Mijn vriend heeft sex gehad met een hoer. En nu?

04-11-2014 13:18 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Zoals de titel al doet vermoeden ben ik er een paar dagen geleden achter gekomen dat mijn vriend (anderhalf jaar). 1 keer (zegt ie) sex gehad heeft met een prostituee. Hij zat in Antwerpen op het moment dat ik het hoorde en ik was op een feestje. Een jongen waar mijn vriend vroeger mee omging whatsappte mij vanuit het niets om alles even uit de doeken te doen.



Mijn vriend is 30 en heeft drie kinderen. Hij heeft de volledige voogdij omdat zijn ex-vrouw de opvoeding niet aankan. Dit houdt dus in dat ik een fulltime stiefmoeder ben.



Toen ik het hoorde stortte mijn wereld in. Mijn vriend, die ik blindelings vertrouwde, is aan het begin van onze relatie (we hadden 2 maanden) met twee vrienden naar een hoerentent geweest en heeft 50 euro betaald om zichzelf te laten pijpen door een hoer. Ook hebben ze sex gehad.



Zoals je wel kunt begrijpen zitten mijn emoties mij op dit moment flink in de weg. Ik heb gehuild, geschreeuwd, ik heb hem een klap in zijn gezicht gegeven. Het ergste was dat ik niets zag aankomen. Ik ben alles behalve naïef. Overal zoek ik wat achter en ik kom ook overal achter. Onze relatie was goed. Alles ging goed. We konden over alles praten, ik zie dat hij zielsveel van me houd, hij heeft alles voor mij over, we hebben gemiddeld vier keer in de week (goede) sex. Ik was er heilig van overtuigd dat wij het "perfecte" stelletje waren. Dacht ik. Ik heb alles voor hem gedaan en ik had alles voor hem en de kindjes (die als de mijne voelen) over. Die pijn die ik nu voel is niet in woorden te schrijven. Ik voel me verraden, vernederd. Als oud vuil.

Hij blijft herhalen dat het in een periode was wanneer ik nog niet zeker was of we deze relatie moesten voortzetten, hij nog vriendin had die hem constant opstookten om over zijn grenzen heen te gaan. Bla bla bla. Smoesjes.



Hetgeen wat ik eerst geëist heb was een SOA tests (heeft ie vanmiddag). Ik weet ook best dat, als hij iets opgelopen had, dit allang duidelijk had moeten zijn. Toch vind ik dat hij gewoon even moet lijden.

Daarnaast wil ik zijn rekening afschriften zien om zeker te weten dat het echt alleen die ene keer was. Ook heb ik, achteraf puur uit wraak denk ik, zijn zus (die als een moeder voor hem is) alles vertelt.



Hij blijft me maar huilend bellen, smeken, hij is op mijn werk geweest met boemen. Hij heeft mijn jongere zusje ingezet; zij heeft mij gevraagd om er alsjeblieft nog eens over na te denken.



Stiekem weet ik al wat mijn keus zal zijn; ik hou van hem, ik hou van de kindjes, ik wil bij hem zijn. Ik wil bij hem blijven.



MAAR: zo makkelijk geef ik me niet gewonnen. Ik wil dat hij de pijn voelt die ik voel. Ik ben zo kwaad. Hij is er op dit moment van overtuigd dat ik bij hem wegga (dat heb ik hem vertelt). Ik begrijp dat ik met wraak nergens kom, maar ik moet hem gewoon laten voelen dat dit niet door de beugel kan. Dat er consequenties zijn. Ik weet alleen niet goed hoe. Ik wil zelf niet vreemdgaan of iets dergelijks maar hij moet gewoon weten dat hij niet zomaar iets kan doen zonder er bij na te denken en vervolgens nog makkelijk mee weg te komen ook.

Zo zit ik niet in elkaar. Ik ga hem vergeven, maar nu nog niet.



Alvast bedankt voor jullie reacties en opmerkingen..
you've got enemies? Good, that means that you stood up for something at some point in your life
Ik heb niet alles gelezen...

De volgende dingen spelen door mijn hoofd...

Hij weet de weg naar de hoeren, hij is over die drempel gegaan.

De drempel om naar de hoeren te gaan wordt steeds lager, tot hij het als een normale bezigheid gaat ervaren. Hij ondervindt momenteel veel stress, dat maakt de verleiding er niet minder op.

Het is goed dat je boos bent en je grenzen aangeeft, stop je emoties nooit onder het tapijt.

Je mag hem laten voelen dat het jou ontzettend veel pijn heeft gedaan.

Dat is veel beter dan je gevoelens opkroppen.

Sta je zelf achter wraak, ga voor wraak.

Laat je niks wijsmaken en blijf jezelf trouw.

Als jullie voor elkaar bestemd zijn, vinden jullie heus weer een weg naar elkaar.

Eerlijk gezegd lijkt me niets saaier dan een relatie hebben met iemand de overal bovenstaat en nooit zijn ware aard laat zien.

Ik wens alle mensen die volgens het boekje leven veel sterkte; het is een leven met weinig kleur...Wat is een mens zonder emoties? + en -
Alle reacties Link kopieren
TO, kom je zelf ook nog even reageren?
Strike we hadden het over geweld binnen relaties.



Tenzij je een relatie had met die kerel die jij in elkaar mepte, is het dus niet relevant voor deze discussie.



Tenzij je het graag breder wil trekken, maar dan haak ook ik af.



Ik heb mijn punt wel gemaakt dat geweld binnen relaties niet ok is, wat voor excuus je ook denkt te hebben en wat de geslachten van de daders ook zijn.
quote:marana schreef op 04 november 2014 @ 15:19:

Nee Elfquest, er wordt massaal gereageerd dat ze echt wel boos mag zijn. Maar de wraakgevoelens zijn overdreven en worden niet begrepen.

Tijdelijke breaks waarbij hij haar moet terugveroveren, kinderachtig. Je gaat samen aan je relatie werken, of je verbreekt het. Punt.





(en verder eens met Dreamer, TO heeft zichzelf binnen anderhalf onmisbaar gemaakt voor de kinderen, dat had niet gehoeven he, zo snel)





Goeie vragen shehot



En je laten pijpen door een hoer terwijl je een vriendin hebt..en je laten opjutten door vrienden om gepijpt te worden door een hoer is volwassen???



Van welke planeet kom jij?
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 06 november 2014 @ 15:23:

Strike we hadden het over geweld binnen relaties.



Tenzij je een relatie had met die kerel die jij in elkaar mepte, is het dus niet relevant voor deze discussie.



Tenzij je het graag breder wil trekken, maar dan haak ook ik af.



Ik heb mijn punt wel gemaakt dat geweld binnen relaties niet ok is, wat voor excuus je ook denkt te hebben en wat de geslachten van de daders ook zijn.



Prima hoor, maar dan moet je ook niet aankomen met de onzin dat een klap door een vrouw gegeven hetzelfde effect heeft als een klap die door een man wordt uitgedeeld.



Want in relaties zijn het vrouwen die vooral slachtoffer zijn. Huiselijk geweld is een begrip dat veel breder is dan puur relaties.



Ik was het niet die het begrip 'huiselijk geweld' hier introduceerde. Nog wel aan de hand van algemene cijfers die los staan van relaties en persoonlijke voorbeelden.



Maar succes ermee. Ik ben weg hier.
Alle reacties Link kopieren
Strike: het is Seksisme als je vindt dat alleen mannen geslagen mogen worden in bepaalde situaties en geen vrouwen, kinderen en bejaarden (al zijn dit ook een gedeelte mannelijk).

Je zegt nu bijna hetzelfde als; Negers mag ik slaan want die zijn groter en fysiek sterker, maar Chineesen niet want dat is zo zielig voor die kleine zwake chinees.

Tuurlijk zit er gemiddeld verschil in wie fysiek sterker is, per groep, per geslacht, maar dit kan per indivudueel geval nog wel eens verschillen.

Maar uiteindelijk verdient elke groep dezelfde behandeling! (om niet geslagen te worden)



Er is heel weinig bekend over hoeveel mannelijke slachtoffers er zijn van huiselijk geweld omdat een man dat niet zo snel zal melden daarbij telt bij huiselijk geweld ook psychische vorm van geweld waarin vrouwen veel vaker/eerder gebruik van maken dan de fysieke vorm. Daarbij wordt fysiek geweld wordt velen malen eerder en harder gestraft dan psyichisch geweld. Dus daarin gaan heel veel mensen ook vrijuit, want het heeft meestal geen nut om te melden.
quote:salinarosseno schreef op 04 november 2014 @ 17:14:

Technisch een waardeloos forum geworden. Niet kunnen quoten en smiley's werken niet meer.



Ik begrijp TO wel. Moeder van kinderen is niet in staat de kinderen op te voeden en TO neemt de 'ellende' van een ander liefdevol over. Petje af.



Ik zou hem ook ff een lesje leren en keihard laten knokken zodat hij zich nooit meer voor een paar tientjes laat pijpen door een goedkope hoer.

Makkelijk lullen ook van mensen die roepen 'stel je niet aan'. We zullen eens zien hoe jullie reageren als je vent zijn lul in een ander hangt.

En als je de afspraak met elkaar hebt dat dat mag is dat een ander verhaal maar begrijp ook dat veel mensen niet die afspraak hebben. Empathisch vermogen is ver te zoeken hier.





Knuffel TO....

+1..waarom reageert iedereen zo soft?

Ook een dikke knuffel van mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 06 november 2014 @ 12:37:

[...]





Oh, okay, dus je hebt gewoon de opvoedkundige maatregel die je kende van je ouders toegepast op je kind vriend.

Nou, fijn dan maar als hij ervan geleerd heeft.



(Even voor de goede orde, je schreef dat het slechts een vermoeden van jou was dat hij nooit bevestigd heeft he? Je hebt niet geslagen omdat hij vreemd ging, je hebt hem geslagen omdat je vermoedde dat hij dat deed.)



Jemig, wat denk jij zwart-wit zeg. Nooit van nuance gehoord?? Ik heb in mijn leven een stuk of 2 keer een tik gehad van mijn moeder (waarop ik keihard ging lachen, waarmee ik haar nog meer het bloed onder de nagels vandaan haalde natuurlijk). Natuurlijk is dat niet goed, maar hé, het is ook maar een mens he? En 1 keer een schop onder mijn kont van mijn vader toen hij zijn zelfbeheersing verloor. Voelde hij zich wel schuldig over geloof ik. Geen trauma aan over gehouden, en ik dit is ook echt niet te vergelijken met kindermishandeling.

En ja, als mijn vriend (nog een keer) vreemd zou gaan, dan zou ik hem gerust weer een klap geven en daarna de deur uitstormen om nooit meer terug te komen. Ik weet dat natuurlijk niet zeker, maar ik kan me zo voorstellen dat ik dat uit emotie zou doen. (ik las een bericht wat ik niet anders kon interpreteren dan dat ie was vreemd gegaan dus tja... Hij ontkent nog steeds. Maar hij was iig te ver gegaan, hoe dan ook).

Je kan dat fout en slecht vinden, maar een ander gaat misschien uitschelden, vernederen, schreeuwen, the silent treatment, wat dan ook. We zijn allemaal mensen en iedereen verliest weleens zijn zelfbeheersing of maakt op een niet-handige manier ruzie.

Dat is ECHT ECHT ECHT iets heel anders als huiselijk geweld, kindermishandeling, psychische mishandeling, verwaarlozing of wat dan ook. Daar is echt wel wat meer voor nodig dan eenmalig een (niet-pijnlijke) tik of een schreeuwpartij. Je kan daarvan geen aangifte doen. Ik praat daarmee niks goed, maar breng gewoon nuance aan.

Ik heb mijn vriend een keer een klap verkocht nadat ik er achter dacht te komen dat ie vreemd ging, en daarmee kan je me nog niet in de categorie van 'dader' plaatsen.



Huiselijk geweld is geweld dat door iemand uit de huiselijke- of familiekring van het slachtoffer wordt gepleegd. Hieronder vallen lichamelijke en seksuele geweldpleging, belaging en bedreiging (al dan niet door middel van, of gepaard gaand met, beschadiging van goederen in en om het huis).



Er is altijd sprake van een machtsverschil tussen dader en slachtoffer. Uit onderzoek blijkt dat plegers de meest kwetsbare personen kiezen, als slachtoffer. Een ander kenmerk van huiselijk geweld is de omstandigheid dat dader en slachtoffer (waaronder ook minderjarige slachtoffers) desondanks - en soms noodgedwongen – blijvend deel uitmaken van elkaar’s leef- en woonomgeving. Hiermee hangt samen dat huiselijk geweld vaak een stelselmatig karakter heeft en er een hoog recidiverisico is. Geweld in het gezin gaat vaak met andere problematiek gepaard, zoals spanningen tussen echtgenoten, werkloosheid of verslaving.
Alle reacties Link kopieren
quote:appelientjex schreef op 06 november 2014 @ 21:05:

[...]





Jemig, wat denk jij zwart-wit zeg. Nooit van nuance gehoord?? Ik heb in mijn leven een stuk of 2 keer een tik gehad van mijn moeder (waarop ik keihard ging lachen, waarmee ik haar nog meer het bloed onder de nagels vandaan haalde natuurlijk). Natuurlijk is dat niet goed, maar hé, het is ook maar een mens he? En 1 keer een schop onder mijn kont van mijn vader toen hij zijn zelfbeheersing verloor. Voelde hij zich wel schuldig over geloof ik. Geen trauma aan over gehouden, en ik dit is ook echt niet te vergelijken met kindermishandeling.

En ja, als mijn vriend (nog een keer) vreemd zou gaan, dan zou ik hem gerust weer een klap geven en daarna de deur uitstormen om nooit meer terug te komen. Ik weet dat natuurlijk niet zeker, maar ik kan me zo voorstellen dat ik dat uit emotie zou doen. (ik las een bericht wat ik niet anders kon interpreteren dan dat ie was vreemd gegaan dus tja... Hij ontkent nog steeds. Maar hij was iig te ver gegaan, hoe dan ook).

Je kan dat fout en slecht vinden, maar een ander gaat misschien uitschelden, vernederen, schreeuwen, the silent treatment, wat dan ook. Is dat dan beter? We zijn allemaal mensen en iedereen verliest weleens zijn zelfbeheersing of maakt op een niet-handige manier ruzie.

Dat is ECHT ECHT ECHT iets heel anders als huiselijk geweld, kindermishandeling, psychische mishandeling, verwaarlozing of wat dan ook. Daar is echt wel wat meer voor nodig dan eenmalig een (niet-pijnlijke) tik of een schreeuwpartij. Je kan daarvan geen aangifte doen. Ik praat daarmee niks goed, maar breng gewoon nuance aan.

Ik heb mijn vriend een keer een klap verkocht nadat ik er achter dacht te komen dat ie vreemd ging, en daarmee kan je me nog niet in de categorie van 'dader' plaatsen.



Huiselijk geweld is geweld dat door iemand uit de huiselijke- of familiekring van het slachtoffer wordt gepleegd. Hieronder vallen lichamelijke en seksuele geweldpleging, belaging en bedreiging (al dan niet door middel van, of gepaard gaand met, beschadiging van goederen in en om het huis).



Er is altijd sprake van een machtsverschil tussen dader en slachtoffer. Uit onderzoek blijkt dat plegers de meest kwetsbare personen kiezen, als slachtoffer. Een ander kenmerk van huiselijk geweld is de omstandigheid dat dader en slachtoffer (waaronder ook minderjarige slachtoffers) desondanks - en soms noodgedwongen – blijvend deel uitmaken van elkaar’s leef- en woonomgeving. Hiermee hangt samen dat huiselijk geweld vaak een stelselmatig karakter heeft en er een hoog recidiverisico is. Geweld in het gezin gaat vaak met andere problematiek gepaard, zoals spanningen tussen echtgenoten, werkloosheid of verslaving.
mijn vragen:

- die vriend kan wel van alles zeggen. Waarom moet hij zonodig uit de school klappen? Was hijzelf weggegaan om naar de kerk te gaan die vriend, hoezo is hij zo goed op de hoogte? Ik had het hele verhaal al niet eens aangehoord, wat een naaistreek. En dat op de app? Heel raar.



nav je post:

ik vind het heel normaal dat je kwaad bent in eerste instantie, helemaal omdat je voor zijn kinderen zorgt. Ik was ook door het lint gegaan. Natuurlijk denk je aan wraak. Wat moet je dan? Je kunt het je niet veroorloven om murw in een hoekje te gaan zitten. Gebruik die vechtlust voor het redden van jezelf en misschien je relatie. En als motor om door te gaan.

Ik begrijp de veroordelende reacties werkelijk niet.

Ieder zijn grens en hij is over die van jou heengegaan. dat MOET je laten blijken.



EEn mooie quote over woede:

Anger is fuel. We feel it and we want to do something. Hit someone, break something, throw a fit, smash a fist into the wall, tell those bastards. But we are nice people, and what we do with our anger is stuff it, deny it, bury it, block it, hide it, lie about it, medicate it muffle it, ignore it. We do everything but listen to it.

"Anger is meant to be listened to. Anger is a voice, a shout, a plea, a demand. Anger is meant to be respected. Why? Because anger is a map. Anger shows us what our boundaries are. Anger shows us where we want to go. It lets us see where we've been and lets us know when we haven't liked it. Anger points the way, not just the finger. In the recovery of a blocked artist, anger is a sign of health.

"Anger is meant to be acted upon. It is not meant to be acted out. Anger points the direction. We are meant to use anger as fuel to take the actions we need to move where our anger points us. With a little thought, we can usually translate the message that our anger is sending us."



Je mag voelen wat je voelt. Doe er iets constructiefs mee. Veel sterkte!
Eens een hoerenloper, altijd een hoerenloper.
Alle reacties Link kopieren
quote:peaches100 schreef op 04 november 2014 @ 15:03:

Normaal gesproken als een vent vreemdgaat dan is het forum te klein en nu omdat ze er (denk ik) na 2 jaar pas is achter gekomen moet ze maar alles "goed vinden", ik snap TO goed hoor, ik zou ook echt mega vals zijn. Dat er nu allemaal wraak gedachtes door haar hoofd gaan kan ik me wel begrijpen, ik zou me ook zwaar genaaid voelen door zo'n vent, en dan ook nog 2 jaar liegen terwijl jij voor zijn kinderen zorgd, lekker!

+1



maar het is zorgt ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem ook gemept hebben vol in zijn gezicht, net als jij....en vele vrouwen met ons.

Hij heeft je pijn gedaan, en ik vind dat je hem best even mag laten lijden.

.

Kijk maar eens wat hij nog voor je over heeft, en of dat nog genoeg is...voor jou.

.

Want hij weet heel goed dat jij van hem houd, en van zijn kinderen.

Helaas heb jij iemand getroffen, met een werkelijk waar lekker makkelijk karakter.

Te makkelijk haast.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
TO laat zich niet meer zien, dus ze heeft het of al weer bijgelegd, of is gearresteerd omdat ze te ver is gegaan in haar wraakakties, of vriend heeft de benen genomen omdat hij het hysterische gedoe zat was.
Ik denk dat ze samen in bed liggen. :P

Ze zou hem uiteindelijk toch terugnemen..:)
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 07 november 2014 @ 13:25:

Ik zou hem ook gemept hebben vol in zijn gezicht, net als jij....en vele vrouwen met ons.

Hij heeft je pijn gedaan, en ik vind dat je hem best even mag laten lijden.

Ik neem aan dat je dit in een opwelling hebt geschreven en dat je normaal gesproken tegen huiselijk geweld bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:strike schreef op 06 november 2014 @ 15:30:

[...]





Prima hoor, maar dan moet je ook niet aankomen met de onzin dat een klap door een vrouw gegeven hetzelfde effect heeft als een klap die door een man wordt uitgedeeld.



Want in relaties zijn het vrouwen die vooral slachtoffer zijn. Huiselijk geweld is een begrip dat veel breder is dan puur relaties.



Ik was het niet die het begrip 'huiselijk geweld' hier introduceerde. Nog wel aan de hand van algemene cijfers die los staan van relaties en persoonlijke voorbeelden.



Maar succes ermee. Ik ben weg hier.Wat een onzin dit. Je hebt ook als vrouw gewoon je handen thuis te houden. Kun je je niet beheersen, dan ga je maar een rondje lopen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien vallen er nu wat mensen over me heen maar wil het toch vertellen. Het verhaal is echt alleen de personen heb ik veranderd:



Een vriendin kwam kwam regelmatig bij mij aan om te vertellen dat ze werd geslagen. In de huidige relatie en ook in eerdere relaties bleek achteraf.

Ze was een echt slachtoffer.

Later bleek het verhaal iets anders in elkaar te steken dan dat zij deed voorkomen.

Zij zat hem verschrikkelijk op de huid. Met allerlei verwijten en vernederingen.

Die waren niet van de lucht. De spanning nam toe. Hij zei: 'kap ermee'.

Ze vatte dat niet en ging door.
Bedoel je het verhaal van Michelle Liebeskind?
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 07 november 2014 @ 20:36:

Bedoel je het verhaal van Michelle Liebeskind?Indirect, ja.
Alle reacties Link kopieren
Maar over geweld. Als iemand je het bloed onder de nagels vandaan haalt..

Hoe lang hoe je je dan in?
Ik denk dat het een leerzaam verhaal opgeleverd heeft. Er waren nogal wat mensen die wraak ok vonden en niet zo zwaar aan die klap tilden.



Als iemand je het bloed onder de nagels vandaan blijft halen, zou er een moment moeten komen dat je besluit dat het niet meer gaat werken.



Als er iets gebeurd wat de ander niet vergeven kan en het vergiftigd de relatie zo dat het van kwaad tot erger wordt, zou er iemand aan de rem moeten trekken.



Dan wordt een relatie destructief.
Huiselijk geweld is niet alleen die klap.



Er vindt op emotioneel niveau ook veel huiselijk geweld plaats.



Als een relatie destructief is geworden dan is er professionele hulp nodig.



Daarvoor is er een traject huiselijk geweld, waarin verschillende instanties samenwerken.
Alle reacties Link kopieren
Emotionele verwaarlozing en emotionele mishandeling komt het meest voor.

Maar het is echter niet fysiek zichtbaar. In die zin van blauwe plekken etc.

Maar het brengt enorme schade aan.

Maar echt zichtbaar is het niet en daarom hebben mensen het vaak zelf ook niet eens door.
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend ook, en ik kwam daar gisteravond bij uit..... en meer dan 1 x

( zie topic betrapt seksclub).

meer dan 2 uren is hij daarbinnen geweest, walgelijk.



Als hij nu voor me zou staan zou ik hem een vuist in zijn smoel willen geven, aan de andere kant; ik wil en hoef hem niet meer te zien. Hij deed het , hij doet het en het is een verslaving van hem



toi toi xmichelle4

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven