Mijn vriend is vaag, weet me geen raad meer.

25-02-2017 22:39 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al bijna 2 jaar een aan uit relatie met mijn vriend.

Ik vond hem vanaf het begin al helemaal het einde en dat wist hij, ik deed namelijk mijn uiterste best voor hem, hij wilde eerst maar geen relatie met mij. maar het wel eerst even aan kijken, dat hield in wel de lusten niet de lasten, en ik was zo dom bezig ik wilde me bewijzen dus ik deed maar mee, maar toen kwam ik er ineens achter dat hij dus wel achter een andere dame aan zat. Ik werd hier hartstikke pissig om omdat hij me gewoon aan het lijntje zat te houden hij zei die middag namelijk nog ik wil met geen enkele vrouw op dit moment een relatie dus het ligt helemaal niet aan jou hoor, dus toen ik daarachter kwam heb ik het contact toen verbroken, paar maanden daarna weer contact met hem gekregen omdat we dezelfde vrienden hebben en elkaar steeds weer tegen komen, en toen wilde hij ineens wel een relatie met mij, ik was best blij want ik voelde nog veel voor hem maar toch irriteerde het me na een tijdje dat hij met mij nergens naartoe ging, als we ergens naartoe gingen dan was het altijd wat hij wilde, en het was altijd naar zijn vader toe omdat hij daar kon drinken tot diep in de nacht en ik dan terug kon rijden, voor de rest wist niemand echt dat wij iets hadden want hij hield het bijna geheim omdat het op fb niet mocht staan en omdat hij met mij verder nergens naartoe ging alleen bij hem in huis tv kijken, zijn actie films en thats it.

Ik deed toen alles voor hem echt alles! Zijn huishouden en mijn huishouden, eten koken, zijn boodschappen mijn boodschappen, hij wilde dat ik zijn kinderen ook maar even bij de moeder ging ophalen ik had moeder nog nooit ontmoet dus ik heb dit geweigerd, zijn weed moest ik ook halen etc.

Ik werd bijna vergeten. Het was niet leuk meer en zijn toen uit elkaar gegaan.

Hij had meteen na mij een andere meid, die relatie heeft ongeveer anderhalf maand geduurd en toen had ik ineens een appje van hem dat hij contact wilde ik heb toen gezegd dat ik het erg vind dat hij mij meteen weer moet opzoeken na een relatie, het erop lijkt dat hij me steeds maar nodig is om niet alleen te zijn en ik alles maar mag doen voor hem.

Hij zag dit niet zo en wilde zich bewijzen, nou dat doet ie een week en het gaat weer minder leuk vanaf die week, hij zoekt gelijk naar andere vrouwen als het een dag uit is bijvoorbeeld, en ik weet niet meer wat ik moet doen, ik mis hem als ik eindelijk bij hem durf weg te gaan, en als ik hem weer heb als mijn vriend dan vind ik het niks aan dan voel ik me even goed en dan heb ik het gevoel dat dit alles is, steeds wat hij wil en zelfs geen leven meer hebben, alsook weg wil gaan dan is hij extreem jaloers en is hij gelijk pissig, heel irritant en ik erger me kapot, hij is gemeen op vele fronten (zwanger van hem geweest eerste x miskraam geen respect toen, ik moest weed halen en niet janken, tweede x zwanger niet lang geleden en toen had ie me laten staan en gelijk een andere vrouw en zegt dan dat ik maar bier moet drinken dan is het zo wel weg dat kind, en hij kwam niet bij me om aan te horen wat mis was aan hem hij hield mij naar beneden verder moest ik het maar bekijken) ik ben moe van deze relatie, ik hou wel van hem maar gezond is dit niet, hij doet nu even leuk weer een week of twee en dan gaat het weer fout, gaat ie weer meteen achter andere dames aan, (naaktfoto's in zijn telefoon laatst van een dame) ik weet niet veel van narcistische mensen af maar mijn zus ziet hem dus zo.

Help wat moet ik hier toch mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 25 februari 2017 @ 23:36:

[...]



Ik wilde net vragen of je met hem zo leuk kon praten en lachen. Ik met mijn partner wel. Soms met hem, soms om hem.



Wanneer kan je leuk met hem praten? Dat mis ik uit jouw tekst. Ik lees een sukkel die enkel aan zichzelf denkt.Uhm dat is enkel als we net weer bij elkaar zijn, daarna lijkt het alsof ik er niet echt toe doe, zoals ik eerder al zei het lijkt alsof ik word vergeten.
Dus voor een weekje plezier ben je maanden aan het afzien. Deze relatie heeft voor jou alleen nadelen. Zolang je in deze relatie zit heb je ook geen kans op een leuke relatie. En alles lijkt mij beter dan deze man. Uitmaken dus en volhouden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely12 schreef op 25 februari 2017 @ 23:40:

[...]





Uhm dat is enkel als we net weer bij elkaar zijn, daarna lijkt het alsof ik er niet echt toe doe, zoals ik eerder al zei het lijkt alsof ik word vergeten.

Maar waarom ga je dan terug?



Je kan om hem geven. Maar jammer genoeg geeft hij niet om jou.

Hoe meer tijd je aan hem verspilt, hoe minder tijd je hebt met een leuke partner.



Ik heb heel de tijd zin om een lijstje te posten met wat mijn partner vandaag gedaan heeft. Niet om jou te kwetsen, maar om jou duidelijk te maken hoe een relatie kan zijn. En ik ben geen oud bejaard geval, gewoon een twintiger met een leuke relatie.

Maar dat lijstje zal waarschijnlijk ook geen verschil maken. Jij moet beseffen dat je meer waard bent dan dit gedoe.



Is dit wat jij wilt? Nonstop gezeik? Of wil je gewoon een leuke relatie?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 25 februari 2017 @ 23:46:

Dus voor een weekje plezier ben je maanden aan het afzien. Deze relatie heeft voor jou alleen nadelen. Zolang je in deze relatie zit heb je ook geen kans op een leuke relatie. En alles lijkt mij beter dan deze man. Uitmaken dus en volhouden.



Ja dat zeg je juist, en als ik probeer te praten dan mag ik geen ouwe koeien uit de sloot halen, hij wil het niet ober zichzelf hebben en als het uit is en hij neemt weer contact op dan zegt ie het wel dat ie fout is geweest etc. Maar niet op het moment dat ik weg ga, dan laat ie me lopen en komt na een weekje weer terug.

Dat zit ik nou net nog met mijn zus te bespreken, mijn ogen gaan steeds meer open nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 25 februari 2017 @ 23:51:

[...]



Maar waarom ga je dan terug?



Je kan om hem geven. Maar jammer genoeg geeft hij niet om jou.

Hoe meer tijd je aan hem verspilt, hoe minder tijd je hebt met een leuke partner.



Ik heb heel de tijd zin om een lijstje te posten met wat mijn partner vandaag gedaan heeft. Niet om jou te kwetsen, maar om jou duidelijk te maken hoe een relatie kan zijn. En ik ben geen oud bejaard geval, gewoon een twintiger met een leuke relatie.

Maar dat lijstje zal waarschijnlijk ook geen verschil maken. Jij moet beseffen dat je meer waard bent dan dit gedoe.



Is dit wat jij wilt? Nonstop gezeik? Of wil je gewoon een leuke relatie?Mag je best doen misschien dat ik er echt wat aan heb.
Alle reacties Link kopieren
Nou met zo een vriend heb je in elk geval geen vijanden nodig
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely12 schreef op 25 februari 2017 @ 23:23:

[...]





Nu je dit zegt, je hebt echt helemaal gelijk, ik moet hiermee kappen



Kleine correctie: je moet hiermee DEFINITIEF kappen!



Kappen heb je al zo vaak gedaan. Maak deze keer niet meer de stomme fout hem weer terug te nemen!
quote:Lovely12 schreef op 25 februari 2017 @ 23:51:

[...]





Ja dat zeg je juist, en als ik probeer te praten dan mag ik geen ouwe koeien uit de sloot halen, hij wil het niet ober zichzelf hebben en als het uit is en hij neemt weer contact op dan zegt ie het wel dat ie fout is geweest etc. Maar niet op het moment dat ik weg ga, dan laat ie me lopen en komt na een weekje weer terug.

Dat zit ik nou net nog met mijn zus te bespreken, mijn ogen gaan steeds meer open nu.



Waarom wil je praten? Het enige wat je moet zeggen is: rot op eikel.

Smijt de deur dicht. Gooi z'n spullen naar buiten en negeer hem. Voor altijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Skawa schreef op 25 februari 2017 @ 23:54:

Nou met zo een vriend heb je in elk geval geen vijanden nodig



Als ik het uit maak heb ik.juist vijanden, hij heeft me heel zwart geluld laatst bij zijn familie en allerlei dames etc. Hij beledigde mijn overleden vader, noemde me van alles en nog wat etc.

Hij zegt dat was een moment opname en dat was niet echt, ik moest niet zeuren.

Maat dat blijft me continu in mijn hoofd spoken.
Grow some eigenwaarde of stop met miepen.
Kweek eens wat eigenwaarde en blokkeer hem per direct uit je leven. Zoiemand is geen vriend van je, maar je vijand die alleen maar misbruik van je goedheid en onzekerheid maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely12 schreef op 25 februari 2017 @ 23:53:

[...]





Mag je best doen misschien dat ik er echt wat aan heb.

Ok.

26 en 27 jaar, 6 jaar samen.

Ik had een slechte week op het werk, dus man wilde me beter laten voelen.



Ik heb deze ochtend ontbijt gekregen op bed. Hij had blijkbaar gisteren al mijn favoriete koffie gaan halen. Hoewel ik er gek op ben, vind ik het te duur (en je moet naar een speciale winkel gaan om het te kopen). Weet niet wat ik specialer vond, het gebaar, de zelfgemaakte (mislukte) croissants of mijn favoriete koffie.



Voor middageten kreeg ik eten dat mijn oma (22jaar geleden gestorven) altijd voor mij maakte. Ik had daar vorig weekend iets over gezegd, MeneerParker heeft aan grootvader gevraagd hoe grootmoeder dat destijds maakte. Het was een lief.



Ik kreeg vandaag ook spontaan een volgelopen warm bad met kaas, wijn en mijn lievelingsboek, terwijl hij de leefruimtes dweilde.



Toen ik het avondeten aan het koken was, kwam hij me verleiden. Aangebrand eten, dus maar naar een restaurant.



En dan nog de kleine dingen die hij doet. Hij heeft mijn oliepeil ook weer gemeten. Dat zijn van die kleine dingen waar ik nooit stil bij stond, maar wat hij doet zodat ik veilig zou zijn.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Nog meer reden om afscheid te nemen van deze man. Als hij zo tegen en over je praat waar zie jij dan in hemelsnaam liefde in? Ik begrijp niet dat er zoveel vrouwen zijn die liever ongelukkig in een relatie zitten dan zichzelf de kans geven zichzelf te ontwikkelen en eigenwaarde te hebben.



Liefde is blind zeg je. Neem van me aan, dit heeft niets, maar dan ook niets met liefde te maken. Jij bent verslaafd aan drama, en hij vindt het wel best zo. Als jij niet voor deurmat wilt spelen staat een andere al voor hem klaar. Heeft hij een gouden lul of zo? Onbegrijpelijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely12 schreef op 26 februari 2017 @ 00:04:

[...]





Als ik het uit maak heb ik.juist vijanden, hij heeft me heel zwart geluld laatst bij zijn familie en allerlei dames etc. Hij beledigde mijn overleden vader, noemde me van alles en nog wat etc.

Hij zegt dat was een moment opname en dat was niet echt, ik moest niet zeuren.

Maat dat blijft me continu in mijn hoofd spoken.

Maar wat maakt dat uit, dat zijn familie slecht over jou denkt?



Als het uit is, zie je die mensen niet meer. Laat ze lekker denken wat ze willen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 26 februari 2017 @ 00:15:

[...]



Ok.

26 en 27 jaar, 6 jaar samen.

Ik had een slechte week op het werk, dus man wilde me beter laten voelen.



Ik heb deze ochtend ontbijt gekregen op bed. Hij had blijkbaar gisteren al mijn favoriete koffie gaan halen. Hoewel ik er gek op ben, vind ik het te duur (en je moet naar een speciale winkel gaan om het te kopen). Weet niet wat ik specialer vond, het gebaar, de zelfgemaakte (mislukte) croissants of mijn favoriete koffie.



Voor middageten kreeg ik eten dat mijn oma (22jaar geleden gestorven) altijd voor mij maakte. Ik had daar vorig weekend iets over gezegd, MeneerParker heeft aan grootvader gevraagd hoe grootmoeder dat destijds maakte. Het was een lief.



Ik kreeg vandaag ook spontaan een volgelopen warm bad met kaas, wijn en mijn lievelingsboek, terwijl hij de leefruimtes dweilde.



Toen ik het avondeten aan het koken was, kwam hij me verleiden. Aangebrand eten, dus maar naar een restaurant.



En dan nog de kleine dingen die hij doet. Hij heeft mijn oliepeil ook weer gemeten. Dat zijn van die kleine dingen waar ik nooit stil bij stond, maar wat hij doet zodat ik veilig zou zijn.



Wauw! Nou de afgelopen twee jaar heeft ie me een x schoenen gehaald wat ik heel lief vond, ik kocht hem steeds dingen armbanden bloemen etc. en nu kreeg ik een x zomaar iets, hij heeft mijn auto eens gemaakt omdat hij hem steeds nodig was, en hij kapot was gegaan, hij brengt me soms koffie smorgens anders wordt ik niet wakker, en de rest mag ik doen, de dingen die hij deed waren zeker lief en leuk, maar het is niet alsof hij het leuk vind.

Jij hebt echt een kei goeie man zeg wauw! Zo iemand wil ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely12 schreef op 26 februari 2017 @ 00:23:

[...]





Wauw! Nou de afgelopen twee jaar heeft ie me een x schoenen gehaald wat ik heel lief vond, ik kocht hem steeds dingen armbanden bloemen etc. en nu kreeg ik een x zomaar iets, hij heeft mijn auto eens gemaakt omdat hij hem steeds nodig was, en hij kapot was gegaan, hij brengt me soms koffie smorgens anders wordt ik niet wakker, en de rest mag ik doen, de dingen die hij deed waren zeker lief en leuk, maar het is niet alsof hij het leuk vind.

Jij hebt echt een kei goeie man zeg wauw! Zo iemand wil ik ook

Ik ben stapelgek op mijn man.

Maar zo speciaal is dat ook niet. Dit is eigenlijk normaal gedrag. Ja, hij was vandaag net iets liever door mijn drukke week.



Maar dat was net mijn punt. Jij vindt dit gedrag abnormaal, omdat je het niet gewoon bent. Terwijl ik bij jouw omschrijving van de loser me afvraag wat jij nu net zo leuk aan hem vindt.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 26 februari 2017 @ 00:37:

[...]



Ik ben stapelgek op mijn man.

Maar zo speciaal is dat ook niet. Dit is eigenlijk normaal gedrag. Ja, hij was vandaag net iets liever door mijn drukke week.



Maar dat was net mijn punt. Jij vindt dit gedrag abnormaal, omdat je het niet gewoon bent. Terwijl ik bij jouw omschrijving van de loser me afvraag wat jij nu net zo leuk aan hem vindt.Ja daar heb je een punt, ik heb hem net verteld dat ik het niet leuk meer vind, ik heb het op een volwassen manier geprobeerd uit te maken, heb gezegd dat ik me niet gelukkig voel en we nu uiteindelijk toch eens moeten in zien dat dit niet gaat werken, dat we beide onze eigen weg moeten gaan. Hij blijft maar boos, wil niet praten en is stug, ik trek me er niks van aan en pak morgen mijn spullen in en ga naar mijn huisje. Ik slaap lekker op de bank dan maar, hij werd net nog boos en roept me van alles toe, ben volwassen gebleven en heb gezegd als jij dat denkt over mij dan is dat jou mening daar kijkt hij van op, want ik trek me meestal heel erg aan wat hij ook maar zegt over mij maar door jullie ben ik wel anders gaan kijken dank je ook de andere dames bedankt.
Jezus. Bel nu een taxi ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely12 schreef op 26 februari 2017 @ 00:51:

[...]





Ja daar heb je een punt, ik heb hem net verteld dat ik het niet leuk meer vind, ik heb het op een volwassen manier geprobeerd uit te maken, heb gezegd dat ik me niet gelukkig voel en we nu uiteindelijk toch eens moeten in zien dat dit niet gaat werken, dat we beide onze eigen weg moeten gaan. Hij blijft maar boos, wil niet praten en is stug, ik trek me er niks van aan en pak morgen mijn spullen in en ga naar mijn huisje. Ik slaap lekker op de bank dan maar, hij werd net nog boos en roept me van alles toe, ben volwassen gebleven en heb gezegd als jij dat denkt over mij dan is dat jou mening daar kijkt hij van op, want ik trek me meestal heel erg aan wat hij ook maar zegt over mij maar door jullie ben ik wel anders gaan kijken dank je ook de andere dames bedankt.

Je gaat niet weg. Morgenochtend heb je alweer excuses voor zijn gedrag verzonnen.





Kom nog eens posten wanneer je de effectieve stap zet. We kunnen je helpen

Nog veel succes verder, en hopelijk niet al te veel ruzie.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zalmsnipper schreef op 25 februari 2017 @ 23:17:

Lovely zoek hulp en neem een spiraal.... of een Implanon, iets dat je niet kunt vergeten. En gooi hem alsjeblieft in het kanaal. Blokkeren en vermijden. Je verdient meer dan dit en hij zal niet (ik herhaal NIET!!!) veranderen.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ga zeker weten morgen echt weg, ik denk dat hij hetzelfde denkt, dat ik toch wel blijf maar ik voel me gewoon steeds sterker, ik weet dat het beter is.
Je vriend is niet vaag in de zin dat superduidelijk is wat hij wil en doet; jij bent vaag dat je je zo laat behandelen!

Dump die vent, leer van jezelf te houden en zoek daarna een leuke man die respectvol met je omgaat.
Alle reacties Link kopieren
Heel simpel.

Jij bent een backup als hij niet direct een lekker wijf (kennelijk gaat het hem vooral om de sex) kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 26 februari 2017 @ 01:14:

Je vriend is niet vaag in de zin dat superduidelijk is wat hij wil en doet; jij bent vaag dat je je zo laat behandelen!

Dump die vent, leer van jezelf te houden en zoek daarna een leuke man die respectvol met je omgaat.Hij zegt dat dit door zijn verleden komt dat hij zo is, en ik dat moet accepteren, dus hij is vaag, en ja ik weet nu dat ik het niet moet pikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven