Mijn vriend heeft sex gehad met een hoer. En nu?

04-11-2014 13:18 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Zoals de titel al doet vermoeden ben ik er een paar dagen geleden achter gekomen dat mijn vriend (anderhalf jaar). 1 keer (zegt ie) sex gehad heeft met een prostituee. Hij zat in Antwerpen op het moment dat ik het hoorde en ik was op een feestje. Een jongen waar mijn vriend vroeger mee omging whatsappte mij vanuit het niets om alles even uit de doeken te doen.



Mijn vriend is 30 en heeft drie kinderen. Hij heeft de volledige voogdij omdat zijn ex-vrouw de opvoeding niet aankan. Dit houdt dus in dat ik een fulltime stiefmoeder ben.



Toen ik het hoorde stortte mijn wereld in. Mijn vriend, die ik blindelings vertrouwde, is aan het begin van onze relatie (we hadden 2 maanden) met twee vrienden naar een hoerentent geweest en heeft 50 euro betaald om zichzelf te laten pijpen door een hoer. Ook hebben ze sex gehad.



Zoals je wel kunt begrijpen zitten mijn emoties mij op dit moment flink in de weg. Ik heb gehuild, geschreeuwd, ik heb hem een klap in zijn gezicht gegeven. Het ergste was dat ik niets zag aankomen. Ik ben alles behalve naïef. Overal zoek ik wat achter en ik kom ook overal achter. Onze relatie was goed. Alles ging goed. We konden over alles praten, ik zie dat hij zielsveel van me houd, hij heeft alles voor mij over, we hebben gemiddeld vier keer in de week (goede) sex. Ik was er heilig van overtuigd dat wij het "perfecte" stelletje waren. Dacht ik. Ik heb alles voor hem gedaan en ik had alles voor hem en de kindjes (die als de mijne voelen) over. Die pijn die ik nu voel is niet in woorden te schrijven. Ik voel me verraden, vernederd. Als oud vuil.

Hij blijft herhalen dat het in een periode was wanneer ik nog niet zeker was of we deze relatie moesten voortzetten, hij nog vriendin had die hem constant opstookten om over zijn grenzen heen te gaan. Bla bla bla. Smoesjes.



Hetgeen wat ik eerst geëist heb was een SOA tests (heeft ie vanmiddag). Ik weet ook best dat, als hij iets opgelopen had, dit allang duidelijk had moeten zijn. Toch vind ik dat hij gewoon even moet lijden.

Daarnaast wil ik zijn rekening afschriften zien om zeker te weten dat het echt alleen die ene keer was. Ook heb ik, achteraf puur uit wraak denk ik, zijn zus (die als een moeder voor hem is) alles vertelt.



Hij blijft me maar huilend bellen, smeken, hij is op mijn werk geweest met boemen. Hij heeft mijn jongere zusje ingezet; zij heeft mij gevraagd om er alsjeblieft nog eens over na te denken.



Stiekem weet ik al wat mijn keus zal zijn; ik hou van hem, ik hou van de kindjes, ik wil bij hem zijn. Ik wil bij hem blijven.



MAAR: zo makkelijk geef ik me niet gewonnen. Ik wil dat hij de pijn voelt die ik voel. Ik ben zo kwaad. Hij is er op dit moment van overtuigd dat ik bij hem wegga (dat heb ik hem vertelt). Ik begrijp dat ik met wraak nergens kom, maar ik moet hem gewoon laten voelen dat dit niet door de beugel kan. Dat er consequenties zijn. Ik weet alleen niet goed hoe. Ik wil zelf niet vreemdgaan of iets dergelijks maar hij moet gewoon weten dat hij niet zomaar iets kan doen zonder er bij na te denken en vervolgens nog makkelijk mee weg te komen ook.

Zo zit ik niet in elkaar. Ik ga hem vergeven, maar nu nog niet.



Alvast bedankt voor jullie reacties en opmerkingen..
you've got enemies? Good, that means that you stood up for something at some point in your life
Hij houd van je, dat is toch het belangrijkste. Zijn liefde voor jou is er niet minder om geworden door dat hij met een hoer seks had. Hij is niet jou bezit, hij mag toch zelf bepalen wat hij met zijn lichaam doet. Ik snap dat je overstuur bent maar ik zou je er maar snel overheen zetten en goede afspraken maken en open naar elkaar zijn over alles. Als je kiest om hem te vergeven moet je ook niet gaan doen alsof hij nu tot in den treuren bij je in het krijt staat. Het is vergeven, en dat ook echt doen, of weggaan. Anders gaat hij vanzelf wel weg, hij zal niet eeuwig achter je aan blijven lopen. Dus raas nog een paar dagen uit en ga dan zitten voor een goed gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Overal zoek ik wat achter en ik kom ook overal achter





Mén wat moet die vent met jou? Je klinkt echt zeer ongezellig en haatdragend.

Kan me na het lezen van het hele stuk me eigenlijk wel voorstellen dat hij "gegleden" is voor een gezellig dame, al was het dan betaald. Een avondje géén gezeik wat zal dat een verademing voor hem geweest zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je reactie ook zwaar overdreven, en hoezo heeft die "vriend" jou te appen met zo een bericht zeg???
die ik wilde bestaat al...
Tja, een hoer moet iedere man ooit bezocht hebben, dan is het uit het systeem, maar hoe jij hem nu met hoerenstreken bestookt, dat gaat echt alle perken te buiten. Zelfs zijn zus waar hij zich vast al z'n hele leven veilig bij voelt die ben je aan het opstoken.

Ik heb niet snel een mening, maar jou vind ik een valse kwal en ik hoop dat hij op je streken afknapt.
Alle reacties Link kopieren
quote:attribuutje schreef op 04 november 2014 @ 13:38:

Ik vind je reactie ook zwaar overdreven, en hoezo heeft die "vriend" jou te appen met zo een bericht zeg???



Waarschijnlijk had die vriend allang door wat voor type TO is en wil hij voor zijn gabber een leuke relatie?

Kan me namelijk voorstellen dat als je uit een slechte relatie komt je niet helder meer denkt. Je bent dan blij met alles wat enigszins normaal overkomt. Vriend zal het wat helderder zien. En die wil dat de relatie stuk gaat.

Btw ik ga uit van een eerdere slechte relatie omdat een man niet zomaar de totale voogdij krijgt als moeder nog in leven is. Dan moet er toch best wel wat aan de hand zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag alles zeggen?



Ik blijf me verbazen over mensen die binnen anderhalf jaar samenwonen en fulltime stiefmoeder zijn voor de kinderen van partner. Hoe goed iets ook voelt, waarom zo snel, zeker met kinderen erbij.

Dit doet er nu natuurlijk niet meer toe, maar ik wilde dat even kwijt.



Verder: als je zo zeker bent dat hij jouw alles is en dat is wederzijds, zou ik een constructieve manier zoeken om hiermee om te gaan. Wraak is dat niet. Is totaal zinloos. Als deze "vriend" jou niets had verteld, was je nog je eigen gelukkige zelf. Je vriend heeft intussen voor 100% voor jou gekozen, dus kans op herhaling is er waarschijnlijk niet. Ga daarvan uit. Niet van wraak.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Haha, een valse kwal.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
''Hij is niet jou bezit, hij mag toch zelf bepalen wat hij met zijn lichaam doet. ' wat een rare opmerking
Alle reacties Link kopieren
Ja je kan er beter makkelijk over doen en er gelijk overheen stappen. Dan weet ie in elk geval dat ie het vaker kan flikken.

Met andere woorden; ik vind dat sommigen hier echt schijnheilig reageren. Het is logisch dat je woest bent!! Maar als je sommigen hier ziet reageren zou je bijna geloven dat zij hun hoofd er wel bij houden en altijd verstandig en rationeel zijn.



Nou meid, hier zou de wereld ook te klein zijn als man zou vreemd gaan. All hell breaks loose. En zou ik toch met hem door willen, zou hij ook mogen kruipen. Hoezo is dat niet goed? zolang je dat niet te lang volhoudt, en hem kunt vergeven na een tijdje spijtbetoon, zie ik het probleem niet. Laat me niet ongestraft bedonderen :D
Alle reacties Link kopieren
Dat die man TO's bezit niet is en mag doen wat hij wil doen is misschien een rare opmerking, maar in essentie wel waar.

Het maakt dat je namelijk geen enkel recht heb om wraak te nemen. Je kunt de relatie hooguit verbreken.
Alle reacties Link kopieren
Aha. Dus als deze viva-vrouwen ontdekken dat hun vent met een hoer heeft gesekst, is er geen probleem? Yeah..... En dat zij aangeeft dat ze in haar boze woorden aangeeft overal achter te komen, is het voor hem een vrijbrief om met een hoer te seksen? Of dat het zijn lichaam is en zij daar niets over te zeggen heeft?? Haha, wat een grap.



Deze vrouw schrijft in haar emotie. Waarom wordt er direct zo gevallen over haar bewoording? TO, ik kan me heel goed voorstellen dat je boos bent en het gevoel hebt wraak te willen nemen.

Alleen, wat hier eerder al gezegd werd: het kost jou ook zeer veel energie. Helemaal als je weet dat je uiteindelijk hem wel wil vergeven. Wat heb jij op dit moment nodig? Van hem, zowel als de omgeving?

Geef jezelf ook even de tijd... Je weet het pas een paar dagen.

Bedenk dat hij nu wel ontzettend voor jou vecht en jou blijkbaar niet kwijt wil. Het is functioneler om te kijken hoe jullie hier sterker uit willen komen (doordat je wel met hem door wil gaan). Dus nogmaals; wat heb je op dit moment nodig?
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Alle reacties Link kopieren
Omdat wraakacties nergens goed voor zijn bucklebunny, en het is, voor zover wij weten, in het begin van hun prille "relatie" voorgekomen. Als ze er nu achter zou komen dat haar man een notoire hoerenloper is, zou van wraakacties nog geen sprake moeten zijn, dan is haar weggaan en hem laten zitten meer dan genoeg lijkt me.

En ik kan met recht zeggen dat als ik nu een bericht van een maat van mijn man zou krijgen over hun bezoek aan de hoeren, want dat ze die bezocht hebben weet ik, dat mijn man daar niks gedaan heeft ga ik vanuit, maar mocht dat niet zo zijn en die vriend zou me appen met zo een bericht, jammer dan, is al zo lang geleden.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
@bucklebunny

Er zit een groot verschil tussen woest zijn en wraak nemen.

Woest zijn mag bet, wraak nemen is weinig constructief als je graag met iemand verder wil.
En nou is het afgelopen!
Ik vraag me af waarom die vriend het zo nodig nú moest vertellen.



Je vriend gaat niet vreemd, hij heeft gebruik gemaakt van een betaalde dienst. De gemiddelde prostituee verdient stukken meer dan ik met mijn poetsadresjes, toch raar als je bedenkt dat geen enkele kerel daar ooit heen gaat....

Persoonlijk zou ik er veel meer moeite mee hebben als mijn man er een tweede relatie op na hield. Een tweede vrouw is voor mij bedreigender dan een hoer, die het uiteindelijk alleen doet om de rekeningen te betalen en niet om mijn man in te pikken. Daarnaast worden prostituees vaker gecontroleerd op soa dan wie ook. Ze doen het over het algemeen dan ook nog eens veel veiliger.



Verder vind ik jouw reactie zwaar overtrokken. Stel, jij was in die eerste twee maanden een oude vriend tegengekomen en je was met hem het bed in gedoken, omdat je nog niet zeker was van je relatie en die vriend toch nog wel erg leuk/knap was. Na anderhalf jaar komt je vriend er achter en mept je het huis door. Wat zou jij dan doen? Hier zou iedereen roepen dat geweld in een relatie nooit goed is en dat je hard zou moeten weg rennen.



Je vriend heeft duidelijk genoeg laten merken dat hij er spijt van heeft. Get over it.
Alle reacties Link kopieren
Nou, TO hangt al een paar dagen in die 'emotie'. Vind ik erg ongezond klinken.



Daarnaast is nogal geraffineerd een wraakplan aan het uitvoeren. Niets emoties. Ze is nu heel erg rationeel aan het handelen. Ze is gewoon volledig bij verstand.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst een knuffel want ik begrijp dat je je rot voelt.

Inderdaad met wraak nemen kom je er niet, als jij hem kan vergeven is dat prima en moet je dat doen, maar heel veel erover praten ik denk dat wel duidelijk voor hem is dat dit niet door de beugel kon voor jou. Ik wens je veel sterkte en succes, ik zou het zelf niet kunnen.
quote:Ik wil dat hij de pijn voelt die ik voel.

Je wilt dat hij pijn voelt? Iemand van wie je zegt te houden? Tamelijk belachelijk.



Maak er niet zo'n spektakel van. Vergeef hem, of vergeef hem niet, maar zet dat idee van consequenties laten voelen uit je hoofd. Hij is geen kind dat opgevoed moet, hij is geen misdadiger die gestraft moet, hij is een volwassen man van wie je de keuzes kunt accepteren of niet.



Zelf zou ik er niet zo zwaar aan tillen, het was in het begin van jullie relatie. SOA test, dagje schreeuwen en klaar.
Och, ik zal op zo'n moment ook wel schreeuwen, razen en de halve huisraad door het huis gooien denk ik.

Maar ik ga niet moedwillig bewust en berekend nadenken welke acties ik kan ondernemen om hem daarmee het hardste te raken, hem te zien kronkelen als een worm aan een haak en zorgen hem zo veel mogelijk te raken, voordat ik zeg: maar ik hou wel van je hoor, dus ik vergeef je. kom je weer bij me wonen?



Dan zou mijn man me er bij kop en kont uitgooien, dat weet ik zeker.
Overigens zou ik niet zozeer wraak nemen, maar wel 1) eisen dat die rare vriend uit jullie leven verdwijnt en 2) vriendlief heel duidelijk maken dat ik dit alleen door de vingers zie omdat het al zo lang geleden is en het zo vroeg in de relatie plaats vond dat zijn excuus aannemelijk en redelijk is.



Ik zou het een heel ander verhaal vinden als hij de vorige week stiekem bij een hoer was geweest. Dan zou ik ook niet voor mezelf instaan.
Alle reacties Link kopieren
Woede en wraakgevoelens heeft nog nooit iemand mooier gemaakt.



Ik zou boos zijn, ja. Ik zou de eer aan mezelf houden. That's life. Mensen maken fouten. Merk ik dat het niet meer gaat dan ben ik weg. Natuurlijk zal ik huilen en verdrietig zijn. Maar nogmaals, mijn trots zal ervoor zorgen dat ik geen wraak zal nemen.

En ik heb het meegemaakt.



Mits het zo was dat to al een officiële relatie had ten tijden van....
Naar een hoer gaan tijdens een relatie IS vreemdgaan!

Dus ik begrijp de vreemde reacties van de viva-krijgers ook niet!



Het is goed dat je dit niet pikt TO. En ik zou er zeer zeker over nadenken of ik überhaupt met hem verder zou willen, maar daar lijk jij al over uit te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je wel xmichelle, ik snap heel goed dat je gekwetst, verdrietig en ronduit woedend bent!





Sta heel erg te kijken van de reacties hier. Jullie lijken het allemaal erger te vinden dat xmichelle erg boos is en daardoor niet compleet rationeel handelt, dan dat haar vriend seks heeft gehad met een hoer.



Willen jullie mij allemaal een privé berichtje sturen als jullie vriend naar de hoeren is geweest? Ben namelijk erg benieuwd hoe rustig, beheerst, rationeel jullie dan reageren.



Michellex, heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte. Misschien een idee om hem wel te vertellen dat je je best gaat doen om hier voorbij te komen, maar dat het niet makkelijk gaat worden.



Oh ja en als hij blijkbaar de vrijheid voelde om met een hoer seks te hebben, waarom voelde hij dan niet de "vrijheid" om dat met michelle te delen? "Hee schat, super leuke avond gehad met vrienden gister, lekker naar de hoeren geweest! Vanavond filmpje bij jou of bij mij?"
Alle reacties Link kopieren
Wraak? Je speelt een naar spelletje; je wilt je man zo lang mogelijk vernederen en laten kruipen, terwijl je allang besloten hebt bij hem te blijven. Ik vind zulke spelletjes binnen een relatie kinderachtig en ongezond. Je kunt beter de relatie verbreken, want als je je partner hewust zoveel mogelijk pijn wil doen dan is er toch al geen liefde meer.
Alle reacties Link kopieren
Wat jij gedaan hebt (nadat je er achterkwam) is in mijn ogen erger dan wat hij in gedaan heeft. Dit is emotionele mishandeling met een beetje fysiek geweld.

Zelfs al zou hij er met een ander vandoor gaan, vindt ik dat het niet gerechtvaardig is om zulke acties te uitvoeren.

Dat je misschien het niet leuk vindt en boos kan zijn snap ik nog, maar daar had het bij moeten blijven.

Zijn enigste "straf" kan zijn dat je het uit maakt.

Je kan er ook over praten en je proberen in te leven in zijn situatie, op dit moment lijkt alsof jij alles ziet als een smoes, maar is dat wel werkelijk zo?



Daarbij is diegene die het jou heeft verteld ook (onnodig) aan het stoken in een "goede" relatie. Wat zou zijn reden hierachter zijn?
TO kan stellen: als hij toch naar de hoeren gaat terwijl zij thuis op hem aan het wachten was, dan is er toch al geen liefde meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven