mijn collega vind mij leuk / ik hem ook

15-01-2012 12:38 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
ik had ook zo'n dilemma laatst, dan niet met een collega maar iemand die ik bij vrienden heb ontmoet en na paar weken toch zelf maar stap genomen en binnenkort een date. Maar goed je hebt met een collega te maken dus wat lastiger, zou het nog even een weekje aankijken en anders zelf volg. week vrijdag voorstellen om wat te gaan drinken evt met wat andere collega's daarbij.
Alle reacties Link kopieren
Kom op, het is 2012, waarom neem je zelf geen initiatief en knoop je een praatje aan? Of hij een leuk weekend heeft gehad ofzo, dan kun je daar weer op inhaken en vragen of hij volgende week mee gaat naar de film. Ofzo.



Edit: je zegt dat het vanaf dag 1 klikt. Maar heb je meer contact met hem dan vriendelijk lachen en dat hij aan je zit? Praten jullie met elkaar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt er aan:

- heb jij een relatie?

- heeft hij een relatie?





BTW

- hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
@cappie dankje wel voor je tips .. je hoort er nog van !!
Alle reacties Link kopieren
Leuk in ieder geval, ik zou dus zelf schijterd als ik ben toch iets ondernemen (haha bij bij heeft een paar weken geduurd en maar vissen bij vriendin wat hij van mij vondt) maar dan onder het mom van een vrijdagmiddag borrel met andere collega's erbij.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Leuk toch, als jullie elkaar beide leuk vinden! Plan een date!
Alle reacties Link kopieren
@ himalaya we praten regelmatig en in de pauze merk ik dat hij bij in de buurt wil zitten ; vrijdag fietste ik naar de trein . Ik had hem niet gezien hij roept naar mij een prettig weekend dus ik om kijken en roep wat terug hij lachte en we keken elkaar langer na toen ik weg fietse ( ik ben 28 ) ..
Alle reacties Link kopieren
aan hem overlaten, hehe
Alle reacties Link kopieren
@cappie laat me weten hoe het vrijdag afloopt met jou ! Ik ben daarin ook een schijterd om aktie te ondernemen :P . wie weet ik kijk t van de week nog ff aan !!
Alle reacties Link kopieren
@xalliesuper was ik maar niet zo verlegen dan deed ik t meteen . maar is t een goed teken dat hij aan collegas laat weten dat hij mij leuk vind ?
Alle reacties Link kopieren
zal ik doen,



kijk het van de week gewoon even aan zou ik zeggen, dit nieuws van afgelopen vrijdag is al leuk om te horen en wie weet onderneemt hij deze week zelf wel aktie.
Alle reacties Link kopieren
@FullHouse , dat weet ik niet van hem ik vrijgezel; hopelijk kom ik daar nog achter ps: 28 !..
Alle reacties Link kopieren
Ja, andere baan zoeken. Doei!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Collega's die aan je zitten
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
28!? Man ik dacht echt dat jullie 15 waren. Dat je dat van je collega's moet horen zeg.
quote:loveley schreef op 15 januari 2012 @ 12:57:

@xalliesuper was ik maar niet zo verlegen dan deed ik t meteen . maar is t een goed teken dat hij aan collegas laat weten dat hij mij leuk vind ?Ja, maar het is een nog beter teken als hij je gaat duwen op het schoolplein. Meisjes plagen kusjes vragen en zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 15 januari 2012 @ 13:06:

[...]





Ja, maar het is een nog beter teken als hij je gaat duwen op het schoolplein. Meisjes plagen kusjes vragen en zo. vroegah op het schoolplein was het tenminste overzichtelijk!
Alle reacties Link kopieren
Streelt hij vaak je hand?
Alle reacties Link kopieren
sommige reacties belagelijk hier jullie zijn vast jonger !! ik probeer te pijlen of jullie daar ook ervaring in hebben en of ik hier op in moet gaan ..



@brandy dat gaat je niks aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 15 januari 2012 @ 13:02:

Ja, andere baan zoeken. Doei!dan zoekt hij mar een andere baan ik heb er contract hij via uitzendburo ..
Alle reacties Link kopieren
quote:Maryssa schreef op 15 januari 2012 @ 13:09:

[...]



vroegah op het schoolplein was het tenminste overzichtelijk!hahahahhahahahaha, helemaal gelijk! haha
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet goedvinden als een collega aan me zat, zeker niet vanaf dag één (, twee of drie). Ik zou hem te opdringerig vinden en afwijzen want dit belooft niet veel goeds.
Alle reacties Link kopieren
quote:loveley schreef op 15 januari 2012 @ 13:15:

[...]



dan zoekt hij mar een andere baan ik heb er contract hij via uitzendburo ..Dan nog kan het natuurlijk voor problemen zorgen. Houd er rekening mee dat het fout kan lopen, maar persoonlijk zou ik initiatief nemen als ik jou was. Geen zorgen voor de dag van morgen.
Alle reacties Link kopieren
@bahco ik zeg toch niet dat hij dat dagelijks doet ... maar 2x gebeurt tot nu toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven