Mijn vriend heeft sex gehad met een hoer. En nu?

04-11-2014 13:18 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Zoals de titel al doet vermoeden ben ik er een paar dagen geleden achter gekomen dat mijn vriend (anderhalf jaar). 1 keer (zegt ie) sex gehad heeft met een prostituee. Hij zat in Antwerpen op het moment dat ik het hoorde en ik was op een feestje. Een jongen waar mijn vriend vroeger mee omging whatsappte mij vanuit het niets om alles even uit de doeken te doen.



Mijn vriend is 30 en heeft drie kinderen. Hij heeft de volledige voogdij omdat zijn ex-vrouw de opvoeding niet aankan. Dit houdt dus in dat ik een fulltime stiefmoeder ben.



Toen ik het hoorde stortte mijn wereld in. Mijn vriend, die ik blindelings vertrouwde, is aan het begin van onze relatie (we hadden 2 maanden) met twee vrienden naar een hoerentent geweest en heeft 50 euro betaald om zichzelf te laten pijpen door een hoer. Ook hebben ze sex gehad.



Zoals je wel kunt begrijpen zitten mijn emoties mij op dit moment flink in de weg. Ik heb gehuild, geschreeuwd, ik heb hem een klap in zijn gezicht gegeven. Het ergste was dat ik niets zag aankomen. Ik ben alles behalve naïef. Overal zoek ik wat achter en ik kom ook overal achter. Onze relatie was goed. Alles ging goed. We konden over alles praten, ik zie dat hij zielsveel van me houd, hij heeft alles voor mij over, we hebben gemiddeld vier keer in de week (goede) sex. Ik was er heilig van overtuigd dat wij het "perfecte" stelletje waren. Dacht ik. Ik heb alles voor hem gedaan en ik had alles voor hem en de kindjes (die als de mijne voelen) over. Die pijn die ik nu voel is niet in woorden te schrijven. Ik voel me verraden, vernederd. Als oud vuil.

Hij blijft herhalen dat het in een periode was wanneer ik nog niet zeker was of we deze relatie moesten voortzetten, hij nog vriendin had die hem constant opstookten om over zijn grenzen heen te gaan. Bla bla bla. Smoesjes.



Hetgeen wat ik eerst geëist heb was een SOA tests (heeft ie vanmiddag). Ik weet ook best dat, als hij iets opgelopen had, dit allang duidelijk had moeten zijn. Toch vind ik dat hij gewoon even moet lijden.

Daarnaast wil ik zijn rekening afschriften zien om zeker te weten dat het echt alleen die ene keer was. Ook heb ik, achteraf puur uit wraak denk ik, zijn zus (die als een moeder voor hem is) alles vertelt.



Hij blijft me maar huilend bellen, smeken, hij is op mijn werk geweest met boemen. Hij heeft mijn jongere zusje ingezet; zij heeft mij gevraagd om er alsjeblieft nog eens over na te denken.



Stiekem weet ik al wat mijn keus zal zijn; ik hou van hem, ik hou van de kindjes, ik wil bij hem zijn. Ik wil bij hem blijven.



MAAR: zo makkelijk geef ik me niet gewonnen. Ik wil dat hij de pijn voelt die ik voel. Ik ben zo kwaad. Hij is er op dit moment van overtuigd dat ik bij hem wegga (dat heb ik hem vertelt). Ik begrijp dat ik met wraak nergens kom, maar ik moet hem gewoon laten voelen dat dit niet door de beugel kan. Dat er consequenties zijn. Ik weet alleen niet goed hoe. Ik wil zelf niet vreemdgaan of iets dergelijks maar hij moet gewoon weten dat hij niet zomaar iets kan doen zonder er bij na te denken en vervolgens nog makkelijk mee weg te komen ook.

Zo zit ik niet in elkaar. Ik ga hem vergeven, maar nu nog niet.



Alvast bedankt voor jullie reacties en opmerkingen..
you've got enemies? Good, that means that you stood up for something at some point in your life
Bovendien is het op emotioneel niveau moeilijker een grens trekken. Bij een klap hebben de meeste mensen toch wel het idee dat er een grens overschreden is. Hoewel ik gisteren gevaarlijke opmerkingen las over dat er ook geldige excuses zouden zijn voor een klap.



Het is een serieus probleem en ik zou mensen die er mee te maken hebben ook zeker aanraden om niet te aarzelen om hulp te zoeken.



Het hoeft niet altijd te eindigen in veroordelingen of relaties die moeten stoppen.



Mensen kunnen ook getraind worden hoe ze anders met elkaar om kunnen gaan. Niet in alle gevallen is het opzet, of duidelijk 1 dader aan te wijzen.



Er kan ook een bepaalde interactie in een relatie sluipen die heel destructief is en heel erg uit de hand kan lopen.



Wordt er in gegrepen dan kun je dit doorbreken door te leren hoe je anders met elkaar om kunt gaan, of dat het duidelijk wordt dat 2 mensen beter niet met elkaar door kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Helaas is het zo dat het een verslaving is.

Zeer zelden is het eenmalig en komt het toch tot een volgende keer.



In deze relatie was het in de periode dat ze nog niets echt hadden.

Doe je het dan wel of niet? Dan kán een grensgeval zijn.
Alle reacties Link kopieren
De één is veel heter gebakend dan de ander.

Hoe langer je iets opkropt en wegstopt hoe harder het eruit komt als de druppel de emmer heeft bereikt.

En ga dan maar aan de kant staan. Deze mensen zullen veel eerder agressief zijn dan die mensen die van hun hart geen moordkuil maken.



We zeggen allemaal dat we eerlijk en open moeten zijn maar is dat écht zo gewenst?

Ik ben er mensen door verloren. Jammer, die mensen waren het niet waard. Maar dat is wel de andere kant van maak van je hart geen moordkuil.
Wat zwak TO, dat je niks meer van je laat horen. Heel flauw. Ik heb weer eens voor de kat z ' kunt gereageerd. :(
Ik denk dat dit een beetje nep is, ik heb dit probleem al eens eerder ergens gelezen.

Nu zal dit wel vaker voorkomen maar toch ...
1 bladzijde terug staat de ontknoping
quote:shehot schreef op 13 november 2014 @ 18:45:

1 bladzijde terug staat de ontknopingdank je
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 04 november 2014 @ 17:48:

Het is vast geen hoerenloper die het maar 1x heeft gedaan.



Doe zelf een soa test leg je gezondheid niet in de handen van een liegende vreemdgaande vriend, dat is dom.

Heb in ieder geval geen onveilige seks meer in je relatie want daar kun je hem niet mee vertrouwen, naast een ziekte wil je toch ook geen kind nummer 4 in dit gezin brengen lijkt mij.



Voor alle mensen die zeiden dat ik ongelijk had.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waar staat de ontknoping? Dat is toch een andere to?
quote:viva-amber schreef op 13 november 2014 @ 18:55:

[...]



Voor alle mensen die zeiden dat ik ongelijk had.Die vat ik niet...
Alle reacties Link kopieren
Geeft niet we kunnen niet allemaal slim zijn.



Elke hoerenloper zegt dat het de 1x keer is en elke hoer zegt dat zij maagd is van sterrenbeeld.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik denk dat je de essentie van het verhaal dan niet helemaal hebt meegekregen.



Geeft niet...
Alle reacties Link kopieren
Ken je die jongen ergens van ? Vind hij je leuk ? Hij heeft hem mooi te pakken gehad als het zonder een rede was. Een soa test hoef je niet te doen want bij een hoer is het bijna altijd met een condoom. Als het nou een cafe snol was...



Maar mijn vraag wat is je relatie met de tipgever. Als ik je vriend was dan zou ik COMPLEET inelkaar slaan...
quote:liebeskind schreef op 07 november 2014 @ 20:28:

Misschien vallen er nu wat mensen over me heen maar wil het toch vertellen. Het verhaal is echt alleen de personen heb ik veranderd:



Een vriendin kwam kwam regelmatig bij mij aan om te vertellen dat ze werd geslagen. In de huidige relatie en ook in eerdere relaties bleek achteraf.

Ze was een echt slachtoffer.

Later bleek het verhaal iets anders in elkaar te steken dan dat zij deed voorkomen.

Zij zat hem verschrikkelijk op de huid. Met allerlei verwijten en vernederingen.

Die waren niet van de lucht. De spanning nam toe. Hij zei: 'kap ermee'.

Ze vatte dat niet en ging door.Dit was de ontknoping.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 november 2014 @ 13:36:

Pijpen is toch ook seks?Knuffelen ook
Alle reacties Link kopieren
quote:tamara788 schreef op 07 november 2014 @ 21:06:

mijn vriend ook, en ik kwam daar gisteravond bij uit..... en meer dan 1 x

( zie topic betrapt seksclub).

meer dan 2 uren is hij daarbinnen geweest, walgelijk.



Als hij nu voor me zou staan zou ik hem een vuist in zijn smoel willen geven, aan de andere kant; ik wil en hoef hem niet meer te zien. Hij deed het , hij doet het en het is een verslaving van hem



toi toi xmichelle4Nee dit is de ontknoping. Velen geloofde de opmerking van vriend dat het zijn 1x keer was. Het betrof echter een dame van lichte zeden in de Antwerpse havenbuurt. Ik gaf aan dat dit nooit zijn 1x kon zijn en dat hij e.a. vaker doet, daarop werd gereageerd met ongeloof.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik knuffel mijn kinderen en huisdieren
Nee als je goed leest is dat is een ander topic en iemand die zich in dit topic herkent.
Alle reacties Link kopieren
Ma-Griffe jij bent mijn huisdier. Je zit hier op de rand van mijn bank op mijn sporttrui.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 13 november 2014 @ 20:44:

Ma-Griffe jij bent mijn huisdier. Je zit hier op de rand van mijn bank op mijn sporttrui.LOL
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 13 november 2014 @ 20:38:

[...]





Nee dit is de ontknoping. Velen geloofde de opmerking van vriend dat het zijn 1x keer was. Het betrof echter een dame van lichte zeden in de Antwerpse havenbuurt. Ik gaf aan dat dit nooit zijn 1x kon zijn en dat hij e.a. vaker doet, daarop werd gereageerd met ongeloof.



Dit is toch een heel ander persoon dan TO of mis ik iets hier?



Daarnaast wordt zowel door reageerders als TO overdreven gereageerd. Een klap in het gezicht als reactie op vreemdgaan gelijk stellen aan huiselijk geweld, bijzonder en het doet echt huiselijk geweld behoorlijk tekort.
Dit is een ficitief topic wat een heel goed voorbeeld is hoe het uit de hand kan lopen en hoe echt huiselijk geweld zou kunnen ontstaan.



Het zou mensen aan het denken kunnen zetten hoe ver je mag gaan met wraak en jarenlang elkaar het leven zuur maken omdat je bepaalde dingen steeds weer oprakelt.
quote:romyro schreef op 13 november 2014 @ 20:50:

[...]





Dit is toch een heel ander persoon dan TO of mis ik iets hier?



Daarnaast wordt zowel door reageerders als TO overdreven gereageerd. Een klap in het gezicht als reactie op vreemdgaan gelijk stellen aan huiselijk geweld, bijzonder en het doet echt huiselijk geweld behoorlijk tekort.

Pardon? Ik heb huiselijk geweld meegemaakt. ALLE GEWELD IN HUISELIJKE KRING IS HUISELIJK GEWELD. Walgelijk dat je durft te beweren dat geslagen worden door je partner niet onder huiselijk geweld valt. Dat is wat de daders ook zeggen, dat het geen geweld is als het is uitgelokt. Net als dat het geen verkrachting is als je een kort rokje aan had. Je hebt er dan immers om gevraagd. Alsof gebrek aan zelfcontrole een geldige reden is om iemand geweld aan te doen.



"als je je had gedragen had ik je niet geslagen"



Geen huiselijk geweld?! Ik kan hier zo boos om worden. Mishandeling wordt goedgepraat, het is de schuld van het slachtoffer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 13 november 2014 @ 21:54:

[...]



Pardon? Ik heb huiselijk geweld meegemaakt. ALLE GEWELD IN HUISELIJKE KRING IS HUISELIJK GEWELD. Walgelijk dat je durft te beweren dat geslagen worden door je partner niet onder huiselijk geweld valt. Dat is wat de daders ook zeggen, dat het geen geweld is als het is uitgelokt. Net als dat het geen verkrachting is als je een kort rokje aan had. Je hebt er dan immers om gevraagd. Alsof gebrek aan zelfcontrole een geldige reden is om iemand geweld aan te doen.Zo dat is een aaval
Alle reacties Link kopieren
never mind..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven