MIjn vriendin is verlieft op een ander wat nu?

17-03-2012 12:34 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu bijna 1 jaar samen met mijn vriendin, deze week vertelde ze me dat ze verliefd is op iemand anders. deze jongen heeft ze het nog niet verteld. we hebben een goed gesprek gehad en nu wilt ze even een week geen contact om goed na te denken maar ik ben bang dat we dan alleen maar verder uit elkaar groeien en ze nog meer verliefd wordt op die andere jongen. ze zegt zelf ook dat ze het helemaal niet wilt maar de vonkt sprong gewoon over. wat kan ik aan dit probleem doen.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Het is heel naar, maar je kunt niks doen lijkt mij. Je vriendin de ruimte geven die ze nu vraagt, hooguit 1 keer 'n emailtje/smsje/briefje sturen waarin je vertelt wat jouw gevoelens voor haar zijn en voor de rest met rust laten.
Alle reacties Link kopieren
Niets doen. Maar als je geen keus tussen het een of het ander wil zijn zeggen dat ze kan langskomen als ze weet wat ze wil en in de tussentijd doorgaan met je eigen leven.
Alle reacties Link kopieren
We willen beide niet uit elkaar, ze houdt van mij maar is plots verliefd geworden op een andere. ze heeft zich door vriendinnen laten vertellen dat het het beste is om de knoop door te hakken en er een punt achter te zetten, maar ik zei tegen haar dat wij twee dat alleen konden bepalen en geen andere mensen, want wij weten precies hoe het zit. zo'n pauze doet normaal een mens toch niet goed ofwel?
Hallo Pietertje91.



Ik heb geen advies maar wil je er graag even op wijzen dat je caps lock defect is.



Met vriendelijke groet,



Kettle
Alle reacties Link kopieren
heb ik ook weleens gehad. Ik heb het toen ook tegen mijn vriend gezegd en we zijn nogsteeds samen.

Verliefdheid kan overwaaien houden van was en is sterker.
Alle reacties Link kopieren
Je kan niet voor haar bepalen wat ze moet, net zo min als haar vriendinnen dat kunnen. Je kan slechts zelf je eigen keuzes maken: wil je door met haar? Geef haar dan de ruimte om na te denken. Maar het is graag of niet, dus denk ook aan jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er net nog even gesproken via whatsapp en ze zegt dat ze langer nodig heeft dan een week, is dit een goed of slecht teken?

ook kwam erachteraan pauze is pauze ik wil even helemaal geen contact meer...
Alle reacties Link kopieren
Ze is verliefd op een andere jongen maar die moet ze het nog wel vertellen.



Hoe oud zijn jullie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
klopt himalaya, zei is 21 ik 20. ik weet het we zijn nog jong. maar we hebben/hadden beide het gevoel dat we voor elkaar bestemd zijn en we vullen elkaar ook echt aan
Alle reacties Link kopieren
Gaat ze die tijd gebruiken om de gevoelens van de andere jongen voor haar te polsen?



In dat geval kon ze dat zonder mij doen als ik jou was...
Je bent 1 jaar samen met je vriendin en nu wil ze 1 week geen contact om na te kunnen denken over die verliefdheid op die andere jongen. Ik denk dat zij die week aan het gebruiken is om zonder al teveel schuldgevoelens (want jij bent toch uit beeld) contact te leggen met die andere jongen.



Pietertje, ik zou zeggen dat als ze na deze week nog vaag en onduidelijk is over haar gevoelens - dat je haar dan maar "gewoon" moet vertellen dat jij verder gaat met jouw leven. Niet een week. Maar altijd. Zonder haar.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft er niet specifiek voor gekozen het is haar rijleraar hij is 24 en sinds de eerste keer vond ze hem al leuk, ze dacht eerst dat het een opvlieger was en het wel zou over gaan, helaas niet dus. en nu zitten we in deze situatie
Alle reacties Link kopieren
Ze kan ook een andere rij-instructeur aanvragen als ze dat echt wil. Nu bindt ze de kat op het spek door steeds weer met zijn tweetjes in de auto te gaan zitten.



Maar: is ze van plan zijn gevoelens voor haar te onderzoeken?
Alle reacties Link kopieren
quote:pietertje91 schreef op 17 maart 2012 @ 13:05:

Ze heeft er niet specifiek voor gekozen het is haar rijleraar hij is 24 en sinds de eerste keer vond ze hem al leuk, ze dacht eerst dat het een opvlieger was en het wel zou over gaan, helaas niet dus. en nu zitten we in deze situatieOp 21 jarige leeftijd al ?
Alle reacties Link kopieren
zo vertelde zei het me, ik moet het ook maar geloven.

Ik wil haar ook echt niet kwijt dus ik zal haar de ruimte geven om na te denken of wat ze ook wilt
Alle reacties Link kopieren
Maar: is ze van plan zijn gevoelens voor haar te onderzoeken?
Die "andere man" is haar rijleraar? Tja, hoe kan ik hier nu een reactie op geven zonder "deze mannen" over één kam te scheren. Laat ik het zo zeggen. Het is een beetje zoals hoogseizoen in een willekeurige mediterraanse badplaats. De ene buslading meisjes komt aan, de jongens zwerven daar omheen, er wordt wat geviezelevozeld, na twee weken stapt die buslading weer in, de bus rijdt weg, en de volgende buslading komt eraan. Dat is met rijleraren (van 24 jaar) ook zoiets.
Alle reacties Link kopieren
ja ik heb het er ook al duidelijk gemaakt dat je niet zo iets moet weg gooien als je niet weet of een nieuwe relatie wel gaat werken



@STER89: ja ze wil inderdaad kijken hoever haar gevoelens echt gaan voor hem
Alle reacties Link kopieren
Afkappen en de eer aan jezelf houden. Dit is geen blijvertje. Heb je niks aan.



Succes man.
quote:pietertje91 schreef op 17 maart 2012 @ 13:26:

ja ik heb het er ook al duidelijk gemaakt dat je niet zo iets moet weg gooien als je niet weet of een nieuwe relatie wel gaat werken



@STER89: ja ze wil inderdaad kijken hoever haar gevoelens echt gaan voor hemJij wordt verder niet gehinderd door enige mate van zelfrespect, is het wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 17 maart 2012 @ 13:37:

[...]





Jij wordt verder niet gehinderd door enige mate van zelfrespect, is het wel?Nee klopt, maar ik ben gewoon zo gek op haar dat ik haar echt niet kwijt wil en van de andere kant is het hetzelfde, ik wacht gewoon even af hoe dit gaat lopen...
Tsja, wie weet als die instructeur er klaar mee is...
Alle reacties Link kopieren
Pietertje, Pietertje.. Maak het uit, hou de eer aan jezelf en ga vanavond lekker stappen met vrienden. Ontmoet nieuwe vrouwen en wie weet zit daar een leuk vervolg aan. Dit gaat 'em niet worden en dat weet je eigenlijk zelf ook wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:pietertje91 schreef op 17 maart 2012 @ 13:40:

[...]





Nee klopt, maar ik ben gewoon zo gek op haar dat ik haar echt niet kwijt wil en van de andere kant is het hetzelfde, ik wacht gewoon even af hoe dit gaat lopen...



1) je bent haar al kwijt

2) de gevoelens zijn niet wederzijds

3) wees een vent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven