mijn vriend houd ineens niet meer van mij

25-06-2014 16:05 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo beste lezers,

ik heb het volgende en weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen of hoe ik er mee moet omgaan...

een paar dagen geleden maakte ik een grap naar mijn vriend en vroeg hem of hij nog wel van me hield..ineens kwam er uit dat hij niet meer het gevoel heeft nog van me te houden nog geen 1%..ik heb hem natuurlijk gevraagd hoe dit kan en krijg als antwoord: ik weet niet hoe het komt dat het ineens weg is ik weet het echt niet maar ik heb gewoon dat gevoel niet meer..na lang gepraat te hebben en vragen te hebben gesteld zegt hij dat hij wel hoopt dat het nog terug komt er daar alles aan wilt doen om weer die 3 woorden te kunnen zeggen, ik heb hem gevraagd of hij het beter vond dat ik paar dagen weg ging zodat hij eens goed kon nadenken maar dit vond hij geen goed idee, wat ik natuurlijk niet begrijp want als ik vraag waarom niet heeft hij geen antwoord,ook zegt hij geen gevoel meer te hebben bij de seks maar hij wilt wel kusjes en knuffels en toch seks hebben.

als ik aan hem vraag of hij mij kan zeggen hoelang hij zich te tijd hier voor wilt nemen, want ik zit natuurlijk nu elke dag in de stress dan zegt hij dit niet te kunnen weten want hij kan niet in zijn kop kijken.. als ik vraag of hij uit elkaar wilt dan zegt hij: ja wil je dan alles weg gooien wat we hadden en wil je het niet meer proberen dan? maar als ik hem vraag of we nog een relatie hebben dan zegt hij dat hij niet weet hoe hij het moeten noemen.

heb hem ook al gevraagd of hij iemand anders leuk vind of een andere heeft maar dit heeft hij niet.



pleass weet iemand hier mee raad..!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie en hoe lang al samen? Kinderen? Koophuis?



Maakt allemaal nogal een verschil. Wel heel rot voor je natuurlijk, sterkte!
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
nou lekker dan, hij gooit een bom onder jullie relatie, maar heeft niet de ballen om een beslissing te maken.



Ik zou voor jezelf een deadline stellen van wanneer je duidelijkheid wil hebben en maakt hij geen beslissing dan zal jij een beslissing moeten maken.



Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
hoi cello 1987: mijn vriend is 27 en ik ben 22 en zijn nu 1,5 jaar samen en wonen in een koop appartement die hij al had voor ik bij hem kwam. we hebben geen kinderen
Ik zou vóór hem beslissen.
Alle reacties Link kopieren
hallo berderijgeit028 :

ik snap alleen niet dat hij zegt dat hij niet meer van me houd nog geen 1% maar wel wilt dat het weer goed komt, en het probleem is ik kan op het moment geen detline voor mezelf stellen omdat ik wel gewoon ontsettend veel van hem hou ..!!!



ik snap gewoon niet dat het ineens weg is mij hij niet weet waarom en zegt dat het niet aan mij ligt
Nee, een detline zou ik ook niet doen.
Ik ook. Je laat je toch niet in het ongewisse storten door een vent die zegt dat hij niets meer voor je voelt maar wel wil dat je blijft zodat hij in ieder geval zijn seks nog kan hebben?

Je bent toch beter dan dat?
Mss en detline van vanavond 19.38.
quote:wendy123 schreef op 25 juni 2014 @ 16:13:

hallo berderijgeit028 :

ik snap alleen niet dat hij zegt dat hij niet meer van me houd nog geen 1% maar wel wilt dat het weer goed komt, en het probleem is ik kan op het moment geen detline voor mezelf stellen omdat ik wel gewoon ontsettend veel van hem hou ..!!!



ik snap gewoon niet dat het ineens weg is mij hij niet weet waarom en zegt dat het niet aan mij ligt



Nou ja, dan blijf je lekker bij die lamlul omdat je zo ontzettend veel van hem houdt en laat je jezelf volledig de vernieling in helpen door hem. Alles uit de naam van de Liefde. Die hij niet meer voor jou voelt.

Het is jouw feestje he.
Alle reacties Link kopieren
Weg gaan. Je bent geen speelbal. Hij komt er van zelf achter of hij je mist. Nu is het makkelijk, ik heb geen gevoel voor je, zullen we even seksen. Dat is niet normaal.



Dit is veel te verwarrend en oneerlijk naar jou toe.
Moeilijk. Ik zou denk ik voor mezelf kiezen. Zoek een eigen plek om te wonen en richt je op je eigen leven. Houden van is doorgaans niet iets dat komt en gaat afhankelijk van hoe de wind waait. ALs hij niet meer van je houdt dan kun je weinig anders dan dit accepteren en doorgaan. Moeilijk is het natuurlijk, maar wel het beste.
Alle reacties Link kopieren
lughnasadh: ik voel me beetje aangevallen op deze manier maargoed...ik wil niet alles goed praten omdat ik van hem houd helemaal niet maar ik vraag niet voor niks raad hier omdat ik er zelf niet uitkom omdat ik gewoon weg veel van hem hou en dit ineens plots op me dak valt...ik snap gewoon niet dat hij egt dat hij niet meer van me houd maar hij wilt niet dat ik ga omdat hij hoopt dat het gevoel weer terug komt en hier alles aan wilt doen....ik ben in de war
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat jij wel van hem houdt, maar hij zegt dat hij niet meer van jou houdt, nog geen 1%!!!! Afgezien van dat gevoel kan verdwijnen, dat laatste van die 1% zou voor mij wel de druppel zijn. Kom op, je bent toch meer waard en hoe kan iemand na 1,5 jaar dat keihard zeggen. Zeg dan dat je niet meer van iemand houdt, die toevoeging is echt erg.



Hij houdt niet van je, weet niet waarom niet, weet niet of het terugkomt, maar wil niet uit elkaar en wel seks. Hij weet ook niet of je het nog relatie mag noemen (blijft het wel monogaam dan is de vraag die direct bij me opkomt).



Je bent nog jong, misschien je eerste serieuze relatie, maar kies voor jezelf. Ga ergens anders wonen en accepteer het, hij komt er dan vanzelf achter of hij nog van je houdt. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
op een of andere manier heb ik het gevoel dat hij depresief is ..!!

hij heeft de de laatse tijd bijna nergens meer plezier in...hij eet slecht,hij zorgt slecht voor zich zelf,hij heeft geen zin om dingen te gaan doen liefste wilt hij het hele weekend binnen zitten..hij slaapt slecht is super snel geiriteerd en kan niet omgaan met kretiek..maar als je tegen hem egt dat je denkt dat hij dat is ontkent hij alles
Alle reacties Link kopieren
Als friends-with-benifits niets voor jouw is, dan stel ik voor afstand te nemen en even je eigen dingen te gaan doen tot meneer weer wat hij wil. En dan nog is een goed gesprek zeker aan de orde.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Maar wat wil je dan horen? Je vraagt hier om raad en werkelijk niemand zal hier tegen je zeggen dat je maar fijn bij iemand moet blijven die niks meer voor je voelt maar nog wel effe zijn zaad bij je kwijt wil.

Ik kan je wel een aai over je bol geven en koeren dat het allemaal zo heel verschrikkelijk is, en dat is het ook, maar heb je daar werkelijk wat aan?



Als hij echt er alles aan wil doen om "het gevoel" weer terug te krijgen zou hij zich wel anders gedragen.

Denk eens na, is deze man jouw liefde waard? Echt?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zelf weggaan. Hij heeft inderdaad een bom onder jullie relatie gelegd en als jij dat niet meer trekt dan krijg jij het verwijt dat je alles weggooit wat jullie hebben opgebouwd. Fout: hij is degene die alles weggooit wat jullie hebben opgebouwd. Met woorden kun je heel veel schade aanrichten en dat is precies wat hij heeft gedaan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:wendy123 schreef op 25 juni 2014 @ 16:13:

hallo berderijgeit028 :

ik snap alleen niet dat hij zegt dat hij niet meer van me houd nog geen 1% maar wel wilt dat het weer goed komt, en het probleem is ik kan op het moment geen detline voor mezelf stellen omdat ik wel gewoon ontsettend veel van hem hou ..!!!



ik snap gewoon niet dat het ineens weg is mij hij niet weet waarom en zegt dat het niet aan mij ligtLieverd, hoe vervelend het ook is, maar zoiets gebeurt nooit ineens. Vaak gaat er al heel wat getwijfel aan vooraf voordat iemand zijn gedachtes uit durft te spreken. En heel eerlijk als hij echt echt had gewild dat het goed zou komen dan had hij niet deze bom gegooid, maar keihard zijn best gedaan om het gevoel terug te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn nog maar kort samen, je bent nog erg jong en meteen gaan samenwonen als ik het goed begrijp.



Door te gaan samenwonen leer je elkaar heel snel kennen, soms beter dan je zou willen (zijn scheten stinken, jij laat overal troep slingeren, ik noem maar wat) Dat kan dan enorm tegenvallen. Natuurlijk komt dit niet ineens, hij twijfelt al langer, maar zegt het nu pas. Voor jou komt het als een schok, logisch ook.



Ik zou er toch voor kiezen afstand te nemen, dat geeft jullie allebei rust en daarmee geef je ook duidelijk aan dat hij niet met je gevoelens moet spelen. Want elke keer dat jullie knuffelen of seks hebben, geeft hij jou hoop en dat is niet eerlijk.



Laat hem dan maar ontdekken of hij je mist als je er niet bent, dan kun je altijd verder kijken hoe of wat.
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
quote:wendy123 schreef op 25 juni 2014 @ 16:28:

op een of andere manier heb ik het gevoel dat hij depresief is ..!!

hij heeft de de laatse tijd bijna nergens meer plezier in...hij eet slecht,hij zorgt slecht voor zich zelf,hij heeft geen zin om dingen te gaan doen liefste wilt hij het hele weekend binnen zitten..hij slaapt slecht is super snel geiriteerd en kan niet omgaan met kretiek..maar als je tegen hem egt dat je denkt dat hij dat is ontkent hij allesWow wat een hoofdprijs!!! Ik zou hem niet laten schieten hoor
Ja en?
quote:wendy123 schreef op 25 juni 2014 @ 16:28:

op een of andere manier heb ik het gevoel dat hij depresief is ..!!

hij heeft de de laatse tijd bijna nergens meer plezier in...hij eet slecht,hij zorgt slecht voor zich zelf,hij heeft geen zin om dingen te gaan doen liefste wilt hij het hele weekend binnen zitten..hij slaapt slecht is super snel geiriteerd en kan niet omgaan met kretiek..maar als je tegen hem egt dat je denkt dat hij dat is ontkent hij alles



Jij bent niet zijn therapeut en jij bent ook niet degene die hem daarheen kan sleuren, dat moet hij zelf doen.

Misschien is hij depressief, misschien is hij gewoon een enorme klootzak, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou een stuk beter voelt om te denken dat het een depressie is.

En je hoeft niet bij iemand te blijven die depressief is hoor. Ook dan kun je weggaan.
Alle reacties Link kopieren
Depressief? Geloof ik niet hoor. Dat waren de tekenen dat hij niet gelukkig is met deze situatie!
Erger je niet, maar verbaas je!
quote:Lughnasadh schreef op 25 juni 2014 @ 16:16:

Ik ook. Je laat je toch niet in het ongewisse storten door een vent die zegt dat hij niets meer voor je voelt maar wel wil dat je blijft zodat hij in ieder geval zijn seks nog kan hebben?

Je bent toch beter dan dat?Nou inderdaad, slappe mutsen gedoe. Dumpen die hap.
Alle reacties Link kopieren
Je bent 22 en pas 1,5 jaar samen. Je hebt geen verplichtingen. Ik zou mezelf een paar weken geven om aan het idee te wennen en dan weggaan. Als hij na anderhalf jaar al niet meer van je houdt, wordt het niks.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven