Met meer dan een persoon daten, done of not done?

28-06-2015 21:50 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal, ik ben nu sinds een paar weken aan het daten met een man. Ik heb ook seks met hem. Maar ik heb van het weekend onverwachte seks gehad met iemand die ik ontmoet heb op een feestje en er staat een date met hem op het menu volgende week. Vinden jullie dat ik hier verkeerd bezig ben? Ik weet dat daten niet exclusief is, maar toch knaagt er iets aan me. Wat vinden jullie? Alvast bedankt voor jullie input.
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken daten is behoorlijk serieus? Echt?
Ben je een betere vrouw, of een beter mens, als je niet 'sletterig' bent?
quote:Sidroht schreef op 28 juni 2015 @ 22:32:

Ben je een betere vrouw, of een beter mens, als je niet 'sletterig' bent?Nou dat niet, maar ik vind wel dat de andere partij dat zou 'moeten' weten. Ik hoef geen slet als partner, in ieder geval niet een die nog met andere dames het bed deelt terwijl hij ook met mij date. Nu zorg ik zelf wel altijd voor duidelijkheid. Ik ga pas met een man naar bed als hij duidelijk heeft gezegd dat ik de enige voor hem ben en dat het wat hem betreft voor de lange duur is.
Alle reacties Link kopieren
quote:onipaa schreef op 28 juni 2015 @ 21:55:

Als jij serieus bent met man 1, vind ik dat je verkeerd bezig bent. Maar ik denk dat je hem niet zo leuk vindt.Ik ben nog niet zo serieus met beide. Ik ben in ieder geval niet verliefd, maar wat niet is kan nog komen A en B weten het overigens niet. Maar ik moet daar ook bij zeggen dat ik ook niet weet of man A exclusief met mij is.
Alle reacties Link kopieren
@Sensy12 Alleen een paar weken daten niet, alleen ik zou geen seks hebben als ik niet serieus ben. Dus ja voor mij zou ik het serieus vinden. Maar iedereen is anders.



@Sidroht Nee, maar ze vraagt om de menig van andere en dan geef ik die van mij. Leven en laten leven. Dat is overigens ook waarom ik haar eigen gevoel de belangrijkste graadmeter vind, als ze zich er niet prettig bij voelt dan moet ze het niet doen. Knaagt het alleen maar omdat ze zich af vraagt of de rest het wel vind kunnen moet ze gewoon kijken of ze zich er prettig bij voelt. Vind ze het zelf prima dan is het prima, denk ook niet dat ze zich dan veel van mijn mening aan zou trekken. Ze mag dan ook zeggen dat ze me ouderwets vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 28 juni 2015 @ 21:57:

Ik vind het nogal sletterig gedrag, aangezien je ook met beide seks hebt.

Verder wat Saaaar zegt, is bij hen ook duidelijk dat jullie met anderen mogen daten of denken die mannen wel dat het exclusief is?Sletterig vind ik het pas als je met mannen naar bed gaat die je eigenlijk niet zo leuk vindt. Ik vind beide heel erg aantrekkelijk. in mijn geval, ik had het ook niet gepland. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik in deze situatie zit (ik ben 19 jaar oud trouwens). Heb altijd braaf vriendjes gehad en de overige sekspartners was altijd eentje tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 28 juni 2015 @ 21:57:

Ik vind het nogal sletterig gedrag, aangezien je ook met beide seks hebt.





Jij doet zeker niet aan emancipatie?



OT: met meerdere mannen tegelijk daten is prima, regelmatig seks hebben met meer dan één potentiële minnaar, inclusief gevoelens weliswaar, vind ik niet oké.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 28 juni 2015 @ 22:42:

@Sensy12 Alleen een paar weken daten niet, alleen ik zou geen seks hebben als ik niet serieus ben. Dus ja voor mij zou ik het serieus vinden. Maar iedereen is anders.



@Sidroht Nee, maar ze vraagt om de menig van andere en dan geef ik die van mij. Leven en laten leven. Dat is overigens ook waarom ik haar eigen gevoel de belangrijkste graadmeter vind, als ze zich er niet prettig bij voelt dan moet ze het niet doen. Knaagt het alleen maar omdat ze zich af vraagt of de rest het wel vind kunnen moet ze gewoon kijken of ze zich er prettig bij voelt. Vind ze het zelf prima dan is het prima, denk ook niet dat ze zich dan veel van mijn mening aan zou trekken. Ze mag dan ook zeggen dat ze me ouderwets vind.Zelf voel ik me er prima bij, ik wil alleen niet dat iemand zich genaaid (figuurlijk) gaat voelen. En ik vraag het omdat ik gewoon niet helemaal op de hoogte ben van de "date regels".
quote:Charlotte717 schreef op 28 juni 2015 @ 22:44:

[...]





Jij doet zeker niet aan emancipatie?



OT: met meerdere mannen tegelijk daten is prima, regelmatig seks hebben met meer dan één potentiële minnaar, inclusief gevoelens weliswaar, vind ik niet oké.

Jij doet zeker niet aan emancipatie?

Seks hebben als je daar zin in hebt, met wie je daar zin in hebt, is wat mij betreft prima, zolang je voorzichtig met anderen en jezelf omgaat. Dus open bent en niks doet tegen je eigen en een ander z'n zin.
quote:marila schreef op 28 juni 2015 @ 22:43:

[...]



Sletterig vind ik het pas als je met mannen naar bed gaat die je eigenlijk niet zo leuk vindt. Ik vind beide heel erg aantrekkelijk. in mijn geval, ik had het ook niet gepland. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik in deze situatie zit (ik ben 19 jaar oud trouwens). Heb altijd braaf vriendjes gehad en de overige sekspartners was altijd eentje tegelijk.Als je 19 bent vind ik het wel erger. Dan weet je amper hoe de wereld in elkaar zit en kun je beter wat terughoudender zijn in het delen van je lichaam. Seks is niet 'gewoon een leuke bezigheid'.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor marila, ik vind je zeker niet sletterig. Het is goddomme 2015 en een vrouw die seks heeft met mannen die ze niet leuk vindt is ook geen slet, maar een verveelde zielloze vrouw. En daar zijn er zat van en ook mannen. Heeft niets met een waardeoordeel te maken.



Als jij geniet van beide mannen en er is nog geen exclusiviteit afgesproken, vaar gewoon op je eigen gevoel en tempo. En zoals eerder gezegd; je weet niet of je voor hun ook 'de enige' bent. Doe het dus veilig en maak het pas bespreekbaar als je daar behoefte aan hebt. Heeft één van de mannen behoefte aan exclusiviteit dan komt hij dat wel melden bij je.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er wel open over zijn dat het niet exclusief is met allebei. Dan is het aan hen om te beslissen of ze dat wel met jou willen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als je wellicht in de toekomst serieus wil zijn met één van mannen, deze er op kan afknappen als hij hoort dat je in de date fase ook met andere mannen het bed hebt gedeeld. Daar zou ik in ieder geval even rekening mee houden. Als het voor jou gewoon 'just for fun' is, dan doen waar jij je goed bij voelt!
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 28 juni 2015 @ 22:48:

[...]



Als je 19 bent vind ik het wel erger. Dan weet je amper hoe de wereld in elkaar zit en kun je beter wat terughoudender zijn in het delen van je lichaam. Seks is niet 'gewoon een leuke bezigheid'.Oei...misschien heeft zij wel beter door dan jij en ik samen hoe de wereld in elkaar steekt. Dat hebben jongeren wel vaker, maar ze worden snel weer op hun plek gewezen als ze doen waar ze zin hebben zonder vals moreel besef.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 28 juni 2015 @ 22:48:

[...]

(...)

Seks is niet 'gewoon een leuke bezigheid'.What the fuck is het dan wel???
quote:yette schreef op 28 juni 2015 @ 22:52:

[...]





What the fuck is het dan wel???Ik heb er zelf een wat romantischer beeld bij. Het meest intieme wat je deelt met je geliefde. Ik had het woordje 'alleen' moeten toevoegen, het is natuurlijk ook een leuke bezigheid
Alle reacties Link kopieren
quote:marila schreef op 28 juni 2015 @ 22:45:

[...]



Zelf voel ik me er prima bij, ik wil alleen niet dat iemand zich genaaid (figuurlijk) gaat voelen. En ik vraag het omdat ik gewoon niet helemaal op de hoogte ben van de "date regels".



Wel fijn dat je er zo over na denkt. Als het niet serieus is denk ik dat hij het ook nog niet serieus ziet, maar dat zou je aan zijn gedrag misschien kunnen merken? Al ben ik zelf altijd enorm slecht geweest in het zien van hints ed... Maar ik kan je helaas niet helpen met Hoe hij zich voelt van achter mijn scherm. Denk dat het aan meer ligt dan hoe lang jullie daten en dat jullie al seks hebben gehad, zeker als je 19 ben. Mijn ervaring is dat dan weinig mensen al echt serieus over hun relatie. (Zeker in het studenten wereldje)



De "date regels" verschillen volgens mij iedere keer als je met een ander praat. Dus als jij je er prettig bij voelt ga lekker op je date komende week! Als dat gevoel dan toch niet helemaal lekker zit merk je dat snel genoeg.



Maar als je niemand wil kwetsen zou ik er niet te lang mee door gaan. Kan me goed voorstellen dat ze na een tijdje wel het gevoel hebben dat het serieus is en jij misschien nog niet. Of er idd heel open over zijn, weten die mannen waar ze aan toe zijn. (Alleen geen idee of zo iets ooit ter sprake komt)
anoniem_228585 wijzigde dit bericht op 28-06-2015 23:00
Reden: Moest nog iets toevoegen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 28 juni 2015 @ 22:52:

[...]





What the fuck is het dan wel???ôhh....je zei 'fuck'
quote:Sensy12 schreef op 28 juni 2015 @ 22:51:

[...]





Oei...misschien heeft zij wel beter door dan jij en ik samen hoe de wereld in elkaar steekt. Dat hebben jongeren wel vaker, maar ze worden snel weer op hun plek gewezen als ze doen waar ze zin hebben zonder vals moreel besef.Die kans lijkt me vrij klein Ik vind het gewoon jammer als ik die meisjes hoor over wat ze allemaal doen met wie (allemaal). Er zijn hier wel topics geweest van 18-jarigen die hun seksleven als sleur ervoeren omdat ze alle standjes al hadden geprobeerd. Dat is toch best een beetje triest. Vind ik.
Alle reacties Link kopieren
marila, dateregels bepaal je zelf natuurlijk. Ga na wat jij prettig vindt en hoe jij zou willen dat je behandeld wordt. Verleen die gunst ook aan anderen. Het is uitproberen, vallen en weer opstaan en zo gaande stel je je eigen regels bij of je gooit er een paar uit het raam en probeert nieuwe uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ziet er geen kwaad in om meerdere pannetjes in het vuur te houden. Wel is het zo dat als het echt klikt met een van de dates en er is goede kans op een relatie, je af moet zien van de andere dates.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 28 juni 2015 @ 22:56:

[...]



Ik heb er zelf een wat romantischer beeld bij. Het meest intieme wat je deelt met je geliefde. Ik had het woordje 'alleen' moeten toevoegen, het is natuurlijk ook een leuke bezigheid

Ah!

Tsja, voor mij geldt dat tot nu toe ook, maar de fantastische match waarmee ik al eeuwen blij ben, was mijn prille jeugdliefde. Toch kan ik me goed voorstellen dat ik - als hij tegen een boom rijdt of zo - niet vijf jaar ga zitten wachten op een tweede ware liefde voor ik weer seks heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer dat aan seks zoveel waardeoordelen kleven, zeker als het om (jonge) vrouwen gaat. Ik kan het niet, dat vooropgesteld want ik ben wat dat betreft verneukt voor het leven door een achterlijke opvoeding, maar ik bewonder seksueel vrije vrouwen. Ik juich ze toe aan de zijlijn.



Voor alle andere vrouwen die seks niet op waarde schatten omdat ze zichzelf niet op waarde schatten, voor hen hoop ik dat ze hun eigenwaarde niet ontlenen aan seksen met iemand, maar uit eigenwaarde seksen omdat ze dat gewoon lekker vinden.
quote:yette schreef op 28 juni 2015 @ 23:04:

[...]



Ah!

Tsja, voor mij geldt dat tot nu toe ook, maar de fantastische match waarmee ik al eeuwen blij ben, was mijn prille jeugdliefde. Toch kan ik me goed voorstellen dat ik - als hij tegen een boom rijdt of zo - niet vijf jaar ga zitten wachten op een tweede ware liefde voor ik weer seks heb.Mijn lijstje is iets langer, maar ik heb altijd wel eerst gewacht tot het een relatie was. En soms was het dan niet de ware liefde, de meeste keren niet , maar dat ervaar je dan pas later. En ik vind rondscharrelen ook niet zo 'erg' als je, zeg, 30 bent en al goede ervaringen hebt opgedaan en liefde ervaren, maar om dat nou op je 18e te doen. Ik vraag me dan wel af hoe je daartoe komt.
Alle reacties Link kopieren
19 is toch ook juist een leeftijd waarop je jezelf moet leren kennen, ook op seksueel gebied. Dan moet ze vooral doen waar ze zich zelf prettig bij voelt, alleen in mijn ogen wel binnen bepaalde de grenzen waarmee ze anderen niet onnodig kwetst. En daar denkt ze over na, dus in mijn ogen zit ze goed zo.



Maar wie ben ik.



TO, jij voelt je er prima bij. Wees er open over en dan gaat ook dat knagende gevoel weg omdat je je geen zorgen maakt over of je iemand kwetst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven