Mijn man wil/gaat op reis met mn beste vriendin

17-04-2017 19:03 455 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn man en ik zijn 1 jaar getrouwd, 5 jaar samen. Hij fietst enorm veel en gaat van tijd tot tijd met enkele vrienden op fietstripjes van 3 tot 10 dagen. Dat is nu eenmaal iets wat hij super graag doet. Reizen is onze gezamelijke hobby en samen hebben we wel al een deel van de wereld gezien. Nu wil mn beste vriendin, die hij ook zeer goed kent, graag eens iets zot doen, en een fietsreis maken, met hem. 2 weken naar Afrika is het plan. Ik mag mee, maar door mijn job is het niet mogelijk om daarvoor te beginnen trainen.

Man en vriendin gaan dus samen weg, 2 weken op fietsvakantie met de rugzak door Afrika. Het idee maakt me ondertussen letterlijk ziek. Ik wil helemaal niet de boeman zijn en zeggen dat ze niet mogen dus ik slik mn woorden in. Laat ik ze vertrekken? Hij is met zn vrienden al een 25-tal dagen weg, dat er nog bij? Ik ben er echt ziek van.
En je man heeft niet eens gevraagd wat jij ervan vindt? Wat raar.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon tegen je man zeggen hoe jij je er onder voelt.
Appels kun je eten, peren wel
Tja.

Vertrouw je hem? Vertrouw je je beste vriendin?



Lastig. Ik ben altijd voor elkaar zo veel mogelijk vrij laten binnen een relatie, maar omdat hij al bijna n maand met anderen weg is per jaar... ik vind t lastig.



Wat zei je gevoel toen je dit voor t eerst hoorde? Luister daar naar.
Alle reacties Link kopieren
Maar heeft zowel je beste vriendin als je man je niet gevraagd hoe jij hierover denkt?



Hij zou sowieso dan anderhalve maand in een jaar op vakantie zijn met anderen?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Gewoon wat van zeggen, anders blijft dit knagen aan je. Vooral ná de fietstocht.



Het is ook wel een beetje bezopen, vind ik.
Hi! Herkenbaar, mijn vriend gaat eigenlijk heel vaak op reis met een aantal vrienden (backpackreizen etc). Echter neemt hij dan nooit een vriendin van me mee ofzo.

Ik denk echt dat het verstandig is als je er eerlijk over bent dat je dit niet zo leuk vind;) echt doen! Laat niet over je heen lopen, aangezien het je man+ beste vriendin zijn. Als ze normaal zijn zouden ze je begrijpen.
Je zult ze wel moeten laten vertrekken, het zijn vrije mensen tenslotte en ze mogen doen wat ze willen zolang het niet illegaal is.

Of het je relatie met beiden ten goede komt is punt twee.



Ben je bang voor seks of verliefdheid of beiden?
Ik zou meegaan.

Desnoods zonder of met een minimale training.
Alle reacties Link kopieren
Sta je al ingeschreven bij de woningbouw?

Doe dat maar snel.....



Lekker lullig van ze.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ech nie. Dan maar de boeman.
Wat een rare vriendin en wat een eikel van een vent heb je. 25 Dagen met vrienden weg is al heel wat, maar alleen met je vriendin op pad gaat veel te ver. Ik zou het echt niet pikken als ik jou was. Waarom zeg je er tegen beiden niet iets van? Wat moet je met zo'n vriendin die blijkbaar zomaar over je gevoelens heen walst?
...
Volgens mij schrijft TO nergens dat ze bang is voor ontrouw.
Als je je man vertrouwt is er niets aan de hand. Of vertrouw je 'm eigenlijk toch niet? Dan heb je een veel groter probleem dan een vakantietje.



Al vind ik het een beetje een slappe smoes dat je niet mee zou kunnen omdat je niet kunt trainen. Je werkt toch geen 24/7, dan kun je daarnaast toch fietsen? Ik train naast mijn fulltime baan em vrijwilligerswerk voor de Vierdaagse, dat kost me ook een heel groot deel van mijn vrije tijd. Maar als je echt wil maak je daar gewoon tijd voor vrij.



Hoeveel vakantiedagen heeft je man trouwens, kunnen jullie nog wel een andere keer samen weg?
Wat voor baan heeft hij? Laat ik me omscholen.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een raar plan van je man. Snap best dat hij een keer die fietstocht wil maken als dat zijn passie is, maar dan zou ik, als ik hem was, tegen die vriendin hebben gezegd: Joh, vermaak je, maar ik ga liever met mijn eigen vrouw, over een jaartje is ze genoeg getraind, dus dan doe ik het liever met haar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Scooter huren en meegaan als chaperone.
Als je denkt dat je man en je vriendin gaan liggen neuken kan je net zo goed nu uit de relatie en de vriendschap stappen. Want daar hoeven ze heus niet voor naar Afrika.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dit ook echt niet leuk vinden. Snap niet dat het niet in je man opkomt te denken dat het misschien wel helemaal niet zo leuk is voor jou
Ik zou het echt HEEEEEEL erg raar vinden als mijn man en mijn beste vriendin zouden aankondigen samen op vakantie te gaan. Al redelijk grensoverschrijdend dat ze het voor zouden stellen.



En dat heeft niet eens zozeer te maken met dat ik bang zou zijn dat ze iets met elkaar zouden doen ofzo, maar dat ik me een beetje buitengesloten zou voelen. Ook al kan je niet mee, dan zou de normale gang van zaken mi zijn dat niemand gaat, hoe jammer dat ook is.
quote:Amand_ schreef op 17 april 2017 @ 19:12:

Volgens mij schrijft TO nergens dat ze bang is voor ontrouw.14 dagen nachten alleen in een tentje of een hotelletje met de beste vriendin van je vrouw ...

Moet er een tekening bij gemaakt worden?



Tenzij die vrouw 100 % zeker lesbisch is, zou ik ze toch nooit alleen laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 19:14:

[...]



Zoveel vakantiedagen wil ik ook wel.Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, dat ging hier niet gebeuren. Maar mijn man zou dit zelf sowieso al niet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven