Met vrouwelijk collegaatje..........

20-07-2007 12:19 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Zoals ik al een x gepost heb, ben ik na een jaar te hebben samengewoond ergens anders gaan wonen, vanwege blow/gokproblemen, de relatie is nog wel aan.........Nu heeft mn vriend het niet naar zn zin op zijn werk, hij heeft ergens gesolliciteerd waar een vriendin van hem werkt. Deze vriendin blowt als een ketter! Als hij daar word aangenomen, heeft hij te kennen gegeven dat het weleens voor kan komen, dat hij na werktijd wel eens een keertje met haar in een kroeg een blowtje kan gaan roken! Dit terwijl hij weet dat ik tegen blowen ben en hierdoor ook weg ben gegaan...tot op heden blowt hij trouwens nog, maar nu komt er ook nog bij dat hij dit dan (als hij word aangenomen) Met een vrouwtje gaat uitvoeren.................Wat vinden jullie hiervan?



alvast thnx...
Alle reacties Link kopieren
Tja zolang jij het allemaal goed blijft vinden....

Dat je ergens anders bent gaan wonen heeft hem ook niet van het blowen afgehouden..

Dus mischien moet jij maar eens goed gaan nadenken of je deze relatie nog wel in stand wil houden...
Alle reacties Link kopieren
Jullie probleem is dat jij een vriend wil die niet blowt en hij wil een vriendin die niet zeurt over het blowen want dat wil hij gewoon blijven doen.



Waar hij al dan niet werkt of met wie hij blowt maakt dan niets uit.

Want dat hij met die vrouw samen wel eens gaat blowen zegt niets over of hij wel of geen relatie met haar wil. Alle rokers vallen toch ook niet op elkaar of alle mensen met rood haar om maar wat ander geks te noemen.



Dus julie probleem is niet deze vrouw maar de verschillende instelling over blowen van jou en je vriend.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, het blowen is het ergste probleem, maar het idee dat hij dit ook met een vrouwtje gaat doen vind ik wel erg onsmakelijk, ook door het feit dat blowen je nogal zwak kan maken enz.........maar goed..........tnx voor de adviezen, meer adviezen zijn altijd welkom!
Alle reacties Link kopieren
Je moet je vooral afvragen of je eigenlijk wel met zo'n man een relatie wilt hebben. Je bent al verhuisd omdat je zijn blowen niet goedkeurt maar desondanks gaat hij daar gewoon mee door.

Bovendien vind ik het een beetje respectloos van hem dat hij je ook nog even nu tussen neus en lippen door meedeelt dat hij met die vriendin wel af en toe een blowtje gaat roken terwijl hij weet hoe jij erover denkt.

Hij is dus zeker niet van plan om zijn geblow voor jou op te geven ondanks het feit dat hij weet dat het jou kwetst.

De vraag is dus: blijf je dit accepteren en wil je echt een relatie met iemand die iets blijft doen waar jij niet achter kunt staan?
Alle reacties Link kopieren
Ja toen ik hoorde dat hij daar wou werken, en gezien ik wist dat die vriendin waar hij mischien gaat werken blowt, vroeg ik hem zelf, of het weleens voor kan komen, dat hun samen een blowtje gaan roken........zijn antwoord was hierop dat het voor zou kunnen komen na werktijdi in een kroeg ofzo zei hij, het maakt hem daarbij geloof ik ook niet zoveel uit wat het met mij doet, want hij gaat ervan uit, dat ik toch nog niet bij hem woon.........
Alle reacties Link kopieren
Klopt, het blowen is het ergste probleem, maar het idee dat hij dit ook met een vrouwtje gaat doen vind ik wel erg onsmakelijk, ook door het feit dat blowen je nogal zwak kan maken enz.........maar goed..........tnx voor de adviezen, meer adviezen zijn altijd welkom!




Waarom vind je het onsmakelijk dat hij dit met een vrouwtje(!) doet? Ik kan mij wel ergere onsmakelijke dingen bedenken. Zou je het minder erg vinden als hij met een mannetje(!) zou gaan blowen? Kan hij niet op elke moment (met of zonder blow) een ander vrouwtje(!) tegenkomen en zwak worden? Als je echt denkt dat je vriend zo zwak is, hoe sterk is dan het vertrouwen dat je in hem hebt?



Uiteindelijk komt het erop neer dat jij de enige bent die weet waar gevoelsmatig de grens ligt. Als je geen relatie wilt hebben met een blower dan zul je dit duidelijk moeten bespreken en ook de nodige consequenties aan moeten verbinden. Als je bang bent dat hij vreemd zal gaan door het blowen dan zul je dat ook moeten bespreken. Ben je tegen blowen an sich of  voor de gevolgen die het blowen kan hebben: zwakheid?



Verder heb ik jaren geblowd en ben er nooit zwak van geworden. Je gaat niet zomaar vreemd puur omdat je geblowd hebt en omdat er iemand van het andere geslacht in de buurt is. De meeste mensen gaan vreemd omdat ze daar (aldan wel of niet onbewust) voor kiezen.



Groeten,



Max
Alle reacties Link kopieren
Wat versta je onder blow/gok problemen? Was / is het een zodanige verslaving dat hij vrijwel altijd stoned is? Gaat het blowen / gokken ten koste van jouw geld en jullie vrije tijd samen?

Of is het heel incidenteel?



Dat vind ik persoonlijk nogal verschil maken. Ik ken genoeg mensen die indicenteel wel eens blowen, of pokeren om geld. Maar op zo'n manier dat de omgeving er geen last van heeft en er geen schulden ontstaan.



Maar dat is heel persoonlijk. Als je echt, echt fel tegen blowen en gokken bent.... zal het altijd een probleem blijven.

Als de collega mannelijk was, had je er dan ook moeite mee?



Jullie wonen niet meer samen. Waarom is het dan zo'n probleem dat hij even na werktijd, incidenteel, met een collega zou gaan blowen (waar jij niet bij bent). Als hij gewoon een biertje ging drinken zonder jou, was je daar dan ook op tegen?
Alle reacties Link kopieren
Ïk denk zelf dat het probleem van TO van andere aard is. Als ik goed tussen de regels van TO door lees, lees ik dat zij bang is dat haar vriend met die vriendin vreemd zou kunnen gaan door het geblow.

Ik denk dat zij bang is dat vriend zo versufd raakt door het blowen en dat andere meisje ook dat zij niet meer weten wat ze doen.

Als vriend met een manlijke collega zou gaan blowen, zou zij dit denk ik heel anders oppakken. Nu heeft vriend aangegeven het niet meer leuk te vinden en bewust te willen gaan werken op het bedrijf van die vriendin. Ik denk dta dit angst inboezemt bij TO.



Maar dit is wat ik denk he weet het natuurlijk niet zeker!
Alle reacties Link kopieren
Tja, die vriendin / collega is natuurlijk een 'vrouwtje' dat niet moeilijk doet over zijn blowgewoontes. Sterker nog; ze hanteert dezelfde opvattingen hierover.

Misschien is TO bang dat dat 'het vrouwtje' extra aantrekkelijk maakt in de ogen van Vriendlief.



Wat ik me afvraag; als zijn blowgewoontes voldoende reden waren om apart te gaan wonen, waarom was het niet voldoende reden om geheel uit elkaar te gaan? Het moge duidelijk zijn dat dat blowen niet minder wordt als jij niet bij hem woont. Het kan zomaar zo zijn dat hij nu juist nog minder rekening met je houdt.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren


Hoi,



Zoals ik al een x gepost heb, ben ik na een jaar te hebben samengewoond ergens anders gaan wonen, vanwege blow/gokproblemen, de relatie is nog wel aan.........Nu heeft mn vriend het niet naar zn zin op zijn werk, hij heeft ergens gesolliciteerd waar een vriendin van hem werkt. Deze vriendin blowt als een ketter! Als hij daar word aangenomen, heeft hij te kennen gegeven dat het weleens voor kan komen, dat hij na werktijd wel eens een keertje met haar in een kroeg een blowtje kan gaan roken! Dit terwijl hij weet dat ik tegen blowen ben en hierdoor ook weg ben gegaan...tot op heden blowt hij trouwens nog, maar nu komt er ook nog bij dat hij dit dan (als hij word aangenomen) Met een vrouwtje gaat uitvoeren.................Wat vinden jullie hiervan?



alvast thnx...

Ik zou het niet leuk vinden om zoiets te horen. Je bent al apart gaan wonen vanwege de gok en drugsproblemen. Hij is denk ik niet van plan deze gewoonte op te geven, het zal wel te sterk zijn voor hem. Wat maakt de relatie met deze jongen voor jou nog aantrekkelijk? Dat is eigenlijk een vraag die je jezelf moet stellen. Als de verslaving ernstiger vormen gaat aannemen en jullie besluiten toch weer samen een huishouding te gaan voeren zul je het zeker gaan merken in je portemonnee. Als iemand steeds vaker stoned is, zul je ook gedragsveranderingen gaan zien, die er soms toe kunnen leiden dat iemand zijn werk niet meer naar behoren kan doen.
"een vrouwtje".... Iets meer respect voor een vriendin van je vriend zou ook wel op z'n plaats zijn...
Alle reacties Link kopieren
Of topic: Gisteren las ik ook weer een posting waar iemand het over haar mannetje had...Ik vraag me altijd af hoe groot ze dan zijn, één meter hoog, één meter tien?

Ik kan het niet nalaten nu toch eens te reageren.





On topic: denk dat LuLuBell er niet ver naast zal zitten.



Alle reacties Link kopieren
'collegaatje', 'vrouwtje'. Gaat je vriend werken bij kabouter Plop?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren


'collegaatje', 'vrouwtje'. Gaat je vriend werken bij kabouter Plop?



hahahah, dat was nou precies ook meteen mijn ergernis toen ik de titel zag, waarom zijn vrouwelijke collegae die een bedreiging vormen altijd meteen een "collegaatje" en "vrouwtje"
Alle reacties Link kopieren
zo werd ik net nog aangesproken door een agressieve snotneus  op het forum met "jongedame"



Nou ik zal hem ijdel als ik ben en met mijn 45 jaar  maar anders interpreteren, voor mijn goed humeur.



sorry erg off topic.



Als je een vriend hebt die blowt en je wilt dat niet en hij doet het toch, is het misschien nu je nog geen kinderen hebt enzo, verstandig om rond te kijken naar een leuke frisse niet blowende vent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven