mijn vriend

23-01-2017 00:36 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal



Ik zal het kort houden, ik zit met iets in mijn maag. Mijn vriend is erg actief op Instagram, hij liked fotos van mooie vrouwen, maar laat ook reacties achter als: danm, wauw, beauty, en allerlei smileys, is hij actief op Couchsurfing en host hij graag mensen)vrouwen).. die bij hem thuis mogen slapen en hij de stad laat zien, leuke dingen etc.

Naast dit alles is hij ook erg actief op ander social media waarbij je veel interactie heb met je volgers, en je raad het al de volgers zijn oa die meisjes die hij dan weer 'kent' via instagram... met sommige is hij bevriend geraakt, meisjes die hij kennelijk als aantrekkelijk ziet



Ben ik een jaloerse aansteller of is dat best raar om te doen in een relatie?
Alle reacties Link kopieren
Hij liked foto's van mooie ( wildvreemde) vrouwen met smiley's.

Wat een idioot.
Alle reacties Link kopieren
Is niet leuk tegenover jou.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Heeft hij geen leven?
Alle reacties Link kopieren
Rare vriend heb jij.

Ik zou dit echt niet leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Nou gelukkig want ik begon erg aan mezelf te twijfelen! smileys bedoel ik dan niet de lachende poppetjes, maar denk aan de hartogen poppetje smiley, of blozend poppetje met wauw erbij, of zn vuur of het onderwaterteken van OKE handje, dat soort smileys dus behoorlijk flirterig
Alle reacties Link kopieren
Mijn vent zou het niet zijn. Laat hem veel plezier hebben met die aantrekkelijke beauty's, als vrijgezel dan
Alle reacties Link kopieren
schatje morgen komt er een man bij mij slapen die ik heb ontmoet in de bus, hij ziet er geweldig uit en het klikte meteen, ik laat hem de stad zien daarna sluiten we af met een heerlijk wijntje,. even kijken hoe hij reageerd
Alle reacties Link kopieren
quote:polmansie schreef op 23 januari 2017 @ 00:44:

smileys bedoel ik dan niet de lachende poppetjes, maar denk aan de hartogen poppetje smiley, of blozend poppetje met wauw erbij, of zn vuur of het onderwaterteken van OKE handje, dat soort smileys dus behoorlijk flirterigIk vind het nog steeds een idioot. Hoeoud is hij?
Als ie dan toch van 100 wallen tegelijk wil eten ... waarom is ie dan geen vrijgezel gebleven?



1 keertje kijken of 1 keer zo'n opmerking zou mij niet kunnen schelen.

Continu van dat gedoe ... geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Een foto liken is opzich niet gek op instagram maar steeds van bepaalde vrouwen hun fotos liken en zulke reacties plaatsen is toch raar? vind het naar mij ook echt voor lul. Hij is pas 33 en sommige meisjes wat hij liked zijn net 20 of 21 soms 23
Wat gebeurt er / hoe reageert hij als je er (luchtig) iets over zegt?
Alle reacties Link kopieren
quote:polmansie schreef op 23 januari 2017 @ 00:54:

Een foto liken is opzich niet gek op instagram maar steeds van bepaalde vrouwen hun fotos liken en zulke reacties plaatsen is toch raar? vind het naar mij ook echt voor lul. Hij is pas 33 en sommige meisjes wat hij liked zijn net 20 of 21 soms 23

Dat zegt toch genoeg?

Ik heb niet het idee dat het überhaupt zou veranderen mocht je erover communiceren.

Al ben ik in de veronderstelling dat je dat wel al geprobeerd hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:polmansie schreef op 23 januari 2017 @ 00:54:

Een foto liken is opzich niet gek op instagram maar steeds van bepaalde vrouwen hun fotos liken en zulke reacties plaatsen is toch raar? vind het naar mij ook echt voor lul. Hij is pas 33 en sommige meisjes wat hij liked zijn net 20 of 21 soms 23Duidelijk, next
Alle reacties Link kopieren
lijk jij op die vrouwen?, of zien ze er overdreven lekker uit.? voor mij zou dat echt de grens zijn!, hij zoekt aandacht en als er dan 1 hapt en in is voor een serieuze relatie kan jij je koffers pakken?



heb je het er al met hem over gehad?,
Alle reacties Link kopieren
Nee niet echt goed over gehad. Maar lijkt mij eigenlijk logisch dat je zulke dingen niet doen. Vrouwen zijn echt ontzettend mooi. Danseressen modellen dat soort types
quote:polmansie schreef op 23 januari 2017 @ 01:02:

Nee niet echt goed over gehad. Maar lijkt mij eigenlijk logisch dat je zulke dingen niet doen. Vrouwen zijn echt ontzettend mooi. Danseressen modellen dat soort types



Ik zou het toch een keer aankaarten.



Blijft hij dit nadien veelvuldig doen: Next!
Alle reacties Link kopieren
en die vriendschappen met die meisjes dan? vragen die stop te zetten?
Alle reacties Link kopieren
Dat 'liken' van 10 jaar jongere & mooie vrouwen is, hoewel ontzettend infantiel voor een 33 jarige man, tot daar aan toe.



Maar als couchsurf- host fungeren voor (alleen) andere vrouwen is echt een no-go.



Je bent hier te goed voor hoor; laat je hier niet voor lenen. En dit heeft niks met 'jaloezie' te maken. Ik zeg: geef hem een duidelijke keus: OF een relatie met jou OF de couchsurfers er uit.
Alle reacties Link kopieren
Een man van 33 die smiley's stuurt naar willekeurige vrouwen van rond de 20 dus.



Wat genant. En onsexy.
Alle reacties Link kopieren
vraag me af hoe gek je op iemand bent als je zoveel aandacht geeft aan andere meisjes en er zo mee flirt
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of dit van zijn kant het alleen bij liken en smileys blijft..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt niet kunnen.

Goed gesprek. Geen verandering dan exit!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik zou het niet accepteren, dat gaat echt te ver en vind het respectloos naar jou toe.

Gewoon aankaarten en als hij het blijft doen dan zou dat wat mij betreft einde relatie betekenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook aan couchsurfen. Toen ik een relatie had en dat vertelde aan mijn vriend, zei hij dat hij het niet prettig vond. Dat vond ik volkomen logisch en ik heb couchsurfing toen volkomen links laten liggen. In een andere relatie heb ik wel gecouchsurft; dat ging faliekant mis. (Een host die geen extra bed bleek te hebben ondanks wat hij schreef op zijn profiel, etc.)



Begrijp me goed, het gaat niet altijd 'mis'. Maar zulke dingen zou je wel gewoon kunnen bespreken. Als hij jouw zorgen niet begrijpt of wegwuift, dan zou ik me afvragen hoeveel hij eigenlijk om jou geeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven