Meisje terugwinnen

22-01-2017 10:46 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn naam is Rik en ik ben een half jaar geleden bezig geweest met een leuke meid. Er was een goede klik en alles leek goed te verlopen. Totdat het meisje iets afstandelijker werd en mij toch niet zo leuk vond. Uiteindelijk bleek dat ik te lief ben geweest en geen tegengas heb gegeven waardoor de interesse verloren ging. Dit is een hele harde les voor mij geweest.



Nog steeds ben ik gek op dit meisje en ik vroeg mij dus af of het nog mogelijk is om haar interesse terug te winnen?
Alle reacties Link kopieren
Beetje meer man worden. Een meid heeft vaak nood aan iemand die tegen haar nee zegt en dat soort dingen. ;) Tevens iemand die zijn mening geeft rekening houdend met haar gevoelens. Iemand die niet als een hondje achter haar aanhuppelt. Als je haar kan tonen dat je zo niet meer bent dan kan er mss terug wat gebeuren... maar ik denk dat je de les moet leren en de volgende dat moet tonen. ;)
My advise is my good opinion!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:mr2ndopinion schreef op 22 januari 2017 @ 13:06:

Beetje meer man worden. Een meid heeft vaak nood aan iemand die tegen haar nee zegt en dat soort dingen. ;) Tevens iemand die zijn mening geeft rekening houdend met haar gevoelens. Iemand die niet als een hondje achter haar aanhuppelt. Als je haar kan tonen dat je zo niet meer bent dan kan er mss terug wat gebeuren... maar ik denk dat je de les moet leren en de volgende dat moet tonen. ;)Ik heb mijn les inderdaad gehad, alleen zou ik niet weten hoe ik moet aantonen dat ik niet meer zo ben.
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 13:10:

[...]





Ik heb mijn les inderdaad gehad, alleen zou ik niet weten hoe ik moet aantonen dat ik niet meer zo ben.Door gewoon lekker door te gaan met je leven
Alle reacties Link kopieren
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 13:10:

[...]





Ik heb mijn les inderdaad gehad, alleen zou ik niet weten hoe ik moet aantonen dat ik niet meer zo ben.

Gewoon doorgaan is geen optie zoals aife aantoonde. Het is een start maar er is veel werk. Wordt wat emotioneel sterker, laat mensen niet zomaar met je lullen, geef niet alles op voor een meid die blijkbaar niet hetzelfde voor je zou doen, liefde is niet blind.



Je moet vechten voor wat te krijgen en je moet aan jezelf denken maar je moet het netjes houden tegelijkertijd. Karakter bouwen en tot iets toe in staat zijn. Een vrouw houd er van dat je leert hoe je kapotte stoel (vruchtbaar) herstelt ipv gewoon een nieuwe te kopen.



Jammer genoeg maken veel meiden ons de illusie wijs dat we aan hun hinken moeten hangen en als het zover is, zijn ze er niet tevreden mee... Jah... trek je plan dan toch vrouwmensen... kom maar terug als jullie wat dankbaarder geworden zijn....



En geloof me er zijn nog aardige meiden daar... geef ze gewoon af en toe een compliment als het hoort maar ga niet aan hun hielen likken want dan vinden ze je zwak. Harde realiteit.
My advise is my good opinion!
quote:mr2ndopinion schreef op 22 januari 2017 @ 13:19:

[...]



Gewoon doorgaan is geen optie zoals aife aantoonde. Het is een start maar er is veel werk. Wordt wat emotioneel sterker, laat mensen niet zomaar met je lullen, geef niet alles op voor een meid die blijkbaar niet hetzelfde voor je zou doen, liefde is niet blind.



Je moet vechten voor wat te krijgen en je moet aan jezelf denken maar je moet het netjes houden tegelijkertijd. Karakter bouwen en tot iets toe in staat zijn. Een vrouw houd er van dat je leert hoe je kapotte stoel (vruchtbaar) herstelt ipv gewoon een nieuwe te kopen.



Jammer genoeg maken veel meiden ons de illusie wijs dat we aan hun hinken moeten hangen en als het zover is, zijn ze er niet tevreden mee... Jah... trek je plan dan toch vrouwmensen... kom maar terug als jullie wat dankbaarder geworden zijn....



En geloof me er zijn nog aardige meiden daar... geef ze gewoon af en toe een compliment als het hoort maar ga niet aan hun hielen likken want dan vinden ze je zwak. Harde realiteit.



Dit klopt wel denk ik, een vrouw wel behandelen met respect maar je niet als deurmat laten gebruiken. Dat is sowieso een goed begin.



Verder gewoon laten zien aan haar dat je je leven oppakt, dat je plezier hebt en wellicht zou je dan over een maand oid een keertje een appje kunnen sturen om te vragen of ze wat wil gaan drinken.

Maar ik acht de kans niet zo groot dat ze jou terug wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 22 januari 2017 @ 13:26:

[...]





Dit klopt wel denk ik, een vrouw wel behandelen met respect maar je niet als deurmat laten gebruiken. Dat is sowieso een goed begin.



Verder gewoon laten zien aan haar dat je je leven oppakt, dat je plezier hebt en wellicht zou je dan over een maand oid een keertje een appje kunnen sturen om te vragen of ze wat wil gaan drinken.

Maar ik acht de kans niet zo groot dat ze jou terug wil.Gewoon vragen hoe het met haar is. Soms moeten mensen gewoon weten dat ook al zijn ze samen ze elk hun eigen leven nog hebben ook en dat ze daarom niet ineens aan elkaars hielen moeten gaan hangen... klinkt een beetje als een gelovig meisje dat trouwt met een niet-gelover... ineens moet je dan als hun leven ofzo???? Die verstandhouding zit zich zooooooo genesteld in ons idee van relaties dat al de relaties vroeg of laat gedoemd zijn kapot te gaan. Ik heb hierover al heeeeeel veel advies gegeven. Laat je meisje gewoon in je hart maar als ze gaat beginnen zeiken nou tattaaaaa. Of aan jouw kant je moet niet overhebberig zijn en alles voor haar willen betekenen. Het is een relatie niet een soort van eigendom. Ik bedoel niks slechts maar met deze duidelijke woorden wil ik wat inzicht bieden. Het is wat extreem uitgedrukt maar tzet aan denken niet soms ?
My advise is my good opinion!
quote:mr2ndopinion schreef op 22 januari 2017 @ 13:32:

[...]



Gewoon vragen hoe het met haar is. Soms moeten mensen gewoon weten dat ook al zijn ze samen ze elk hun eigen leven nog hebben ook en dat ze daarom niet ineens aan elkaars hielen moeten gaan hangen... klinkt een beetje als een gelovig meisje dat trouwt met een niet-gelover... ineens moet je dan als hun leven ofzo???? Die verstandhouding zit zich zooooooo genesteld in ons idee van relaties dat al de relaties vroeg of laat gedoemd zijn kapot te gaan. Ik heb hierover al heeeeeel veel advies gegeven. Laat je meisje gewoon in je hart maar als ze gaat beginnen zeiken nou tattaaaaa. Of aan jouw kant je moet niet overhebberig zijn en alles voor haar willen betekenen. Het is een relatie niet een soort van eigendom. Ik bedoel niks slechts maar met deze duidelijke woorden wil ik wat inzicht bieden. Het is wat extreem uitgedrukt maar tzet aan denken niet soms ?Ik vind dat je het wel mooi geschreven hebt, en ik ben het ook met je eens
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar je wilt toch niet terug naar iemand die je niet meer wil omdat je te lief bent??



Ga eens nadenken over wat jij zoekt in een vrouw/meisje. Vast ook een meisje die lief is voor jou toch? Nou dat is zij niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 22 januari 2017 @ 13:39:

Sorry maar je wilt toch niet terug naar iemand die je niet meer wil omdat je te lief bent??



Ga eens nadenken over wat jij zoekt in een vrouw/meisje. Vast ook een meisje die lief is voor jou toch? Nou dat is zij niet.Ze is toch een periode heel lief en goed voor mij geweest, maar toen het echt dichtbij kwam lukte het gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 13:45:

[...]





Ze is toch een periode heel lief en goed voor mij geweest, maar toen het echt dichtbij kwam lukte het gewoon niet.Met andere woorden ze is gewoon niet lief en goed en het vroeg van haar teveel moeite en nu ben jij de kluts ? Wow she did a number on you. ;)
My advise is my good opinion!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 22 januari 2017 @ 13:39:

Sorry maar je wilt toch niet terug naar iemand die je niet meer wil omdat je te lief bent??



Ga eens nadenken over wat jij zoekt in een vrouw/meisje. Vast ook een meisje die lief is voor jou toch? Nou dat is zij niet.Klopt... ze schuifde het gewoon op hem aan.
My advise is my good opinion!
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 22 januari 2017 @ 13:35:

[...]





Ik vind dat je het wel mooi geschreven hebt, en ik ben het ook met je eens

Ja ik heb veel geleerd van mijn ouders (gelovigen). Die mensen zijn allemaal zo, jezelf opofferen voor elkaar en dan moet je daar zoveel tijd en energie insteken en als het dan moeilijk gaat omdat je iets doet dat gewoon GEK is dan moet je sterkte aan God vragen en je erbij neerleggen dat enkel iemand anders dan jezelf je hiermee kan helpen. Terwijl ze zelf zo'n gedachten bij de mensen in planten. Die gelovige mensen zijn niet goed snik met hoe die denken, is gewoon zelfdestructief omdat het dingen zijn die teveel van de mens verwachten en de mens als iets perfects zien. En als dat neit lukt krijg je vaak het extreem tegenovergestelde erg destructief gedrag en dan kunnen ze zeggen dat God de wereld gaat vernietegen ofzoiets.... nee de mens doet dat zelf.



Zoveeeel misconcepties in het geloof van mensen, zelfs de niet religieuse mensen hebben karakteristieken van religieuze mensen. Zo zie je wel weer, you can teach a dog tricks... like play dead.
My advise is my good opinion!
Alle reacties Link kopieren
quote:mr2ndopinion schreef op 22 januari 2017 @ 13:58:

[...]



Ja ik heb veel geleerd van mijn ouders (gelovigen). Die mensen zijn allemaal zo, jezelf opofferen voor elkaar en dan moet je daar zoveel tijd en energie insteken en als het dan moeilijk gaat omdat je iets doet dat gewoon GEK is dan moet je sterkte aan God vragen en je erbij neerleggen dat enkel iemand anders dan jezelf je hiermee kan helpen. Terwijl ze zelf zo'n gedachten bij de mensen in planten. Die gelovige mensen zijn niet goed snik met hoe die denken, is gewoon zelfdestructief omdat het dingen zijn die teveel van de mens verwachten en de mens als iets perfects zien. En als dat neit lukt krijg je vaak het extreem tegenovergestelde erg destructief gedrag en dan kunnen ze zeggen dat God de wereld gaat vernietegen ofzoiets.... nee de mens doet dat zelf.



Zoveeeel misconcepties in het geloof van mensen, zelfs de niet religieuse mensen hebben karakteristieken van religieuze mensen. Zo zie je wel weer, you can teach a dog tricks... like play dead.Mooi om te lezen. Als er nou eens veel meer mensen waren die er ook zo over dachten.
quote:mr2ndopinion schreef op 22 januari 2017 @ 13:58:

[...]



Ja ik heb veel geleerd van mijn ouders (gelovigen). Die mensen zijn allemaal zo, jezelf opofferen voor elkaar en dan moet je daar zoveel tijd en energie insteken en als het dan moeilijk gaat omdat je iets doet dat gewoon GEK is dan moet je sterkte aan God vragen en je erbij neerleggen dat enkel iemand anders dan jezelf je hiermee kan helpen. Terwijl ze zelf zo'n gedachten bij de mensen in planten. Die gelovige mensen zijn niet goed snik met hoe die denken, is gewoon zelfdestructief omdat het dingen zijn die teveel van de mens verwachten en de mens als iets perfects zien. En als dat neit lukt krijg je vaak het extreem tegenovergestelde erg destructief gedrag en dan kunnen ze zeggen dat God de wereld gaat vernietegen ofzoiets.... nee de mens doet dat zelf.



Zoveeeel misconcepties in het geloof van mensen, zelfs de niet religieuse mensen hebben karakteristieken van religieuze mensen. Zo zie je wel weer, you can teach a dog tricks... like play dead.Helemaal waar
Alle reacties Link kopieren
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 14:37:

[...]





Mooi om te lezen. Als er nou eens veel meer mensen waren die er ook zo over dachten.Goh, mooi om te lezen, zwaar om uit te geraken... ik heb mijn dagen gehad dat ik helemaal geen kant uit wist omdat het allemaal zo raar en contradictisch was. Vreselijk, maar goed. Ik sta stevig in mijn schoenen nu
My advise is my good opinion!
Alle reacties Link kopieren
quote:mr2ndopinion schreef op 22 januari 2017 @ 14:44:

[...]



Goh, mooi om te lezen, zwaar om uit te geraken... ik heb mijn dagen gehad dat ik helemaal geen kant uit wist omdat het allemaal zo raar en contradictisch was. Vreselijk, maar goed. Ik sta stevig in mijn schoenen nu Ik geloof ook dat alles met een reden komt om uiteindelijk dichter bij jezelf te komen. Ik leer in ieder geval het meeste wanneer ik niet lekker in mijn vel zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 14:46:

[...]





Ik geloof ook dat alles met een reden komt om uiteindelijk dichter bij jezelf te komen. Ik leer in ieder geval het meeste wanneer ik niet lekker in mijn vel zit.Ja, maar je leert niet altijd wat goed is. Er zijn sommige dingen die je nooit hebt of had moeten leren. Want mensen zoals haar kunnen je vertrouwen serieus schaden.... ik heb ook zo'n meiden gehad en heb het nu moeilijk daardoor. Maar ik weet dat ook die moeilijkheden geen probleem vormen voor mij... wel voor mijn volgende partner die niet zo'n onzin moet proberen. En ik denk dat zij dat gelukkig heel goed verstaat en dat maakt ons waarschijnlijk heeeeeeeel sterke partners.
My advise is my good opinion!
quote:mr2ndopinion schreef op 22 januari 2017 @ 14:59:

[...]



Ja, maar je leert niet altijd wat goed is. Er zijn sommige dingen die je nooit hebt of had moeten leren. Want mensen zoals haar kunnen je vertrouwen serieus schaden.... ik heb ook zo'n meiden gehad en heb het nu moeilijk daardoor. Maar ik weet dat ook die moeilijkheden geen probleem vormen voor mij... wel voor mijn volgende partner die niet zo'n onzin moet proberen. En ik denk dat zij dat gelukkig heel goed verstaat en dat maakt ons waarschijnlijk heeeeeeeel sterke partners.Ik heb het ook gehad, mijn ex heeft mij ook geschaad, en niet zo'n klein beetje ook. Door hem kan ik maar moeilijk een andere man vertrouwen
Alle reacties Link kopieren
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 13:45:

[...]





Ze is toch een periode heel lief en goed voor mij geweest, maar toen het echt dichtbij kwam lukte het gewoon niet.



Een periode is toch niet genoeg joh, iemand moet toch altijd (meestal dan) lief voor je kunnen zijn?



Ga eens wat ballen kweken en kom voor jezelf op joh. Je verdient wel beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 12:00:

Het leuke is altijd dat de meisjes die je behandelt als vuil, dat die na een half jaar nog steeds achter je aan zitten.



Oh, dus je behandelt ook wel eens meisjes als vuil??

nou, dan zit die overmatige liefheid in elk geval niet al te diep in je karakter, dus dat moet te overkomen zijn dan...
Alle reacties Link kopieren
quote:gemberpannekoek schreef op 22 januari 2017 @ 15:44:

[...]





Oh, dus je behandelt ook wel eens meisjes als vuil??

nou, dan zit die overmatige liefheid in elk geval niet al te diep in je karakter, dus dat moet te overkomen zijn dan...Dat klopt ook, ik heb in het verleden ook meisjes pijn gedaan en dat is zeker niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook nog vertellen dat 2 maanden geleden nog een gesprek met haar heb gehad. Hierin hadden we besproken hoe alles verlopen is en dat we het beiden toch wel jammer vinden. Ze gaf aan dat ik een leuke jongen ben maar dat bij haar de spanning weg was doordat het voor haar iets te makkelijk was en niet wat harder voor mezelf opkwam.
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 17:00:

Ik moet ook nog vertellen dat 2 maanden geleden nog een gesprek met haar heb gehad. Hierin hadden we besproken hoe alles verlopen is en dat we het beiden toch wel jammer vinden. Ze gaf aan dat ik een leuke jongen ben maar dat bij haar de spanning weg was doordat het voor haar iets te makkelijk was en niet wat harder voor mezelf opkwam.Ik blijf erbij dat als iemand je om die reden niet weet te waarderen de moeite niet waard is.
quote:rikkie1 schreef op 22 januari 2017 @ 17:00:

Ik moet ook nog vertellen dat 2 maanden geleden nog een gesprek met haar heb gehad. Hierin hadden we besproken hoe alles verlopen is en dat we het beiden toch wel jammer vinden. Ze gaf aan dat ik een leuke jongen ben maar dat bij haar de spanning weg was doordat het voor haar iets te makkelijk was en niet wat harder voor mezelf opkwam.

Stel je nou voor dat de situatie andersom zou zijn. Dat jij tegen haar zegt, 'tja, ik vind je wel leuk maar de spanning is weg, je bent te makkelijk'.



Hoe zou ze reageren denk je? Vast niet met 'ok je hebt gelijk, ik ga veranderen'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven