maîtresse zijn doet ook pijn

26-10-2014 10:28 557 berichten
Alle reacties Link kopieren
De andere vrouw zijn doet ook heel erg pijn. Momenteel kan ik niet los van deze pijn komen, ik ben totaal verliefd op mijn lover. Ik ken hem al drie jaar. (Ik ben nu 21, hij 35) en ik ben echt radeloos.





Aan mijn man's echtgenoot,



Ze noemen u zijn vrouw. Maar in mijn ogen bent u mijn man's andere vrouw. En in mijn fantasie ben ik zijn koningin en niet alleen zijn knappe, jonge maîtresse. Ik fantaseer over hem als mijn echte man. Maar in het echt zodat nooit realiteit zijn, want ik ben alleen zijn jongere maîtresse waar hij mee kan spelen, bv als hij op zakenreis is.



Hij praat nooit over mij zoals hij over u praat. Zelfs als hij bij mij is, bent u zijn number one. Zijn zakenparners en allerlei werknemers weten over mij, over ons. Maar ze hebben geen respect voor mij en zien me niet als een echt persoon. Een dom, naif,makkelijk beinvloedbaar knap meisje.



Ik wil u echt geen pijn doen. Dat is niet mijn bedoeling. Uw man weet echt goed hoe hij mijn gevoelens met bespelen. Hij weet dat ik smacht naar aandacht, vooral van mannen. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik niet wist dat ik iemands vrouw pijn ging doen, maar dat wist ik wel. Mijn enige excuus is dat ik zo verliefd op hem werd. Doesn't love explain it all?



Jullie hebben sinds kort een derde kindje erbij. Ik ben blij voor u en kan je verzekeren dat hij zoveel van u en jullie kinderen houdt. Hij geeft zoveel om jullie en hij heeft het altijd over zijn zoon's eerste stapjes en woordjes en over u. Dat maakt mij eigenlijk heel jaloers en het doet me zoveel pijn. Ik wou dat ik zijn vrouw was en hem kinderen gaf.



Maar u vraagt zich zeker af waarom hij vreemgaat als hij zoveel om uw geeft. Zo'n vraag zou ik hem nooit durven stellen. Als ik dat zal doen, zal hij zijn vinger op mijn lip leggen en "sssh" fluisteren. Dat is wat hij doet als ik een ecbt gresprek begin of als ik praat over andere dingen gaan mijn uiterlijk of zijn plezier en trots. Hij houdt ervan als zijn ego gestreken wordt.



En dat is waarschijnlijk waarom hij mij heeft. Zijn armcandy, zijn young fun thing. Ik zeg niet dat ik bet niet leuk vind om door hem geshowd te worden en al die blikken te krijgen, ik hou van zulk aandacht. Ik wou alleen dat hij naar mij luistert en echte gespreken met mij voerd, nnt zoals hij met u dat. Maar toch hou ik zoveel van hem. Hij slaat wel zijn armen om me heen en beschermd me. Ik smacht continu om zijn aandacht en dat weet hij. Hij bespeeld me erg goed. Zo goed dat ik mijn grenzen wel eens vergeet, vooral mijn sekuele grenzen. Ik hoop dat u dat nooit hoeft te doen.



Wees niet bang. Hij zal u nooit verlaten, vooral niet om mij. Ik zo graag een kindje van hem krijgen, maar dat is niet realistisch. Ik zal altijd zijn tweede keus zijn die heel erg afhankelijk van hem is..



Voor nu kan ik hem niet loslaten en blijf ik nog zijn maîtresse.
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Alle reacties Link kopieren
O, en ik denk dat zijn vrouw er vanaf weet.

Anders zou hij niet zo open en bloot met je naar buiten treden.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Voordat je nog verder gaat zitten zwelgen: Vergeet niet dat jij in de gelegenheid bent om verandering in de situatie te brengen en zijn vrouw waarschijnlijk niet (er vanuit gaande dat ze het niet weet).
Alle reacties Link kopieren
Pfffffffffff zoek een vrije man! 21 pas grrr . Moeten wij nu medelijden met je krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een onaardige reacties zeg. Ik vind het heel eerlijk wat je schrijft, AdlleJessica. Er zijn genoeg mensen die vreemdgaan en ook genoeg maîtresses/scharrels/buitenechtelijke kinderen. Het is pas naïef als mensen hier zo negatief reageren want oooo zij zullen dit nooit doen en hun mannen gaan nooit vreemd….



Voor jou heb ik wel advies, maar niet omdat ik een oordeel heb over jouw relatie met die man. Als jij te lang in deze relatie blijft hangen zul je nooit een man vinden die echt helemaal van jou is. Die met jou verder wil en kinderen met je wil. Sta open voor mannen die vrij zijn en voor jou gaan. Hier word uiteindelijk niemand gelukkig van.
Alle reacties Link kopieren
Misschien mooi van buiten maar helaas rot van binnen.
Alle reacties Link kopieren
Nog maar 35 jaar en dan al een maitresse hebben ... tsjongejonge ...
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 26 oktober 2014 @ 10:30:

En doe het niet, stiekem stoppen met de pil.



Je brengt haar nog op ideeën joh! :p



Ik weet dat je er niets aan kan doen op wie je verliefd word. Wel aan wat je daar vervolgens mee doet... Je helpt een gezin de vernieling in. Stop hiermee en ga aan jezelf werken.



Denk verder dat je meer begrip wellicht krijgt in het minnaars topic dan hier...
Carpe Diem!
Dit is nog een enorm jonge meid met, naar ik denk, weinig zelfvertrouwen. Ik kan me best voorstellen dat ze voor de aandacht gevallen is en er nu niet meer uitkomt. Ik ken andere meisjes die hetzelfde gedaan hebben en, hoewel het voor de partner ook verschrikkelijk is, geloof ik dat deze meiden het ook moeilijk hebben.



TO, er zijn een aantal vriendelijke adviezen gegeven, je moet echt van deze man af. Er zijn genoeg mannen die jou wel respecteren en die je wel een gelukkig leven kunnen bieden. Echt, je wilt toch niet samen zijn met iemand waarvan jij weet dat hij zonder blikken of blozen zijn partner bedriegt?
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 26 oktober 2014 @ 10:36:

Ben jij dat trouwens op je foto?Daar ben ik ook benieuwd naar.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Zit jij zo verlegen om aandacht?..lieve hemel, das wel zielig he?

En ach...hij gaat nooit voor je kiezen, alleen al omdat jij dit doet.

.

Maar goed....heel veel beterschap..

.

En hij lacht zich krom.

''Dik voor elkaar show''
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Je bent een egoïstisch en naïef kind. Stop hiermee en werk aan je eigenwaarde!
Alle reacties Link kopieren
Is dit serieus? Kan iemand echt zo dom zijn?
Je zal wel te jong zijn om dit plaatje te herkennen... maar echt...







Lees je topic over paar jaar maar eens terug. Dan zal je je de haren van je kut schamen.
Alle reacties Link kopieren
Ook als deze geweldige vent single was, zou hij jou niet gelukkig maken. Hij kleineert je.

En je bent vast zijn secretaresse niet.
Wat gênant je verhaal.

Doe niet zo zielig. Je doet dit jezelf aan.

Je bent 21, het wordt tijd dat je verstandig wordt en gaat nadenken.
quote:luiwammes schreef op 26 oktober 2014 @ 10:37:

Wat een onaardige reacties zeg. Ik vind het heel eerlijk wat je schrijft, AdlleJessica. Er zijn genoeg mensen die vreemdgaan en ook genoeg maîtresses/scharrels/buitenechtelijke kinderen. Het is pas naïef als mensen hier zo negatief reageren want oooo zij zullen dit nooit doen en hun mannen gaan nooit vreemd….



Voor jou heb ik wel advies, maar niet omdat ik een oordeel heb over jouw relatie met die man. Als jij te lang in deze relatie blijft hangen zul je nooit een man vinden die echt helemaal van jou is. Die met jou verder wil en kinderen met je wil. Sta open voor mannen die vrij zijn en voor jou gaan. Hier word uiteindelijk niemand gelukkig van.



Waar in de reactie voor de jouwe staat dat?

Toch spannend hoe mensen altijd dingen lezen die er helemaal niet staan..
Lekker slim ook, met je foto erbij. Tsjongejonge.
En TO lekker toch een beetje drama?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon fijn radeloos blijven.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Hij laat je over jouw seksuele grenzen gaan.

Leuke vent.

Je bent zijn armcandy, heeft hij goed gedaan.



Krijg je daarvoor betaald of doe je dit allemaal vrijwillig?
Waarom voor de kruimels gaan als je de hele koek kan krijgen ergens anders.



Even ter nuance ik ben er op jouw leeftijd ook ingetrapt. En o wat begreep ik hem goed en wat waren we voor elkaar gemaakt. Ik heb al die bullshit ook zelf geloofd. Daarom is mijn reactie nu ook zo hard. Ik plaats hem alsof ik het tegen mijn 21 jarige zelf heb. WEGWEZEN en vergooi je leven niet aan dit onbetrouwbare stuk vreten. Anders ga je over een paar jaar middenin de nacht wakkerworden en denk je GRUMPYCAT
Alle reacties Link kopieren
Kansloos kind
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Deze man gebruikt je TO. Zonde van je tijd!
Alle reacties Link kopieren
Annapalona, misschien moet jij mijn post beter lezen. Ik haal niet iets aan dat ergens geschreven staat. Ik vind het in het algemeen hypocriet om vreemdgaan zo te veroordelen terwijl het duidelijk is dat zeer veel mensen dat doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven