Mijn ex was een Narcist, compleet met diagnose.

09-12-2014 23:24 244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo was mijn ex.



http://tjenk.nl/narcist/



Nog steeds doe ik mijn best om er boven uit te komen en hier mag een ieder weten, dat hij me 4 tanden uit de mond geslagen heeft en zich erna op de borst klopte, dat het zijn verdienste was, dat er een bacterie in mijn mond ontdekt werd. Dat ik zwanger was van hem en het hem niet uitkwam, dat ik een abortus moest ondergaan, door met zijn knie in mijn buik te zitten, lees er in rammen. Hij sloeg mij tig keer een hersenschudding, maar zijn verdienste was daarin, dat hij aantoonde dat ik hersens had. Hij heeft me toen totaal klein gemaakt, maar dat jij me toen half dood sloeg en ik nog nergens hulp kreeg, ben ik voor me zelf gaan vechten en voor ons kindje. Was de volgende zwangerschap, die hem toen wel uit kwam. Heb moeten vluchten voor hem en nog altijd heb ik de schuld, pffff, de grafgek. Voor mijn huidige man is het zeker niet makkelijk, want ben invalide geslagen, maar ik leef nog.



Ga weg bij dit soort mensen voordat je dood bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 16 december 2014 @ 01:48:

Zucht....kom je nu nog met die tips of is dit topic alleen bedoeld om in je eigen ellende te wentelen? Het enige dat je hebt genoemd ( in je OP) is " ga weg bij die man". Wat een ongelooflijk goed advies van een ervaringsdeskundige. Daar hebben lotgenoten écht iets aan en zelf vast nóóit aan gedacht.



En kun je Zaansmietje misschien even een rondje in zijn speelgoed Audi laten rijden? En zijn vinger van de toets met het uitroepteken halen?



Dank je wel. En dan graag nu wat zinnige tips voor dames die eventueel in dezelfde situatie zitten.Hartelijk dank voor de complimentjes lieverd.
soms is het goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 16 december 2014 @ 01:48:

Zucht....kom je nu nog met die tips of is dit topic alleen bedoeld om in je eigen ellende te wentelen? Het enige dat je hebt genoemd ( in je OP) is " ga weg bij die man". Wat een ongelooflijk goed advies van een ervaringsdeskundige. Daar hebben lotgenoten écht iets aan en zelf vast nóóit aan gedacht.



Dit.



Ik volg dit topic nu al 8 pagina's en ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat jullie tweetjes hier komen doen. Misschien wordt het tijd voor een gezamelijke hobby of een andere vorm van dagbesteding. Of hey, ga eens iets iets constructiefs doen met die overmaat aan levenswijsheid die je hebt opgedaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het ook niet zo goed. Het advies is 'ga weg' maar je zegt juist dat dit niet kan omdat de narcist hier zo slim op in speelt? Wat zijn de concrete tips? Want zoals ik het verhaal nu lees heb ik gewoon pech als ik een narcist tegen het lijf loop. Dan speelt hij het altijd zo dat ik verliefd op hem wordt en ondanks alles bij hem blijf.
Ach, en het verhaal rammelt ook aan alle kanten. Tig hersenschuddingen en 4 tanden uit je snuit geslagen negeert de politie echt niet. De keuze was aan TO. Weggaan of blijven. En ze verschuilt zich nu achter de kinderen, dat zij de reden waren dat ze bleef.

Ze negeert het feit dat de kinderen schade hebben opgelopen. Nee, het gaat alleen om haar en hoe zielig ze wel niet was.

Waarschijnlijk wil ze applaus, maar dan zit ze hier toch echt verkeerd.



Andere vrouwen waarschuwen? Ze schrijft niks dat menig vrouw niet weet. Concrete tips en plannen van aanpak zie ik nergens, alleen maar bashen van haar ex.
Alle reacties Link kopieren
Er klopt inderdaad niets van het verhaal, en vrouwen die op dit moment in een dergelijke relatie zitten kunnen ook niets meg de 'tips' die Tina geeft. Het zijn ook geen tips, omdat Tina alleen even wil etaleren wat een sterke vrouw ze toch is. Dat ze jarenlang haar kinderen in gevaar bracht, veeeeel te lang bij die foute ex is blijven hangen, en daarna meteen weer in een relatie met een man met issues is gestapt, i.p.v. een stabiel leven zónder man op te bouwen vergeet ze voor het gemak even. Als moeder ben je het aan je kinderen verplicht ze in een stabiele thuissituatie te laten opgroeien. Van de ene eikel overstappen naar de andere en daar ook weer meteen zwanger van worden past daar in mijn wereld niet bij. Triest, heel triest voor die kinderen.

Overigens heeft ons smotje een permaban en Tina een 24-uursban.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem ook aan dat je na het verliezen van 4 tanden bij een eerste hulp bent geweest. In elk geval zeker bij de hersenschudding want dat kan alleen een dokter vaststellen. Die MOETEN bij het vermoeden van huiselijk geweld melding maken. Onmogelijk dus dat Jeugdzorg jou niet geloofde.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 17 december 2014 @ 00:08:

Er klopt inderdaad niets van het verhaal, en vrouwen die op dit moment in een dergelijke relatie zitten kunnen ook niets meg de 'tips' die Tina geeft. Het zijn ook geen tips, omdat Tina alleen even wil etaleren wat een sterke vrouw ze toch is. Dat ze jarenlang haar kinderen in gevaar bracht, veeeeel te lang bij die foute ex is blijven hangen, en daarna meteen weer in een relatie met een man met issues is gestapt, i.p.v. een stabiel leven zónder man op te bouwen vergeet ze voor het gemak even. Als moeder ben je het aan je kinderen verplicht ze in een stabiele thuissituatie te laten opgroeien. Van de ene eikel overstappen naar de andere en daar ook weer meteen zwanger van worden past daar in mijn wereld niet bij. Triest, heel triest voor die kinderen.

Overigens heeft ons smotje een permaban en Tina een 24-uursban.En wat mag dan wel de reden zijn dat hij geband is? Zie niet echt iets verkeerds in zijn reacties buiten dat hij volledig achter zijn wijffie staat.
Hoe doorzichtig "neverdone":



Je bent lid sinds: woensdag 17 december 2014 23:59 en dit is je eerste post.......................
Alle reacties Link kopieren
quote:neverdone schreef op 18 december 2014 @ 00:16:

En wat mag dan wel de reden zijn dat hij geband is? Zie niet echt iets verkeerds in zijn reacties buiten dat hij volledig achter zijn wijffie staat.Daar hebben de mods je vast een mailtje over gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:neverdone schreef op 18 december 2014 @ 00:16:

[...]





En wat mag dan wel de reden zijn dat hij geband is? Zie niet echt iets verkeerds in zijn reacties buiten dat hij volledig achter zijn wijffie staat.Niemand zegt toch iets over de reden van zijn ban? Enkel dat hij geband is.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Even kort bij gelezen.



@Shebite, artsen moeten alleen bij kindermishandeling melding doen en zo als ik al schreef, was er al hulp in het gezin aanwezig. Bjz was er al en Xonar, maar omdat mijn ex nooit aanwezig wou zijn bij de gesprekken, stond ik alleen.

Ik vraag geen medelijden, ben niet zielig, zwelg ook niet in ellende en mijn kinderen zijn niet zielig.

@ Prik,

zoals ik al schreef, ik was al 9 jaar alleen voor mijn huidige relatie, liet mijn ex wel binnen, om te paaien en vaak liep dat fout af.

@Mopsie,

Jij bent echt een vrouw van de wereld, ben toch zo trots op je. Nadat mijn ex me half dood geslagen heeft en ik nog net de politie heb kunnen bellen om hem af te laten voeren, was ik alleen maar blij dat ik nog leefde.

Kan het rapport wel inscannen hoor als je wil.

Ex heeft toen 48 uur vast gezeten en daarna een straat verbod gehad, maar zoals de goede rechtsgang in nl betaamd, kon hij zijn gang gaan en gewoon door de straat rijden en de hele buurt hield hem in het oog. School was ingeseind en je kan het geloven of niet, BJZ wou hem een omgang regeling geven. Kan ook desnoods de raad rapporten posten en de uitspraak van de rechter.



Mijn verhaal rammeld aan alle kanten? Moeten jullie het aan mijn zoon vragen, hoe het was dat hij niet beter wist dan dat hij klootzak heette. Verschuil ik me achter mijn kinderen, nee zeker niet, maar toont wel aan dat jullie er geen reet van snappen.



Daarom zwijgen vrouwen stil en ik zwijg niet meer!

Kan wel gelachen worden dat ik een 24 uur ban had en mijn man permanent, voor dubbelnicken dan nog wel.



Sorry hoor, jullie hebben allemaal de wijsheid in pacht, de veroordeelers dan hè.

Ben ik zielig, nee echt niet, nergens niet, heb 4 pracht kinders, 3 katten, een hond en 2 kippen en een giga tuin.

Ik zit niet de hele dag op het viva forum en geef op iedereen commentaar hoe ze het beter moeten doen. Ik heb hele lieve vrienden, genoeg sex waar een menig vrouw een puntje aan kan zuigen. Ik leef weer en jullie?



Ben op dit topic volkomen af gezeken, maar dat ligt meer aan jullie dan aan mij, ik heb steeds getracht met respect te reageren, maar ook ik heb mijn grens! Wens een ieder een prettige kerst en voor de komende tijd hou ik me stil, ga wel genieten van mijn mietje!
Alle reacties Link kopieren
En een heeeeeeeeeeeleboel orgasmes, die vergeet je nog te vermelden.



Ik dacht, kom we maken het plaatje even compleet.
...
Alle reacties Link kopieren
Ah ja roos, bij deze heb ik je gestaft.



Hoe respectloos kan een mens zijn zeg, kom op zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nou, heel veel plezier dan met je nieuwe aanwinst. En ik wil je namens alle vrouwen in dezelfde situatie bedanken voor je verhelderende post na je ban. Wederom goede tips!



Ongelooflijk, hoe vol jij bent van jezelf.
Speechless
Mijn verhaal rammeld aan alle kanten? Moeten jullie het aan mijn zoon vragen, hoe het was dat hij niet beter wist dan dat hij klootzak heette. Verschuil ik me achter mijn kinderen, nee zeker niet, maar toont wel aan dat jullie er geen reet van snappen.



Je kunt uithalen wat je wil, in mijn ogen ben je een slechte moeder als je het zo lang hebt laten duren, dat je zoon niet beter wist dan dat hij klootzak heette.

Principieel tegen abortus zijn, en dan een kind in zo'n omgeving laten opgroeien? Je moet je schamen.

En dat je zulke goeie seks en een grote tuin hebt is heel fijn voor je, maar ik zou nog geen seconde met jouw geweten willen leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:tina69 schreef op 18 december 2014 @ 01:25:

Ah ja roos, bij deze heb ik je gestaft.



Hoe respectloos kan een mens zijn zeg, kom op zeg!Waarom Roos staffen? Wat is je motivatie?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Kijk de Viva-vrouwen weer eens tekeer gaan.
Alle reacties Link kopieren
Waar zie jij iemand tekeer gaan?



Volgens mij lees ik een compleet ander topic dan jullie.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 10 december 2014 @ 22:40:

Misschien is het beter om het gewoon te vragen.

TO als je nu naar alles kijkt, wat is jouw eigen aandeel hierin?Zozo...wat een lef om dit aan een zwaarmishandelde vrouw te vragen. Een beetje consideratie is bij een dergelijk, delicaat onderwerp wel gepast, Fientje.
Alle reacties Link kopieren
Geen tijd om alles te lezen, maar het enige aandeel van een mishandelde vrouw is dat ze blijft of lang gebleven is.



Je kan huilen, smeken, hopen, kruipen en hem proberen naar de zin te maken en hem niet boos te maken en op allerlei andere manieren proberen en blijven geloven dat hij zijn leven betert zonder therapieen en andere bereidheid om zichzelf aan te pakken (en gedurende die therapieen bij jou en andere vrouwen wegblijft, om als dat gelukt is pas ooit nog bij jou aan te kloppen).



Maar niet op beloften, spijt achteraf, voornemens, krokodillentranen en bloemen en al zeker niet dat het jouw eigen schuld is en je hem maar niet zo had moeten uitlokken.



Het aandeel van die vrouw is dat ze niet de 1e (of 2e keer, dan is het herhaling en geen ongelukje meer) geloven wil dat ze in die valkuil loopt en er dan nog uit kan. Dat ze gehersenspoeld wordt dat ze hem gelooft ipv zichzelf beschermt.

Dat ze geen hulp en steun zoekt, omdat angst en schaamte het overnemen en haar in haar eigen schaduwkanten gevangen houdt, waar hij in die duisternis met zijn duistere motieven volledig zijn destructieve gang kan gaan.



Niet de politie bellen en toch blijven, maar weggaan en de politie inlichten en steun zoeken bij mensen die wel te vertrouwen zijn.

Het eigen aandeel is een ander (en anderen, daarom schaamte en angst voor veroordeling) belangrijker vinden, wat die van jou vinden, dan je jezelf vindt en je eigen emotionele en fysieke veiligheid.



Dat je zo je zelfbescherming uitschakelt, puur omdat je die ander met zijn foute jeugd en beschadigde ziel belangrijker vindt dan jezelf te laten beschadigen en jouw ziel kapot te laten maken.

Angst doet een hoop slechts met mensen, maar beseffen dat het een terechte angst is, die alleen maar zal groeien mettertijd, als je blijft, en de schaamte ook, naarmate je langer blijft en alles verborgen houdt van je omgeving en van familie/vrienden van wie je geisoleerd raakt, is juist die schaduwkant van (zelf)veroordeling, schuldig voelen, schaamte enz.



Dat wordt na jaren niet minder, alleen maar meer en erger en precies dat is waar hij mee kan manipuleren en waarom hij haar in die schaamte enz houdt en regelmatig kracht bij zet. En omdat ie zichzelf gewoon niet in de hand heeft, geen zelfrespect kent en dus ook niet voor anderen. Hoe harder je huilt en met politie en al verzet, zolang je blijft, en bang blijft voor hem, zal dat respect er ook nooit komen.



En bij sommige nog engere diepgestoorde creeps daarna ook niet, als stalker of erger, maar dan ben je iig ontsnapt en is je zelfrespect terug en heb je er alles aan gedaan om niet vrijwillig te wachten om opnieuw in elkaar gemept te worden of gedood te worden.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Neemt niet weg dat ik het nooit eigen schuld zou noemen en ook niet begrijpen zou dat dat een sluipend proces kan zijn van isoleren, haar hersenspoelen door mentaal te bewerken, op vaak heel sluwe wijzen en de slimste m/v om de tuin te leiden zijn.



Maar eigen aandeel is niet hetzelfde als eigen schuld en betekent in dit opzicht het niet hebben of juist (on)bewust uitschakelen van alarmbellen, en hem het voordeel van de twijfel geven, ipv jezelf te geloven en mentaal en fysiek te beschermen.

Denken dat je het ergens aan verdiend zal hebben, en dat je liefde moet verdienen, zou voor jezelf een alarmbel moeten zijn, dat je emotionele afhankelijkheid aanziet voor liefde.



En dat je dat vooraf allemaal niet weet, onwetendheid, kan je jezelf niet mee om de oren slaan. En anderen ook niet dat niemand je daarvoor gewaarschuwd of behoed heeft.



Enige waar je iets mee kan is dat je het dan iig achteraf, eenmaal uit die klauwen losgescheurd, wel bij jezelf onderzoekt hoe dat heeft kunnen ontstaan en wel willen weten.

zodat je kan leren nooit meer aantrekkelijke prooi te zijn voor mensen met duistere bedoelingen, vermomd als liefde en dat je leert die mensen eerder te herkennen.

en om het idee af te leren dat je liefde wel/niet verdiend zou hebben met alles voor iemand overhebben of willen doen, om hem maar te behouden.

En dat je dus alsnog leert dat je eigen veiligheid en eigenwaarde voor altijd op nummer 1 komt, desnoods met therapieen jezelf te helen van het idee dat anderen en wat die vinden of van je willen hoe jij bent, belangrijker zijn dan jijzelf bent.



Als je dan toch denkt dat anderen dat beter kunnen weten dan jijzelf, is het nooit te laat om dat te leren, op jezelf te vertrouwen (=zelfvertrouwen) en dat je beter laat dan nooit beter op jezelf kan leren bouwen dan je lot in handen van een ander legt.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Toch gek dat een vrouw met jouw verleden loopt op te scheppen over seks en een tuin.

Je kinderen komen niet in het verhaal voor.

Arme kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tina69 schreef op 18 december 2014 @ 01:02:

@ Prik,

zoals ik al schreef, ik was al 9 jaar alleen voor mijn huidige relatie, liet mijn ex wel binnen, om te paaien en vaak liep dat fout af. Je was niet al 9 jaar alleen, want je was nog steeds getrouwd. En waarom laat je je ex dan binnen, als hij je mishandelde en je zogenaamd al negen jaar alleen was? Zo onvindbaar was hij blijkbaar niet, leg nog eens uit waarom je negen jaar lang niet kon scheiden?quote:@Mopsie,

Jij bent echt een vrouw van de wereld, ben toch zo trots op je. Nadat mijn ex me half dood geslagen heeft en ik nog net de politie heb kunnen bellen om hem af te laten voeren, was ik alleen maar blij dat ik nog leefde.

Kan het rapport wel inscannen hoor als je wil.

Ex heeft toen 48 uur vast gezeten en daarna een straat verbod gehad, maar zoals de goede rechtsgang in nl betaamd, kon hij zijn gang gaan en gewoon door de straat rijden en de hele buurt hield hem in het oog. School was ingeseind en je kan het geloven of niet, BJZ wou hem een omgang regeling geven. Kan ook desnoods de raad rapporten posten en de uitspraak van de rechter.Maar scheiden van hem was onmogelijk? Ik denk niet dat er nog iemand is die je sprookjes gelooft.quote:Mijn verhaal rammeld aan alle kanten? Moeten jullie het aan mijn zoon vragen, hoe het was dat hij niet beter wist dan dat hij klootzak heette. Verschuil ik me achter mijn kinderen, nee zeker niet, maar toont wel aan dat jullie er geen reet van snappen.Fijn ook, je kinderen bij jouw ellende betrekken en ze in een loyaliteitsconflict brengen ten opzichte van hun vader. quote:Kan wel gelachen worden dat ik een 24 uur ban had en mijn man permanent, voor dubbelnicken dan nog wel.Wie heeft er gelachen dan? Volgens mij is zaansmotje de enige die het met zijn zakkie chips uitgierde in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik lees net dat ik gestaft ben. Geinig.

Nou.. het heeft weinig resultaat gehad. Waar zou dat door komen denk je?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 18 december 2014 @ 10:58:

Oh, ik lees net dat ik gestaft ben. Geinig.

Nou.. het heeft weinig resultaat gehad. Waar zou dat door komen denk je?

Zie ook niet in wat jij "stafwaardig" gezegd had.

Iets met loos en dreigement enzo...
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven