Minder van Tinder 3

01-01-2016 21:01 3001 berichten
Een vers Topic voor ons Tinderaars in het nieuwe jaar!



Klets hier verder over je Tinder-fails, ergernissen, belevenissen en ook successen!



Link naar deel 2:

klik





Moge de vonken bij jullie zijn!

Alle reacties Link kopieren
Vond ik ook. Echt eerste keer in mijn hele leven dat me zoiets gebeurt dus had best wat hoger Richard Gere-gehalte verdiend vind ik zelf, hahaha! Helaas...vond het eigenlijk zelfs een beetje sneu voor hem.



Vanavond tweede date met ICT-man en meeeeeeeen wat ben ik zenuwachtig! Gaat nergens over, vorige keer helemaal geen last van. Nu slaat het ook nergens op, want voor de leuk.

Dus graag jullie tips voor date-stress... Ik vind hier namelijk niks aan. Hoezo leuk?? Bedenkelijk wel dat ik me door deze man zo onzeker voel. Is punt van aandacht.

Als dat zo blijft is het exit. Zo geen zin in. Dan maar lekker de comfortzone...

Wat was daar mis mee eigenlijk?



Help....
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal...lees nog steeds mee hoor. Ben nog niet weer aan het daten maar Tinderaccount is weer aangemaakt.



Solange heel veel plezier vanavond. Ik ben ook altijd zenuwachtig maar dat verdwijnt gelukkig al snel. Ik neem me maar voor dat mijn date ook zenuwachtig is. Maakt dat gevoel wat dragelijker :-) Ik denk dat als je elkaar vaker hebt gezien er wel een stukje onzekerheid weg gaat omdat je elkaar beter laat kennen. Hij is ook maar een mens he



Lilith ben het met je eens hoor! Als ik niks verwacht gebeurd er ook vrij weinig. Dan ben ik ook met andere dingen bezig en sta ik nergens open voor. Misschien mijn valkuil. Ik ben al zo lang niemand in het wild tegen gekomen dat ik er niet eens van uitga dat dat ooit gaat gebeuren. En die romcoms...altijd een dramatische wending voor ze echt voor elkaar gaan...neuh lamaar!



Ik swipe me trouwens een ongeluk maar de matches die gelijk unmatchen, superlikes van mannen in blote bast, badkamerspiegel en liggend op bed selfies, tong uitstekend, fotos van de kids (absolute no-go) en vrachtwagenchauffeur types zijn bij mij echt over vertegenwoordigd. Denk niet dat mijn tinder verblijf lang gaat duren dit keer. Heb welgeteld 1 leuke match. Hij gaf me een superlike en hij leek me wel leuk. Weet niet of het echt mijn type is maar we zien het wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solanger schreef op 26 mei 2016 @ 13:18:

Vond ik ook. Echt eerste keer in mijn hele leven dat me zoiets gebeurt dus had best wat hoger Richard Gere-gehalte verdiend vind ik zelf, hahaha! Helaas...vond het eigenlijk zelfs een beetje sneu voor hem.



Vanavond tweede date met ICT-man en meeeeeeeen wat ben ik zenuwachtig! Gaat nergens over, vorige keer helemaal geen last van. Nu slaat het ook nergens op, want voor de leuk.

Dus graag jullie tips voor date-stress... Ik vind hier namelijk niks aan. Hoezo leuk?? Bedenkelijk wel dat ik me door deze man zo onzeker voel. Is punt van aandacht.

Als dat zo blijft is het exit. Zo geen zin in. Dan maar lekker de comfortzone...

Wat was daar mis mee eigenlijk?



Help....



Comfortzone is niks mis mee nee. Jij kiest of je daar soms tijdelijk even uit wil stappen. En ja nerveus zijn..daar heb ik geen tips voor..ik ben nl overal zenuwachtig voor haha.



Heel veel plezier..laat het maar lekker over je heenkomen. Daarna mag je weer terug naar je comfortzone
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona74 schreef op 26 mei 2016 @ 14:23:

Hoi allemaal...lees nog steeds mee hoor. Ben nog niet weer aan het daten maar Tinderaccount is weer aangemaakt.



Solange heel veel plezier vanavond. Ik ben ook altijd zenuwachtig maar dat verdwijnt gelukkig al snel. Ik neem me maar voor dat mijn date ook zenuwachtig is. Maakt dat gevoel wat dragelijker :-) Ik denk dat als je elkaar vaker hebt gezien er wel een stukje onzekerheid weg gaat omdat je elkaar beter laat kennen. Hij is ook maar een mens he



Lilith ben het met je eens hoor! Als ik niks verwacht gebeurd er ook vrij weinig. Dan ben ik ook met andere dingen bezig en sta ik nergens open voor. Misschien mijn valkuil. Ik ben al zo lang niemand in het wild tegen gekomen dat ik er niet eens van uitga dat dat ooit gaat gebeuren. En die romcoms...altijd een dramatische wending voor ze echt voor elkaar gaan...neuh lamaar!



Ik swipe me trouwens een ongeluk maar de matches die gelijk unmatchen, superlikes van mannen in blote bast, badkamerspiegel en liggend op bed selfies, tong uitstekend, fotos van de kids (absolute no-go) en vrachtwagenchauffeur types zijn bij mij echt over vertegenwoordigd. Denk niet dat mijn tinder verblijf lang gaat duren dit keer. Heb welgeteld 1 leuke match. Hij gaf me een superlike en hij leek me wel leuk. Weet niet of het echt mijn type is maar we zien het wel.Heb je Badoo wel es geprobeerd? Ik heb het idee dat daar veel meer mannen opstaan.
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Heb ook geen tips, was nooit heel zenuwachtig en eerlijk gezegd, na een paar keer op date te zijn geweest werd dat nog minder.

Vaker doen is mijn enige tip
quote:winkje87 schreef op 26 mei 2016 @ 15:23:

Heb ook geen tips, was nooit heel zenuwachtig en eerlijk gezegd, na een paar keer op date te zijn geweest werd dat nog minder.

Vaker doen is mijn enige tip



Eens!

Ben jij nog aan t daten eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:rozea schreef op 26 mei 2016 @ 15:22:

[...]





Heb je Badoo wel es geprobeerd? Ik heb het idee dat daar veel meer mannen opstaan.Ja, enkele jaren geleden. Maar vond daar toen vooral rare figuren tussen zitten. Is dat ondertussen veranderd?
Solanger veel

Plezier vanavond !

Hij is niets meer dan jij hoor, zijn poep stinkt ook gewoon en zijn adem ook in de ochtend... Hij heeft misschien alleen een duurdere wc, en wellicht dat niet eens

Niet zo ophemelen! Nergens voor nodig.



Corona, misschien in een andere stad online gaan en daar swipen? Misschien woon je in een regio waar de leuke mannen niet op tinder zitten oid? Hier kwamen er echt wel geregeld leuke mannen voorbij iig.

(Ja ja de leukste is weg hoor )

Of Badoo idd of een andere site. Al jaren niet gedaan dus geen idee of daar nog leuke mannen op zitten tegenwoordig op die sites.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona74 schreef op 26 mei 2016 @ 15:28:

[...]





Ja, enkele jaren geleden. Maar vond daar toen vooral rare figuren tussen zitten. Is dat ondertussen veranderd?Haha nee maar dat vind ik ook van Tinder. Je kunt het allicht proberen
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
@ storm, Ik date nog met de eerste man die ik na mijn relatiebreuk van een paar maanden terug tegenkwam op tinder, haha. Ik heb hier maanden terug ook wel over geschreven. Het leverde in eerste instantie wat strubbelingen op (ruzie zoeken vanuit mijn kant na tweede date ), maar die strubbelingen bleken uiteindelijk te komen omdat we beide privesituaties hadden die erg lastig waren. Nu zijn die situaties (redelijk) uit de weg en zijn we weer opnieuw begonnen. Tot dusver gaat het perfect!
Alle reacties Link kopieren
Haha...als er in mijn regio geen leuke mannen wonen is Nederland leukemannenloos.



Ik heb geen haast met daten. Heb nog wat te verwerken en heb nog iemand in mijn hoofd. Komt vast goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona74 schreef op 26 mei 2016 @ 16:02:

Haha...als er in mijn regio geen leuke mannen wonen is Nederland leukemannenloos.



Ik heb geen haast met daten. Heb nog wat te verwerken en heb nog iemand in mijn hoofd. Komt vast goed.Lekker rustig aan dan idd
aan het typen...
quote:winkje87 schreef op 26 mei 2016 @ 15:50:

@ storm, Ik date nog met de eerste man die ik na mijn relatiebreuk van een paar maanden terug tegenkwam op tinder, haha. Ik heb hier maanden terug ook wel over geschreven. Het leverde in eerste instantie wat strubbelingen op (ruzie zoeken vanuit mijn kant na tweede date ), maar die strubbelingen bleken uiteindelijk te komen omdat we beide privesituaties hadden die erg lastig waren. Nu zijn die situaties (redelijk) uit de weg en zijn we weer opnieuw begonnen. Tot dusver gaat het perfect!Dat herinner ik me idd nog wel ja, dat je toen 'ruzie zocht' , fijn dat de weg nu vrij is en het zo lekker gaat!!! Lekker genieten
Alle reacties Link kopieren
Solanger waarom zo nerveus, is het toch omdat hij een money man is? Wat Storm zegt hij is niks meer dan jij!



Badoo daar zitten nog ergere mannen op ,en ze sturen ongevraagd berichten, dat vind ik nou zo handig aan Tinder alleen een match als beide links swipen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 26 mei 2016 @ 18:16:



Badoo daar zitten nog ergere mannen op ,en ze sturen ongevraagd berichten, dat vind ik nou zo handig aan Tinder alleen een match als beide links swipen.Ja daar heb je wel een punt
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier op het forum ook wel eens gelezen dat badoo veel voor seks dates wordt gebruikt.



Hoe was het Solanger?
Nou ik kom net van de telefoon met de motorman. Door andere verwachtingen botsten we wat en het hoge woord is eruit; hij wil rustig aan doen. Doordat hij in een andere relatie te snel is gegaan wil hij het nu op z'n beloop laten en wil hij nog aftasten.



Dit komt wel even vervelend binnen, ik dacht dat we op een andere frequentie zaten.
Alle reacties Link kopieren
Balen Frisian, maar misschien is even rustig aan doen wel goed?

Hij geeft wel eerlijk aan dat hij het rustiger aan wil doen en ook waarom.



Tot nog toe heb ik ook ervaring met A mannen die als een speer gaan, of B mannen die amper initiatief nemen.

Voor je de gulden middenweg hebt gevonden?



Hoe was het Solanger?
Alle reacties Link kopieren
He damn frisian, das toch wel weer even slikken he. Er is niks zo veranderlijk als een vrouw man Misschien moet je je niet blindstaren op hem. Jij bent duidelijk klaar voor iets serieus en dat kan hij je nu op dit moment niet geven. En op iemand wachten heb ik persoonlijk slechte ervaringen mee..geen aanrader..
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Meiden!!!



Solanger zweeft op rose champagne-wolken....hij is echt mmmmmmm.

Uitgebreider verslag volgt maar moet nu rennen want overdracht tekenen voor mijn eerste helemaal eigen huis in de stad!



May the vonken be with you all
Alle reacties Link kopieren
quote:Solanger schreef op 27 mei 2016 @ 07:52:

Meiden!!!



Solanger zweeft op rose champagne-wolken....hij is echt mmmmmmm.

Uitgebreider verslag volgt maar moet nu rennen want overdracht tekenen voor mijn eerste helemaal eigen huis in de stad!



May the vonken be with you all







Gefeliciteerd met je eerste huis!!
aan het typen...
Ooooooh solange wat heerlijk! Gefeliciteerd!!!



Ja ik doe weer een stap terug. Het is ook wel fijn dat hij zo eerlijk is daarin want nu weet ik waar ik aan toe ben. Ik hoef in ieder geval niet te verwachten dat we binnen nu en binnenkort een relatie krijgen. Aan mij om te kijken of ik daar oké mee ben.



Dus ik neem m'n eigen advies maar in acht. Kijken wat de tijd brengt en dingen doen die op dat moment goed voelen. We zullen het zien..
Hé solanger.

Dat klinkt lekker!!



Frisian. Je hoeft niet op hem te wachten. Ik wil je even die optie geven. Je vindt hem heel leuk, maar dit is wel een achtbaan met hem. Eerst gaat hij als een malle, dan wil hij rustiger, jij verdrietig. Dan willen jullie hetzelfde. Nu neemt hij weer gas terug. Misschien is hij meer een solorijder.

Je kunt ook zeggen "bekijk het maar"
quote:Manakamana schreef op 27 mei 2016 @ 08:24:

Hé solanger.

Dat klinkt lekker!!



Frisian. Je hoeft niet op hem te wachten. Ik wil je even die optie geven. Je vindt hem heel leuk, maar dit is wel een achtbaan met hem. Eerst gaat hij als een malle, dan wil hij rustiger, jij verdrietig. Dan willen jullie hetzelfde. Nu neemt hij weer gas terug. Misschien is hij meer een solorijder.

Je kunt ook zeggen "bekijk het maar"Ja.. Je hebt gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hè wat vind ik dat nou naar voor je frisian! Zeker omdat je al zo onzeker was. Dat had je goed opgepakt door zelf niet door te draven en dan nu ineens dit.

Hoe voel je je er nu over?

Wel bijzonder overigens dat hij in eerste instantie jou na de 2e date al zijn vriendin noemde en nu, een paar weken later, gaat het voor hem te snel.



Solanger, klinkt heerlijk! Ik ben benieuw naar de details. Gefeliciteerd met je huis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven