Mijn ex

29-03-2015 23:08 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex is dus een vrouwengek ondanks dat hij een nieuwe vlam heeft zag ik hem vandaag online

op de datingsite.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is het je ex.
Alle reacties Link kopieren
Boeien wat je ex doet. Leef je eigen leven. (Heeft hupppeldepup een nieuwe Nick?)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Nou nou, poeh poeh, het is toch wat met die exen van tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Ja en dus?
Ik weet best een naam maar die was bezet..
je hebt een obsexie
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens heeeeeeeeeeeel lang geleden ook een ex op een datingsite gezien terwijl hij een relatie had. Naderhand bleek dat hij en zijn bijna vrouw iemand zochten voor een triootje. Het kan dus allemaal
Uh, dus? Het is je ex. Wat boeit jou het.
Alle reacties Link kopieren
Alweer een topic? Jeetje.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
I'm Doing Me
Hang de vlag uit dat het je ex is.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 29 maart 2015 @ 23:13:

je hebt een obsexieHahahaha 👍
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Kan er niet een aparte categorie komen voor dames die meerdere drama relatie topics openen?



Ik zie dan de titel en denk oh wat erg.

Het is ook wel erg. Maar meestal zijn er dan al zoveel adviezen gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een andere hobby zoeken dan je ex als een bloedhond te volgen. Ga wat leuks doen met je vriendinnen, volg een goede serie, lees een boek, het maakt niet uit. Maar de hele dag je ex in de gaten houden maakt je niet gelukkiger. Het verandert niets.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovesray schreef op 29 maart 2015 @ 23:20:

quote:minnimouse schreef op 29 maart 2015 @ 23:32:

[...]





Soms wilde ik dat ik de optie had om berichten te liken
Alle reacties Link kopieren
quote:pigwidgeon_ schreef op 29 maart 2015 @ 23:30:

Ik zou een andere hobby zoeken dan je ex als een bloedhond te volgen. Ga wat leuks doen met je vriendinnen, volg een goede serie, lees een boek, het maakt niet uit. Maar de hele dag je ex in de gaten houden maakt je niet gelukkiger. Het verandert niets.ik was die klootzak bijna vergeten tot hij gisteren belde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Badra schreef op 29 maart 2015 @ 23:37:

[...]





ik was die klootzak bijna vergeten tot hij gisteren belde.Vergeten? Je hebt gisteren ook nog een topic over die sukkel geopend
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Badra schreef op 29 maart 2015 @ 23:37:

[...]





ik was die klootzak bijna vergeten tot hij gisteren belde.Dus het is zijn schuld dat je helemaal van de leg bent na een telefoontje? Het is zijn schuld dat je zijn profiel opzoekt op datingsites? Het is zijn schuld dat je topic na topic over hem opent? Je doet het jezelf aan hoor.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
quote:DorothyParker schreef op 29 maart 2015 @ 23:38:

[...]



Vergeten? Je hebt gisteren ook nog een topic over die sukkel geopend



Dat ging dus over dat hij haar had gebeld



Waarom heb je hem nog in je telefoon staan? Verwijderen die gast!
Alle reacties Link kopieren
quote:bonuhbakkie schreef op 29 maart 2015 @ 23:25:

Kan er niet een aparte categorie komen voor dames die meerdere drama relatie topics openen?



Ik zie dan de titel en denk oh wat erg.

Het is ook wel erg. Maar meestal zijn er dan al zoveel adviezen gegeven.Je bedoelt de Bermudadriehoek in cyberspace? Goed idee!
Alle reacties Link kopieren
quote:CanYouNot schreef op 29 maart 2015 @ 23:46:

[...]





Dat ging dus over dat hij haar had gebeld



Waarom heb je hem nog in je telefoon staan? Verwijderen die gast!nr is lang verwijderd maar ken het helaas uit mijn hoofd.
quote:Badra schreef op 29 maart 2015 @ 23:59:

[...]





nr is lang verwijderd maar ken het helaas uit mijn hoofd.Blokkeren dan. Kan via je provider.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 29 maart 2015 @ 23:13:

Ik heb trouwens heeeeeeeeeeeel lang geleden ook een ex op een datingsite gezien terwijl hij een relatie had. Naderhand bleek dat hij en zijn bijna vrouw iemand zochten voor een triootje. Het kan dus allemaal



ik had ook lang geleden contact met een kerel bleek hij getrouwd te zijn.

en hij beweerde bij hoog en bij laag vrijgezel te zijn tot ik erachter kwam maar volgens hem

ging het toen slecht met zijn huwelijk heb hem gelijk geblokt en verwijderd daar ben ik snel

klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
levert niks op
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven