Mijn vriend/ex twijfelt

23-01-2017 15:25 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,



Ik was/ben bijna 3 jaar samen met mijn ex/vriend. Waarvan we 1,5 jaar hebben samen gewoond. Nu is het zo dat hij voor de tweede keer twijfels heeft. De eerste keer twijfels had was op het moment dat we een huisje wilde gaan huren. Uiteindelijk is het goed gekomen. Nu waren we pas weer verhuist en vertelde hij me een paar weken geleden dat hij twijfels had. alweer. Zelf heb ik het idee dat hij last heeft van bindingsangst. Natuurlijk hadden we ups en downs in de relatie. Maar op een gegeven moment was het ook gewoon ieder zijn ding. Nu woon ik op het moment weer bij mijn ouders. Best even wennen, ook al heb ik maar 1,5 jaar op mezelf gewoond. Toch wen je dan snel om je eigen ding te doen en te hebben. Nu is het dus zo dat hij al een maand is het twijfelen. Ik ben gister nog bij hem geweest want hij vroeg om wat leuks te gaan doen. We hebben een hele leuke middag/avond gehad. Ik zag ook dat onze foto in de woonkamer stond, deze blijft hij maar neerzetten. Gister gevraagd of hij wist wat hij wilde. Hij weet het nog niet. hij wil me niet loslaten, niet vasthouden.. waardoor ik in mijn hoofd gewoon gek word. Ik heb dus tegen hem gezegd dat hij weer contact met me mag opnemen als hij uit zijn keuze is. Want op deze manier word ik zelf ook helemaal gek. Hoop,geen hoop, leuk, niet leuk, loslaten, niet loslaten. Ik hoop dat ik hier goed aan heb gedaan om dit zo af te spreken.. Ik vraag me af hoelang dit allemaal nog gaat duren. Ik zou een tijd met mezelf moeten afspreken maar het is zo moeilijk omdat ik gewoon van hem hou. Hoe ver moet ik gaan vraag ik me af. Het kan toch niet maanden zo doorgaan... Ik moest dit gewoon even delen en even van me afschrijven..
Alle reacties Link kopieren
Je betaalt niet meer mee aan de kosten neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 23 januari 2017 @ 15:28:

Je betaalt niet meer mee aan de kosten neem ik aan?Nee, ik betaal niet meer mee aan de kosten..
Doe jezelf een lol er stop ermee.

Je voelt jezelf toch te goed om op een wachtbankje te blijven zitten tot "hij eruit is"?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou binnenkort wel echt duidelijkheid willen. Hebben jullie nu een time out, spreekt hij nu ook met andere meiden af? Hij kan je niet aan het lijntje blijven houden.
Alle reacties Link kopieren
Dus hij twijfelt?...Klopt dat?

.

Tja...dan kun je niets doen.

Maar!!......

.

Doe dan ook niets!

Niet meer afspreken, niet meer hem zien ect ect...

Klaar.

.

Of hij wil je wel, of hij wil het niet.

Tussenweg met iemand die je liefde was...bestaat niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Hij blijft de foto maar neerzetten? Als in als jij komt zet hij hem neer voor jou ofzo?



Ik zou de eer aan mijzelf houden en het definitief uitmaken. Noway dat ik als een puppy achter zijn reet ging aanlopen.. nog een keer.
Alle reacties Link kopieren
Alleen genoegen nemen met een man die voor de volle 100% voor je gaat...
Alle reacties Link kopieren
. Het kan toch niet maanden zo doorgaan..

Ja hoor dat kan best, als jij het toelaat. Dit is dus de tweede keer al, en iedere keer bij een verandering twijfelt hij weer.

Verhuizen.. hup twijfel

ga je aan kinderen denken... hup twijfel

Ik zou niet eens wachten tot hij zijn keuze gemaakt heeft maar zelf het heft in handen nemen en hem vertellen dat het nu echt klaar is. Doet even pijn maar dan kun je wel verder
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hij i al wekenlang aan het denken wat hij nu eigenlijk wil en dit is de 2e keer in bijna 3 jaar dat hij het niet weet?

Ik zou het wel weten, kappen er mee!
Alle reacties Link kopieren
Dit heb ik ook mee gemaakt.

Toen hij voorde zoveelste keer twijfelde heb ik hem gedumpt. Was er klaar mee.

Dus geef hem niet weer een kans om jou aan het lijntje te houden
..........
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan inderdaad wel mannen die het fijn vinden om met jou samen te zijn en niet steeds ermee stoppen al dan niet tijdelijk.
Alle reacties Link kopieren
Jij kunt ook zelf kiezen om los te laten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou zeggen, hij heeft je lang genoeg aan het lijntje gehouden. Je bent niet zijn grote liefde. Dan twijfelde hij niet zo. Stop ermee, je verdient iemand die 100% voor jou en je relatie gaat. Bindingsangst is niet alleen mogelijk een verklaring. Maar een excuus waar je heel lang veel problemen door in je relatie zal krijgen en houden. En die heb je nu eigenlijk al een paar keer gehad. Dit blijft zo, tot hij wél zijn ware liefde een keer ontmoet. Een keer raden wat hij dan met jou doet.



En, blijf sterk. Als jij het nu definitief uitmaakt dan zal je zien dat hij ineens zéker weet dat hij zijn leven tóch met jou wil delen... blijf dan sterk en ga niet terug. Sterkte meis, heel lastig dit
Alle reacties Link kopieren
Waarom leg je de bal bij hem neer en ga je zitten wachten of hij hem teruggooit? Neem zelf een keuze.

Hij gaat voor je, of niet. En als ik het zo lees gaat hij er niet meer voor.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is het heel simpel: als het niet 'ja' is, is het dus 'nee'. En natuurlijk is het niet altijd zo zwart-wit en kun je (zeker in een lange relatie) een periode hebben dat het even wat grijs is. Maar binnen drie jaar al twee keer hier last van hebben... dat belooft niet veel goeds.



Of het is een gewoon een twijfelaar in alle grote beslissingen - en dat is niet zo fijn als levenspartner - of hij wil de relatie rationeel niet loslaten, maar voelt tegelijkertijd dat dit het niet helemaal is voor hem. Beide opties zijn niet echt rooskleurig.



Ik ben twee keer de twijfelaar geweest en beide keren was het uitstel van executie. Lang wikken en wegen en praten en nog meer praten en proberen recht te breien wat krom is, maar uiteindelijk is liefde niet maakbaar. En ik denk nog steeds: als het ware liefde is, als je echt gek bent van elkaar, dan is het toch ondenkbaar dat je überhaupt overweegt om bij de ander weg te gaan.
Alle reacties Link kopieren
als je te lang twijfelt of je in de bus stapt, dan vertrekt de bus op een gegeven moment



jij bent de bus, en zo kun je niet verder....
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar, mijn ex had hier ook last van. Durft geen grote keuzes te maken, wilde ergens ook graag vrij zijn. Ik heb er veel pijn van gehad, we hielden echt veel van elkaar. Hij zei ook steeds dat hij nog nooit zo gelukkig was geweest als in zijn tijd met mij. Verwarrend! Ik was er klaar mee, heb het uitgemaakt, had het gevoel dat ik meer verdiende. Ik wil geen 'dan maar' zijn, wanneer ex het te spannend zou vinden om weg te gaan. 'Dan blijf ik maar' 'dan maak ik er maar het beste van', ik wilde iemand die niet anders kan dan voor mij kiezen. Nu een nieuwe vriend die echt volledig voor mij gaat, wat een verschil! Ik moedig je aan om zelf ook te twijfelen of hij het zo voor je is. De wereld heeft zoveel te bieden, er zijn nog zoveel andere geschikte mannen. Verspil geen tijd aan de verkeerde.
Hij heeft geen bindingsangst, hij vindt je niet leuk genoeg.

Hij twijfelt alweer! En niet even, maar best wel lang.

Bij zoveel twijfel weet je toch wel dat het niets meer wordt?

Hij heeft vast geen zin om alleen te zijn, dus eigenlijk wacht hij totdat er voor hem een beter exemplaar langskomt.

Laat niet zo met je sollen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Bedankt voor de reacties. Zondag was dus een leuke dag.. Maar het werd me gewoon te veel dus ik heb gister geprobeerd te bellen maar hij nam niet op. Dus dan maar via app. Hij reageerde niet echt aardig terwijl we zondag een leuke dag hadden gehad. Maargoed ik heb dus besloten om er zelf een punt achter te zetten want dit sloopt gewoon. Wel moeilijk we waren dus pas verhuisd, net een kitten aangeschaft en nu woon ik weer bij mijn ouders... Dus het is allemaal even wennen. hij heeft het allemaal niet zo handig aangepakt. hij had beter eerder kunnen vertellen van zijn twijfel. dan was ik natuurlijk niet mee verhuist en had ik zeker ook niet voor de kitten gekozen. Ik moet het gaan loslaten en mijn leven gaan oppakken. Doet veel pijn maar het voelt ook als een opluchting, dat de knoop dat nu eindelijk door gehakt is. Weet ik waar ik voor sta..
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
De eerste die zo lang en hardop twijfelt of hij wel bij VC wil zijn en hier ook zo lang en hardop aan mág twijfelen, die moet nog geboren worden. Schei es uit zeg.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven