Mijn beste vriendin én vriend hadden seks met mijn ex

16-01-2014 14:19 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn beste vriendin biechtte me onlangs op dat ze op het dieptepunt van mijn scheiding met mijn ex-man naar bed is geweest. En niet alleen zij, haar man ook. Mijn ex-man met haar man, ja.

Nu, een week of 2 na haar nieuws, is het allemaal een beetje bezonken en ik merk dat ik er eigenlijk toch vreselijk mee zit. Het lijkt wel een slechte film!

Hoe ga ik hiermee om?
anoniem_193835 wijzigde dit bericht op 16-01-2014 14:36
Reden: korter
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die vriendin hoefde ik heeeel lang niet meer te zien. Wat een klotestreek.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
De vriendschap is me alles waard.



Nou alleen bij jou dan zo te lezen.

Ik versta iets heel anders onder "vriendin".



Die kon van mij n de stront zakken.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Had je er bij willen zijn in plaats van je leven opnieuw in te richten en je met JOUW toekomst bezig te houden?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Gatverredamme!!!!



Nou die stonden bij mij ook op de never come back line, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
Alle reacties Link kopieren
In tijden van ellende leer je je vrienden kennen. Het gevoel belazerd te zijn zal slijten maar altijd weer de kop opsteken bij een onderbuikgevoelentje. Wil je op die manier in relatie met je vrienden staan?
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat ze met je ex het bed zijn ingedoken is al te walgelijk voor woorden. Maar het feit dat ze daar keer op keer over heeft gelogen is misschien nog wel erger.



Ik geloof dat ik ze (voorlopig?) even uit mijn leven zou bannen. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig zeg maar... Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou het ook niet meer hoeven, ik zou dat nooit meer uit mijn hoofd kunnen krijgen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
het is toch je ex? en ze zijn toch allemaal volwassen?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij was de vriendschap helemaal afgelopen,afgedaan voor het leven. In een (voor jou) heel kwetsbare tijd /toestand mij zoiets flikken en dan ook nog liegen?

Dat vind ik geen vriendin , en zou mij altijd afvragen wat ze mij nog meer flikt/zou kunnen flikken als ze dit al kan.
Alle reacties Link kopieren
Bah!

En dat zijn je vrienden?

Ik zou ze nooit meer hoeven zien.



Drank en drugs zijn geen excuus voor wat dan ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:glitglam schreef op 16 januari 2014 @ 14:29:

Voor mij was de vriendschap helemaal afgelopen,afgedaan voor het leven. In een (voor jou) heel kwetsbare tijd /toestand mij zoiets flikken en dan ook nog liegen?

Dat vind ik geen vriendin , en zou mij altijd afvragen wat ze mij nog meer flikt/zou kunnen flikken als ze dit al kan.misschien snap ik het niet, maar wat flikt ze dan? het was toch haar ex? of waren ze nog samen toen?
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op donderdag 16 januari 2014 14:28 het is toch je ex? en ze zijn toch allemaal volwassen?

Ja dus??

Wat een seniele reactie!
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 16 januari 2014 @ 14:28:

het is toch je ex? en ze zijn toch allemaal volwassen?Tuurlijk, maar als je een klein beetje fatsoen in je donder hebt zitten dan doe je dit je vriendin die in de kreukels ligt met een gebroken hart niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Vraag me ook af waarom zij meent dit met jou te moeten delen...Wat was haar plan? Je zegen alsnog vragen?
Ongelofelijk zeg. Begrijpelijk dat nu het bezonken is, het je niet loslaat. Misschien kun je eens het gesprek aangaan met je vriendin (en man?) waarin je je gevoelens kunt uiten hierover. Wie weet valt de vriendschap te redden? Maar eigenlijk denk ik dat je dit soort mensen beter kwijt dan rijk bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 16 januari 2014 @ 14:32:

[...]





misschien snap ik het niet, maar wat flikt ze dan? het was toch haar ex? of waren ze nog samen toen?



Van wat ik begreep lagen ze in scheiding. Dus soon to be exen.



En natuurlijk is het kut, maar mensen (ook beste vrienden) groeien uit elkaar, en blijkbaar verschillen to en vriendin van moraal. En dat mag. Einde relatie, einde vriendschap, met een schone lei je leven inrichten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Kan je vinden mriek83 maar meningen kunnen verschillen.

Ik vraag me ook af of het tijdens of na jullie relatie gebeurt is.



Wat is hetgeen wat je het meeste kwetst?
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 16 januari 2014 @ 14:32:

[...]





misschien snap ik het niet, maar wat flikt ze dan? het was toch haar ex? of waren ze nog samen toen?

Nee maar je verwacht van je beste vrienden niet dat ze met je ex gaan sexen terwijl jij verdrietig bent om die ex.



Voor mij zou het einde vriendschap zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tia.Dalma schreef op 16 januari 2014 @ 14:34:

Vraag me ook af waarom zij meent dit met jou te moeten delen...Wat was haar plan? Je zegen alsnog vragen?Nou, inderdaad zeg. Wat on earth is de meerwaarde van deze biecht?



Dat zij haar slechte geweten kwijt is en nu jou met de brokken laat zitten?



Ik vind dit typisch een geval van: beter had je dit niet geweten. Vriendin denkt (weer) alleen aan zichzelf en haar eigen gevoel, en niet aan dat van jou.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat vraag ik mij ook af Tia. Wat is het nut van het nu nog vertellen?
Luister naar je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze er spijt van? Ging ze door het stof tijdens het opbiechten? Of was het meer "jou op de hoogte stellen". Dat zou voor mij wel verschil maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 16 januari 2014 @ 14:32:

[...]





misschien snap ik het niet, maar wat flikt ze dan? het was toch haar ex? of waren ze nog samen toen?



En ik snap jouw reactie niet. Tuurlijk, je zou, heel zwart/wit kunnen zeggen; ze zijn uit elkaar, dus vriendin mag met ex-man doen wat ze wil.

Maar voor mij is er ook nog zoiets als zaken die je als vrienden zijnde niet doet, of anders eerst bespreekt.

Ze waren net uit elkaar, TO zit in een moeilijke, zware periode, en haar vriendin en man (ook een vriend) gaan met kersverse ex naar bed. En dan er nog een hele tijd over liegen ook nog, da's net zo erg, zo niet erger. Dat vind jij oké en daar zou je je als TO zijnde ook oké bij voelen, het zou je niets doen? (kan natuurlijk)

Maar voor mij zou dat echt not-done zijn. Voor mij zou per direct de vriendschap beeindigd zijn. Geen vertrouwen meer, doei.
Ik zou er klaar mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:glitglam schreef op donderdag 16 januari 2014 14:41 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="grenada in "Mijn beste vriendin én vriend hadden sek..."" class="messagelink">grenada schreef op 16 januari 2014 @ 14:32</a>:</b>

[...]





misschien snap ik het niet, maar wat flikt ze dan? het was toch haar ex? of waren ze nog samen toen?</div></blockquote>



En ik snap jouw reactie niet. Tuurlijk, je zou, heel zwart/wit kunnen zeggen; ze zijn uit elkaar, dus vriendin mag met ex-man doen wat ze wil.

Maar voor mij is er ook nog zoiets als zaken die je als vrienden zijnde niet doet, of anders eerst bespreekt.

Ze waren net uit elkaar, TO zit in een moeilijke, zware periode, en haar vriendin en man (ook een vriend) gaan met kersverse ex naar bed. En dan er nog een hele tijd over liegen ook nog, da's net zo erg, zo niet erger. Dat vind jij oké en daar zou je je als TO zijnde ook oké bij voelen, het zou je niets doen? (kan natuurlijk)

Maar voor mij zou dat echt not-done zijn. Voor mij zou per direct de vriendschap beeindigd zijn. Geen vertrouwen meer, doei. Dit dus, 'Potje Sambal'! Zo duidelijk??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven