Minder van Tinder 4 / kleppen over happn

09-08-2016 17:21 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy nieuw topic daterds kom maar op met de sappige verhalen en spui hier al je onzekerheden



link naar het vorige topic;

Minder van Tinder 3
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ahhh nieuw topic! En geupdate met Happn. Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Er staat hier bij mij ook echt een advertentie: "zo geef je hem een penis massage". Lekker toepasselijk als het morgen niet tot een vrijpartij komt.
Alle reacties Link kopieren
Ha wat leuk, topics over tinder.

Was een tijdje weg, verhuizen, nieuwe baan...druk druk druk.



Maar ben dus ook op tinder. Ja is leuk voor een snelle date, iets ongekompliceerd en niet al te serieus.

Ja dames, ik zal jullie even uit jullie droom halen, 90 % van de mannen op tinder zijn niet op zoek naar een serieuze relatie. Dan moet je op lexa of zo zijn. :-)



Maar daar ik een huwelijk van 14 jaar achter de rug heb, heb ik voorlopig geen behoefte aan iets vast. Het is natuurlijk wel leuk als je iemand leert kennen waarmee je vaker het bed deelt, want de sex wordt vaak beter als je elkaar beter kent.



Maar zit vaak gewoon even te bladeren 99 % is niks, maar soms zit er een leuke tussen.



Heeft iemand nog tips nodig?



Vraag wat hij zoekt op tinder.

Wil je alleen met een single man daten, vraag het hem. Als hij liegt kom je er als snel genoeg achter, want ze kunnen nooit in het weekend en willen altijd bij jou komen en jij kunt niet bij hen op bezoek komen. Begin er niet aan, alleen al om het feit dat jij (ga er even vanuit dat jullie dames single zijn, net als ik) je in allerlei bochten moet wringen om een tijd en plaats te kunnen afspreken.

Spreek de eerste keer altijd op neutraal terrein af. Doe eerst een drankje in een bar of restaurant. Al is het verleidingsspel wat daar begint ook al zo leuk

Vraag altijd of hij even een recente foto, liefst een selfie van vandaag, naar je wil sturen. De fotos op tinder zijn meestal verouderd...

Als je niet gelijk je telefoonnummer prijs wilt geven, kun je via KIK kontakt hebben.

Trap niet in mooie praatjes. Vrij altijd met condoom, ook al zegt hij dat hij zich pas nog heeft laten controleren. En verwacht niet dat jij de enigste bent waarmee hij schrijft. Tinder is makkelijk om snel veel kontakten te leggen.



Maar voor de rest is tinder leuk! Heb zo al een paar dates achter de rug. Soms eenmalig, soms hield het wat langer. Maar de mannen zijn vaak heel open in wat ze zoeken en wat ze van je verlangen in bed. Heb tot nu toe alleen maar goede sex meegemaakt, geen tegenvallers. Maar moet wel zeggen dat ik kritisch ben. Het is niet zo dat ik wekelijks eentje vinden kan. Soms duurt het wel weer even.

Maar dan is het echte uitgaan ook heel leuk.



Ik kan dus alleen maar uit mijn eigen ervaringen spreken. Dus ben ook zeer benieuwd naar de rekties van de heren
Alle reacties Link kopieren
quote:Dalfx schreef op 09 augustus 2016 @ 17:55:

Er staat hier bij mij ook echt een advertentie: "zo geef je hem een penis massage". Lekker toepasselijk als het morgen niet tot een vrijpartij komt.







Ik heb daar nog wel een hilarisch verhaal over....maar durf dat hier echt niet te vertellen...

Ik zou m maar zijn eigen penis laten masseren voordat het uit de hand loopt. Soms is er geen weg meer terug ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Nadine40 schreef op 09 augustus 2016 @ 18:11:

Ha wat leuk, topics over tinder.

Was een tijdje weg, verhuizen, nieuwe baan...druk druk druk.



Maar ben dus ook op tinder. Ja is leuk voor een snelle date, iets ongekompliceerd en niet al te serieus.

Ja dames, ik zal jullie even uit jullie droom halen, 90 % van de mannen op tinder zijn niet op zoek naar een serieuze relatie. Dan moet je op lexa of zo zijn. :-)



Niemand vroeg jou wat, goochem...



#Hangry
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
@dalfx: oh nee! Wat een timing.. Bij mijn laatste langdurige date had ik hetzelfde euvel. Drie seksloze dates verder, eindelijk het moment supreme, had hij door de zenuwen een technisch probleem Bleek later overigens een bekende regelmatig terugkerende storing te zijn. Maar ik hoop voor je dat het bij jou een eenmalige kink in de kabel is. Veel plezier morgen!

@corona: jaaaa, klinkt als een sappig verhaal! Tell us more
Alle reacties Link kopieren
quote:Debora schreef op 09 augustus 2016 @ 18:14:

[...]



Niemand vroeg jou wat, goochem...



#Hangrydacht dat we hier gewoon gezellig over tinder konden praten.
Happy new topic
Alle reacties Link kopieren
nu moet je het vertellen ook corona!!!!
Tvp.
Alle reacties Link kopieren
tvp
I don't care, i love it!!
Alle reacties Link kopieren
Ah, nieuw topic, dan durf ik me wel aan te sluiten. Uiteraard later meer vermakelijke verhalen (vooralsnog zie ik het als pure entertainment ???? en een goede reden om te shoppen -voor een date-) maar eerst even praktisch vraagje. Ik heb mijn afstand op max 10 km staan (woon in grote stad) maar zooooo veel matches die 30 of meer km vandaan wonen, en ook amper tot niet in mijn stad komen. Heeft Tinder beetje gebrek aan ruimtelijk inzicht of ligt het aan mij?
hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
Alle reacties Link kopieren
Huh, waar die ??? nou weer vandaan komen na 'entertainment'... Maar vraag wel beantwoord, zal zo maar aan mij kunnen liggen ;)
hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wie a zegt moet b zeggen...maar naast hilarisch is het ook genant. Maar goed ik geef steekwoorden. Heat of the moment, oops I slipped and fell on his dick, tampon kwijt, met schaamrood op de kaken vragen of hij er uit kon halen want ik kwam er niet bij.



Het was de eerste date....
Alle reacties Link kopieren
OMG haha oepsss.

En er zat geen 2e date in zeker?quote:Corona74 schreef op 09 augustus 2016 @ 18:52:

Ohhh wie a zegt moet b zeggen...maar naast hilarisch is het ook genant. Maar goed ik geef steekwoorden. Heat of the moment, oops I slipped and fell on his dick, tampon kwijt, met schaamrood op de kaken vragen of hij er uit kon halen want ik kwam er niet bij.



Het was de eerste date....
Samske, misschien heb je emoticons gebruikt ??? die viva niet herkent.

Edit: welkom!



En wat jij beschrijft gebeurt mij ook zeer regelmatig. Sta zelf op 10 km, maar als de man verder swipet komt hij jou wel tegen. Als hij op hart heeft geklikt, kom je hem tijdens het swipen wél tegen.

Jammer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Samske06 schreef op 09 augustus 2016 @ 18:45:

Ah, nieuw topic, dan durf ik me wel aan te sluiten. Uiteraard later meer vermakelijke verhalen (vooralsnog zie ik het als pure entertainment ???? en een goede reden om te shoppen -voor een date-) maar eerst even praktisch vraagje. Ik heb mijn afstand op max 10 km staan (woon in grote stad) maar zooooo veel matches die 30 of meer km vandaan wonen, en ook amper tot niet in mijn stad komen. Heeft Tinder beetje gebrek aan ruimtelijk inzicht of ligt het aan mij?



tinder laat jou profiel zien aan mensen die buiten jou ingestelde straal wonen.

Bijvoorbeeld iemand heeft zijn straal staan op 30km en jij zit 20km verderop, hij swiped jou naar rechts dan zie jij hem ook ookal zit hij buiten jou straal van 10km.



Hier bij vlagen actief op tinder. Net echt de meest hilarische openingszin tot nu toe gekregen: hoi, hou jij ook van scheetjes laten?



Is het erg van mij als ik niet heb gereageerd en denk next!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja hoor beachgirl...nog 3 maanden gedate. Helaas werkte het niet maar aan die date heeft het niet gelegen
Alle reacties Link kopieren
Hahaha hoe oud was hij.quote:anira1980 schreef op 09 augustus 2016 @ 19:06:

[...]





tinder laat jou profiel zien aan mensen die buiten jou ingestelde straal wonen.

Bijvoorbeeld iemand heeft zijn straal staan op 30km en jij zit 20km verderop, hij swiped jou naar rechts dan zie jij hem ook ookal zit hij buiten jou straal van 10km.



Hier bij vlagen actief op tinder. Net echt de meest hilarische openingszin tot nu toe gekregen: hoi, hou jij ook van scheetjes laten?



Is het erg van mij als ik niet heb gereageerd en denk next!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ergste openingszin was...doe jij wat zaterdag want ik zoek een dame om mee te gaan naar een parenclub.



Ehhh nee. Doei!
Alle reacties Link kopieren
@ beachgirl: 26



@ corona: die is ook erg
anoniem_67494 wijzigde dit bericht op 09-08-2016 19:13
Reden: Stomme autocorrect
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
VianFB heb ik weleens een privé bericht gehad van een ,voor mij, volstrekt onbekende jongemam, die mij voorbij zag komen op Tinder. Ik zag er zo goed uit wat moest jij nou op tinder?! Zei hij. If ik op (ik noem maar wag) donderdag 13 december naar café Jantje kwam en zijn telefoonnummer erbij vermeld.



Hij moet vast en zeker gedacht, hebben wie niet waagt wie niet wint.



Ik heb er niks mee gedaan.
Alle reacties Link kopieren
@beachgirl



Ik kreeg toevallig zo'n bericht van de week, van een jongen die me tegen was gekomen op tinder en me had opgezocht op fb. Dat hij me zo knap vond enz. Dus ik zei nou, als het wederzijds was geweest dan had ik je wel naar rechts geswiped.



serieus, als je iemand gaat opzoeken zonder dat je er een match mee bent dan ben je gewoon een creep! jezelf opdringen, bah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven