mijn collega vind mij leuk / ik hem ook

15-01-2012 12:38 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
quote:flukehydra schreef op 15 januari 2012 @ 13:18:

[...]





Dan nog kan het natuurlijk voor problemen zorgen. Houd er rekening mee dat het fout kan lopen, maar persoonlijk zou ik initiatief nemen als ik jou was. Geen zorgen voor de dag van morgen.das een mooie zin ! we zien wel hoe het afloopt !!
quote:loveley schreef op 15 januari 2012 @ 13:14:

sommige reacties belagelijk hier jullie zijn vast jonger !! ik probeer te pijlen of jullie daar ook ervaring in hebben en of ik hier op in moet gaan ..





Je heb geleik, belagelijk dat wei dencken dat je jonger ben as je aleen maar probeert te pijlen (en zelfs je forumnaam verkeerd spelt).



(serieus) Ik vind het voor een bijna-dertiger nogal een rare vraag. Ja, ik heb wel eens meegemaakt dat iemand 'mij leuk vond'. Andersom ook. Meestal regel ik dat dan met die persoon, niet via derden of met briefjes en of stoepkrijthartjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bahco schreef op 15 januari 2012 @ 13:17:

Ik zou het niet goedvinden als een collega aan me zat, zeker niet vanaf dag één (, twee of drie). Ik zou hem te opdringerig vinden en afwijzen want dit belooft niet veel goeds.het ging niet gelijk van de 1e dag zo ; vraag eerst eens wat meer voor je ga oordelen !!
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 15 januari 2012 @ 13:06:

[...]





Ja, maar het is een nog beter teken als hij je gaat duwen op het schoolplein. Meisjes plagen kusjes vragen en zo. Nou nou doe niet zo flauw zeg! Pfff...
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 15 januari 2012 @ 13:22:

& jij kan ook niet schrijven want het is gelijk (A) !





Je heb geleik, belagelijk dat wei dencken dat je jonger ben as je aleen maar probeert te pijlen (en zelfs je forumnaam verkeerd spelt).



(serieus) Ik vind het voor een bijna-dertiger nogal een rare vraag. Ja, ik heb wel eens meegemaakt dat iemand 'mij leuk vond'. Andersom ook. Meestal regel ik dat dan met die persoon, niet via derden of met briefjes en of stoepkrijthartjes.ik heb idd een foutje bij mn forum naam oke dat kan gebeuren ; wil niet meteen zeggen dat je jonger bent iedereen maakt fouten !!
Alle reacties Link kopieren
quote:xalliesuper schreef op 15 januari 2012 @ 13:22:

[...]





Nou nou doe niet zo flauw zeg! Pfff...stomme reacties he van sommige !! merk dat hun gewoon jonger zijn in hun opemerkingen ..
Alle reacties Link kopieren
quote:loveley schreef op 15 januari 2012 @ 13:18:

@bahco ik zeg toch niet dat hij dat dagelijks doet ... maar 2x gebeurt tot nu toeIk vind dat het meisje de afstand bepaalt, en dat hij daarop reageert. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren
quote:loveley schreef op 15 januari 2012 @ 13:14:

sommige reacties belagelijk hier jullie zijn vast jonger !! ik probeer te pijlen of jullie daar ook ervaring in hebben en of ik hier op in moet gaan ..



@brandy dat gaat je niks aanNou, als je hier zo'n reactie kan geven, dan moet het toch ook geen probleem zijn om als 28 jarige je collega aan te spreken he? Zeker als hij regelmatig aan je zit en jullie dus dicht bij elkaar zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 15 januari 2012 @ 13:52:

[...]





Nou, als je hier zo'n reactie kan geven, dan moet het toch ook geen probleem zijn om als 28 jarige je collega aan te spreken he? Zeker als hij regelmatig aan je zit en jullie dus dicht bij elkaar zijn.Eensch. Bijkomend voordeel: die taalfouten hoor je niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 15 januari 2012 @ 13:52:

[...]





Nou, als je hier zo'n reactie kan geven, dan moet het toch ook geen probleem zijn om als 28 jarige je collega aan te spreken he? Zeker als hij regelmatig aan je zit en jullie dus dicht bij elkaar zijn.Dat wou ik ook schrijven, maar wist niet hoe ik het moest benaderen..helemaal van mijn apropos geraakt van zoveel assertiviteit
Alle reacties Link kopieren
thanks voor jullie reacties ik kijk t nog even aan wat ik er mee moet doen !
Alle reacties Link kopieren
quote:brandy38 schreef op 15 januari 2012 @ 13:56:

[...]





Dat wou ik ook schrijven, maar wist niet hoe ik het moest benaderen..helemaal van mijn apropos geraakt van zoveel assertiviteit haha
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 15 januari 2012 @ 13:52:

[...]





Nou, als je hier zo'n reactie kan geven, dan moet het toch ook geen probleem zijn om als 28 jarige je collega aan te spreken he? Zeker als hij regelmatig aan je zit en jullie dus dicht bij elkaar zijn.ik kijk t nog even een tijdje aan ; en wie weet doe ik er zelf wat mee !
Alle reacties Link kopieren
kan je forum naam nog wijzigen ivm spel fouten ?
Alle reacties Link kopieren
Maak je niet te vele zorgen om het wat flauwe, doch grappige, commentaar. Er zijn genoeg mensen die zich, als ze verliefd zijn, juist wat puberig gaan gedragen en dat is helemaal niet erg. Als je hem ook leuk vindt; waarom niet iets afspreken buiten werk.



Dat hij het collega's laat weten vind ik wel vaag; want die vertel je zoiets meestal niet meteen denk ik. Al verdere ontwikkelingen?
Alle reacties Link kopieren
quote:dedeurkruk schreef op 15 januari 2012 @ 14:50:

Dat hij het collega's laat weten vind ik wel vaag; want die vertel je zoiets meestal niet meteen denk ik. Al verdere ontwikkelingen?Ik vind dat weer niet vaag: je krijgt liever indirect een afwijzing (als in 'er wordt niet gereageerd op de opmerking van een collega, dus dan vindt ze hem waarschijnlijk niet leuk) dan dat je dat rechtstreeks krijgt en je een blauwtje loopt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:dedeurkruk schreef op 15 januari 2012 @ 14:50:

Maak je niet te vele zorgen om het wat flauwe, doch grappige, commentaar. Er zijn genoeg mensen die zich, als ze verliefd zijn, juist wat puberig gaan gedragen en dat is helemaal niet erg. Als je hem ook leuk vindt; waarom niet iets afspreken buiten werk.



Dat hij het collega's laat weten vind ik wel vaag; want die vertel je zoiets meestal niet meteen denk ik. Al verdere ontwikkelingen?'hoi dankje voor je reactie ; nog geen ontwikkelingen maandag weer een nieuwe werkweek ! We zullen zien .. komt goed ! Mischien hap ik te snel :P op de flauwe opmerkingen .. Ik kijk t nog even aan ; laat nog weten hoe t afloopt .
Alle reacties Link kopieren
Je zegt in je OP dat hij aan je zit, maar later dat het maar 2x is gebeurd. Wat is het nou?
En veel belangrijker: welk lichaamsdeel? Daar kun je veel uit afleiden.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt aan iemand zitten en aan iemand zitten; terloops iemand even aanraken boven de gordel en niet op een bepaalde hoogte , dus bijvoorbeeld even een schouder of zo, is iets anders dan een billenknijper a la Ruud Lubbers.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat ook, Murdoch! Vertel TO..
Alle reacties Link kopieren
quote:dedeurkruk schreef op 15 januari 2012 @ 15:23:

Je hebt aan iemand zitten en aan iemand zitten; terloops iemand even aanraken boven de gordel en niet op een bepaalde hoogte , dus bijvoorbeeld even een schouder of zo, is iets anders dan een billenknijper a la Ruud Lubbers.Ik had ook zo'n collega, hij streelde altijd mijn beide (ontblote) bovenarmen. Maar dat heb ik altijd als vriendschappelijk beschouwd. Soms moet je niet overal wat achter zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 15 januari 2012 @ 15:19:

En veel belangrijker: welk lichaamsdeel? Daar kun je veel uit afleiden. heup en hand
Alle reacties Link kopieren
quote:dedeurkruk schreef op 15 januari 2012 @ 14:50:



Dat hij het collega's laat weten vind ik wel vaag; want die vertel je zoiets meestal niet meteen denk ik. Al verdere ontwikkelingen?

Misschien heeft hij ook wel niets verteld maar is het de collega's ook al opgevallen dat hij aan haar zit.

Dan krijg je al gauw opmerkingen en grapjes dat die persoon haar wel leuk moet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Is hij vrijgezel?

Heb je het gevoel dat jullie gesprekken een diepgang hebben?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven