Mijn man heeft een ongeluk gehad.

18-11-2015 23:50 554 berichten
Ik kom hier alleen mijn verhaal doen. Omdat het op dit moment het ontzettend goed voelt om van mij af te schrijven. Geen idee overigens of het op de juiste pijler staat.



Afgelopen dinsdag heeft mijn man een eenzijdig auto ongeluk gehad. En dat alleen om klote modder op het wegdek waardoor hij zijn macht over het stuur verloor en daardoor op een dan botste. Zo ontzettend idioot door een beetje modder...



Dan krijg je ineens een telefoontje dat je NU naar het ziekenhuis moet komen omdat jouw man in het ziekenhuis ligt.



Ze zijn ruim 6 uur met opereren bezig geweest. Pennen in zijn benen gezet, een plaat in zijn onderkaak, een heel stellage in zijn schedel geschroeft vanwege een gescheurde nekwervel, een drain voor hersenoedeem en nog talloze andere ingrepen.

Daar blijft het helaas niet bij. Vanwege de ernst van alle verwondingen hebben ze hem in een kunstmatige coma gebracht. Doormiddel van ijszakken en koeldekens. Het is ontzettend onwerkelijk, ik kan er geen woorden voor vinden.



Nu ligt mijn man, volledig toegetakeld in een bed en ligt aan machines. Ik herken hem niet eens meer terug. Hij voelt ontzettend koud aan. Het is dat de machines wat anders vertellen, hij ziet er zo leveloos uit.



En nu? De artsen hebben mij al voorbereid op wat ik kan verwachten. Natuurlijk is alles onzeker. Wat als hij wakker wordt, is het nog steeds mijn man waar ik verliefd op ben geworden? Of is hij door zijn letsels in gedrag veranderd. Raakt hij beperkt, en hoe dan?

Zoveel vragen en zoveel onzekerheid.



Het is een lang verhaal geworden, mijn excuses. Alsnog schieten woorden mij te kort.

Bedankt voor het lezen in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
O, wat akelig voor jullie!



Ik wens je heel veel sterkte.



Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ach wat een verdriet! Heel veel sterkte en schrijf lekker van je af hier!
Ach jeetje wat vreselijk! Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte, wat moet het moeilijk zijn om zoiets mee te maken
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte BW en probeer voorlopig per dag te kijken, antwoorden zullen nog op zich laten wachten zolang hij in coma wordt gehouden.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Zo wat heftig en wat een schrik ook als je zo'n telefoontje binnen krijgt. Hoop dat je heel veel steun om je heen hebt. En wens voor jou en je man heel veel sterkte toe.
Alle reacties Link kopieren
Ach, Batwoman, wat erg! Heel veel sterkte.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel iemand in de buurt waar je steun van krijgt?

Sterkte meiske.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte, wat vreselijk. Maar houdt moed in deze moeilijke tijd.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een schrik



Heel veel sterkte voor jou en hem
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Jeetje geen woorden voor...... Heel veel kracht en sterkte!



Zijn je familie en vrienden er continu voor je?

Samen sta je sterk(er).
Alle reacties Link kopieren
Woorden schieten echt tekort. Sterkte met alles, Batwoman!
Het ziekenhuis is een uur rijden vanaf mijn huis. Mijn schoonouders en ik hebben een hotel geboekt dichtbij het ziekenhuis. Aan hen heb ik ook ontzettend veel steun. Ook zij gaan door een hel en het is heel fijn dat we elkaar hebben.



Mijn buurman heeft mijn hond opgevangen en de manege zorgt ervoor dat mijn paard word gereden en verzorgt. Het zijn allemaal kleine dingetjes die mij verschrikkelijk helpen.



Ik heb godzijdank heel veel lieve vrienden die mij helpen. Ik mag hen ten alle tijden bellen. Maar vocaal sta ik momenteel niet heel sterk. Ik ben nu aan het overleven.

Op het forum heb ik de tijd om over mijn woorden na te kunnen denken. Zodat ik toch nog een beetje alles kan omvatten.



Dankjewel allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Blijf schrijven, dat helpt waarschijnlijk wel

Ik hoop dat jullie naasten jou goed kunnen ondersteunen in deze vreselijke gebeurtenis.

Veel sterkte
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Och wat schrikken zeg.

Onzekerheid is zo verschrikkelijk naar naast alle zorg en verdriet.

Lukt het je wel om zaken enigszins draaiende te houden? Zijn er mensen voor je waarbij jij je goed en waarmee jij je vertrouwd voelt?

Hebben jullie kinderen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zoooo, dat is me ff wat!

Ik wens en de jouwen heel veel sterkte.

Gebruik dit topic om van je af te praten als dat goed voelt.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Oh je geeft alle antwoorden op mijn vragen al.

Crosspost dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven