Minder van Tinder 3

01-01-2016 21:01 3001 berichten
Een vers Topic voor ons Tinderaars in het nieuwe jaar!



Klets hier verder over je Tinder-fails, ergernissen, belevenissen en ook successen!



Link naar deel 2:

klik





Moge de vonken bij jullie zijn!

Alle reacties Link kopieren
heel verstandig van je, en wie weet waar jullie staan over een tijdje.

Misschien date je dan allang met iemand anders, misschien is dat wel beter eigenlijk

maar zo niet dan heb je een hornyhumpexemplaar op stand-by
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu op weg naar huis vanaf mijn date, poeh is hij leuk. We hebben gekookt en dat was echt walgelijk vies, ik kan namelijk niet goed koken. Maar het was een hele leuke avond en we hebben gezoend! Ik zie hem maandag weer
Alle reacties Link kopieren
Mag ik toch nog even van me afschrijven? Ik heb nu 2 dates gehad en vandaag was ook erg leuk. Ik voel me echt ontzettend op mijn gemak bij hem, en dat heb ik niet zo snel. Ik kan ook om hem lachen, en voel me wel echt gewoon fijn.



Nu is de date voorbij, lig ik in bed, en begin ik te stressen. Mijn moeder vroeg wat ik van hem vond, waarop ik antwoordde dat hij me heel ver weg aan een bepaald iemand doet denken die een beetje klunzig is. Mijn moeder vroeg wat ik ervan vond en of dat een afknapper was, waarop ik antwoordde: "dat weet ik niet, ik wil niet gelijk een oordeel vellen. Ik wil hier niet over nadenken".



Nou was en ben ik vanavond zo ontzettend moe, dat ik niet helemaal mezelf ben. Ik moet ook nog gaan menstrueren, dus de hormonen gieren door mijn lijf. Reken dat allemaal mee in mijn ietwat paniekerige bericht hier, dit kan morgen opeens allemaal weer heel andera en gewoon weer goed voelen.



Echter vraag ik me af: wisten jullie bij je date/relatie bij de eerste keer al gelijk: "dit is hem, dit is de ware!", moest dit groeien, hoe wist je gewoon dat het goed of niet goed zat?



Het is niet dat ik morgen met hem moet trouwen of iets, maar toch schiet ik altijd zo in paniek zodra het daten goed gaat. Bij nieuwe vrienden ontmoeten, kan ik het op zn beloop laten gaan, heb ik het gevoel dat ik er onderuit kan komen en gewoon de mensen rustig kan leren kennen. Bij daten heb ik gelijk het gevoel dat ik de man van mijn leven moet ontmoeten, zeker daarvan moet zijn en dit het liefst binnen 2 dates al weet, waardoor ik in de stress schiet omdat ik de lat veel te hoog en eigenlijk onmogelijk hoog leg.



Hoop dat er iets van mijn bericht te maken valt!
Alle reacties Link kopieren
Bij degenen met wie het goed ging, was het echt een leuke eerste date. Maar ook ik heb het advies gekregen om te kijken of er progressie zit in de dates, en niet direct een supergeweldige eerste date te verwachten. Leuk moet natuurlijk, maar het trompetgeschal hoeft niet direct hoorbaar te zijn. Klunzen kunnen heel erg leuk zijn, niet van die gladjakkers, daar heb je niks aan.



Laat je gaan, omarm je fijne gevoel, dat is echt heel waardevol. Het zou zonde zijn als je het misloopt omdat je denkt dat het te snel gaat. Ik verwijs graag naar elle5460's verhaal over haar liefje bij wie het ook vreselijk snel leek te gaan, en ik geloof dat ze behoorlijk gelukkig is met haar vent.



Hier na een aantal weken Tinderen nog geen date weten te versieren. Vandaag geblockt door iemand wie ik een leuke meid leek, maar hij is helemaal klaar met Tinder. Oké, swipe dan niet. Nu met twee meneren aan het appen. Kijken wat het wordt.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Toch zijn ze er wel hoor, Lilith, je hebt gewoon vette pech. Wat een hork zeg, pfff. Kan me voorstellen dat je er vreselijk van baalt.



Voordeel is wel dat het geen twijfelgevalletje is meer. Heb je er in ieder geval alles aan gedaan....



En verder;chocola. De enige remedie.



*edit: oh help... Zie dat ik een hele pagina heb gemist aan reacties. Iets over een tang en een varken? "
Alle reacties Link kopieren
Garvy, Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt.

Bij daten hangt toch dat sfeertje dat gevoel van " zou dit 'm dan toch eindelijk echt zijn " en zoals je al aangeeft dat is met gewone nieuwe vriendschappen heel anders.



Maar het is misschien handiger om nu je een nachtje geslapen hebt te kijken wat je nu vindt en voelt.

Je zei dat hij je doet denken aan iemand is dat een ex waarbij het niet zo goed is afgelopen?

Kijk wel uit voor het teveel analyseren en vergelijken ( zeg ik die een kei is in analyseren en vergelijken )



Meestal weet je ( achteraf ) dat je gevoel klopte, en naar mate je ouder wordt ( oh ik klink als oma ) handel je daar ook sneller naar.
quote:Chocopinda schreef op 24 mei 2016 @ 09:31:

Eindelijk een leuke man gevonden, qua uiterlijk helemaal mijn type. Niet standaard knap, maar precies wat ik aantrekkelijk vind. Leuke gesprekjes gehad, blijkt gister dat hij een hekel heeft aan katten. Tja, dan houdt het voor mij op, ik ben gek op dieren en als de man dat niet is, gaat het niet werken tussen ons.



Wat stoer van je!!

Ik zou precies hetzelfde hebben.

Ik ken iemand die zijn kat zonder pardon het asiel ingepleurd heeft ivm een nieuwe vriendin.

Dat zou ik voor geen miljoen doen, mijn beestjes zijn alles voor me...
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit eens eens een scharrel die ook niet van dieren hield.

Hij deed alsof maar je zag aan de hardhandige manier van "stoeien" en het zo onopvallend mogelijk wegduwen van mijn hond dat hij mijn hond vreselijk vond. Was dan ook vrij snel klaar met die exemplaar die verder een watje was en dan met name naar zijn ex waar hij financieel voor kroop uit angst dat als hij om een eerlijke alimentatie regeling vroeg zijn kinderen niet meer mocht zien.

Een lafaard die ook nog eens lelijk tegen dieren deed. Game over...........
Alle reacties Link kopieren
NB je hoeft echt geen hysterische dierenvriend te zijn maar doe normaal ik verwacht niet van een scharrel een vriend oid dat hij mijn dieren verzorgt maar verwacht wel respect en geen geniepig geduw of hardhandig spelen alsof ik achterlijk ben.
Of iemand het echt is kan je toch niet beoordelen met een paar dates? Zolang het leuk is, je wordt blij van elkaar, dan is dat toch voldoende?

Ik vind het altijd een beetje vreemd dat veel mensen op een eerste date vuurwerk verwachten. Of in elk geval DE klik.

Poe wat wordt daten dan zwaar. (ik doel nu niet op jou hoor Garvey)

Bij mijn leukerd was de eerste date niet geheel een succes. Incl van die ongemakkelijke stiltes. Beide kat uit de boom kijkers. Tweede date verliep al een stuk makkelijker en derde date was heel leuk.

Nu nog wat dates verder en komen mijn vlinders.

Ik weet nog steeds niet of hij het is. Ik geloof daar ook niet zo in. Ik geniet en heb het leuk en wil mij helemaal niet bezig houden met dat soort dingen.



Dus Garvey, mijn advies aan jou: laat los.

Jammer dat je moeder je zo aan het denken zet, ik denk dat je er heel goed in staat om daar niet al teveel bij na te denken.

Je hebt het leuk toch? Daar gaat het om. Dan zie je het vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik wel een goed advies Eva. Ik ben zelf ook zo hoor, met daten.. iets te serieus met hoge verwachtingen. Tja dus valt het altijd tegen.
aan het typen...
Laat het op z'n beloop Garvey, je komt er vanzelf wel achter of dit hem wel of niet is en daar heb je dan ook weer van geleerd! Geniet van elkaars aanwezigheid en mocht dit gevoel nu na een paar weken nog steeds aan je knagen maak het dan bespreekbaar. Je hebt nog maar 2 dates gehad, dat zegt nog niet zoveel.

Wanneer je iemand leert kennen zijn al je emoties all over the place en nu je ook nog ongesteld bent is dat nog veel erger. Weet je nog dat ik die brief schreef aan de motorman? Ik was ongesteld.

Misschien moet je het idee van controle ook proberen los te laten, je weet namelijk niet wat er gaat komen maar probeer daar van te genieten. Leef met de dag en zie wat er gebeurd, doe waar jij gelukkig van word op dat moment en dan zul je ook veel meer achter de keuzes staan die je maakt.

Zo. Tijd voor koffie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Garvey schreef op 25 mei 2016 @ 00:03:

Echter vraag ik me af: wisten jullie bij je date/relatie bij de eerste keer al gelijk: "dit is hem, dit is de ware!", moest dit groeien, hoe wist je gewoon dat het goed of niet goed zat?





Ik herinner mij met name dat ik - toen ik hem voor het eerst zag - dacht: "die is veel te knap voor mij!" en bij het afscheid nemen was ik er van overtuigd dat hij mij saai vond. Niet dus.



En als ik zo terug denk was het beeld wat ik na die eerste date van heb had ook totaal verschillend van hoe ik hem nu zie. Een eerste date zegt dus alsnog weinig wat mij betreft. Geeft voor mij alleen antwoord op de vraag "kan ik het er op doen of niet" ;)
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Hoor ik koffie?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt lieve medetinderaars, dit helpt me absoluut wel even. Ondertussen functioneer ik weer wat beter, al vind ik het nog wat lastig om echt los te laten. Ik probeer nu niet verder te kijken dan maandag, dan zie ik hem weer. Daten maakt mij gewoon extreen onzeker over alles, en dat neem ik maar even voor lief. Dat zal vanzelf afnemen hoop ik.
quote:Garvey schreef op 25 mei 2016 @ 17:06:

Bedankt lieve medetinderaars, dit helpt me absoluut wel even. Ondertussen functioneer ik weer wat beter, al vind ik het nog wat lastig om echt los te laten. Ik probeer nu niet verder te kijken dan maandag, dan zie ik hem weer. Daten maakt mij gewoon extreen onzeker over alles, en dat neem ik maar even voor lief. Dat zal vanzelf afnemen hoop ik.



Haha, ja, vréselijk is het he! Ik ken het hoor. Bij mij een teken dat ik iemand leuk vind, maar het is echt slopend dat onzekere.

Toch vind ik(.zelfs ik ja!) het na 2 dates wel eeg vroeg om om duidelijkheid te vragen, maar snap ook dat je wilt weten of jullie wel exclusief daten.

Zelfs nu vriend en ik 'echt' iets hebben heb ik nog m'n onzekere momenten / buien hoor. Hoort erbij, bij verliefdheid. Hij moet er maar gewoon mee dealen, haha (en dat doet ie ook hoor. En andersom kan hij er ook wat van trouwens, hoor je me ook niet over klagen)
quote:S7rin schreef op 25 mei 2016 @ 10:02:

[...]





Ik herinner mij met name dat ik - toen ik hem voor het eerst zag - dacht: "die is veel te knap voor mij!" en bij het afscheid nemen was ik er van overtuigd dat hij mij saai vond. Niet dus.



En als ik zo terug denk was het beeld wat ik na die eerste date van heb had ook totaal verschillend van hoe ik hem nu zie. Een eerste date zegt dus alsnog weinig wat mij betreft. Geeft voor mij alleen antwoord op de vraag "kan ik het er op doen of niet" ;)



Echt leuk dat het zo 'aan' is Tussen jullie ook!

Ik vond m ook te knap. En mezelf niet charmant genoeg doend, ik was namelijk geheel en al mijn eigen, oncharmante en lompe zelf

Blijkbaar vond ie dat wel wat hebben (en als ik nu ineens hakken en een jurkje draag dan vindt ie het maar raar want klopt m'n lengte niet meer als ie naast me loopt ik 'hoef' dus echt nooit meer op hoge hakken, en blij toe)
Alle reacties Link kopieren
Hey lieve tinderaars,



Ik kom hier ook weer even kijken. Ik lees dat sommige van jullie beet hebben! ontzettend leuk, het is jullie van harte gegund!



Gravey, ik weet het ook nooit van te voren hoor. Het is in het begin altijd aftasten. De meeste mannen met wie ik een relatie heb gehad was ook niet meteen vuurwerk. Het is ergens juist fijner als het rustig groeit, dan heb je minder paniek

Toch geloof ik zeker dat als het goed zit, je niet zoveel fout kan doen. Ik heb bij een man na de tweede date en keer ruzie staan maken omdat ik vond dat hij me niet genoeg aandacht gaf. De volgende ochtend dacht ik: "nou, die zien we nooit meer terug"

Maar hij was niet afgeschrikt! en vond het juist heel oprecht en mooi en we gingen volle vaart verder.

Ik wil je natuurlijk ab-so-luut niet adviseren om zoiets te doen, maar ik hoop dat het je wat rust brengt: Als het goed zit, dan komt het goed. Als het niet goed zit, dan kan je daar weinig aan veranderen. Heel stom, maar dan hebben die kopzorgen ook geen zin, want je kan hem niet dwingen je leuk te vinden. Je kan er gewoonweg niet zoveel aan doen, behalve te proberen te genieten van de momenten die je met diegene hebt.
Hallo winkje.

Ik ben het helemaal met je eens. Als het goed is, kun je inderdaad weinig verkeerd doen. Als het de verkeerde persoon, of de verkeerde tijd is, valt er weinig te redden.



De vonken vliegen in het rond, en ik wens iedereen dat toe.

Mezelf ook
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel weer es klein vonkje hier en daar.. Als ik jullie verhalen allemaal hoor is er hoop ;)
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Stormkraft: nooo, ik wil nog helemaal geen duidelijkheid vragen! Nee, ik vind het wel even prima zo. Laat mij maar eens een keer daten en rustig aftasten, ik heb er eigenlijk helemaal geen haast mee deze keer. Juist omdat ik het zo spannend vind en zelf niet weet wat ik wil, vind ik rustig aan doen een heel goed idee.



Winkje: dankjewel. Inderdaad, als het goed zit, zit het goed. Dat roep ik ook altijd bij vriendinnen, maar als het om mezelf gaat, kan ik opeens niet meer nadenken!



Manakamana en rozea: wie weet komt er bij jullie ook binnenkort wel een leuk vonkje! Men zegt dat het toeslaat als je het het minst verwacht, wie weet..!
Alle reacties Link kopieren
Dat het toeslaat als je het het minst verwacht?

Mwah ik weet het niet hoor, het zal een keer gebeuren, maar als je actief Tindert en date op welke andere manier dan ook, dan is het natuurlijk niet echt meer onverwacht immers je bent er mee bezig.

Als je niks doet aan daten en je zit op een dag in het park een boek te lezen en er komt een leuke man naast je zitten en je raakt aan de praat en het klikt er komt koffie.......enz.......dan is het een kwestie van onverwacht....maar hé dat overkwam alleen Julia Roberts en andere romcom actrices.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 26 mei 2016 @ 06:14:

Als je niks doet aan daten en je zit op een dag in het park een boek te lezen en er komt een leuke man naast je zitten en je raakt aan de praat en het klikt er komt koffie.......enz.......dan is het een kwestie van onverwacht....maar hé dat overkwam alleen Julia Roberts en andere romcom actrices.Ja maar daar droom ik van..
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Ik oooohooook! Had het laatst nog op het strand. Hij kwam naast me zitten en vroeg uiteindelijk om mijn telefoonnummer.



Maar hij was echt niet om aan te zien en was ook nog "ongelukkig getrouwd". brrrrrrr. Komt weer niet in de buurt van Julia helaas....
Alle reacties Link kopieren
quote:Solanger schreef op 26 mei 2016 @ 08:32:

Ik oooohooook! Had het laatst nog op het strand. Hij kwam naast me zitten en vroeg uiteindelijk om mijn telefoonnummer.



Maar hij was echt niet om aan te zien en was ook nog "ongelukkig getrouwd". brrrrrrr. Komt weer niet in de buurt van Julia helaas....Oh damn...die durft
aan het typen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven