Mijn vriend heeft een ander

17-10-2016 00:42 386 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een ander en ik kan even nergens uithuilen.

Ik ben nog steeds stapelverliefd en helemaal gek op hem en ik dacht hij ook op mij. Zijn pas 2 jaar samen maar we mijmerden over de toekomst, samen oud worden. Dat wilde ik echt met hem, ik voelde me zo verbonden.



Ik ben jarenlang alleen geweest voor ik hem leerde kennen, heb langzaam leren vertrouwen en hem na een jaar rustig in ons leven toegelaten (ik heb een dochter van 11) en nu ben ik echt even kapot.

Ik zit te janken achter m'n laptop.

De laatste weken was hij niet meer dagelijks bij ons, hij had het druk met z'n theorie voor zijn rijbewijs c zei hij.

En nu opeens zie ik het, gewoon op Facebook..

Zijn collega die hem al vaker appte en waarover hij me vertelde dat ze hem lastig viel..

Ze staat samen met hem op haar profielfoto, openbaar ('met m'n mannetje, love u schattie')

Ik snap er niks van. Geen reactie van hem, hij zal het nog wel niet gezien hebben..?

Wanneer had hij het me willen vertellen en hoe lang speelt dit al???



Ik wil hem bellen, ik wil schelden omdat hij oneerlijk is geweest, omdat ik hem niet kwijt wil.

Ik voel een brok in m'n keel en een knoop in m'n maag.

Heb m'n twijfels de laatste weken weggestopt maar nu toch

Wil bij iemand uithuilen maar dochter ligt hier op bed en zal morgen op een normale manier de dag moeten zien door te komen, maar bah, ik voel me zo verward.

Ik wil hem niet verliezen, ik voel me afgewezen, heb nog niks gedaan, hem niet gebeld of ge-appt.

Wat moet ik? Hoe vertel ik het m'n dochter? Ik wil niet laten merken dat ik verdrietig ben maar ik kan er morgen niet omheen, ze zal het meteen door hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat een gigantische eikel. Ik zou nog 1 berichtje sturen waarin je aangeeft geen enkele tijd en energie meer te willen besteden aan zo'n sneu figuur en hem vervolgens blokkeren. En de tas met z'n spullen in de kliko mikken. Sterkte
Vreselijk verhaal zeg. Eng als je bedenkt hoe mensen met elkaar kunnen omgaan, elkaar zo ontiegelijk veel pijn kunnen doen. Steek in je hart, mes nog even goed draaien voor extra pijn en jouw hart laten bloeden. Ik vind het echt heel erg voor je. Net als de rest wil ik zeggen: Kop op. Ik hoop dat je dit goed kunt verwerken, dat je terecht kunt bij mensen die er voor je zijn om er vervolgens beter en sterker uit te komen.

Deze man is echt te sneu voor het leven. Sneu in het kwadraat keer 25.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot dat hij niet eens de moeite neemt iets te laten horen.

Ik zou denk ik ook zeggen: zet zijn spullen in een doosje op straat en waag er nog één appje aan: je spullen staan op straat. En verder idd geen contact meer zoeken en sloten vervangen :( :(
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinder1963 schreef op 17 oktober 2016 @ 18:20:

[...]



Zonde van de moeiteNou inderdaad die tijd kan ze beter gebruiken om een fikkie te stoken en zijn zooi erin te mikken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Eki12 schreef op 17 oktober 2016 @ 18:36:

Ik zou nog 1 berichtje sturen waarin je aangeeft geen enkele tijd en energie meer te willen besteden aan zo'n sneu figuur en hem vervolgens blokkeren. Door nog een berichtje te sturen is tijd en energie verspillen aan hem juist precies wat ze zou doen. Ze heeft hem al ge-appt. Hij had kunnen antwoorden maar dat heeft hij niet gedaan en nu is zijn kans voorbij. Blokkeren die handel. Hier moet je geen letter meer vuil aan maken. Die vent heeft geen greintje fatsoen.
quote:Eleonora-1 schreef op 17 oktober 2016 @ 17:21:

Chanella, doe jezelf een lol en blokkeer deze man.

Hij heeft de kans gehad je te bellen en met je te praten, die kans heeft hij voorbij laten gaan.



Het is heel rigoureus maar het gaat je rust geven, dat beloof ik je.

Blokkeren op FB, op whatsapp, in je telefoon.

Er is niks meer te zeggen.



Niet dat je verdriet er minder door wordt maar het wachten op/uitkijken naar eventueel nog reactie en de aanvechting te kijken wat hij op FB zet voorkom je hiermee en dat geeft een hoop minder stress.



Ik hoop dat je met lieve mensen kunt praten, dat er vriendinnen zijn die je troosten en koesteren en lekker lelijk over hem doen zodat je moe en volkomen klaar met die man naar bed gaat.



Goed advies!
Alle reacties Link kopieren
Was dit trouwens dezelfde vent die wilde dat jij seks met een ander had?



Dan verbaast het me eigenlijk niet eens zoveel. Jou wel?
óu sont les neiges d'antan

Jeetje, wat een verhaal! Heel veel sterkte vrouw!h
Wat 'n lul.



TO ga leuke dingen met je dochter doen. Samen lekkere dingen kopen, dvd op en genieten dat jullie elkaar hebben. Je hebt zo'n eikel niet nodig.

Het zal duren, het doet pijn, maar het komt goed. Echt waar.

Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
jemig wat een loser. sterkte !
'He not busy being born is busy dying.'
quote:Vlinder1963 schreef op 17 oktober 2016 @ 17:27:

[...]



Waarom moeite doen voor iemanc die je onbdschoft behandeld?als je als deurmat behandeld wilt worden moet je vooral die moeite doen.

Als je er boven wilt staan is er geen contact en alles word in de container gemikt.

Je verlagen tot zijn niveau is veel meer moeite dan het op jouw eigen manier netjes afhandelen. En er is geen contact nodig; hij kan zeggen wanneer hij het haalt zodat zij het bij de deur klaar kan zetten.

Weggooien of verbranden van andermans spullen is juist zwakte tonen. Door je sterk op te stellen, maak je juist geen deurmat van jezelf.
quote:Barbaa schreef op 17 oktober 2016 @ 20:56:

[...]



Je verlagen tot zijn niveau is veel meer moeite dan het op jouw eigen manier netjes afhandelen. En er is geen contact nodig; hij kan zeggen wanneer hij het haalt zodat zij het bij de deur klaar kan zetten.

Weggooien of verbranden van andermans spullen is juist zwakte tonen. Door je sterk op te stellen, maak je juist geen deurmat van jezelf.

Zwakte?

Hij heeft meer dan genoeg kans gehad om te reageren ,dus hup container in met de zooi, alles van hem blokkeren verder gaan met je leven en klaar.

Daar is niks zwak aan.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat mooi!....zo makkelijk dit, werpen, gooien en zwaaien.

Das alles.

Lijkt veel, ..is het niet.

.

Gewoon hopla, de plomp in.

Het kanaal dus.

.

Geen woord verder...krijg je een vieze mond smaak van.(wat door trekt naar je slokdarm, zo je spijsvertering stelsel in, dat wil je niet, echt niet, echt niet, echt niet)

Bedankt en tot ziens.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Zo was dat even fijn...gaan we nu fijn een stukje tv kijken.

Eens kijken of dat ding nog wat te melden heeft, zal wel niet, maar goed, geven we dat ding ook nog eens een kans.

En nee, geen romantische film ofzo, gewoon een dikke vette aktie film.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Wat een slappe zak.
Alle reacties Link kopieren
Nou, het is me allemaal wat, zo op die tv, ...ook al niet veel beters, maar afijn, een mens moet door.

.

Dan maar chocolademelk met slagroom, die we liever bij hem in zijn gezicht mikte, maar afijn...

Dat doen we niet.

Is hij niet waard.

Zelfs de slagroom niet...dat zou je haast gaan denken, maar das de ongein van de geest.

Niks hoor!...voor jou!!...fijn een beetje slagroom.

Zo,n toet..hele dikke toet.

.

Geen huil toet, nee, nee, nee....

Een lachtoet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Nog even dit, toch wel belangrijk,te vermelden, ...het gaat over.

Je zou haast gaan denken," ik heb verdriet om dat stuk verdriet."

.

,maar das ook de ongein van de geest!!...je denkt straks, had ik maar verdriet, van dat stuk verdriet!

Kijk!..en dan schiet het al op.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:Barbaa schreef op 17 oktober 2016 @ 20:56:

[...]



Je verlagen tot zijn niveau is veel meer moeite dan het op jouw eigen manier netjes afhandelen. En er is geen contact nodig; hij kan zeggen wanneer hij het haalt zodat zij het bij de deur klaar kan zetten.

Weggooien of verbranden van andermans spullen is juist zwakte tonen. Door je sterk op te stellen, maak je juist geen deurmat van jezelf.Misschien is jouw manier niet TO's manier of van wie dan ook en zwak ben je niet als je zijn dingen weggooid of in de fik steekt. Kan heerlijk bevrijdend werken. Dat jij je als een deurmat van jezelf voelt bij zoiets prima maar betekend niet dat anderen zo hysterisch correct in elkaar steken.
quote:Goede-Fee schreef op 17 oktober 2016 @ 21:38:

[...]





Misschien is jouw manier niet TO's manier of van wie dan ook en zwak ben je niet als je zijn dingen weggooid of in de fik steekt. Kan heerlijk bevrijdend werken. Dat jij je als een deurmat van jezelf voelt bij zoiets prima maar betekend niet dat anderen zo hysterisch correct in elkaar steken.

Hysterisch correct nog wel

Verder gaat het wel met je?

En dat allemaal omdat ik zeg dat je spullen ook gewoon terug kan geven. Heel bijzonder
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog iets van hem gehoord ?

En heeft die meid die profielfoto nog steeds?

Sterkte! Wat een eikel
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 17 oktober 2016 @ 16:57:





Ik ga zo nog even alle lieve berichten nalezen en mezelf vertellen dat ik beter af ben zonder hem en dat hij een eikel is..

Net zo lang tot ik het ook zo voel



TO, bedenk dan dat hij niet alleen jou, maar ook je kind enorm veel pijn doet. In die 2 jaar zullen zij ongetwijfeld ook een band hebben opgebouwd en dat helpt ie nu ook zo om zeep.

Zo'n vent ben je écht liever kwijt dan rijk.
TO Nu nog tegen beter weten in verwacht je iets wat je van hem niet gaat krijgen.



Als vrouw weet je meestal wel wat voor vlees je in de kuip hebt. En toch maar hopen dat het niet zo is.
Is geen goed voorbeeld voor je dochter. Straks komt ze ook thuis met dat soort types.
Alle reacties Link kopieren
Tjee, wat een klote situatie. Bel een vriendin op en zorg dat je even kunt kletsen en uithuilen.

Stuur hem de foto door via app en wacht tot hij zelf belt. Wat een kloothommel.

Dikke knuffel en sterkte.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Zijn spullen gooi je zeker wel weg toch?

En weet die collega wel dat jij een relatie met hem hebt? Wat voor relatie hadden jullie eigenlijk, wat is dit voor een low life die dit doet? Klinkt nogal onvolwassen, of meer iets voor tieners...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven