Minder van Tinder 3

01-01-2016 21:01 3001 berichten
Een vers Topic voor ons Tinderaars in het nieuwe jaar!



Klets hier verder over je Tinder-fails, ergernissen, belevenissen en ook successen!



Link naar deel 2:

klik





Moge de vonken bij jullie zijn!

Ja toch wel he...

Ik twijfelde nog of ik niet wat overdrewf naar realiseerde me dat als het voor mij niet goed voelt ik niet perse door hoef te gaan, ongeacht andermans mening.

Jeetje wat een verschil trouwens met mn vorige Tinder periode!

Ik sta er nu toch wel anders in omdat de 'wanhoop' eraf is.

Wel beetje twijfel of ik wel of niet door moet gaan met tinderen. Niet erg gemotiveerd na weer een mafkees ;) .



Javier was trouwens helemaal geweldig!! Zo blij dat ik een 2e x gegaan ben. Weet niet wat er gebeurd is maar deze x was 100 x beter dan de vorige.

Dit was veel meer een 'Javier-show' , ook een aantal kwetsbare momenten.

Verder mag je van hem denken wat je wil, maar hij is verdomd goed in zn vak...

Waren ook een paar stoorzenders (mobiel, tussentijds wc bezoek... echt sommige mensen kunnen niet nadenken... dat doe je toch niet? Weet je hoe storend dat is..), dat loste hij op zn 'Javiers' op, erg grappig .

(Ik moest ook naar de wc maar ik haal het niet in mn hoofd om dat tijdens de show te doen want echt hij maakt je af... )
quote:joysjuhhh schreef op 29 april 2016 @ 23:49:



@manakamana: Was 't leuk?

Ja, het was leuk. Maar de klik van de vorige keer was er nu niet



Fijn weekend allemaal, met veel vonken !
Alle reacties Link kopieren
Hier even een update mbt mijn date van gisteravond. Deze man had ik een week geleden ontmoet op een feestje. Was erg gezellig, maar t viel mij al op dat als we in gesprek waren dat t steeds over hem ging en hij weinig terug vroeg. Ondanks dat vond ik hem leuk en nummers uitgewisseld en de hele week contact gehad. En gisteravond heeft ie dat 'over zichzelf praten' en VEEL TE VEEL goed benadrukt! Man man man wat praatte deze man veel zeg!!!! Kwam nauwelijks aan t woord en als hij iets vroeg dan vroeg ie niks door. Afknapper nummer 1 wat mij betreft. Ik ga straks jullie verhalen even lezen, want ik vind t leuk om mee te babbelen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Manakamana....Next



Vind ik ook wel een afknapper hoor, mensen die alleen over zichzelf kunnen praten.

Jammer maar geen vervolg neem ik aan Lielie?



Ik heb gisteren even zitten appen en later belde hij me op wel gezellig gekletst.

Ik ga misschien een date voor vanavond voorstellen, maar weet het nog niet zeker, wil hem wel deze week zien want ik ga daarna op vakantie en dan zit er wat langer tussen heb dan ook mijn kinderen extra.

Wil er niet te lang tussen laten zitten, een tweede date is toch weer anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zelatrice schreef op 29 april 2016 @ 23:11:





Mijn gevoel is gewoon heel erg sterk (ik ben hoogsensitief), snap ik zelf niet helemaal waarom dat dan toch weer klopt.

Ik heb een soort foute mannen alarmbellen gecreëerd bij mezelf, handig .

Ik ben ook hoogsensitief!! Vaak is dat je beste raadgever want idd, meestal klopt het !
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
quote:lielie27 schreef op 30 april 2016 @ 08:37:

Hier even een update mbt mijn date van gisteravond. Deze man had ik een week geleden ontmoet op een feestje. Was erg gezellig, maar t viel mij al op dat als we in gesprek waren dat t steeds over hem ging en hij weinig terug vroeg. Ondanks dat vond ik hem leuk en nummers uitgewisseld en de hele week contact gehad. En gisteravond heeft ie dat 'over zichzelf praten' en VEEL TE VEEL goed benadrukt! Man man man wat praatte deze man veel zeg!!!! Kwam nauwelijks aan t woord en als hij iets vroeg dan vroeg ie niks door. Afknapper nummer 1 wat mij betreft. Ik ga straks jullie verhalen even lezen, want ik vind t leuk om mee te babbelen.Oh jakkes! Dat vind ik ook een afknapper. Ik heb es een date gehad met iemand die me steeds onderbrak..hello, really?
aan het typen...
quote:rozea schreef op 30 april 2016 @ 09:50:

[...]





Ik ben ook hoogsensitief!! Vaak is dat je beste raadgever want idd, meestal klopt het !

Ja dat is bij mij wel zo... als mn gevoel heel sterk is dan klopt het wel.

Vroeg me af of ik niet wat overdreef maar ik vind het niet helemaal normaal als iemand zegt wat hij zei...

En toen ik mn grenzen aangaf nam hij dat niet serieus.

En daar heb ik dus mooi geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Zelatrice, helaas zitten dat soort types er tussen, ook in real life.



Mijn tweede date was zeer geslaagd, ging helemaal blij naar huis en werd vanochtend wakker van zijn berichtje. Derde date lijkt er zeker in te zitten......maar hij gaat vanaf woensdag 2 weken op vakantie en ik vertrek als hij terugkomt. Hoop dat dit niet zo'n gevalletje is dat dood gaat bloeden.
quote:cecelie schreef op 30 april 2016 @ 10:24:

Wat naar Zelatrice, helaas zitten dat soort types er tussen, ook in real life.



Mijn tweede date was zeer geslaagd, ging helemaal blij naar huis en werd vanochtend wakker van zijn berichtje. Derde date lijkt er zeker in te zitten......maar hij gaat vanaf woensdag 2 weken op vakantie en ik vertrek als hij terugkomt. Hoop dat dit niet zo'n gevalletje is dat dood gaat bloeden.



Wat leuk!!! Ik duim voor je!!



Ach zo'n drama is het niet, juist handig om er op tijd achter te komen dat iemand niet spoort...
Alle reacties Link kopieren
quote:Zelatrice schreef op 30 april 2016 @ 09:55:

[...]



Ja dat is bij mij wel zo... als mn gevoel heel sterk is dan klopt het wel.

Vroeg me af of ik niet wat overdreef maar ik vind het niet helemaal normaal als iemand zegt wat hij zei...

En toen ik mn grenzen aangaf nam hij dat niet serieus.

En daar heb ik dus mooi geen zin in.Precies dat hoef je niet te pikken, en al helemaal niet van een vreemde vent, een potentiële date. Ik vind niet dat je overdreef, ik had precies zo gereageerd.
aan het typen...
Thanks.

Niet dat ik die bevestiging perse nodig had, het ging tenslotte om mijn gevoel, maar feedback is toch handig soms haha...

Ben best wel trots op mezelf dat ik mn grenzen aangeef.



Trouwens ik zag dat Pieter Derks vanavond op ned. 1 is :-)

Das wel een cabaret-weekendje zeg!!
Alle reacties Link kopieren
Ooh leuk..ik ken em niet. Ik ga het kijken
aan het typen...
Ik ook, ik ken hem wel, maar zn shows niet zo heel goed.

(een beetje)
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog dates dit weekend?
Klinkt leuk cecelie. Fijn zo'n berichtje na een leuke avond!



En jij lilith. Heb jij de date voorgesteld?

Ik zelf even niet!
Alle reacties Link kopieren
@ iedereen.. oh ik werd wakker en ik had al berichtjes gekregen. Dat ie het zo gezellig vond etc. Heb maar op geantwoord dat ik dat ook vond (was het opzich ook wel, alleen toch wat anders dan verwacht) toen stuurde hij nog iets waar ik niet meer op had gereageerd.. ;) Als ie me zou uitnodigen voor een 2e date zou ik geen nee zeggen om het nog een kans te geven, maar uit mezelf kom ik absoluut niet met initiatief. Zo zie je maar, hoe anders zo'n setting is als je elkaar ontmoet onder het genot van drank, muziek, dansen etc.



@ rozelea.. onderbreken.. bah! Dat is echt heel naar! Zou ik heel slecht tegen kunnen.



@ cecelie, wat leuk dat je 2e date zo geslaagd was! Waar ken je deze man van? Wat hebben jullie gedaan?



Ik ben ook benieuwd of er verder nog dates zijn dit weekend! Ik zit er weer opnieuw in hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niet ga lekker een wijntje in de stad doen met een vriendin.

Ben niet helemaal fit beetje verkouden ga het niet te laat maken gewoon gezellig geen stap en slemp avond.



Jammer he? hoe anders het soms kan lopen.
Alle reacties Link kopieren
@ Mana, de eerste date heb ik voorgesteld.

Hij heeft me gevraagd mee te gaan naar Guus Meeuwis in juni ( best leuk maar juni is mi nog behoorlijk ver weg )
Alle reacties Link kopieren
Juni is al over een maand he Lillith Als je t leuk vind heb je iets om naar uit te kijken. Wel leuk dat ie je meevraagt toch.

Maar tussen nu en juni afspreken zit er niet in?



Wat vinden jullie hiervan trouwens? Mijn date zat bij mij thuis, dus ik had wat lekkers op tafel neergezet. Stokbrood met wat lekkere dingen om op te smeren. Toen ik dat op tafel had neergezet zei die: 'lekker, ik begin alvast hoor' en vervolgens smeert ie een stokbroodje en stopte het meteen in zijn mond.

Is het niet hoffelijk om er juist één te smeren en dat aan de dame te geven? Althans, als ik uit eten ben met vrienden/vriendinnen/familie en ik ga een stokbroodje smeren, smeer ik er één voor mijn tafelgenoot. En mijn tafelgenoot smeert er weer één voor mij. De eerste dan.
lielie

Ja, zoals jou zou ik het ook doen (en ben het ook zo gewend), maar ik ben niet jouw date. Ik denk niet dat je er iets aan af kan lezen, trouwens, behalve

- hij had honger

- hij is dol op stokbrood

- hij was zenuwachtig

- hij kent het smeergebruik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:lielie27 schreef op 01 mei 2016 @ 10:11:



Wat vinden jullie hiervan trouwens? Mijn date zat bij mij thuis, dus ik had wat lekkers op tafel neergezet. Stokbrood met wat lekkere dingen om op te smeren. Toen ik dat op tafel had neergezet zei die: 'lekker, ik begin alvast hoor' en vervolgens smeert ie een stokbroodje en stopte het meteen in zijn mond.

Is het niet hoffelijk om er juist één te smeren en dat aan de dame te geven? Althans, als ik uit eten ben met vrienden/vriendinnen/familie en ik ga een stokbroodje smeren, smeer ik er één voor mijn tafelgenoot. En mijn tafelgenoot smeert er weer één voor mij. De eerste dan.Tja het blijven mannen he :p
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
quote:rozea schreef op 01 mei 2016 @ 10:20:

[...]





Tja het blijven mannen he :pJa, dus?
Alle reacties Link kopieren
quote:Manakamana schreef op 01 mei 2016 @ 10:17:

lielie

Ja, zoals jou zou ik het ook doen (en ben het ook zo gewend), maar ik ben niet jouw date. Ik denk niet dat je er iets aan af kan lezen, trouwens, behalve

- hij had honger

- hij is dol op stokbrood

- hij was zenuwachtig

- hij kent het smeergebruik nietHaha, denk dat ze allemaal van toepassing zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg!! Ik heb Tinder maar weer op mn telefoon geactiveerd.. kreeg ik een superlike van een onwijs lekker ding. Dus ik hem een berichtje sturen en bedanken voor de superlike. Volgende moment zie ik dat hij de match heeft opgeheven. WHYYYY!?
Ik smeer liefst mijn eigen broodje, kan ik zelf kiezen hoeveel boter/beleg ik er op wil.

Onder vriendinnen doen we het ook nooit voor elkaar. Mijn ex deed het wel en ik vond dat dan attent maar als iemand het niet doet vind ik dat helemaal niet erg. Er zijn zo veel dingen die zo veel belangrijker zijn.

Dat zijn zo van die dingen waar je echt niet zwaar moet aan tillen vind ik, wat voor de ene voor de hand liggend is, is dat niet voor iemand anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven