Mijn vriend heeft een ander

17-10-2016 00:42 386 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een ander en ik kan even nergens uithuilen.

Ik ben nog steeds stapelverliefd en helemaal gek op hem en ik dacht hij ook op mij. Zijn pas 2 jaar samen maar we mijmerden over de toekomst, samen oud worden. Dat wilde ik echt met hem, ik voelde me zo verbonden.



Ik ben jarenlang alleen geweest voor ik hem leerde kennen, heb langzaam leren vertrouwen en hem na een jaar rustig in ons leven toegelaten (ik heb een dochter van 11) en nu ben ik echt even kapot.

Ik zit te janken achter m'n laptop.

De laatste weken was hij niet meer dagelijks bij ons, hij had het druk met z'n theorie voor zijn rijbewijs c zei hij.

En nu opeens zie ik het, gewoon op Facebook..

Zijn collega die hem al vaker appte en waarover hij me vertelde dat ze hem lastig viel..

Ze staat samen met hem op haar profielfoto, openbaar ('met m'n mannetje, love u schattie')

Ik snap er niks van. Geen reactie van hem, hij zal het nog wel niet gezien hebben..?

Wanneer had hij het me willen vertellen en hoe lang speelt dit al???



Ik wil hem bellen, ik wil schelden omdat hij oneerlijk is geweest, omdat ik hem niet kwijt wil.

Ik voel een brok in m'n keel en een knoop in m'n maag.

Heb m'n twijfels de laatste weken weggestopt maar nu toch

Wil bij iemand uithuilen maar dochter ligt hier op bed en zal morgen op een normale manier de dag moeten zien door te komen, maar bah, ik voel me zo verward.

Ik wil hem niet verliezen, ik voel me afgewezen, heb nog niks gedaan, hem niet gebeld of ge-appt.

Wat moet ik? Hoe vertel ik het m'n dochter? Ik wil niet laten merken dat ik verdrietig ben maar ik kan er morgen niet omheen, ze zal het meteen door hebben.
Alle reacties Link kopieren
Bel hem, na 2 jaar is hij je op zijn minst een verklaring schuldig.



wat een zak hooi, sterkte
Alle reacties Link kopieren
superklote voor je
very metal
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet even een vriendin bellen? Iemand waarvan je weet dat het ze niet uitmaakt dat je hen wakker belt? Wat een nare ontdekking zeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ik zou wel meteen een appje naar hem sturen, wat een aap.
very metal
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem nu niet bellen/appen. Ik zou in jouw plaats voor zorgen dat ik mijn verhaal kwijt zou kunnen bij iemand die ik vertrouw. Dit om ervoor te zorgen dat je morgen gewoon de dag kan doorkomen zonder jouw dochter hierin te betrekken. Ze is daar echt te jong voor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 17 oktober 2016 @ 00:47:

ik zou wel meteen een appje naar hem sturen, wat een aap.En dan? Het drama van ontkennen, liegen en ander gezeik? TO maak even een foto van die status, dan valt er niet veel te ontkennen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je wilt hem niet verliezen, maar eigenlijk was je hem al een tijdje kwijt.



Vraag gezelschap, trek een fles wijn open vanavond. En scheld hem morgen de huid maar vol.



En je dochter kun je best deels inlichten. Dat je verdrietig bent omdat je relatie over is. En dan ga je morgen samen wat leuks doen (ga er even vanuit dat je dochter herfstvakantie heeft).



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:Anouscha schreef op 17 oktober 2016 @ 00:49:





En je dochter kun je best deels inlichten. Dat je verdrietig bent omdat je relatie over is.Eens maar ze kan echt niet degene zijn die je het eerst hierover spreekt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 17 oktober 2016 @ 00:49:

[...]



En dan? Het drama van ontkennen, liegen en ander gezeik? TO maak even een foto van die status, dan valt er niet veel te ontkennen.weet ik niet, dat is wat ik zou doen.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 17 oktober 2016 @ 00:51:

[...]



weet ik niet, dat is wat ik zou doen.Ja, snap ik. Maar veelal schiet dat dus niet veel op. Maar misschien bij TO wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jee wat een schok dit zo te moeten ontdekken.



Bel iemand en ik zou alle contact afkappen je krijgt ws toch maar leugens offf de waarheid en die weet je al.



Knufffff
Neem effe een printscreen van de pagina zodat hij morgen niet alles loopt te ontkennen.



Ik zou hem net nu niet appen. Maar wel desnoods een vriendin wakker bellen.

Of een lange mail / lange brief schrijven met je gevoelens in. Die je nooit verstuurt. Of morgenochtend pas.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch willen weten wat er aan de hand is. Dat zij dit op haar Facebook profiel zet hoeft toch nog niet alles te zeggen? Hij had zelf aangegeven dat zij hem lastig viel, gewoon vragen hoe dit zit lijkt me wel de meest voor de hand liggende reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunshine585 schreef op 17 oktober 2016 @ 00:58:

Ik zou toch willen weten wat er aan de hand is. Dat zij dit op haar Facebook profiel zet hoeft toch nog niet alles te zeggen? Hij had zelf aangegeven dat zij hem lastig viel, gewoon vragen hoe dit zit lijkt me wel de meest voor de hand liggende reactie.Ik ben het in wezen met je eens maar op de een of andere wijze geloof ik dit echt niet. Misschien teveel VF gelezen, dat kan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh meid toch... dikke knuf.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal mijn dochter inderdaad niet alles vertellen. Ze zal wel moeten weten dat het voorbij is, daar komt ze sowieso achter. Maar het waarom, dat zal ik niet met haar delen. Ik hoop dat ik morgen wat rustiger ben.

Een fles wijn opentrekken, hem de huid volschelden en morgen met m'n dochter wat leuks gaan doen klinkt als een mooi plan.

Heb net zijn telefoon laten overgaan maar er wordt niet opgenomen, had ook geen idee wat ik zou gaan zeggen.

Ik wil hem horen, ik wil weten waarom, ik wil eigenlijk ook weten waar hij is.

Het idee dat hij misschien bij haar is, ik word er misselijk van.

Van de status heb ik een screenshot gedaan, misschien kan ik dat naar hem te appen, dan is het hem meteen duidelijk dat ik ervan af weet.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso even iemand bellen , waar je op kan vertrouwen. Dit heb je even nodig gewoon doen. Sterkte
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren




Wat een manier om erachter te komen na twee jaar relatie...



Sterkte vrouw!
Alle reacties Link kopieren
Jij ziet de profielfoto's van zijn collega's? (Ik heb 7 "facebookvrienden" en mijn partner heeft geen facebook, dus begrijp het niet goed)



En als het waar is (wat zij post): wat een eikel!
quote:Eindeloos schreef op 17 oktober 2016 @ 01:06:

Sowieso even iemand bellen , waar je op kan vertrouwen. Dit heb je even nodig gewoon doen. Sterkte Het is 01.08 uur. Waarom zou je NU iemand bellen?
quote:Liberty97 schreef op 17 oktober 2016 @ 01:08:





Wat een manier om erachter te komen na twee jaar relatie...



Sterkte vrouw!



Idd.

Wat een slechte film. Sterkte!!

Hij is waarschijnlijk niet zoals je denkt dat hij is.
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 17 oktober 2016 @ 01:09:

[...]





Het is 01.08 uur. Waarom zou je NU iemand bellen?Waarom niet? Als je overstuur bent en graag wilt praten? Ik zou dat ook nooit zomaar doen maar ik ken wel een kleine groepje mensen die dit echt niet zouden uitmaken. Afijn @TO: dat moet je wel zeker weten voordat je belt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 17 oktober 2016 @ 01:09:

[...]





Het is 01.08 uur. Waarom zou je NU iemand bellen?Omdat je NU in een situatie bent waarin je een vriend kunt gebruiken. Vrienden kunnen mij 24/7 bellen. Voor ALLES.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunshine585 schreef op 17 oktober 2016 @ 00:58:

Ik zou toch willen weten wat er aan de hand is. Dat zij dit op haar Facebook profiel zet hoeft toch nog niet alles te zeggen? Hij had zelf aangegeven dat zij hem lastig viel, gewoon vragen hoe dit zit lijkt me wel de meest voor de hand liggende reactie.Dit is wel iets anders dan lastig vallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven