Met meer dan een persoon daten, done of not done?

28-06-2015 21:50 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal, ik ben nu sinds een paar weken aan het daten met een man. Ik heb ook seks met hem. Maar ik heb van het weekend onverwachte seks gehad met iemand die ik ontmoet heb op een feestje en er staat een date met hem op het menu volgende week. Vinden jullie dat ik hier verkeerd bezig ben? Ik weet dat daten niet exclusief is, maar toch knaagt er iets aan me. Wat vinden jullie? Alvast bedankt voor jullie input.
Alle reacties Link kopieren
Weten de mannen dit ook? Van dat niet exclusief zijn?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Je bent niet op zoek naar een relatie?
Ja fout!



Alleen daten OK, maar met meerderen sex hebben is fout.
Als jij serieus bent met man 1, vind ik dat je verkeerd bezig bent. Maar ik denk dat je hem niet zo leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat veel mensen dat tegenwoordig normaal vinden. Ik zou het niet kunnen, en ik zou het bovendien een behoorlijke afknapper vinden als ik erachter kwam dat de man met wie ik date ook met een ander datet (en sekst).
Alle reacties Link kopieren
Met meerdere personen oriënterend daten, dus een drankje drinken en wat kletsen ter kennismaking, vind ik niet raar. Met meerdere personen daten met wie je ook al seks hebt vind ik wel raar.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Als je van geen van beiden verwacht dat het ooit serieus gaat worden, zou ik lekker zo doorgaan!
Ik zou het niet willen en ik zou het ook haske verkeerd vinden.



Maar ik lees hier op het forum overal dat als je niet hebt afgesproken hebt om exclusief te zijn met iemand het allemaal niet uitmaakt. Doe wat je wilt en lang leve de lol.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet kunnen. Kan mijn aandacht niet op die manier verdelen tussen meerdere mannen.
Ik vind het nogal sletterig gedrag, aangezien je ook met beide seks hebt.

Verder wat Saaaar zegt, is bij hen ook duidelijk dat jullie met anderen mogen daten of denken die mannen wel dat het exclusief is?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het prima kan, mits je daar eerlijk over bent naar je dates. Niks mis met seks, je weet dan ook of dat belangrijke deel ook goed zit.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Als je al een paar weken aan het daten bent én seks hebt gehad, vind ik het not done.

Als je nog in de oriënterende fase bent, o.k. Maar bij seks, zou ik erg beledigd zijn, als tegenpartij.
Niks mis mee wat mij betreft, tenzij je het idee geeft dat je met beiden exclusief bent en het een beginnende relatie is.
Overigens is het niet zo heel relevant wat wij er van vinden. Voel jij je er zelf prettig bij en wat vinden je dates ervan? (niet dat je hoeft te melden dat en wanneer je seks met een ander hebt, maar wel dat je ook nog met anderen date)
Alle reacties Link kopieren
Not done, je geeft jezelf en de ander niet de ruimte om elkaar goed te leren kennen. Je hebt altijd de andere(n) in gedachten. En je keuze wordt dan gebaseerd op indrukken van een date, met in je achterhoofd dat je nog keuze hebt uit de rest. Vind ik niet helemaal eerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap t niet zo maar wellicht ouderwetse inslag maar als ik date met iemand dan doe ik dat omdat ik diegene leuk vindt wordt dat minder dan stop ik het daten. Snap het daten met meerdere mannen eerlijk gezegd eigenlijk niet
quote:Sidroht schreef op 28 juni 2015 @ 22:03:

Niks mis mee wat mij betreft, tenzij je het idee geeft dat je met beiden exclusief bent en het een beginnende relatie is.Dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 28 juni 2015 @ 21:57:

Ik vind het nogal sletterig gedrag, aangezien je ook met beide seks hebt.

<knip> Gevalletje sletvrees?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
quote:cappi schreef op 28 juni 2015 @ 22:09:

Ik snap t niet zo maar wellicht ouderwetse inslag maar als ik date met iemand dan doe ik dat omdat ik diegene leuk vindt wordt dat minder dan stop ik het daten. Snap het daten met meerdere mannen eerlijk gezegd eigenlijk nietKun je niet meerdere mensen tegelijk leuk vinden dan? Je hoeft er niet meteen mee te trouwen en dat hoeft ook helemaal niet het doel te hebben. Je kunt ook daten omdat je gewoon graag leuke dingen (zoals seks) doet met leuke mensen, en je een relatie ooit niet uitsluit.
Alle reacties Link kopieren
quote:dianavankrimpen schreef op 28 juni 2015 @ 21:55:

Ja fout!



Alleen daten OK, maar met meerderen sex hebben is fout.Mee eens, parallel daten prima, maar niet met die vrouwen mannen sex hebben zonder dat ze het weten.
En hoezo ben je een slet als je met meerdere mensen sekst? En wat is er erg aan dat je dan een kennelijke slet bent? Slijt je poort van jade dan ofzo? Kun je in je leven maar een beperkt aantal keren seks hebben en moet je dus heel erg oppassen met wie en niet te vaak enzo?



Ik snap het principe van de slet volgens mij niet.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niemand verantwoording schuldig tijdens dat prille daten. Melden de mannen in kwestie ook aan jou met wie en wanneer ze seks hebben (gehad)?



Verder moet je jezelf afvragen waarom het aan je knaagt. Is het omdat je je er niet prettig bij voelt omdat je je eigen grenzen overgaat of is het een misplaatst schuldgevoel? Alleen jij weet dat.
quote:cappi schreef op 28 juni 2015 @ 22:09:

Ik snap t niet zo maar wellicht ouderwetse inslag maar als ik date met iemand dan doe ik dat omdat ik diegene leuk vindt wordt dat minder dan stop ik het daten. Snap het daten met meerdere mannen eerlijk gezegd eigenlijk nietJe kan toch wel met meerderen daten. Moet je dan eerst een keer of 5 x met iemand afgesproken hebben voor je de volgende man/vrouw een kans geeft. Nou dan kan het een tijd duren voor je iemand hebt gevonden waarvan je denkt : dit zou hem kunnen zijn. Gewoon eerlijk zijn tegen de mannen dat je ook afspreekt met anderen. Niets mis met een beetje eerlijkheid en duidelijkheid toch?
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt er aan hoe serieus je bent met de eerste. Van de tweede begrijp ik namelijk dat het helemaal nog niks is en de eerste dat nog moet komen. Als je al een paar weken dat en seks hebt lijkt het me behoorlijk serieus met hem en dan vind ik het niet kunnen. Ook als er niks uitgesproken is over exclusief zijn moet je wel de kans nemen te kijken of het echt wat zou kunnen worden, lijkt me niet kunnen als je daarnaast ook nog met andere bezig bent



Ik zou het zelf ook nooit doen, maar zou zelf ook niet zo makkelijk zijn met seks. Dus als ik seks heb met iemand zou dat serieus zijn en ik daarom ook niet met een ander daten. Ik vind het sletterig, maar mischien vind jij mij juist weer ouderwets.



Dat het bij jou knaagt vind ik een teken dat jij het misschien zelf ook niet vind kunnen en dat is denk ik het belangrijkste en een betere graadmeter dan wat ik vindt (ik kan zo van papier moeilijk oordelen over hoe serieus je bent met man 1).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven