Meerdere malen mishandeld door m'n vriend

19-08-2012 13:25 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
TOPIC IS VAN 2012. ER IS EEN UPDATE!



Hallo,



ik heb meer topics gelezen over meiden die mishandeld zijn door hun vriend, maar wil toch graag m'n eigen verhaaltje doen en tips krijgen. De topics die ik heb gelezen gaan voornamelijk over mannen die er totaal geen spijt van hebben, maar mijn verhaal ligt anders.



Ik heb nu 9 maanden met een hele lieve jongen. We hebben het altijd naar ons zin en wanneer ik me rot voel, voel ik me meteen goed zodra ik bij hem ben. Hij weet hoe hij me weer blij krijgt en laat me altijd met een goed gevoel naar huis gaan. Hij paste goed in het plaatje van mijn verwachtingen tegenover een jongen. Tot de leugens en mishandelingen begonnen. Mijn vriend is een type die altijd de fouten bij een ander zoekt wanneer hij fout zit. Als ik hem wijs op zijn fouten wordt hij boos op mij, gaat hij hysterisch doen en sloopt hij vanalles. Zo heeft hij al 2 mobiels stuk gegooid, al mijn cadeautjes die ik hem had gegeven en gister heeft hij een ketting die ik hem had gegeven van zijn nek afgetrokken en de zee in gegooid, later trok hij ook de ketting die ik van hem heb gehad van mijn nek af. Aan die ketting zat een hartje, toen ik dat weer oppakte werd het meteen van me afgepakt en terug in m'n gezicht gesmeten. Gister gooide hij weer zijn mobiel op de grond, pakte mijn gezicht heel hard beet, gooide met mijn ring die ik van hem heb gehad, en dat terwijl er zoveel mensen in die trein zaten.. Hij denkt aan niemand als die boos is. Zo is het dus vaak voorgekomen dat ik mishandeld ben door hem, ik ben bij m'n nek gepakt, de auto in gesleurd (daar is politie bij geweest, maar heb er geen aangifte van gedaan hoe erg die agente ook aandrong).. Ik ben er toen al voor gewaarschuwd dat een jongen die dit doet nooit zal veranderen, dat het steeds erger zal worden en ik op een gegeven moment alle hoeken van het huis te zien zou krijgen. Ik vertrouwde op mijn vriend en vertelde haar dat hij niet zo'n persoon is. Maar ja, een ervaren agent weet beter dan ik, al is het m'n eigen vriend

Gister waren we bij een festival, daar ben ik met mijn hoofd tegen de kluis aangegooid, er werd hard in m'n heupen geknepen, hij kneep me vaak in m'n arm, pakte me hard beet bij m'n kin, alles met de bedoeling om me pijn te doen. Hij wenste me zelfs de kanker toe. (is geen jongen die vaak met kanker scheld ofzo, maar wenste het me wel toe gister). Hij heeft me fysiek en mentaal helemaal kapot gemaakt, het was zover gekomen dat ik niet eens naast hem durfde te zitten. Als hij mijn hand pakte, was ik al bang dat hij me pijn ging doen. Het voelde niet meer goed aan om bij hem te zijn, en ik voelde me goed toen ik hem weg zag lopen. Toen pas voelde ik me veilig en gerust. Maar buiten dat hebben we een geweldige relatie gehad. En hij toont nu spijt van zijn gedrag. Hij zegt dat hij zijn woede aanvallen moet leren te beheersen en daarom hulp gaat zoeken. Maar dit is mij al zo vaak verteld en er is nooit wat van gekomen. Elke keer als hij aan me heeft gezeten zei hij dat hij hulp ging zoeken, dat het niet meer zou gebeuren en toch gebeurde het telkens weer. Er zit nu veel angst in mij dat ik écht alle hoeken van het huis te zien krijg als ik er nu geen punt achter zet, maar zonder hem zie ik ook geen leven voor me. Ik ben het gewend om iedere dag bij hem te zijn... Het enige probleem tussen ons is inderdaad zijn woede aanvallen, en dat hij me dan gaat mishandelen.. Ik heb hem onderhand al zoveel kansen gegeven en nu weet ik echt niet wat ik moet doen.



Ik ben de draad kwijt en hoop echt dat ik hier goede raad zal krijgen
Het lijkt me een ontzettend leuke jongen. Wat is nu eigenlijk het probleem?
Alle reacties Link kopieren
Kan je één goede raad geven lieverd. Ga weg bij hem.



Heel veel sterkte....
Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get....
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaflamenco schreef op 19 augustus 2012 @ 13:29:

Het lijkt me een ontzettenf leuke jongen. Wat is nu eigenlijk het probleem?Waarom is dit nodig?
Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get....
Wat dacht je van wegwezen? Die knul zal never nooit veranderen ook al zegt hij van wel.



Leer eens jezelf te respecteren en van jezelf te houden zonder deze zak hooi zogenaamde lieverd.



Je bent meer waard dan hij.
Alle reacties Link kopieren
'maar buiten dat hebben we een geweldige relatie'. En 'hij heeft spijt'



Lees je verhaaltje nog een paar keer en bedenk dan nog eens hoe geweldig jullie relatie is.

(of heb jij een heel ander beeld bij 'een geweldige relatie met een lieve jongen' dan de rest van de mensheid? )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je nou eigenlijk zelf? Dat jullie hier samen wel uit komen? Pak direct je spullen en ga weg. Niet eens meer praten met deze afschuwelijke man maar gewoon weglopen en nooit meer omkijken.
Today is life, tomorrow never comes.
De enige goede raad die er is, is ga weg bij deze lamzak! Wat een ontzettende loser dat hij degene waarvan hij zou moeten houden zo zwaar mishandelt.



En jij, jij zou meer respect voor jezelf moeten hebben dan dit. Waarom sta je dit toe??
Hij heeft kansen genoeg gehad lijkt me



Je bent bang voor je eigen vriend! Goeie basis
De enige raad die je hier krijgt: wegwezen, nooit meer omkijken en dumpen die gast. De agente had gelijk, dat weet je nu wel, wil je dan zo door gaan? Als hij werkelijk serieus is, gaat hij in therapie werken aan zichzelf en zolang hij die woede aanvallen heeft geen relatie.

Bel het blijf van m´n lijf maar voor je veiligheid en voordat je idd alle hoeken van het huis ziet, of de politie in dit geval. niet meer twijfelen gewoond doen.
Alle reacties Link kopieren
Lot uit de loterij zou ik zeggen.............



Als het zo door gaat hoef je ook geen leven voor je te zien zonder hem. Eens slaat hij echt door.



Aangifte doen van mishandeling en een eigen leven gaan bouwen incl eigen woonruimte en eigen inkomen.



Sterkte en succes
Alle reacties Link kopieren
run forest run
quote:xsur_ schreef op 19 augustus 2012 @ 13:25:

Ik heb nu 9 maanden met een hele lieve jongen.



Errug lief ja!



Wat voor advies verwacht je?

Kan me niet voorstellen dat iemand hier je iets anders aanraadt dan: WEGWEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
De enige goede raad is:wegwezen.

Vreemd dat dit soort topics altijd begint dat de vriend zo'n lieve jongen is, wat dus verder uit de hele tekst niet meer blijkt.



Wie zit je nu voor de gek te houden?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Goed dat hij hulp gaat zoeken.

Ik zou zeggen; laat m eerst een paar maandjed therapie volgen, pak nu zo gauw mogelijk je biezen en als hij echt voor jou gaat en wil veranderen dan komen jullie na die therapie echt wel weer samen.



Maat voor jou zou mijn advies nu echt zijn; verbreek de relatie. Dit gaat van kwaad tot erger. Je houdt van hem maar hou meer van jezelf en stop hier alsjeblieft mee!
Alle reacties Link kopieren
1. Jouw verhaal is niet anders.

2. Het is geen hele lieve jongen maar een gore klootzak.

3. Je hebt geen geweldig fijne relatie met deze gore klootzak.



En die zul je ook nooit krijgen want hij verandert niet.



Maar goed, dit zal wel niet het antwoord zijn dat je wilt horen.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Het enige probleem wat jij dan zo ziet is helaas wel eentje waardoor je geen fatsoenlijke relatie met hem kan hebben. Ik hoop dat je dit toch ook in de gaten hebt. Maak een plan van aanpak voor de dagen, weken nadat je hem vaarwel hebt gezegd, zodat je niet zwicht bij het eerste de beste lieve smsje van hem. Maak een foto van een blauwe plek en maak daar je schermafbeelding van als hij je belt....zodat je goed eraan herinnert wordt waarom je niet moet verder gaan...

Bovenal zorg een goede relatie met jezelf, dan zal je dit niet nog een 2e keer gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Afschuwelijk hoe hij jou mishandelt.

Volgens mij weet jij drommels goed dat dit nooit zal veranderen en weet jij heel goed wat je moet doen: Jezelf redden nu het nog kan.
Een lieve jongen die als een zucht van de wind omslaat in een onberekenbare jongen die je mishandelt. Mishandeling is mishandeling maar dit klinkt wel heel erg wat hij je aandoet. Volgens mij heb je hier met een narcistische psychopaat te maken. Ik zou zeggen, neem de raad van knuffeltjezacht aan en maak dat je wegkomt. Sterkte!
Wegwezen dus! En het is helmaal geen ontzettend lieve jongen en een ontzettend leuke relatie verder. Dat zijn smoesjes die je voor hem verzint, even hard gezegd. Hij weet dat hij over je grenzen kan gaan, dus waarom zou hij veranderen? Hij kan het 'maken'. Neem het heft in eigen handen en kies voor jezelf vrouw! Moeilijk, maar wat kun je anders?



Sterkte!
quote:xsur_ schreef op 19 augustus 2012 @ 13:25:

Ik heb hem onderhand al zoveel kansen gegeven en nu weet ik echt niet wat ik moet doen.







Je bent pas negen maanden samen en het is al snel gebleken dat deze man agressief is.

Als jij je eigen verhaal leest en je voorstelt dat het je zus of beste vriendin was die het schreef, wat zou je haar dan adviseren?



En nog een vraag;

Wat dénk je dat je kunt doen? Wat zou volgens jou een andere oplossing zijn dan weggaan?



Ik vertel er maar weer eens bij dat ik zelf met een agressieve man samenwoonde maar na negen maanden was er nog geen klap o.i.d. gevallen en hingen wij nog aan de kroonluchter. Het geweld sloop er zeg maar in en in het begin vocht ik ook nog eens terug als een tijger of gaf ik hem als eerste een duw. Jij werd al heel snel geconfronteerd met zijn opvliegende karakter en bent zelfs nu al, na zo'n korte tijd, bang voor hem.



Dus wat is jouw idee over wat je moet doen en kunt doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaflamenco schreef op 19 augustus 2012 @ 13:29:

Het lijkt me een ontzettenf leuke jongen. Wat is nu eigenlijk het probleem?



Ja inderdaad. Jij zegt het zelf "het is een hele lieve jongen" en "wanneer ik me rot voel, voel ik me meteen goed zodra ik bij hem ben"

Daar gaan we dan maar vanuit!



Leuk hoor!Als je zo'n fijne lieve jongen aan de haak hebt geslagen!

Als ik jou was zou ik voor kinderen gaan met hem.
Sjezus, pas 9 maanden samen ook nog. Je had wel dood kunnen gaan met dat kluis verhaal meid! Hij heeft geen spijt hoor. Hij doet het namelijk telkens weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snyggin schreef op 19 augustus 2012 @ 13:32:

Maak een foto van een blauwe plek en maak daar je schermafbeelding van als hij je belt....zodat je goed eraan herinnert wordt waarom je niet moet verder gaan...Goeie tip!
Waarom omschrijf je iemand die je keer op keer in zo'n korte periode mishandeld eigenlijk als 'lief'? Je bent bang voor hem. Voor iemand die lief is hoef je niet bang te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven