Mijn vriend heeft een ander

17-10-2016 00:42 386 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een ander en ik kan even nergens uithuilen.

Ik ben nog steeds stapelverliefd en helemaal gek op hem en ik dacht hij ook op mij. Zijn pas 2 jaar samen maar we mijmerden over de toekomst, samen oud worden. Dat wilde ik echt met hem, ik voelde me zo verbonden.



Ik ben jarenlang alleen geweest voor ik hem leerde kennen, heb langzaam leren vertrouwen en hem na een jaar rustig in ons leven toegelaten (ik heb een dochter van 11) en nu ben ik echt even kapot.

Ik zit te janken achter m'n laptop.

De laatste weken was hij niet meer dagelijks bij ons, hij had het druk met z'n theorie voor zijn rijbewijs c zei hij.

En nu opeens zie ik het, gewoon op Facebook..

Zijn collega die hem al vaker appte en waarover hij me vertelde dat ze hem lastig viel..

Ze staat samen met hem op haar profielfoto, openbaar ('met m'n mannetje, love u schattie')

Ik snap er niks van. Geen reactie van hem, hij zal het nog wel niet gezien hebben..?

Wanneer had hij het me willen vertellen en hoe lang speelt dit al???



Ik wil hem bellen, ik wil schelden omdat hij oneerlijk is geweest, omdat ik hem niet kwijt wil.

Ik voel een brok in m'n keel en een knoop in m'n maag.

Heb m'n twijfels de laatste weken weggestopt maar nu toch

Wil bij iemand uithuilen maar dochter ligt hier op bed en zal morgen op een normale manier de dag moeten zien door te komen, maar bah, ik voel me zo verward.

Ik wil hem niet verliezen, ik voel me afgewezen, heb nog niks gedaan, hem niet gebeld of ge-appt.

Wat moet ik? Hoe vertel ik het m'n dochter? Ik wil niet laten merken dat ik verdrietig ben maar ik kan er morgen niet omheen, ze zal het meteen door hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:wished- schreef op 17 oktober 2016 @ 23:37:

Tjee, wat een klote situatie. Bel een vriendin op en zorg dat je even kunt kletsen en uithuilen.

Stuur hem de foto door via app en wacht tot hij zelf belt. Wat een kloothommel.

Dikke knuffel en sterkte.dat heeft ze al gedaan en geen reactie ontvangen
TO, ik hoop dat je nog even laat weten hoe het nu met je gaat..
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het vandaag met je TO?
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
To,



Ik vind het zo'n rotstreek. Er met een ander vandoor gaan is al een rotstreek, maar je er zo achter laten komen gaat alle grenzen van fatsoen te buiten.
Pff TO, wat een harteloze l*l. Maar wat ben jij een stoere vrouw, en wat kom je sterk over!



Ik denk dat blokkeren ook de beste optie is. En lees de lieve appjes nog één keer, en verwijder ze dan. Op den duur zul je vergeten waarom hij ook alweer lief was, in plaats van malen over al die lieve berichtjes.



Tjeetje wat een raar verhaal. Dat stalk-verhaal is natuurlijk smoes nummer 1 van vreemdgaande mannen (er is een smoezenlijst van getrouwde mannen maar ook 1 van vreemdgaande mannen?). Dat je al vanaf vrijdag niks van hem hoorde is toch sowieso heel erg raar?



Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Nog nieuws Chanella? Ben je een beetje over de eerste shock heen?
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik dit ook meegemaakt, het doet zo bizar veel pijn. Je denkt de man te kennen waar je al twee jaar mee omgaat, en ineens is het een vreemde voor jou die ook niet eens het respect kan opbrengen om het netjes uit te maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik raad je aan om dit juist wel goed af te sluiten, dat heb ik namelijk niet gedaan en ik heb er nog steeds moeite mee dat ik hem nooit meer gezien of gesproken heb.
TO blijft net zo stil als haar ex.
Ben je bij hem terug TO? Beiden geschrokken van wat er gebeurd is misschien?
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 17 oktober 2016 @ 20:56:

[...]



Je verlagen tot zijn niveau is veel meer moeite dan het op jouw eigen manier netjes afhandelen. En er is geen contact nodig; hij kan zeggen wanneer hij het haalt zodat zij het bij de deur klaar kan zetten.

Weggooien of verbranden van andermans spullen is juist zwakte tonen. Door je sterk op te stellen, maak je juist geen deurmat van jezelf.Eens, houd de eer aan jezelf en verlaag je niet tot zijn niveau. Op langer termijn voelt dit zoveel beter. Misschien voel je je niet sterk maar door je wel zo te gedragen, ga je je wel sterk voelen. Geloof me.. Sterkte TO. Hou je taai. Ik las ook een reactie van iemand dat je dan maar iets op fb moet zetten, really? Dat vind ik echt tokkie stijl.
Toch een beetje jammer, leef je zo mee met een topic, hoor je niks meer...
quote:Miss-Colorado schreef op 20 oktober 2016 @ 01:29:

Toch een beetje jammer, leef je zo mee met een topic, hoor je niks meer...Ja het is ook echt haar eerste prioriteit om nu jou op de hoogte te houden.....
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk is TO lekker met haar dochter aan het genieten van de herfstvakantie.
Ab imo pectore
quote:Sheep12 schreef op 20 oktober 2016 @ 10:37:

[...]



Ja het is ook echt haar eerste prioriteit om nu jou op de hoogte te houden.....Ik zeg toch nergens dat het haar eerste prioriteit moet zijn? Maar er is over een periode van enkele dagen vast wel een momentje waarop iemand even achter een pc kan. Uiteraard is het geen verplichting, ik zeg enkel dat ik het jammer vind dat je heel vaak niks meer hoort over een afloop terwijl mensen (iig ik) wel degelijk meeleven.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook. Als je geen tijd hebt om te reageren waarom open je dan een topic vraag ik me af.
quote:Miss-Colorado schreef op 20 oktober 2016 @ 01:29:

Toch een beetje jammer, leef je zo mee met een topic, hoor je niks meer...quote:appelientjex schreef op 20 oktober 2016 @ 18:01:

Vind ik ook. Als je geen tijd hebt om te reageren waarom open je dan een topic vraag ik me af.

Ze heeft maandagmiddag nog gereageerd, het is nu donderdag, dus de reacties over het niet reageren vind ik persoonlijk nogal overdreven, zeker als je bedenkt in wat voor situatie zij nu zit.

Als je een topic alleen maar leest om jezelf belangrijker te vinden dan de TO, lees het dan niet!

Wat een gezeur
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet meer dan netjes en normaal dat je even update doet.



Als er shit is staan hier ook gelijk mensen paraat om een ander erdoorheen te slepen dag en nacht ,dag na dag soms zelfs jaar naar jaar.
Precies Barb.

En bovendien: 'waarom open je dan een topic?'. Simpel, omdat TO er doorheen zat.

En de reacties hebben haar geholpen. Dat is meer voldoende lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
En hoe is het nu TO?



Heeft meneer de slappe zak nog gereageerd. Ik vraag me af of hij nog was langsgekomen als je hem niet die printscreen had doorgestuurd.
Sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 20 oktober 2016 @ 18:38:

[...]





[...]



Ze heeft maandagmiddag nog gereageerd, het is nu donderdag, dus de reacties over het niet reageren vind ik persoonlijk nogal overdreven, zeker als je bedenkt in wat voor situatie zij nu zit.

Als je een topic alleen maar leest om jezelf belangrijker te vinden dan de TO, lees het dan niet!

Wat een gezeur



Dat is waar. Maar: een forum werkt wel twee kanten uit. Het is niet erg topic reagerend of lezend bevorderend als er veel TO's zijn die nooit meer reageren in hun eigen topic.



Een TO heeft hopelijk wat aan het openen van een topic, en de reageerders vinden het leuk om hun mening te geven en om updates te krijgen. Het een kan niet zonder het ander
quote:appelientjex schreef op 20 oktober 2016 @ 22:55:

[...]





Dat is waar. Maar: een forum werkt wel twee kanten uit. Het is niet erg topic reagerend of lezend bevorderend als er veel TO's zijn die nooit meer reageren in hun eigen topic.



Een TO heeft hopelijk wat aan het openen van een topic, en de reageerders vinden het leuk om hun mening te geven en om updates te krijgen. Het een kan niet zonder het ander Ja klopt. Dan had je het net zo goed niet kunnen plaatsen. Het forum wordt zo anders wel verziekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven