hij zoveel van u en jullie kinderen houdt. Hij geeft zoveel om jullie en hij heeft het altijd over zijn zoon's eerste stapjes en woordjes en over u. Dat maakt mij eigenlijk heel jaloers en het doet me zoveel pijn. Ik wou dat ik zijn vrouw was en hem kinderen gaf.



Maar u vraagt zich zeker af waarom hij vreemgaat als hij zoveel om uw geeft. Zo'n vraag zou ik hem nooit durven stellen. Als ik dat zal doen, zal hij zijn vinger op mijn lip leggen en "sssh" fluisteren. Dat is wat hij doet als ik een ecbt gresprek begin of als ik praat over andere dingen gaan mijn uiterlijk of zijn plezier en trots. Hij houdt ervan als zijn ego gestreken wordt.



En dat is waarschijnlijk waarom hij mij heeft. Zijn armcandy, zijn young fun thing. Ik zeg niet dat ik bet niet leuk vind om door hem geshowd te worden en al die blikken te krijgen, ik hou van zulk aandacht. Ik wou alleen dat hij naar mij luistert en echte gespreken met mij voerd, nnt zoals hij met u dat. Maar toch hou ik zoveel van hem. Hij slaat wel zijn armen om me heen en beschermd me. Ik smacht continu om zijn aandacht en dat weet hij. Hij bespeeld me erg goed. Zo goed dat ik mijn grenzen wel eens vergeet, vooral mijn sekuele grenzen. Ik hoop dat u dat nooit hoeft te doen.



Wees niet bang. Hij zal u nooit verlaten, vooral niet om mij. Ik zo graag een kindje van hem krijgen, maar dat is niet realistisch. Ik zal altijd zijn tweede keus zijn die heel erg afhankelijk van hem is..



Voor nu kan ik hem niet loslaten en blijf ik nog zijn maîtresse.
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Echt, jij domme, domme doos
Alle reacties Link kopieren
Egoïst.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En doe het niet, stiekem stoppen met de pil.
Alle reacties Link kopieren
Walchelijk! Gebruik voortaan je dagboek, ik denk dat je hiier weinig steun zal vinden. Maar fijn voor jou dat je het voor jezelf goed kan praten.
Alle reacties Link kopieren
Zucht...
Ik heb geen medelijden met jou. Je spreidt zelf je benen voor hem.



Dahaag
Stom kind.
Alle reacties Link kopieren
Zonde van je leven.Maak het uit en bouw je eigen leven op.Je bent pas 21!!
Alle reacties Link kopieren
[Huilie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Heeft hij veel geld en een gouden pik?
Ach boehoehoe crybaby.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Doe aub iets aan je d's en t's.
Je doet t allemaal jezelf aan hoor....

Als je er zo'n verdriet van hebt zoek dan hulp voor je werkelijke probleem, en dump deze loser
Alle reacties Link kopieren
Verwacht je nu begrip voor je eigen stupiditeit? Het is een keuze om in deze situatie te zitten, en zijn vrouw heeft er niet om gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor wat zelfvertrouwen en zelfrespect
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Jankerd. Leef je eigen leven.
Wat wil je nu met dit verhaal?
Alle reacties Link kopieren
Echt meid, je bent meer waard dan zijn dom, naïef,makkelijk beinvloedbaar knap meisje te zijn! Ik heb geen medelijden met de situatie waar je in zit, daar kies je zelf voor. Maar probeer het echte leven op te pakken en ban hem uit je leven!
Alle reacties Link kopieren
Probeer open te staan voor iemand die jou een echte relatie kan bieden.

Dan ben je deze loser zo vergeten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Als knappe jonge vrouw zul je vast struikelen over veel jonge mannen die je allemaal iets te bieden hebben, en met wie je een toekomst kunt opbouwen ... is geld en aanzien zo belangrijk voor je?
Alle reacties Link kopieren
Ben jij dat trouwens op je foto?
Pfft neuken met een getrouwde vent die ook net een kind heeft, wat mij betreft doet het nog niet pijn genoeg. Je krijgt wat je verdient.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven