maîtresse zijn doet ook pijn

26-10-2014 10:28 557 berichten
Alle reacties Link kopieren
De andere vrouw zijn doet ook heel erg pijn. Momenteel kan ik niet los van deze pijn komen, ik ben totaal verliefd op mijn lover. Ik ken hem al drie jaar. (Ik ben nu 21, hij 35) en ik ben echt radeloos.





Aan mijn man's echtgenoot,



Ze noemen u zijn vrouw. Maar in mijn ogen bent u mijn man's andere vrouw. En in mijn fantasie ben ik zijn koningin en niet alleen zijn knappe, jonge maîtresse. Ik fantaseer over hem als mijn echte man. Maar in het echt zodat nooit realiteit zijn, want ik ben alleen zijn jongere maîtresse waar hij mee kan spelen, bv als hij op zakenreis is.



Hij praat nooit over mij zoals hij over u praat. Zelfs als hij bij mij is, bent u zijn number one. Zijn zakenparners en allerlei werknemers weten over mij, over ons. Maar ze hebben geen respect voor mij en zien me niet als een echt persoon. Een dom, naif,makkelijk beinvloedbaar knap meisje.



Ik wil u echt geen pijn doen. Dat is niet mijn bedoeling. Uw man weet echt goed hoe hij mijn gevoelens met bespelen. Hij weet dat ik smacht naar aandacht, vooral van mannen. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik niet wist dat ik iemands vrouw pijn ging doen, maar dat wist ik wel. Mijn enige excuus is dat ik zo verliefd op hem werd. Doesn't love explain it all?



Jullie hebben sinds kort een derde kindje erbij. Ik ben blij voor u en kan je verzekeren dat hij zoveel van u en jullie kinderen houdt. Hij geeft zoveel om jullie en hij heeft het altijd over zijn zoon's eerste stapjes en woordjes en over u. Dat maakt mij eigenlijk heel jaloers en het doet me zoveel pijn. Ik wou dat ik zijn vrouw was en hem kinderen gaf.



Maar u vraagt zich zeker af waarom hij vreemgaat als hij zoveel om uw geeft. Zo'n vraag zou ik hem nooit durven stellen. Als ik dat zal doen, zal hij zijn vinger op mijn lip leggen en "sssh" fluisteren. Dat is wat hij doet als ik een ecbt gresprek begin of als ik praat over andere dingen gaan mijn uiterlijk of zijn plezier en trots. Hij houdt ervan als zijn ego gestreken wordt.



En dat is waarschijnlijk waarom hij mij heeft. Zijn armcandy, zijn young fun thing. Ik zeg niet dat ik bet niet leuk vind om door hem geshowd te worden en al die blikken te krijgen, ik hou van zulk aandacht. Ik wou alleen dat hij naar mij luistert en echte gespreken met mij voerd, nnt zoals hij met u dat. Maar toch hou ik zoveel van hem. Hij slaat wel zijn armen om me heen en beschermd me. Ik smacht continu om zijn aandacht en dat weet hij. Hij bespeeld me erg goed. Zo goed dat ik mijn grenzen wel eens vergeet, vooral mijn sekuele grenzen. Ik hoop dat u dat nooit hoeft te doen.



Wees niet bang. Hij zal u nooit verlaten, vooral niet om mij. Ik zo graag een kindje van hem krijgen, maar dat is niet realistisch. Ik zal altijd zijn tweede keus zijn die heel erg afhankelijk van hem is..



Voor nu kan ik hem niet loslaten en blijf ik nog zijn maîtresse.
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik wil hem NU

Vroeger iets te vaak je zin gekregen?

Zachte heelmeesters....
Alle reacties Link kopieren
Normaal ben ik ook van de lange reacties maar nu kan ik nog maar een ding uitbrengen. Tsjoh.



God zal je beschermen? De tien geboden wel eens

GOED gelezen?? Als je toch een boek gaat kopen , koop dan gelijk even een bijbel en sla die er even op na.



En vooruit. Één serieuze reactie. Een pracht testscript dit voor de nieuwe afleveringen van GTST. Aan de hoeveelheid reacties te zien gaat het vast veel kijkers opleveren.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
To je weet best dat je bij hem weg moet

Sterk zijn en weg gaan.
Hallo AdileJessica,



Heb even je andere topics op Loveshack, als JessicaChoi, gelezen en waar ik me nu toch zo ongerust over maak:



- hoe is het met je 27 jarige verloofde met wie je al 6 jaar samen bent?

- hoe verloopt je zwangerschap? Op 4 augustus was je 2 maanden zwanger, dus nu alweer bijna 5 maanden. Schiet al lekker op.

- hoe bevalt het samenwonen in jullie net gekochte huis?

- oh, ja en is ie nog vreemd gegaan tijdens de zakenreizen de afgelopen 2 maanden?



Meid wat heb jij 't zwaar!



Sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 27 oktober 2014 @ 21:35:

[...]





Zijn vrouw wil nooit seks... Hoe denk je dat ze zwanger geworden is... Is de smoezenlijst eigenlijk al geplaatst? Is dat niet nummer 3 ofzo



Los van dat bewijs dat er wel seks is (en echt niet alleen om een kind te verwekken hoor) kan ik je uit die droom helpen: ex en ik hadden nog steeds seks in de periode dat ik nu weet dat hij een affaire had. En verre van saaie seks ook (ik ben verre van preuts in dat opzicht).



Ik werd in die periode ook door hem neergezet als saai en "wil niks behalve thuis op de bank zitten" en pas veel later leerde zij mij kennen en moest dat beeld wat ze van mij had bijstellen.



Ik weet wel zeker dat zij niet wil weten dat hij en ik ook nog seks hadden, dat zij dat als "overspel" had gevoeld, en ze heeft meerdere malen laten zien dat ze jaloers was op wat ik met hem had gehad, omdat zij dat nooit met hem zou hebben, zo'n soort binding in alle vertrouwen, een gezin samen, samenwonen, samen het leven in alle opzichten samen delen.



Heel veel kerels die na een lange relatie/ huwelijk met (eigen) kinderen, gezamenlijke familie en vriendenkring gaan scheiden, gaan zo'n leventje niet meer herhalen met een nieuwe vrouw. Niet op dezelfde manier. Geen "2e leg" beginnen en ook niet opnieuw een huis & hypotheek delen. Gok daar maar niet op.



Hij gaat niet met jou in het volle daglicht staan, het moet in het duister blijven, beperkt blijven, vooral niet lastig zijn, niet teveel eisen stellen (zo'n vrouw heeft hij thuis immers al en die mag terecht eea van hem verwachten en van hem verlangen)..



Mannen die die vrijheid geproefd hebben van meerdere vrouwen, laten zich niet zo makkelijk meer inperken, door niemand! ALs het al meer dan 2 jaar duurt met jou op deze manier, kan je erop vertrouwen dat dat niet meer gaat veranderen. Er is namelijk geen reden voor hem om dat te veranderen: hij heeft nu alles. En als dat niet spannend genoeg meer is, wie weet nog wel eentje of meer erbij.



Hij zal best op eoa manier om je geven, maar meer wordt het niet dan wat je nu kent. En het blijft langer "spannend" dan de 2 jaar die doorgaans voor een verliefdheid staan, juist omdat jullie elkaar niet dag en dagelijks zien. Zodra jij zijn officiele nieuwe geliefde zou zijn en het niet meer stiekem hoeft, en jij vanzelfsprekend elke dag op de bank op hem wacht is dat snel over, wat er voor spannends aan was.



Als een man bij zijn vrouw weggaat, gebeurt dat meestal in een eerder stadium. Deze man maakt jou elke keer pijnlijk duidelijk dat zijn nr 1 dat ook blijft en geen plannen heeft in die richting, je nooit iets beloofd heeft, blijft benadrukken dat dit alles is wat je van hem kan (blijven) verwachten. Afwachten, stralend voor hem zijn en vooral niet zeuren om meer of dat je het moeilijk vindt. Dan val je uit je rol, zoals hij je die heeft toebedacht.



Gun jezelf zoveel meer dan dat! Stap svp uit die droom/fantasiewereld, zet die roze bril af en kijk dan de realiteit in. Zoek een vertrouwenspersoon, een therapeut(e) die je verder helpt, zodat je niet depressief hoeft te zijn, maar dit achter je kan laten en jezelf weer open kan stellen voor jezelf en wellicht een echt fijne (ge)liefde tzt..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 27 oktober 2014 @ 21:17:

Maar zie je nou zelf niet dat dat niet okay is, adilejesica? Dat 1 man ter wereld jouw gesteldheid bepaalt, jou je depressief of gelukkig kan laten voelen? Dat niet normaal is, dat je zo afhankelijk van de aandacht van hem bent, en hij jou volledig in zijn macht heeft daardoor?.



Langzaam begin ik wel te zien dat het niet oke is. Of.. ik zie het al en wil het alleen niet zien. Alles wat jij en allerlei andere mensen zeggen probeer te ontkennen en goed te praten. Je hebt gelijk. Hoe jij het omschreven hebt, zo zit het In elkaar en zo zou het hoogst waarschijnlijk ook gewoon voor hem zijn... de waarheid. ik zal het moeten accepteren maar alsnog is dat heel moeilijk.



Ja ik heb vroeger alles gekregen wat ik wou, op aandacht na.



Ik heb thuis zelfs 4 bijbels liggen, in verschillende talen. En ik bid elke dag dat God mjj zal vergeven...
When I'm down on my knees, you're how I pray..
quote:adilejessica schreef op 27 oktober 2014 @ 22:26:

[...]





.. de waarheid. ik zal het moeten accepteren maar alsnog is dat heel moeilijk.



Ja ik heb vroeger alles gekregen wat ik wou, op aandacht na.



Ik heb thuis zelfs 4 bijbels liggen, in verschillende talen. En ik bid elke dag dat God mjj zal vergeven...



Meisje,

Je moet gewoon ophouden met deze en andere onzin.

Groeten aan je verloofde, het beste met je zwangerschap, je getrouwde minnaar en zijn vrouw en kindjes....



En alles wat er verder nog uit je creatieve geest mag komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:duizendbloemen schreef op 27 oktober 2014 @ 22:19:

Hallo AdileJessica,



Heb even je andere topics op Loveshack, als JessicaChoi, gelezen en waar ik me nu toch zo ongerust over maak:



- hoe is het met je 27 jarige verloofde met wie je al 6 jaar samen bent?

- hoe verloopt je zwangerschap? Op 4 augustus was je 2 maanden zwanger, dus nu alweer bijna 5 maanden. Schiet al lekker op.

- hoe bevalt het samenwonen in jullie net gekochte huis?

- oh, ja en is ie nog vreemd gegaan tijdens de zakenreizen de afgelopen 2 maanden?



Meid wat heb jij 't zwaar!



Sterkte



Ow.. (stil).. wat een fantasiewerelden als je ff loept op andere forums..



Ik denk nu nog meer dat TO serieus professionele hulp kan gebruiken dan ik al deed. Met zoveel werkelijkheden naast elkaar.. Kon al niet geloven dat een redelijk intelligent mens zo naief kan zijn, zo machteloos in het leven staat, zo weinig eigen invloed erop uitoefent, zo afhankelijk, enz.



Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hier best op willen reageren met m'n eigen ervaring, maar als dit een fake topic is vind ik dat wel zonde.
Alle reacties Link kopieren
quote:duizendbloemen schreef op 27 oktober 2014 @ 22:19:

Hallo AdileJessica,



Heb even je andere topics op Loveshack, als JessicaChoi, gelezen en waar ik me nu toch zo ongerust over maak:



- hoe is het met je 27 jarige verloofde met wie je al 6 jaar samen bent?

- hoe verloopt je zwangerschap? Op 4 augustus was je 2 maanden zwanger, dus nu alweer bijna 5 maanden. Schiet al lekker op.

- hoe bevalt het samenwonen in jullie net gekochte huis?

- oh, ja en is ie nog vreemd gegaan tijdens de zakenreizen de afgelopen 2 maanden?



Meid wat heb jij 't zwaar!



Sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:adilejessica schreef op 27 oktober 2014 @ 22:26:

[...]





Langzaam begin ik wel te zien dat het niet oke is. Of.. ik zie het al en wil het alleen niet zien. Alles wat jij en allerlei andere mensen zeggen probeer te ontkennen en goed te praten. Je hebt gelijk. Hoe jij het omschreven hebt, zo zit het In elkaar en zo zou het hoogst waarschijnlijk ook gewoon voor hem zijn... de waarheid. ik zal het moeten accepteren maar alsnog is dat heel moeilijk.



Ja ik heb vroeger alles gekregen wat ik wou, op aandacht na.



Ik heb thuis zelfs 4 bijbels liggen, in verschillende talen. En ik bid elke dag dat God mjj zal vergeven...Ik denk dat het van het hoogste belang is dat jij allereerst jezelf vergeeft.. en gezonde manieren zoeken om aandacht te krijgen, echte, oprechte en gezonde aandacht, van iemand zoals een therapeut die het allerbeste met jou voor heeft en wil dat je jezelf gaat liefhebben en goed voor jezelf gaat zorgen.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ja ik realiseer me dat ik hup nodig heb. Zoveel problemen sinds ik met hem ben en zoveel ddinging die ik verborgen moet houden voor oa mijn familie en vrienden.



En alsjeblieft... alsof ik duizend keer wil vertellen over mijn miskraam. Laat staan er diep op in te gaan
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Nou, omdat je het nu op ze zielige miskraamtoer gaat gooien, ben ik er klaar mee, hieronder dus even de letterlijke tekst van je Loveshack topic van 4augustus.

Komt het nu echt niet op in je egoïstische hoofd, dat je vrouwen die werkelijk meemaken wat jij hier voor de lol bij elkaar verzint, kwetst?



4 augustus, JessicaChoi op Loveshack.org:

I have been together with my now fiance for 6 years, I am 21 and he is 27. He was my first boyfriend, first real relationship. Our relationship has been great, including a few down points. He is a businessman and goes on businesstrips often. There were some points of our relationship where he didn’t gave me any kind of attention and we were spending no time together. He always tries to make it up by giving me very expensive gifts.



Now I am two months pregnant and we got engaged. Bought a house together and will move in next month. Just two days ago, I found out he cheated on me; he had sex two times with a woman he met on a businesstrip three months ago. He said that since that last cheating night, he realized he only wants me and wants to be with me forever, hence the engagement etc. My friends say I shouldnt be with him, since they see it as a materialistic relationship and think he will cheat more/is hidden stuff behind my back. My family sees him as the perfect husband and want me to stay with him forever & they are willing to ignore the fact he cheated on me.



Maybe it is my own fault, people have said that I am very needy and can act like a spoiled princess. But he is still the perfect man in my eyes. I cannot imagine a life without him, especially not now I am pregnant and engaged! Soo… what am I supposed to do? I love him very much and I know he loves me & our family wants us to be together, especially mine
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waarom ik hier alles duizend keer moet uitleggen en zelfs al duizend keer over die donkere tijd heb gehad, ook op het andere forum. Als iemand mij niet geloofd dan move the fuck on. Niet mijn taak om iedereen elk aspect van mijn leven te vertellen en ongewild hier over dingen spreken omdat anders iemand me niet gelooft en begint te gillen dat ik een nep of iets dergelijks ben. Verdoe je tijd dan niet aan mij als je zo over mij denkt.



Dit is mijn verhaal en de situatie van NU, ik wou meningen, van verschillende hoeken omdat ik zelf er toch te diep in zit om het van een verre afstand te beoordelen
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Alle reacties Link kopieren
ik geloof wel dat het echt is wat TO zegt...

ik zie een wanhopig meisje, wat in de war is, verslaafd aan aandacht, helemaal in de knoop met zichzelf, minderwaardigheidscomplex... Geen vriendinnen, eenzaam, drama.



Die andere topic die ze opende op die andere website was vast een fantasieverhaal met zichzelf in de hoofdrol als zijn vrouw, en zijn echte vrouw als degene die bedrogen werd... Ziek natuurlijk. Maar zo gaat het in haar fantasie...

TO, zie de waarheid onder ogen. Zoek hulp, praat met mensen.
Alle reacties Link kopieren
De afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) is een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door een aanhoudende psychische afhankelijkheid van andere mensen. De beoordeling wanneer het gedrag van een 'afhankelijke persoon' ziekelijk wordt en er sprake is van een persoonlijkheidsstoornis, is subjectief. De diagnose is moeilijk, omdat rekening gehouden moet worden met allerhande culturele gegevens, bijvoorbeeld het rollenpatroon.



Omdat mensen met APS zeer veel behoefte aan bevestiging of goedkeuring hebben, doen ze enorm hun best om het anderen naar de zin te maken. Ze kunnen gefrustreerd raken omdat ze zich 'gedwongen' voelen om dingen te doen die ze eigenlijk niet willen of omdat ze geen uiting aan hun gevoelens kunnen geven. Hun overmatig afhankelijk gedrag kan relaties moeilijk of instabiel maken. Als een relatie wordt beëindigd, voelen zij zich vaak wanhopig en zijn niet in staat naar behoren voor zichzelf te zorgen. Ze hebben vaak een erg laag gevoel van eigenwaarde en zijn vatbaar voor andere psychische aandoeningen, met name depressie en angststoornissen.



Het DSM-IV definieert de afhankelijk persoonlijkheidsstoornis als een aanhoudende en overmatige behoefte om verzorgd te worden. Dit leidt tot zelfonderwerping, overdreven aanhankelijk gedrag en verlatingsangst. De stoornis uit zich in de vroege volwassenheid in verschillende situaties.
Alle reacties Link kopieren
Of toch deze?



Volgens de criteria (DSM-IV)[1] kan de diagnose gesteld worden wanneer sprake is van een diepgaand patroon van instabiliteit in intermenselijke relaties, zelfbeeld en emoties en van duidelijke impulsiviteit.



Mensen met borderline voldoen aan 5 of meer van de volgende 9 criteria:



Krampachtig proberen te voorkomen om feitelijk of vermeend in de steek gelaten te worden.

Een patroon van instabiele en intense relaties met anderen, gekenmerkt door wisselingen tussen overmatig idealiseren en kleineren (extreem zwart-witdenken, iemand is geweldig of waardeloos).

Identiteitsstoornis: aanhoudend wisselend zelfbeeld of zelfgevoel.

Impulsiviteit met negatieve gevolgen voor zichzelf op minstens twee gebieden. Bijvoorbeeld: geldverspilling, veel wisselende seksuele contacten, middelenmisbruik, roekeloos rijgedrag, vreetbuien.

Terugkerende pogingen tot zelfdoding, gestes of dreigingen, of zelfverwonding.

Sterk wisselende stemmingen, als reactie op gebeurtenissen. Dit kan leiden tot periodes van intense somberheid, prikkelbaarheid of angst, meestal enkele uren durend en slechts zelden langer dan een paar dagen.

Een chronisch gevoel van leegte.

Inadequate, intense woede of moeite boosheid te beheersen. Dit uit zich in driftbuien, aanhoudende woede of herhaaldelijke vechtpartijen.

Voorbijgaande, aan stress gebonden paranoïde ideeën of ernstige dissociatieve verschijnselen.
Alle reacties Link kopieren
quote:appelientjex schreef op 27 oktober 2014 @ 22:57:

ik geloof wel dat het echt is wat TO zegt...

ik zie een wanhopig meisje, wat in de war is, verslaafd aan aandacht, helemaal in de knoop met zichzelf, minderwaardigheidscomplex... Geen vriendinnen, eenzaam, drama.



Die andere topic die ze opende op die andere website was vast een fantasieverhaal met zichzelf in de hoofdrol als zijn vrouw, en zijn echte vrouw als degene die bedrogen werd... Ziek natuurlijk. Maar zo gaat het in haar fantasie...

TO, zie de waarheid onder ogen. Zoek hulp, praat met mensen.



Waarheid.... alles wat ik zeg is waar. En als het niet waar is of onrealistisch lijkt is het waar in mijn ogen.



Ik herken mijzelf het meest in de afhankelijke persoonlijkheidsstoornis. Een vriendin studeerde psychologie en zij dat mijn gedrag erg overeenkomend met theatrale persoonlijkheidsstoornis.



Maar ik wil niet gelijk een label op mijzelf plakken of gelijk maar zelf een diagnose stellen. En eerst zal ik maar eens een afspraak maken en inderdaad in therapie gaan. Al is dat een moeilijke besluit omdat ik hem waarschijnlijk ook echt zou moeten verlaten.
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Alle reacties Link kopieren
Niet alles wat je zegt is waar. Je bent niet verloofd, je gaat niet samenwonen en je hebt geen vaste relatie. Zie dat onder ogen! Je zou het wel willen, zelfs het deel dat hij vreemd zou gaan neem je op de koop toe. Maar het is niet de waarheid!

Je houd jezelf voor de gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:appelientjex schreef op 27 oktober 2014 @ 23:26:

Niet alles wat je zegt is waar. Je bent niet verloofd, je gaat niet samenwonen en je hebt geen vaste relatie. Zie dat onder ogen! Je zou het wel willen, zelfs het deel dat hij vreemd zou gaan neem je op de koop toe. Maar het is niet de waarheid!

Je houd jezelf voor de gek.



Ik zou het willen ja en er was een tijd waar ik hem zover probeerde te krijgen om met mij serieus te zijn en bij mij een paar dagjes samen te wonen maar dat was niet gelukt natuurlijk. Dom en naief ja dat weet ik nu.



Ik ben al jaren bezig met proberen zo veel aandacht t krijgen van verschillende personen en afhankelijk zijn van een persoon. En ik zit zo diep in deze rotzooi dat ik niet eens mmer wat wat mijn echte persoonlijkheid is.



En ik heb nog wel wat vrienden maar contact met de meeste js verwaterd. En ook op mijn werk heb ik weinig contact met mijn vrouwelijke collegas, ik heb alleen wat contact met een paar mannelijkr collegas
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Maar jeetje, dit is een oprechte vraag: waarom lieg je over zulke heftige dingen?
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 27 oktober 2014 @ 23:44:

Maar jeetje, dit is een oprechte vraag: waarom lieg je over zulke heftige dingen?



Over verloofd zijn en samenwonen? Omdat ik wou dat ik dat was. Ik snap mijzelf ook niet.



Hij heeft mij wel toen ik zwanger bleek te zijn een ring gegeven met onze voorletters erin.
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Alle reacties Link kopieren
Je isoleert jezelf ook als je onderduikt in je fantasiewereld(en).. en dat versterkt elkaar, want doordat je geen mensen meer hebt die je spiegelen irl, zoals goede vriendinnen/vriendschappen en niet kan vertellen wat er werkelijk in jou speelt en waar je mee bezig bent, dan vereenzaam je en heb je ook meer behoefte aan fantasiewereld om alles een beetje behapbaar te houden.



Een therapeut(e) raadplegen houdt niet automatisch in dat je met hem moet stoppen, hoor. Wel dat je jezelf los zal weken uit zijn macht en weer weet wie je zelf bent en wat jouw echte persoonlijkheid en identiteit is. Wat jij belangrijk vindt in jouw leven, hoe je minder afhankelijk wordt van anderen en wat die van jou vinden om jezelf okay te voelen.



Want als je weer connectie hebt met wie jij zelf bent, je eigen hart en ziel, kan je ook weer onderscheiden wat echt bij jou hoort en past en wat niet. Wat aangeleerd is, wat je aan overtuigingen (ook over jezelf) hebt overgenomen van anderen.



Maar een therapeut(e) gaat jou niet vertellen wat je wel of niet moet doen, hoor, het komt uit jezelf of niet, en jij blijft degene die beslissingen neemt en verantwoordelijk blijft over je eigen leven en de mensen erin of eruit.



Een psych zorgt ervoor dat jij meer inzicht krijgt in wie jij bent en wat je wil. Meer niet. En vanuit die eigen inzichten ga je misschien eea door een andere bril bekijken en andere dingen ook weer belangrijk vinden, andere prioriteiten stellen. Het gaat er allereerst om dat jij weer in connectie komt met je eigen innerlijk en je eigen kracht leert voelen. Dat kan bijna niemand op eigen houtje, als dat nogal verstoord is geraakt. Of kost jaren als je in je eentje probeert uit te komen (en heel veel moeite, zelfhulpboeken, jaren van je leven).



Het kan gewoon sneller als iemand met je mee kijkt, objectief, wat gerichte vragen stelt, jou naar je eigen wezenlijke zelf leidt, waar je zelf antwoorden vindt op jouw levensvragen en richting die je op wil.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Meisje, blijf hier niet alleen mee rondlopen. Gun jezelf iemand die je begrijpt en die je kan vertrouwen, die eea samen met jou in kaart brengt weer. Echt he, het zou zo'n geweldig cadeau aan jezelf zijn, die paar gesprekken.. je hoeft niet zo te worstelen en zo alleen te staan hierin.



Het is al een heel goede zet geweest om hier je verhaal te doen. Zet dat nu door, maar dan een professional, je zal jezelf er zo'n plezier mee doen!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je snel hulpt krijgt.



Eerlijk: Dit wordt nog wat. Ik voorspel dat jij eerder besluit met hem te stoppen dan dat je stoornis onder controle is. Ken je dat, van die buren waar steeds zo'n schreeuwend wijf voor de deur staat die niet spoort...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven