Mijn vriend heeft me geslagen..

09-02-2016 08:20 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer 4 jaar een relatie met mijn vriend. Samen hebben we 2 kinderen, 2 jaar en een baby van bijna 3 maanden. Over het algemeen heb ik een fijne relatie, hij is een goede vader, doet alles voor zn kinderen, als ik hem iets vraag doet hij het. Andere mensen beschrijven hem als een allemansvriend, een aardige vent, staat voor je klaar heel relaxed.



2 jaar geleden was mn dochter 4 maanden, toen heeft hij mij voor het eerst geslagen. Hij had teveel gezopen, het was carnaval. Heel even was hij met zn ouders. Hij kwam agressief thuis en ik was boos. Ik heb namelijk een hele zware zwangerschap gehad en bevalling. Teveel bloed etc. ik kon bijna niks doe en was volledig uitgeput. Mijn dochter huilde alleen maar en ik had echt hulp nodig met verzorging. Ik was boos dat hij liever ging zuipen met zn ouders ipv dat hij bij mij bleef om me te helpen. Ik had een baarmoederonsteking en enorme pijn. Omdat ik dat zei kregen we ruzie en opeens sloeg hij me keihard in mn gezicht. Hij ging weg en is terug naar zn ouders gegaan om verder te zuipen.



De dag erna was er spijt en na lang peinzen heb ik besloten om toch verder te gaan want hij is normaal dus niet zo.



Tot eergisteren. Hij was met de kinderen even naar zn ouders gegaan en ik zou ook gaan. Maar ik was aan het poetsen, strijken etc. en opeens was het al 9 uur in de avond. Omdat ik dacht, ze komen toch zo wel (was de afspraak) ben ik thuis gebleven. Om 10 uur komt hij met 1 van mijn kinderen en zn vader thuis. Allebei strontbezopen, mn kind dr jas open terwijl ze verkouden is. Ik werd kwaad want ja ze hadden me moeten bellen! Of in ieder geval mn schoonmoeder dan was ik ze zelf wel gaan halen!! Mn vriend werd daarop zo kwaad op mij en heeft me weer geslagen. 3x met een vuist in mn gezicht...hij heeft mn dochter uit mn armen getrokken. Ik had net haar jas uit en haar schoenen. Zijn vader begon tegen me te schreeuwen en ze zijn gegaan.



Hij was stomdronken en mn schoonvader heeft dezelfde avond nog zn excuses aangeboden...weliswaar bezopen. Ik heb mn kinderen opgehaald en ben met ze naar huis gegaan. Het was inmiddels half 1 in de nacht en daar liep ik dan met mn peuter en baby over straat.



De dag erna kwam hij thuis helemaal huilend en hij kon het zich niet meer herinneren. Dat vind ik dus het gevaarlijke. Ik voel me gebroken vanbinnen. Heb een blauw gezicht, 2 kinderen en ik weet het niet meer. Hij is normaal dus echt niet zo...ik heb verdomme met vrouwen gewerkt, slachtoffers van huiselijk geweld en vrouwenhandel. Ik ben normaal een sterke vrouw met een sterke wil en ik kan voor mezelf zorgen. Nu voel ik me zo vernederd en mn vertrouwen is weg. Ik ben ook pissig op mn schoonouders dat ze gewoon zuipen in het bijzijn van mijn kinderen. Als ik dat had geweten had ik ze niet eens mee laten gaan. Ik weet niet wat ik moet doen?? Bedoel, de grens is overschreden wie zegt dat het hier bij blijft?? Hij heeft spijt maar is dat voldoende voor als hij de volgende keer weer teveel op heeft? Ik wil advies en ja ik weet dat ik voor mn kinderen moet kiezen. Maar ben zelf opgegroeid door alleen mn moeder en kan je vertellen dat dat ook niet altijd even fijn was....
Alle reacties Link kopieren
Wie zegt dat het hierbij blijft? Als je je dat de vorige keer al had afgevraagd, was nu het bewijs geleverd dat het niet bij één keer blijft. Hoe groot acht je nou zelf de kans dat er toch écht geen derde keer gaat komen?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Samen in therapie en geen alcohol meer voor hem. Nog 1x en wegwezen, voor jezelf en je kinderen want blijkbaar is hij wel zo...
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Maar het is wel veilig voor je kindjes, alleen bij hun moeder.

Nu was jij het. Wat als straks je dochter er iets van zegt... Gaat hij dan ook op haar gezicht rammen?
Alle reacties Link kopieren
Aangifte doen, sloten veranderen en je relatie verbreken.
Je weet wel wat je moet doen, je wil alleen nog niet aan wat je zou moeten doen. Je moet weg bij hem, je laat je toch niet slaan en toch zeker niet voor de ogen van je kind?
Zoek hulp, dit is niet goed natuurlijk en dat weet jij zelf heel goed. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Die derde keer komt er en de 4e, de 5e, maar dat weet je zelf ook. Bel veilig thuis en meld dit bij de politie.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij duidelijk: er gaat niets veranderen. Zelfs schoonpa deed niets toen hij jou sloeg!

Ik zou het traject van weg gaan in gang gaan zetten. Ook al is alleen zijn geen fijne optie in jouw ogen voor de kinderen, deze situatie al helemaal niet!

Sterkte!
Volgens mij weet je zelf heel goed wat je doen moet. Waarom wil je bevestiging?

Vind je het eng om knopen door te hakken?

Snap ik overigens volkomen maar ik ben bang dat je geen keuze hebt, al is het alleen al voor de kinderen. (Bovendien, en helaas spreek ik uit ervaring, een agressieve man kan slijmen en lullen als brugman maar veranderen zal het niet zolang jij het toelaat)

Ik vind het namelijk behoorlijk verontrustend dat jouw vriend stomdronken en agressief is in bijzijn van de kinderen.

Dat is IMO niet erg normaal..

(En dat zijn ouders daar vrolijk in meegaan vind ik al helemaal niet normaal en behoorlijk Tokkie-gedrag)
Alle reacties Link kopieren
Hij is dus wel zo, want het is al de tweede keer.



Dat het moeilijk is, snap ik. Zeker omdat je kinderen hebt. Maar dit moet je niet willen voor je kinderen.

En als zijn vader dan ook nog eens zo doet...



Wegwezen. Echt waar. Hoe veel je ook van hem houdt.

Het is nu twee keer gebeurd. Bescherm jezelf en je kinderen.
Dus omdat jij opgroeien met alleen een moeder niet leuk vond, stel je jouw kinderen nu bloot aan een vader en aan grootouders die in hun bijzijn stomdronken worden en dan ook nog hun moeder in het gezicht stompen?
quote:-NummerZoveel- schreef op 09 februari 2016 @ 08:29:

Dus omdat jij opgroeien met alleen een moeder niet leuk vond, stel je jouw kinderen nu bloot aan een vader en aan grootouders die in hun bijzijn stomdronken worden en dan ook nog hun moeder in het gezicht stompen?Dat begrijp ik ook niet hoor. Zowel hij als zijn ouders kregen mijn kinderen nooit meer te zien.
Alle reacties Link kopieren
Maak iig melding bij de politie/ veilig thuis. Mocht je dan de keuze maken om weg te gaan heb je iig meer kans op urgentie (als jij het huis uit moet).



Ws zou ik hem een laatste kans geven. Nooit meer drinken. Doet hun dat wel..exit
Alle reacties Link kopieren
Wat compleet idioot trouwens dat ze zich klempzuipen waar je kinderen bij zijn...



En niet een glaasje teveel, maar zo stomdronken dat de één jou slaat en de ander hier niets van zegt en tegen je schreeuwt.



Nu heeft hij nog alcohol nodig om je te slaan.

Straks doe je eens lelijk tegen hem en dan is het zover. Of heb je de afwas niet gedaan. Of kijk je verkeerd uit je ogen.
Alle reacties Link kopieren
Hij stompte je vol om je gezicht terwijl je een kind op de arm had?



Hij is wel zo. Want het bleef niet bij één keer. Breng jezelf en je kinderen in veiligheid en laat hem eerst maar eens in therapie gaan.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:-NummerZoveel- schreef op 09 februari 2016 @ 08:29:

Dus omdat jij opgroeien met alleen een moeder niet leuk vond, stel je jouw kinderen nu bloot aan een vader en aan grootouders die in hun bijzijn stomdronken worden en dan ook nog hun moeder in het gezicht stompen?

Vind ik absurt...



Ik zou idd. zeker de politie waarschuwen want dit is niet normaal.

Die gast spoort niet..
Alle reacties Link kopieren
Tussen niet accepteren en weggaan zit nog een heleboel. Bel Veilig Thuis en vraag en heb jullie te begeleiden, waarbij vooral je vriend hard aan het werk moet. Hij moet er dan wel achterstaan dus.

Voor je kinderen doen jullie er goed aan er hard aan te werken.



Nare situatie voor je TO. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Man naar ouders sturen en scheiding in gang zetten.doe maar geen co ouderschap met zulke dronkenlappen die agressief worden als een speer naar huisarts en je laten onderzoeken op verwondingen en foto"s ervan maken en aangifte doen! Dit heb je echt nodig om je kinderen te beschermen in de rechtszaal. Je moet toch niet aan denken dat je ze bij hem moet achterlaten...
Alle reacties Link kopieren
quote:AnDu schreef op 09 februari 2016 @ 08:33:

[...]





Dat begrijp ik ook niet hoor. Zowel hij als zijn ouders kregen mijn kinderen nooit meer te zien.Dat is gevoelsmatig mogelijk, maar geen realiteit.
Hoe is je partner, zijn vader en je kind naar huis gekomen? Toch niet met de auto hoop ik?
Alle reacties Link kopieren
Waarom kwam hij huilend thuis als hij zich niets meer kon herinneren?
quote:juliaaana schreef op 09 februari 2016 @ 08:37:

[...]





Dat is gevoelsmatig mogelijk, maar geen realiteit.Hoezo geen realiteit?
Alle reacties Link kopieren
quote:AnDu schreef op 09 februari 2016 @ 08:38:

[...]





Hoezo geen realiteit?Omdat helaas een ouder het wel erg bont moet maken om helemaal geen omgangsrecht te krijgen.....
Oh dear, how sad, never mind.
quote:juliaaana schreef op 09 februari 2016 @ 08:35:

Tussen niet accepteren en weggaan zit nog een heleboel. Bel Veilig Thuis en vraag en heb jullie te begeleiden, waarbij vooral je vriend hard aan het werk moet. Hij moet er dan wel achterstaan dus.

Voor je kinderen doen jullie er goed aan er hard aan te werken.



Nare situatie voor je TO. Sterkte!Na een paar stomdronken stompen in mijn gezicht, nota bene terwijl ik mijn kleine kind op mijn arm heb, zou er voor mij helemaal niets meer tussen accepteren en weggaan zitten! Die kans heeft hij al eens gehad en duidelijk niet genomen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven