Minder van Tinder 3

01-01-2016 21:01 3001 berichten
Een vers Topic voor ons Tinderaars in het nieuwe jaar!



Klets hier verder over je Tinder-fails, ergernissen, belevenissen en ook successen!



Link naar deel 2:

klik





Moge de vonken bij jullie zijn!

Alle reacties Link kopieren
quote:diamantje123 schreef op 21 januari 2016 @ 13:37:

Dit is een misschien een stomme vraag maar nog even over die FWB situaties... Hoe vaak hebben jullie nou contact en op wiens initiatief wordt er afgesproken?Heb dit een tijd gehad, vaak vanaf zijn kant, maar ook wel is van mijn kant. meestal alleen in het weekend doordeweeks was hij er vaak niet. heb het 2 maanden geleden stop gezet wegens een wat nare ervaring
Just love your life.
quote:dreamerx schreef op 22 januari 2016 @ 16:08:

@wriemeltje 1 keer spijt van gehad, en die gozer was er gelukkig ook snel uit! de deur gewezen en daaag!)Shit, ging hij over je grenzen heen?
Alle reacties Link kopieren
Even iets heel anders, er is een nieuwe app in online datingland. Hebben jullie gehoord van oHello? Wanneer je tijd hebt mensen te ontmoeten, bijv binnen 45 minuten, dan ga je matchen liken en disliken zoals het systeem van Tinder, en wanneer je dan een match bent, ga je elkaar daadwerkelijk gelijk ontmoeten in plaats van urenlang te praten (tenminste, dat is tot hoe ver ik het tot nu toe begrepen heb, heb het zelf tenslotte (nog?) niet geprobeerd). Ik ben zeer gefascineerd door het concept, ik vind het geloof ik wel wat, maar tegelijkertijd ook weer helemaal niks. Veel te eng aan de andere kant!
Iemand gelijk ontmoeten die je 2 seconde geleden heb geklikt zeg maar?! Nee ik zou het niks vinden. Ik moet wil eerst weten of er een ding is waar we over kunnen praten. Ik ga het niet uitproberen.
Net achter gekomen dat mijn ex scharrel van vorige jaar zo niet de waarheid heeft gesproken dat ik nu wel klaar ben met Tinder. Sorry. Succes jullie allen.
Veel geschreven op het topic.

Anira: geniet van je nieuwe plek. Goed om te horen dat je daarmee bezig bent.



Weinig tinder nieuws. Friends + situatie is ongewijzigd, we bellen regelmatig,

Verder al een paar weken aan het berichten met een bijzondere man, leuke edgy gesprekken, waar ik erg moet lachen. Verder geen initiatief/behoefte aan afspreken. Ik ben, net als zovele, druk en ben tevreden met m'n leven, kom de laatste weken soms tijd te kort.
Wriemeltje: thuis afspreken wel een aantal keer gedaan, na wat uitgebreider contact. Geen spijt van, werkte juist wel positief. Er zijn ook andere verhalen, dus zou het niet persé aanbevelen.



Garvey: ohello lijkt me zo als eerste indruk niets. Lijkt me bedacht voor mannen.
Ik kan me hier ondertussen ook aansluiten.



Ik heb zaterdag voor het eerst een date gehad met een man die ik op Tinder heb leren kennen. Via de app een ontzettende klik mee en hele leuke gesprekken, maar helaas bleek dit in het echt nogal tegen te vallen, dus ik heb besloten hier niet mee verder te gaan.



Een andere man sprak me gisteren ook aan op Tinder, ontzettend gezellig gesprek mee gehad en we hadden al snel een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten, en daarna ging het al snel mis..

Hij vroeg of ik al eerder Tinderdates had gehad en gaf zelf aan dat de zijne nogal tegen waren gevallen (achteraf begreep ik wel waarom). Hij ging me namelijk uitleggen wat hij een ab-so-lute afknapper vindt: ik mag geen 150 kg wegen en geen tokkie zijn.

Ik heb toen als antwoord gegeven dat dat bij mij gelukkig niet van toepassing is, waarop hij vroeg: "wat weeg je dan?" ... Toen gaf hij aan dat je tegenwoordig total niet meer ervan kan uitgaan dat iemand gewoon slank is.... Ik was toen eigenlijk al behoorlijk op hem afgeknapt :P Hij probeerde nog terug te krabbelen met excuus: "ja sorry, heb echt als vreemde eigenschap dat ik altijd grenzen moet opzoeken bij mensen, blijkbaar heb ik de jouwe nu bereikt! Nu heb je wel een heel verkeerd beeld van me!". Ja doei hè, ik denk dat zo'n vraag na een half uur kletsen heel veel over iemand zegt :P of zie ik dat nou verkeerd? Heb hem in ieder geval behoorlijk duidelijk gemaakt dat ik geen interesse meer heb en dat hij die grenzen maar mooi bij andere mensen moet opzoeken XD



Misschien is dit al een keer gevraagd, maar wat is het vreemdste dat een Tinder-match ooit eens tegen jullie heeft gezegd in zo'n kort gesprek? Ben wel eens benieuwd haha.
Alle reacties Link kopieren
Ceridwen: wat apart zeg! Bij mij begon iemand een gesprek met hoi en hoe gaat het, om daarna te vragen of ik openminded was en graag dominant was. Vertelde hij dat hij graag dominante vrouwen heeft. Ik wist niet hoe snel ik het gesprek moest verwijderen haha
Alle reacties Link kopieren
Veel datesuccessen gewenst dit jaar, aan iedereen ;)



Mijn eerste Tinderdate is inmiddels 3 maanden blijven plakken, en ik heb een kleine ergernis ondervonden. Ik heb niet echt het idee dat er oprechte interesse is van zijn kant, waardoor ik op een vreemde wijze me niet prettig genoeg voel om "dingen" te gaan voelen. Enfin, de seks is prettig, en dat is waar nu de grootste focus ligt. Prima en leuk, geen problemen mee. Maar op het moment dat meneer aan zijn trekken is gekomen en met enige tegenzin aan mij moet beginnen krijg ik toch zware irritatie. Ik ben niet heel erg ervaren op dit vlak, maar dat zint me totaal niet. Het contact eindigde op een rare noot, omdat ik wel heb laten merken dat ik hier niet zo'n fan van ben. De seks moet, als het daar dan toch om gaat, voor beiden goed zijn.. of zeg ik nu iets HEEL raars?
Vreemd is niet labiel.
Alle reacties Link kopieren
quote:wriemeltje schreef op 22 januari 2016 @ 17:37:

[...]





Shit, ging hij over je grenzen heen?Ja, en dat heeft hij geweten. ;)
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
quote:gekgezichtje schreef op 25 januari 2016 @ 16:24:

Veel datesuccessen gewenst dit jaar, aan iedereen ;)



Mijn eerste Tinderdate is inmiddels 3 maanden blijven plakken, en ik heb een kleine ergernis ondervonden. Ik heb niet echt het idee dat er oprechte interesse is van zijn kant, waardoor ik op een vreemde wijze me niet prettig genoeg voel om "dingen" te gaan voelen. Enfin, de seks is prettig, en dat is waar nu de grootste focus ligt. Prima en leuk, geen problemen mee. Maar op het moment dat meneer aan zijn trekken is gekomen en met enige tegenzin aan mij moet beginnen krijg ik toch zware irritatie. Ik ben niet heel erg ervaren op dit vlak, maar dat zint me totaal niet. Het contact eindigde op een rare noot, omdat ik wel heb laten merken dat ik hier niet zo'n fan van ben. De seks moet, als het daar dan toch om gaat, voor beiden goed zijn.. of zeg ik nu iets HEEL raars?Ik lees nog steeds mee. Maar kun je het niet bespreken? Daarnaast kun je voorleggen om te beginnen met jou, dat vind ik zelf ook logischer dan andersom want vrouwen zijn langer opgewonden dan mannen, ook na het orgasme. Mannen zijn, naar mijn ervaring, na het orgasme niks meer waard. En dan is het eigenlijk alleen nog maar apart als hij überhaupt aan je begint. Ik zou het gewoon eens bespreekbaar maken. Wie weet waar je terecht komt.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
quote:gekgezichtje schreef op 25 januari 2016 @ 16:24:

Veel datesuccessen gewenst dit jaar, aan iedereen ;)



De seks moet, als het daar dan toch om gaat, voor beiden goed zijn.. of zeg ik nu iets HEEL raars?



Je hebt helemaal gelijk. Dat kan echt beter. Mannen vinden (mijn ervaring) het super om jou als vrouw te laten genieten en worden daar juist opgewonden van.

Ik begrijp niet helemaal goed of je dit nu hebt afgekapt,of dat je hem nog ziet.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeleStip schreef op 25 januari 2016 @ 21:42:

[...]





Mannen zijn, naar mijn ervaring, na het orgasme niks meer waard. En dan is het eigenlijk alleen nog maar apart als hij überhaupt aan je begint. Ik zou het gewoon eens bespreekbaar maken. Wie weet waar je terecht komt.



Dat heb ik meteen geprobeerd, toen er met ongenoegen werd gereageerd op mijn "tekortkoming". Ik heb het zelfs gevraagd of hij dat soms niet prettig vond. Daarop kreeg ik een " tsja, ik vind het wel OK". Dan ben ik niet zo warm meer hoor.. Ik ga mijn plezier niet als last ervaren, tis niet alsof ik van iemand verlang om de afvoerput de ontstoppen zeg :') Enfin, ik zet t wel even op een lage pit. Maar aan dit soort fratsen heb ik geen lol. En dat vind ik voor t eerst sinds lange tijd even belangrijk :p

Niemand anders hier ervaring mee?
Vreemd is niet labiel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Manakamana schreef op 25 januari 2016 @ 23:19:

[...]





Je hebt helemaal gelijk. Dat kan echt beter. Mannen vinden (mijn ervaring) het super om jou als vrouw te laten genieten en worden daar juist opgewonden van.

Ik begrijp niet helemaal goed of je dit nu hebt afgekapt,of dat je hem nog ziet.Niet afgekapt, wel afgeknapt. Ik had t niet zien aankomen. Ik heb wel wat verontwaardigd gereageerd, maar dat kwam ook door het uitgebleven moment :p als het allemaal gebeurt is binnen zijn "tijdsbestek" is het namelijk wel ontzettend goed en leuk. Ik ging gewoon oprecht even aan mezelf twijfelen of ik soms een vreemde opvatting gehad, dezelfde als jij hierboven neer hebt gezet namelijk. Ik zou zelf niet anders kunnen.
Vreemd is niet labiel.
[quote]Ceridwen91 schreef op 25 januari 2016 @ 11:18:

Ik kan me hier ondertussen ook aansluiten.



Ik heb zaterdag voor het eerst een date gehad met een man die ik op Tinder heb leren kennen. Via de app een ontzettende klik mee en hele leuke gesprekken, maar helaas bleek dit in het echt nogal tegen te vallen, dus ik heb besloten hier niet mee verder te gaan.



Een andere man sprak me gisteren ook aan op Tinder, ontzettend gezellig gesprek mee gehad en we hadden al snel een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten, en daarna ging het al snel mis..

Hij vroeg of ik al eerder Tinderdates had gehad en gaf zelf aan dat de zijne nogal tegen waren gevallen (achteraf begreep ik wel waarom). Hij ging me namelijk uitleggen wat hij een ab-so-lute afknapper vindt: ik mag geen 150 kg wegen en geen tokkie zijn.

Ik heb toen als antwoord gegeven dat dat bij mij gelukkig niet van toepassing is, waarop hij vroeg: "wat weeg je dan?" ... Toen gaf hij aan dat je tegenwoordig total niet meer ervan kan uitgaan dat iemand gewoon slank is.... Ik was toen eigenlijk al behoorlijk op hem afgeknapt :P Hij probeerde nog terug te krabbelen met excuus: "ja sorry, heb echt als vreemde eigenschap dat ik altijd grenzen moet opzoeken bij mensen, blijkbaar heb ik de jouwe nu bereikt! Nu heb je wel een heel verkeerd beeld van me!". Ja doei hè, ik denk dat zo'n vraag na een half uur kletsen heel veel over iemand zegt :P of zie ik dat nou verkeerd? Heb hem in ieder geval behoorlijk duidelijk gemaakt dat ik geen interesse meer heb en dat hij die grenzen maar mooi bij andere mensen moet opzoeken XD



Misschien is dit al een keer gevraagd, maar wat is het vreemdste dat een Tinder-match ooit eens tegen jullie heeft gezegd in zo'n kort gesprek? Ben wel eens benieuwd haha.[/quote]



Ik vond het nogal vreemd dat ik een match had met een man die het gesprek opende met de woorden: Hey lekkertje....zin om te neuken?

Tsja dat zal er dus ook wel bij horen, maar dan ik echt helemaal niets mee.
quote:gekgezichtje schreef op 26 januari 2016 @ 09:48:

[...]





Dat heb ik meteen geprobeerd, toen er met ongenoegen werd gereageerd op mijn "tekortkoming". Ik heb het zelfs gevraagd of hij dat soms niet prettig vond. Daarop kreeg ik een " tsja, ik vind het wel OK". Dan ben ik niet zo warm meer hoor.. Ik ga mijn plezier niet als last ervaren, tis niet alsof ik van iemand verlang om de afvoerput de ontstoppen zeg :') Enfin, ik zet t wel even op een lage pit. Maar aan dit soort fratsen heb ik geen lol. En dat vind ik voor t eerst sinds lange tijd even belangrijk :p

Niemand anders hier ervaring mee?



Nee, dit soort types gaan bij mij meteen op 'exit' en doei.

Gelukkig niet zo vaak meegemaakt.



Hier geen nieuwe tinder belevenissen te melden.
quote:Zomerelfje schreef op 23 januari 2016 @ 19:51:

Net achter gekomen dat mijn ex scharrel van vorige jaar zo niet de waarheid heeft gesproken dat ik nu wel klaar ben met Tinder. Sorry. Succes jullie allen.



Wat klote zeg.

Snap wel dat je er klaar mee bent. Ik vind het ook niet meer zo leuk allemaal.

Niet vanwege vervelende ervaringen maar gewoon... Geen behoefte aan dat lege gedoe.
Alle reacties Link kopieren
quote:lola304 schreef op 26 januari 2016 @ 11:34:

[quote]Ceridwen91 schreef op 25 januari 2016 @ 11:18:

Hij vroeg of ik al eerder Tinderdates had gehad en gaf zelf aan dat de zijne nogal tegen waren gevallen (achteraf begreep ik wel waarom). Hij ging me namelijk uitleggen wat hij een ab-so-lute afknapper vindt: ik mag geen 150 kg wegen en geen tokkie zijn.

Ik heb toen als antwoord gegeven dat dat bij mij gelukkig niet van toepassing is, waarop hij vroeg: "wat weeg je dan?" ... Toen gaf hij aan dat je tegenwoordig total niet meer ervan kan uitgaan dat iemand gewoon slank is.... Ik was toen eigenlijk al behoorlijk op hem afgeknapt :P Hij probeerde nog terug te krabbelen met excuus: "ja sorry, heb echt als vreemde eigenschap dat ik altijd grenzen moet opzoeken bij mensen, blijkbaar heb ik de jouwe nu bereikt! Nu heb je wel een heel verkeerd beeld van me!". Ja doei hè, ik denk dat zo'n vraag na een half uur kletsen heel veel over iemand zegt :P of zie ik dat nou verkeerd? Heb hem in ieder geval behoorlijk duidelijk gemaakt dat ik geen interesse meer heb en dat hij die grenzen maar mooi bij andere mensen moet opzoeken XDIk snap dit. De reden waarom hij dit vraagt verklaart wel een hoop he, soit. Maar ik vind het een no-go om iemand te vragen naar het gewicht of postuur, iets met ouderwets fatsoen. Risico van de belevenis, zullen we maar zeggen. Ik geef zelf wel altijd aan dat ik not so dun ben. Wat ik niet snap is dat hij daarna excuses verzint. Zeg gewoon dat je niet op dikkere meiden valt, aap. Bespaar de dame in kwestie denk ik ook een hoop teleurstelling.
Vreemd is niet labiel.
Hé dames, zijn jullie allemaal gestopt ;) ?

Friends + is de plus vanaf op zijn verzoek. Hij kon het niet goed scheiden + we zagen er geen relatie in. Wel een fijne vriend erbij



Vanavond een eerste date met iemand, had even geswiped vorig weekend en had een paar leuke matches, waarvan 1 mij vroeg voor een drankje.

Ik vind het wel weer spannend!
Iemand vroeg of ik een taart wilde bakken voor hem in een sexy outfit.

Ik heb hem doorverwezen naar een taartenwebsite.
Grappig dat er een Tinder topic is.

Ik werd gisteren uitgenodigd voor een trio'tje.

Eh nee. Doei.
Dikke doei

Wie gaat nou al na 1 zin op zoiets in. In mijn geval ook nog seksisistisch, als HIJ nou een taart ging bakken, die ik dan in sexy outfit zou opeten was anders. Maar gelijk een vrouwenaanhetaanrecht opmerking
quote:Manakamana schreef op 31 januari 2016 @ 14:08:

Iemand vroeg of ik een taart wilde bakken voor hem in een sexy outfit.

Ik heb hem doorverwezen naar een taartenwebsite.



Haha, nee :P

Erg. Al in het begin van het gesprek?
Alle reacties Link kopieren
@manakamana oh bah, bah, bah. Gisteren vroeg iemand als openingszin "wanna fuck?". Bijzonder was dat. Veel plezier op je date! Laat je ons weten hoe het was?



Ik kwam gisteren in de dansschool een oud tindermatch tegen. Ik herkende hem van tinder, maar heb het gesprek toen verwijderd, omdat het echt niet lekker liep. Heb hem aangesproken "goh ken ik jou niet ergens van?", het eindresultaat is dat we met een paar mensen van de dansschool naar de salsaavond van zijn dansschool gaan (wij doen ballroomdansen). Ik ben benieuwd hoe het wordt, maar vond het echt een hele grappige en tegelijkertijd ongemakkelijke situatie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven