"Mij gebeurt het nooit"

20-10-2014 15:51 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allen voor uw ongezouten mening. Bij deze kan ik verder.
Shehot, TO is Vlaams (denk ik toch).
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 20 oktober 2014 @ 17:23:

Noem je je vriend u?



Toch lees ik nog steeds tussen de regels door dat je jezelf niet vertrouwd en dat het daarom wel handig is als je vriend in de buurt is die dag, want dan kun je niet afspreken met je chatmeneer.



In België zeggen we u, niet je.



Dat lees je verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op 20 oktober 2014 @ 17:19:

[...]





Jullie hebben de volgorde helemaal verkeerd. Ik vat het even samen:



Plan om ander te zien - "betrapt" - twijfels - plan afgezegd - vriend dag vrij laten nemen



Jouw vriend moet je in de gaten houden omdat jij geen ruggengraat hebt? Fijne relatie. Zo van: "Als ik vreemdga heb jij niet goed opgelet?"



Dat je vriend dit pikt is al een veeg teken. Zoals het nu gelopen is, is dit gewoon een carte blanche voor jou om binnenkort exact hetzelfde te doen. Maar dan moet je het wel iets slimmer aanpakken!



Wat ik mis is het gevoel voor je vriend, TO. Er is van alles mis met hem én hij koopt een huis én je vindt een ander leuk. Misschien is het een idee om te bedenken wat je leuk vindt aan je vriend. En als je niet verder komt dan "huis", is het tijd om er een punt achter te zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:wendy7373 schreef op 20 oktober 2014 @ 17:22:

Ik snap niet dat die kerels,die vrouwen een kans geven.

Hij verdiend beter.

Jij bent nog erg jong,ga lekker op stap met je vriendinnen en ga de bloemetjes ff buiten zetten.

Voor je weer een serieuze relatie krijgVeel gasten zijn getrouwd en/of hebben kinderen. Dan kun je kiezen tussen "een tweede kans" of "betalen" en "je kinderen niet/nauwelijks meer zien". Het is geen hogere wiskunde.
Maar ben je nu klaar met het een en ander uit te klaren?



Chatvriend afgekapt, contactgegevens verwijderd, enz?
Alle reacties Link kopieren
Kopen jij en je vriend samen een huis, of koopt hij het alleen?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
Maar fvn225, waarom heb je je vriend dan gevraagd om vrij te nemen?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
quote:setter schreef op 20 oktober 2014 @ 17:40:

Maar fvn225, waarom heb je je vriend dan gevraagd om vrij te nemen?Uit boetedoening denk ik. "Kijk, ik besteed m'n dag vandaag niet aan die vent van internet maar aan jou." En dan de hele dag leuke dingen doen met in je achterhoofd de reden waarom het juist die dag is geworden. Nee, snap heel goed dat de vriend die dag niet heeft vrijgenomen.
Alle reacties Link kopieren
Je huidige vriend is zwaar het haasje in deze situatie, dus belangrijker dan alles is dat je NU een keuze maakt of je doorgaat met je vriend, ofdat je het pad wil gaan bewandelen met je internetvlam.



Niets is lulliger en kwalijker dan wat je nu doet: je vriendje dat niemand iets misdaan heeft en nog vergevingsgezind is ook gewoonweg laten bungelen.



Ga met hem door, of maak het uit, maar dit niks-beslissen wat je nu doet is echt de grootste rotstreek die je je vriend aan kunt doen. Je bent echt een vals wijf als je eerst een tijd wil nadenken voordat je beslist - dat is de grootste naaistreek die je je vriend kunt aandoen. Dan bedrieg je hem vandaag nog harder dan gisteren.
Alle reacties Link kopieren
"ik verlies"



Als je de situatie laat voortkabbelen en je blijft wentelen in zelfmedelijden dan ga je nog heel wat meer verliezen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik krijg een Adora Bull flashback. Die had sluitend bewijs dat het je beslist nooit kon overkomen als je het niet wilde.
En verder: grow a pair. Als je deze flirt niet van je af kan zetten, wees dan een grote meid en maak het uit met je vriend. Als je al zo van de wijs raakt van wat chat-contact belooft dat weinig goeds voor jullie toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Kerol.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn vriend in jouw schoenen had gestaan, zou ik ernstig twijfelen of ik het uit zou maken. Niet omdat hij verliefd wordt op een ander, dat kan de beste overkomen (en is vermoedelijk deels ook mijn 'schuld' want zo goed is de relatie dan misschien niet).

Nee wat ik hem kwalijk zou nemen is dat hij me niet op voorhand al vertelt dat hij zich aangetrokken voelt tot een ander én dat hij met die persoon heeft afgesproken.

In mijn hoofd is dat bedriegen. Welliswaar (nog) niet seksueel, maar weldegelijk over mijn grens.



En wat jij nou moet? In je handjes knijpen en als de sodemieter die andere knul blokkeren en al je energie in je relatie stoppen. En eerlijk zijn.

Of het uitmaken, omdat je denkt dat het niet meer goed komt. Maar geef hem wel die duidelijkheid.
Poeh. Die romantische setting en vooral die boodschap dat jij er niks aan kan doen in jouw OP...

Dat jouw vriend erin trapt is fijn. Maar maak jezelf nou niks wijs hoor, of ons. Jij bent te ver gegaan en bent te vroeg betrapt!

Arme vriend, heeft een rottijd achter de rug, komt achter ontrouw van jou en heeft ondertussen samen met jou een huis gekocht.



Maar TO, juich maar niet te vroeg, ik ben benieuwd of dit niet het begin van het eind is bij jouw vriend. Zijn vertrouwen in jou kan ook niet meer terugkomen.



waarom denk jij dat je er niks aan kon doen? Aan die gevoelens voor chatmeneer? Jij chat toch met hem? Jij maakt toch een stiekem afspraakje?

Je komt op mij heel egocentrisch over.

alles draait om jou, zelfs nu heb je de instelling dat vriend jou moet gaan helpen met uitvinden van wat JIJ wil. Voor mij is dat echt de omgedraaide wereld.



Ik ben het dus niet met jou eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:mandylion schreef op 20 oktober 2014 @ 16:06:

Mij zou dit echt niet overkomen. Zit namelijk nooit 'onschuldig' te chatten met allerlei vreemde mannen.Dit dus,ik klets met mijn eigen man en zoek geen chat op om met wild vreemde mannen aan te pappen
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Ze is nog jong 23 en maar een mens het kan iedereen overkomen dat je verliefd word op een ander al die vooroordelen slaan nergens op.



TO praat met je vriend probeer uit te vinden waarom je verliefd werd op een ander en wat je mist, misschien idd niet verstandig dat je hebt afgesproken leer er een les uit het gras is altijd groener!
Alle reacties Link kopieren
quote:kitschy schreef op 20 oktober 2014 @ 17:07:

[...]





Ok, maak er verliefdheid van, een crush, verslingerdheid of een kriebel. Doet er niet toe. Het maakt dat je soms stomme dingen doet. Of kun jij je neurotransmitters altijd wegrationaliseren?Ja, eigenlijk wel. Omdat ik weet hoe dingen werken, weet ik ook wat ik er aan kan doen. Niet voeden is al 1. Het niet tot een leuk, spannend, van mij alleen geheimpje maken is al 2.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:fvn225 schreef op 20 oktober 2014 @ 17:11:

[...]





De dag dat ik thuis was, zou ik die ander ontmoeten. Dat ben ik niet van plan.



Maar ik heb ook aan mijn huidige vriend gevraagd die dag een dag thuis te zijn.Om je tegen te houden als je jezelf niet kunt bedwingen toch naar je chattertje te gaan ? Ik mag toch aannemen dat je die afspraak nog hebt afgezegd of ben je bang dat hij ergens smachtend in een barretje op je zit te wachten en moet je vriend daarom thuis zijn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je kunt niet "mij gebeurt het nooit" zeggen als je 23 bent. Dat blijkt maar weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 oktober 2014 @ 18:03:

[...]





Uit boetedoening denk ik. "Kijk, ik besteed m'n dag vandaag niet aan die vent van internet maar aan jou." En dan de hele dag leuke dingen doen met in je achterhoofd de reden waarom het juist die dag is geworden. Nee, snap heel goed dat de vriend die dag niet heeft vrijgenomen.Daar heb je het mis. Hij nam wel vrij. Voor hem is dit een heel mooi gebaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 oktober 2014 @ 18:56:

[...]





Om je tegen te houden als je jezelf niet kunt bedwingen toch naar je chattertje te gaan ? Ik mag toch aannemen dat je die afspraak nog hebt afgezegd of ben je bang dat hij ergens smachtend in een barretje op je zit te wachten en moet je vriend daarom thuis zijn?Uiteraard is die afspraak afgezegd!
Is je vriend degene die in deze situatie mooie gebaren moet maken?



En hoezo is het een mooi gebaar? Jij vroeg hem toch om vrij te nemen?
Alle reacties Link kopieren
het 'overkwam je' natuurlijk en vanzelfsprekend moet daar ook invulling aan gegeven worden. stel je voor zeg. lekker je trubbels buiten de deur bespreken met je chatcontactje en niks tegen je partner vertellen. op deze manier heeft je partner er niks over te zeggen of er iets van te vinden en kun jij lekker doorgaan met wat jij voor jezelf lekker belangrijk vindt.



doe je partner een plezier en gun hem iemand die wel in staat is om eerlijk en open te communiceren binnen een relatie en ga lekker naar je chat-vriendje. ik neem aan dat je toch wel een ruggengraat hebt, ipv een of ander ongewerveld gevalletje uit de diepzee, of niet soms? t wordt tijd dat jij es in de spiegel gaat kijken en gaat bezien wat je wil of niet wil en handel daar dan ook naar, ipv dit slappe geouwehoer dat het allemaal zo moeilijk is en dat je niet weet wat je wilt. zolang jij je problemen niet bespreekbaar maakt, is je vriend bij voorbaat al monddood gemaakt, want jij vraagt niet naar zijn mening. en gedraag je niet als de eerste de beste gleufgladiool, maar als een volwassen wijf, die open en eerlijk is.
Openingspost is leeg gemaakt...



TO je hebt geen keuze gemaakt als het contact met chatvriend nog niet gestopt is.



Je zegt dat je voor je vriend gekozen hebt en aan je relatie wil gaan werken.



Tegelijk dat contact aanhouden is niet kiezen, dat is alle opties open willen houden.



Mocht je vriend jouw poging om achter zijn rug om met chatvriend af te spreken nog niet reden genoeg vinden om jou de deur uit te zetten, dan is deze beluiteloosheid nu je betrapt bent dat waarschijnlijk wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven