Meisje terugwinnen

22-01-2017 10:46 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn naam is Rik en ik ben een half jaar geleden bezig geweest met een leuke meid. Er was een goede klik en alles leek goed te verlopen. Totdat het meisje iets afstandelijker werd en mij toch niet zo leuk vond. Uiteindelijk bleek dat ik te lief ben geweest en geen tegengas heb gegeven waardoor de interesse verloren ging. Dit is een hele harde les voor mij geweest.



Nog steeds ben ik gek op dit meisje en ik vroeg mij dus af of het nog mogelijk is om haar interesse terug te winnen?
Nee, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat zou betekenen dat je je anders voor moet dan je bent. Dus niet haalbaar op langer termijn.
Waarom zou je iemand terug willen die jouw waardevolle karaktereigenschappen niet neemt zoals ze zijn?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Liefde moet van twee kanten komen.

Sorry
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk zo'n vrouw die op foute mannen valt. Over 10 jaar staat ze hier in het forum om om raad te vragen omdat haar vriend steeds vreemdgaat/geweld gebruikt/haar kleineert "maar hij kan ook zo lief zijnen we hebben SOMS ook fijne momenten" of van dat andere standaard foute-mannen gedrag.

TO, wees blij dat jij wel deugt. Je komt de ware echt wel tegen. Kop op!
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
quote:Maccaron schreef op 22 januari 2017 @ 10:52:

Waarom zou je iemand terug willen die jouw waardevolle karaktereigenschappen niet neemt zoals ze zijn?Dit inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk zijn dit waardevolle karaktereigenschappen, ik zal ook altijd lief zijn. Maar over je heen laten lopen en geen weerwoord geven is natuurlijk niet goed. Helaas merkte ik dit pas achteraf.



Ik zal me ook niet heel anders gaan gedragen maar als ik het ergens niet mee eens ben moet ik dit ook laten weten.
Je hoeft helemaal niks aan haar te laten weten, ze heeft geen interesse in jou. Dan hoef je niet nog een halfjaar later te laten weten dat je het niet ermee eens bent.
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 11:14:

Tuurlijk zijn dit waardevolle karaktereigenschappen, ik zal ook altijd lief zijn. Maar over je heen laten lopen en geen weerwoord geven is natuurlijk niet goed. Helaas merkte ik dit pas achteraf.



Ik zal me ook niet heel anders gaan gedragen maar als ik het ergens niet mee eens ben moet ik dit ook laten weten.



Vond je alles wel best of had je momenten dat je het niet met haar eens was, maar dit niet uitsprak?

In het eerste geval is er niks aan de hand, gewoon iemand vinden die goed bij je past.

In het laatste geval is het wel handig om hieraan te werken, dat je jezelf uit durft te spreken en je mening te geven. Maar dus alleen omdat je dat zelf zo voelt, niet omdat het 'zo hoort' of een meisje dat van je verlangt.
Alle reacties Link kopieren
quote:harissa schreef op 22 januari 2017 @ 11:24:

[...]





Vond je alles wel best of had je momenten dat je het niet met haar eens was, maar dit niet uitsprak?

In het eerste geval is er niks aan de hand, gewoon iemand vinden die goed bij je past.

In het laatste geval is het wel handig om hieraan te werken, dat je jezelf uit durft te spreken en je mening te geven. Maar dus alleen omdat je dat zelf zo voelt, niet omdat het 'zo hoort' of een meisje dat van je verlangt.Er zijn momenten geweest dat ik het niet eens was met haar en dit niet liet merken. Normaal gesproken ben ik wel iemand die bij zijn standpunten blijft maar helaas deden de gevoelens gekke dingen met mij. En van iedereen krijg ik te horen dat ze het jammer vinden dat het niets is geworden omdat we toch zo goed bij elkaar passen.
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 11:14:

Tuurlijk zijn dit waardevolle karaktereigenschappen, ik zal ook altijd lief zijn. Maar over je heen laten lopen en geen weerwoord geven is natuurlijk niet goed. Helaas merkte ik dit pas achteraf.



Ik zal me ook niet heel anders gaan gedragen maar als ik het ergens niet mee eens ben moet ik dit ook laten weten.



Oke dan dit; waarom zou een vrouw over je heen willen lopen?

Klinkt als een doordrammer. Overleggen klinkt dan weer heel anders in mijn oren.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst:



Rikkie, je kan haar beter proberen te vergeten. Wat je wel kan nagaan is of je echt zo meegaand bent en alles wel best vond, of zo meegaand deed om het haar naar de zin te maken. In het laatste geval was dat natuurlijk niet goed geweest als jullie een relatie hadden gekregen, want dan had jij steeds over je heen laten lopen en had je je eigen wensen uit het oog verloren.



quote:oudebaas schreef op 22 januari 2017 @ 11:10:

Waarschijnlijk zo'n vrouw die op foute mannen valt. Over 10 jaar staat ze hier in het forum om om raad te vragen omdat haar vriend steeds vreemdgaat/geweld gebruikt/haar kleineert "maar hij kan ook zo lief zijnen we hebben SOMS ook fijne momenten" of van dat andere standaard foute-mannen gedrag.

TO, wees blij dat jij wel deugt. Je komt de ware echt wel tegen. Kop op!



Of ze wilde een man die meer voor zichzelf opkwam, dat kan natuurlijk ook. Want een relatie hebben met iemand die altijd toegeeft is ook niet gezond.



Niet elke vrouw die geen relatie wil met 'een' meegaande man valt automatisch op foute mannen.
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 11:29:

[...]





Er zijn momenten geweest dat ik het niet eens was met haar en dit niet liet merken. Normaal gesproken ben ik wel iemand die bij zijn standpunten blijft maar helaas deden de gevoelens gekke dingen met mij. En van iedereen krijg ik te horen dat ze het jammer vinden dat het niets is geworden omdat we toch zo goed bij elkaar passen.Wat weten derden nou over hoe goed jullie bij elkaar passen? Jullie passen dus niet bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mijn probleem inderdaad was dat ik te meegaand was om het haar naar de zin te maken. Dit is iets waar ik in de toekomst voor moet waken want zo kan je geen gezonde relatie opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt alsof ze gewoon haar interesse verloren heeft, en daar erna een reden bij bedacht heeft, om de breuk voor zichzelf en voor jou te verantwoorden.

Kwel jezelf niet met dat het wel goed zou zijn gegaan als jij meer voor jezelf was opgekomen. Dat is allerminst zeker.

Soms gebeurt dit gewoon, na de eerste verliefdheid kom je weer een beetje tot de realiteit terug en voelt: dit werkt niet voor mij. Heel naar voor de ander als die een ander gevoel heeft, maar je kunt het niet veranderen.

Geef jezelf de tijd om het liefdesverdriet weg te laten ebben en daarna op zoek naar iemand anders waar het wel van twee kanten klikt en blijft klikken...
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook aangeven dat er nog wel eens regelmatig contact is geweest en de klik er nog altijd was. En ze had inderdaad een reden bedacht voor de breuk die niet klopte. Na een later gesprek bleek uiteindelijk dat het kwam doordat ik te meegaand was.
Alle reacties Link kopieren
Flink tegengas geven en hardtoget spelen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
je hebt haar kennelijk niet iets te bieden wat zij graag wilt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Het leuke is altijd dat de meisjes die je behandelt als vuil, dat die na een half jaar nog steeds achter je aan zitten.
Keertje een klap geven..
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 12:00:

Het leuke is altijd dat de meisjes die je behandelt als vuil, dat die na een half jaar nog steeds achter je aan zitten.Meisjes ja, vrouwen hebben ondertussen beter geleerd.
Alle reacties Link kopieren
Het zal nog wel de leeftijd zijn. Na 5 gebroken harten zullen ze toch ook wel eens eindelijk leren.
quote:Maccaron schreef op 22 januari 2017 @ 10:52:

Waarom zou je iemand terug willen die jouw waardevolle karaktereigenschappen niet neemt zoals ze zijn?Dit
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 12:00:

Het leuke is altijd dat de meisjes die je behandelt als vuil, dat die na een half jaar nog steeds achter je aan zitten.Naarmaten vrouwen ouder worden niet hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven