Mijn vriend is verliefd op een ander

29-03-2017 21:15 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel verdrietig. Mijn vriend, waarmee ik al 18 jaar samen ben, heeft bekend een affaire te hebben met een andere vrouw waar hij erg verliefd op is. Hij twijfelt, geeft aan het lastig te vinden. Wil haar geen pijn doen.

Hoe groot is de kans dat hij mij werkelijk verlaat voor haar? We hebben samen een zoon van bijna 16.
Alle reacties Link kopieren
Verliefd en een affaire...



Kies voor jezelf en verlaat hem.
Ik had hem buiten gezet. Meteen.



Wel een dikke
Hij wil haar geen pijn doen? En jij dan?

Wat een loser.
En hij wil haar geen pijn doen?
Alle reacties Link kopieren
Hij wil haar geen pijn doen maar jou wel?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dit ook voor zijn en zelf gaan, al klinkt dat misschien onmogelijk en als een ramp nu. Verlaag je niet tot degene die hoopt dat hij blijft, want verliefd worden op een ander en een affaire beginnen is wat mij betreft echt een station te ver. Als jij dat niet vindt, zou ik veel met elkaar praten en therapie overwegen. Wat wil hij zelf eigenlijk?



Sterkte.
Hij wil HAAR geen pijn doen?

Ik had hem bij het vuilnis gezet, wat een lul met vingers.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Hij wil haar geen pijn doen? Maar jou wel dus..
.
Hij wil jou en je zoon dus wel pijn doen.
maar waarom heeft hij het niet over zijn verantwoordelijkheid tegenover jou?
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht.. Wil HAAR geen pijn doen? Pardon!? Wegwezen!
En waarom laat jij je behandelen als een tweederangs deurmat?

Als zij niet goed genoeg blijkt, komt hij terug naar jou? En jij neemt hem zomaar terug?
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve reactie, bedankt! Ik wil het liefst bij hem blijven.
Hij wil haar geen pijn doen???



Dat zit zijn gevoel diep. Wat wil je zelf?



Hoe groot de kans is dat hij jou verlaat, kan niemand weten, maar dat is de vraag ook niet die je jezelf moet stellen. Al snap ik wel dat je je daar mee bezig houdt vanuit je eerste emoties. Vraag jezelf af wat jij ervan vindt en wat je zelf wil.



Je zal niet binnen een paar dagen antwoord op je vraag hebben. Het heeft tijd nodig. Uiteindelijk kom je vanzelf op het punt of jullie relatie dit red of niet. Of je uberhaupt nog met hem verder wil etc.



Sterkte en knuffels vanuit hier.
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn vriend vreemdging heb ik hem er meteen uitgezet. Voor mij is het meteen klaar dan maar goed ik had geen kind samen met hem.

Ik vind het wel erg dat je partner zegt dat hij haar geen pijn wil doen, vind ik nogal schofterig naar jou toe.





Wat zegt je gevoel? Hij geeft aan dat hij verliefd is op haar, zij ook op hem?

Ze hebben al een affaire, ik weet niet of dit nog wel goed komt dan.
.
...
anoniem_328243 wijzigde dit bericht op 30-03-2017 07:43
Reden: Nep
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij wil haar geen pijn doen maar jou wel?



Verliefd worden is tot daar aan toe. Dat kan gebeuren (ook tegen eigen zin in). Maar een affaire, dat gaat toch echt te ver.
Let’s go Brandon!
Welk relatie-beeld geef je overigens mee aan je puber?

Moet die het maar normaal vinden dat zijn vader zomaar de ene voor de andere inwisselt en als dat niet werkt hij zomaar terug kan?



Wil je dat die dat nu of later ook zomaar overneemt in zijn eigen relaties?
...
quote:lotje8 schreef op 29 maart 2017 @ 21:20:

Wat een lieve reactie, bedankt! Ik wil het liefst bij hem blijven.WAAROM?
Wauw.. even omgekeerde wereld? HAAR geen pijn doen? Wat heeft hij gezegd over jouw gevoelens? En waar twijfelt hij dan aan?



Verschrikkelijk als na zo een tijd je partner je zo veel pijn doet. Je vraagt je af wat de kans is dat hij jou verlaat voor haar.. Maar wil je hem nog na dit? Hier moet je serieus over nadenken. Al kiest hij voor jou, is de kans groot dat jij een gevoel van wantrouwen blijft voelen. Daar wordt je ook niet gelukkig van.

Alle reacties Link kopieren
quote:lotje8 schreef op 29 maart 2017 @ 21:20:

Wat een lieve reactie, bedankt! Ik wil het liefst bij hem blijven.

Ik snap wel dat je dat zo voelt, je bent lang samen met hem en hebben een kind samen.

Maar hij is verliefd op haar en hij wil haar dus al geen pijn doen geeft hij aan.

Hoe lang is die affaire al gaande weet je dat? En is het nog steeds gaande?
.
Ik zou me eerder zorgen maken of jij hem niet verlaat. Of heb je hier zin in? Is het afwachtende vrouwtje spelen het voorbeeld wat je je zoon wilt geven?
quote:lotje8 schreef op 29 maart 2017 @ 21:20:

Wat een lieve reactie, bedankt! Ik wil het liefst bij hem blijven.Ik zeg 'een liefdesbaby"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven