"Mij gebeurt het nooit"

20-10-2014 15:51 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allen voor uw ongezouten mening. Bij deze kan ik verder.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel een blog zo populair en snel geschreven.



Ben je journaliste? Beetje met afstand geschreven.

Niet rekening houden met je vriend. Jij hebt toch niet alleen verdriet van het overleden van je schoonvader. En je schoonmoeder narcistisch.



En dan heb jij last van ups en downs. ??
Alle reacties Link kopieren
Misschien denk ik te simpel, maar hoe moeilijk is het om het contact met die ander gewoon te verbreken?

Gooi je 4 jaar zo even weg omdat het met iemand op een schermpje zo leuk klikt?



Je hebt net een huis gekocht. Kom even bij je positieven alsjeblieft...
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 20 oktober 2014 @ 16:08:

[...]





Wat bedoel je daar precies mee?



blijfgewoonbianca omschreef hoe ik alles op het spel zette voor iemand die ik zelfs nooit eerder zag. Feit. Ik wou hem daarom zien. Waren mijn gevoelens overroepen, of speelt er niets, dan weet ik dat ik gewoon mezelf iets heb wijsgemaakt. Is er wel meer, dan ja... Moet ik dringend alles op een rijtje zetten.



Maar goed, dat doe ik nu ook. Mijn hoofd staat niet stil.
Alle reacties Link kopieren
quote:mara2 schreef op 20 oktober 2014 @ 16:09:

Het lijkt wel een blog zo populair en snel geschreven.



Ben je journaliste? Beetje met afstand geschreven.

Niet rekening houden met je vriend. Jij hebt toch niet alleen verdriet van het overleden van je schoonvader. En je schoonmoeder narcistisch.



En dan heb jij last van ups en downs. ??Ja, nee, maar daarom "is dit allemaal gebeurd" natuurlijk, daar kon TO helemaal niks aan doen, snap dat nou!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 oktober 2014 @ 16:04:

Dus je zet alles op het spel voor iemand die je misschien niet eens lekker vindt ruiken? is dat suf of is dat suf?

`

Alle reacties Link kopieren
Ik kan u allen verzekeren dat het gewoon enorm zwaar weegt op de relatie. Het mocht niet ontbreken aan de situatieschets. Ik heb dat niet gedaan om een drogreden te voorzien...
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op 20 oktober 2014 @ 16:06:

Dat is het net, blijfgewoonbianca, ik kon de kat pas een kat noemen na het ontmoeten. Als die vonk er dan ook echt is, is er iets grondig mis.



.



Dus je wilde " alleen maar " gaan proberen of die ook lekker rook en niet kwijlde bij het tongen en zo?



Snap je ook dat je op internet tijdens chatten juist die dingen van jezelf laat zien die je wilt laten zien? Dat niemand ziet en hoort hoe je bui is, dat je slist, een chagrijning stuk vreten bent, een irritante zenuwtic hebt, in het echt te nerveus bent om iemand aan te kijken, etc. ?

Ben je je er ook van bewust dat via internet gesprekken al vaak een kant op gaan die ze in het echte leven niet op gaan?

Zie je dan ook hoe dingen zijn gelopen en dat je jezelf hoogstwaarschijnlijk enorm in de maling hebt laten nemen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou je een grote rotschop geven, je bent namelijk stiekem.
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op 20 oktober 2014 @ 15:51:

Enkele dagen voor de desbetreffende datum vergeet ik één mail te wissen.



De rest van je verhaal doet er niet toe. Je bent willens en wetens hiermee bezig geweest dus je titel 'mij gebeurt het nooit' klopt voor de verandering eens.



Het is je niet gebeurd. Je hebt het bewust gedaan.



Wat ik ervan vind? Zal ik maar niet melden.

Wat jij ermee moet? Je vriend laten gaan, je bent hem niet waard
Mijn Wikipedia-pagina is langer, dus ik ben belangrijker!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op maandag 20 oktober 2014 16:04 Dus je zet alles op het spel voor iemand die je misschien niet eens lekker vindt ruiken? is dat suf of is dat suf?



Dit.

En wie weet heeft hij wel ontzettende remsporen in zijn onderbroeken of knarst hij de hele dag met z'n tanden.



To, het gras is daar echt niet groener hoor.

Ik weet niet of je sowieso zin hebt om stiefmoedertje te spelen?



Kies voor jezelf en gun je vriend wat beters.
Alle reacties Link kopieren
Wat een boel hoogdravend gelul voor de simpele boodschap dat je vreemd wilde gaan als je niet voortijdig betrapt was. En wat een gelul dat dit iedereen zou kunnen overkomen. Vreemdgaan overkomt je niet. Daar kies je voor of niet.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op 20 oktober 2014 @ 16:08:

[...]





Bedankt voor de zinvolle reactie...

Ik weet niet wat ik ga doen. Veel praten met mijn vriend. Onderzoeken vanwaar mijn verwarring komt, ligt het in mezelf of ligt het aan een gemis binnen de relatie zelf...?Oh, dus daar gebruik jij je vriend ook al voor?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op 20 oktober 2014 @ 16:08:

[...]





ligt het in mezelf of ligt het aan een gemis binnen de relatie zelf...?



Elke nieuwe vent is/ lijkt spannender dan je eigen kerel.

Elk nieuw gesprek is boeiender dan iets wat je al 10 keer hebt gehoord.

Dat is geen gemis of falen, that's life.

Ik weet haast 100 % zeker dat als jij vanavond met je eigen vriend zou chatten en jullie weten van elkaar niet wie jullie zijn, dat je dingen te horen krijgt en vertelt die je nu in het eggie niet tegen elkaar zou vertellen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Eerst even kijken of hij wel leuk is in het echie. Zo nee, heb je je oude vriendje nog. Zo ja, kan je makkelijk gebruik maken van de overstapservice.



Jij bent zelf fout, TO!
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 20 oktober 2014 @ 16:16:

[...]



Oh, dus daar gebruik jij je vriend ook al voor?Ja... Is dat niet wat je doet? Praten met je partner om ergens proberen uit te raken?
Alle reacties Link kopieren
Zielig zielig dat mannen, maar ook vrouwen dit gedrag vertonen!

Schaam me rot voor je...want ook ik ben vrouw.

.

Maar ik geloof er dan ook heilig in, ...dat jij hier als vanzelf voor gestraft word.

Net als de rest.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 oktober 2014 @ 16:19:

Eerst even kijken of hij wel leuk is in het echie. Zo nee, heb je je oude vriendje nog. Zo ja, kan je makkelijk gebruik maken van de overstapservice.



Jij bent zelf fout, TO!Heel kort door de bocht. Zo simpel is het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 20 oktober 2014 @ 16:06:

[...]



Ben ik het niet helemaal mee eens. TO heeft het zelf opgezocht, dat had ze beter niet kunnen doen. Maar je hebt het niet altijd zelf in de hand.



Tja, TO, dom, maar dat wist je al. Wat ga je nu doen?Natuurlijk heb je dit soort dingen ALTIJD zelf in de hand. Iedere keuze in dit proces heeft TO zelf gemaakt. DUS heeft ze het zelf in de hand. En ze HOEFT niet met die gebonden kerel af te spreken hè? Kiest ze ook helemaal zelf voor. Als ze niet betrapt was, had ze gewoon gegaan
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Wat ben jij een rottig mens zeg!



Ga lekker naar die andere internet vent van je. En laat je bijna ex gelukkig worden met een vrouw die wel om hem geeft. En niet bij de buren gaat gluren. Jezus mina zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op 20 oktober 2014 @ 16:06:

Dat is het net, blijfgewoonbianca, ik kon de kat pas een kat noemen na het ontmoeten. Als die vonk er dan ook echt is, is er iets grondig mis.



Wat de reactie van velen betreft over kiezen van verliefd worden... Ik ben het daar echt niet mee eens. Je hart is nog altijd je verstand niet.

Verliefd worden, daar doe je niks tegen. Nouja, de kans erop is veel kleiner in een goede relatie, maar als het slechter gaat kan het je 'zomaar' overkomen.



Maar als je verliefd wordt, dan ga je naar je partner, vertel je dat, en gooi je daarna mailadres en telefoonnummer van diegene weg.



En als je 'mogelijk' verliefd bent, of een klik hebt, dan moet je de kat niet op het spek binden, maar gewoon dezelfde route volgen: vertellen en afbreken.



En als je besluit dat er in je relatie teveel fout zit, en je hebt er geen zin meer in om daar aan te werken, dan maak je het uit. En dan ben je daarna vrij om verliefd te worden en daar zoveel mee te doen als je wilt. Maar wel in die volgorde.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Wat een excuus dat je het niet zelf in de hand hebt. Ik voel ook wel eens vlinders als ik een leuke man zie. Als ik iemand serieus interessant vind, dan loop ik direct de andere kant uit. Ik hou te veel van mijn eigen man. En eerlijk gezegd..... Vaak ben ik het een dag later weer vergeten. Jij hebt het bewust laten ontwikkelen.
Dit is je niet overkomen, je hebt er zelf voor gekozen om het contact te blijven zoeken. Ook de keuze om af te spreken is een keuze en niet iets wat je overkomt.



Je hebt tig keren de keuze gehad om er niet mee verder te gaan.



Met veel contact is er een mogelijkheid dat er verliefdheidsgevoelens ontstaan, maar zolang je iemand niet ontmoet hebt is het vooral de fantasie die je over iemand hebt, want de persoon zelf ken je niet eens en vlak ook het zoeken van spanning niet uit.



Ik kan me heel goed voorstellen dat je vriend not amused is over de gang van zaken.



Ben je je vriend zat? Nou prima rond dat deel dan eerst af en daarna alle vrijheid om rond te kijken naar wat anders. Wil je met je vriend verder? Dan ben je niet goed bezig en dat weet je zelf ook donders goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op maandag 20 oktober 2014 16:19 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ikeaverslaafde in ""Mij gebeurt het nooit""" class="messagelink">ikeaverslaafde schreef op 20 oktober 2014 @ 16:19</a>:</b>

Eerst even kijken of hij wel leuk is in het echie. Zo nee, heb je je oude vriendje nog. Zo ja, kan je makkelijk gebruik maken van de overstapservice.



Jij bent zelf fout, TO!</div></blockquote>Heel kort door de bocht. Zo simpel is het niet. Niet? O, internet heeft je gedwongen te chatten en te mailen met iemand?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op 20 oktober 2014 @ 16:19:

[...]





Heel kort door de bocht. Zo simpel is het niet.Zo simpel is het dus wel. Als je relatie niet goed zit, ga je praten en eraan werken. Je gaat niet eerst shoppen naar een nieuw gespreid bedje. En dat is wat jij doet
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op 20 oktober 2014 @ 15:57:

[...]





Niemand kiest toch om verliefd te worden, Suze02?

Er is zelfs niets gebeurd..



Er is wel iets gebeurd.



Je bent emotioneel ontrouw. Je was potentieel fysiek ontrouw. Mooi dat jouw vriend je nog een kans wilt geven maar eerst moet je erachter zien te komen waarom je openstaat voor een ander. Waarom je intimiteiten (fysieke en emotionele) wilt delen met iemand die jouw vriend niet is.



Het is heel makkelijk om TO uit te maken voor slappe hap enzovoorts maar ook zij is maar mens. Mensen maken fouten. Kom er eerst maar eens achter waarom jij die fouten maakt. Kijk daarna of herstel nog mogelijk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven