Minder van Tinder 4 / kleppen over happn

09-08-2016 17:21 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy nieuw topic daterds kom maar op met de sappige verhalen en spui hier al je onzekerheden



link naar het vorige topic;

Minder van Tinder 3
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook gehad. Voelde me gewoon gestalkt. Heb mijn werkinfo etc ook weggehaald zodat ik niet zo makkelijk meer te vinden ben.
Alle reacties Link kopieren
Mocht ik hem nog niet tegen gekomen zijn met swipen oid en hij zag er goed uit, en misschien na wat speurwerk op zijn FB pagina of hij wel vrijgezel is, had het heel misschien nog een overweging kunnen zijn om een beleefd berichtje terug te sturen. Maar nee in dit geval niet gedaan.
Alle reacties Link kopieren
En zo leer je nog eens wat (over de instellingen van Tinder) Dank dames!
hier volgt nog een zeer inspirerend citaat...ooit
Alle reacties Link kopieren
Aan de ene kant heb ik wel zin in mijn date morgen, omdat ik het idee van de dierentuin heel leuk vind. aan de andere kant ben ik ook een beetje nerveus. Niet om hem, maar meer om het feit dat ik niet weg kan glippen als ik het zat ben zegmaar, als het toch tegen zou vallen. Ik heb namelijk vanuit de eerste date gezien, TOTAAL geen gevoel welke kant het op gaat. Of ik hem wel of niet zie zitten. Zo raar. Nu weet ik dat ik er het beste van ga maken natuurlijk, maar TOCH. Aan de andere kant is het ook gelijk duidelijk als het morgen tegenvalt, dan ga ik er ook niet mee door. Ik zou het oprecht jammer vinden als de chemie er niet is, want hij presenteert zich op elk vlak perfect. Paar jaar single, leuke kop met een grote vriendenkring, een eigen huis, fulltime job, met gezonde afstand naar zijn moeder (belangrijk, schoonmoeder trauma) en hij is oprecht geïnteresseerd en appt me altijd uit zichzelf. En ook al was de zoen vorige week akward, hij deed het wel en stond er niet als een sukkel die dacht "eigenlijk had ik haar willen zoenen". Voor mn gevoel zou er echt wat mis met mij zijn als ik hem uiteindelijk toch niet leuk genoeg vind.
Woohoo, komend weekend leuke date gepland!



(oftewel stiekeme tvp )
quote:Dalfx schreef op 09 augustus 2016 @ 21:11:

Aan de ene kant heb ik wel zin in mijn date morgen, omdat ik het idee van de dierentuin heel leuk vind. aan de andere kant ben ik ook een beetje nerveus. Niet om hem, maar meer om het feit dat ik niet weg kan glippen als ik het zat ben zegmaar, als het toch tegen zou vallen. Ik heb namelijk vanuit de eerste date gezien, TOTAAL geen gevoel welke kant het op gaat. Of ik hem wel of niet zie zitten. Zo raar. Nu weet ik dat ik er het beste van ga maken natuurlijk, maar TOCH. Aan de andere kant is het ook gelijk duidelijk als het morgen tegenvalt, dan ga ik er ook niet mee door. Ik zou het oprecht jammer vinden als de chemie er niet is, want hij presenteert zich op elk vlak perfect. Paar jaar single, leuke kop met een grote vriendenkring, een eigen huis, fulltime job, met gezonde afstand naar zijn moeder (belangrijk, schoonmoeder trauma) en hij is oprecht geïnteresseerd en appt me altijd uit zichzelf. En ook al was de zoen vorige week akward, hij deed het wel en stond er niet als een sukkel die dacht "eigenlijk had ik haar willen zoenen". Voor mn gevoel zou er echt wat mis met mij zijn als ik hem uiteindelijk toch niet leuk genoeg vind.



Nja, aan de andere kant, hoelang doe je over een bezoek aan de dierentuin? 2-3 uur? Is dat echt niet vol te houden mocht het uiteindelijk toch niet zo lekker lopen?

Als het niet lekker loopt, nou ja, dan is het niet anders. Het belangrijkst is dat jij je er goed bij moet voelen. Als het niet het geval is en de chemie mist, ligt dat absoluut niet aan jou!

Het hangt niet allemaal van deze man af. Mocht het toch niet goed lopen, dan zijn er genoeg andere mannen die misschien wel de chemie hebben waar jij naar zoekt. Nogmaals, dan is er absoluut niet iets mis met jou!

Geen chemie = niet het einde van de wereld.
Alle reacties Link kopieren
quote:frisiandutchie schreef op 09 augustus 2016 @ 18:37:

Tvp. RT (Ik zit zelf niet op twitter, vandaar dat ik de afkorting niet snapte )
quote:Chocopinda schreef op 09 augustus 2016 @ 21:39:

[...]



RT (Ik zit zelf niet op twitter, vandaar dat ik de afkorting niet snapte )



Het is je vergeven.

Had jij trouwens ook nog dates ofzo? Ik ben de tel een beetje kwijt..
Alle reacties Link kopieren
Even off topic; er was iemand die zich afvroeg of haar date haar geblokkeerd heeft op WA. Als je zijn foto nog op WA ziet staan heeft hij jou niet geblokkeerd.



Misschien inmiddels al een appje gehad of het door gaat ja of nee?
Alle reacties Link kopieren
@beachgirl16: dat was ik. Ik heb niks meer vernomen van mijn date. Ik denk dat hij mij inderdaad geblokkeerd heeft want zijn profielfoto op whatsapp is weg en het bericht blijft hangen bij 1 vinkje. Jammer dat ik geen uitleg van 'm heb gekregen. Maar, his lost!
Alle reacties Link kopieren
@ Dalfx; ik heb wel eens een date gehad in een museum, ook een tweede date en echt een 'uitje' dus. Ik had met deze date uiteindelijk geen echte klik maar het feit dat we niet tegenover elkaar aan een tafeltje hoefde te zitten maakte dat de date zelf eigenlijk heel leuk was. Je hebt genoeg 'afleiding' in een dierentuin dus ik denk dat dat wel goed komt.:)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weleens een date gehad en toen gingen we fietsend door de stad, gewoon chill , ontspannend,tenmninste niet ongemakkelijk aan een tafel tegen over elkaar. En toen we honger kregen zijn we naar een pizza tent gereden, 2 pizza's besteld en opgegeten in het park.
Alle reacties Link kopieren
Ha, de loser.

In het kanaal ermee.lquote:missmeisje schreef op 09 augustus 2016 @ 22:15:

@beachgirl16: dat was ik. Ik heb niks meer vernomen van mijn date. Ik denk dat hij mij inderdaad geblokkeerd heeft want zijn profielfoto op whatsapp is weg en het bericht blijft hangen bij 1 vinkje. Jammer dat ik geen uitleg van 'm heb gekregen. Maar, his lost!
Alle reacties Link kopieren
quote:beachgirl16 schreef op 09 augustus 2016 @ 22:25:

Ha, de loser.

In het kanaal ermee.l

[...]

Waar is Elle als je haar nodig hebt...;)
Alle reacties Link kopieren
quote:frisiandutchie schreef op 09 augustus 2016 @ 22:03:

[...]





Het is je vergeven.

Had jij trouwens ook nog dates ofzo? Ik ben de tel een beetje kwijt..

Nee, hier is het weer stil. Het kan hard gaan, zo heb je een heleboel gesprekken lopen en zo is het ineens weer voorbij.

Nouja, ik ben er niet zo rouwig om hoor.

Ik had wel een leukerd op happn gevonden, maar dat moet écht allemaal van mijn kant komen. Ik heb het hele gesprek nog eens nagelezen en hij neemt total geen initiatief tot het aangaan van een nieuw gesprekje (de volgende dag ofzo). Dus die laat ik ook gaan. Ik heb dan nog de neiging om te zeggen 'Als ík niks zeg, gebeurt er ook niks he'. Ik wil het dan toch even laten weten, maar ik doe het niet.



En jij, ben jij nog aan het daten?
Alle reacties Link kopieren
Het is een beetje komkommertijd op tinder lijkt het... Happn heb ik ook, maar daar begint echt geen enkele man een gesprek. Ik heb dan, net als jij chocopinda, de neiging daar iets van te zeggen. Maar dat schiet uiteindelijk niet zo veel op natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn inderdaad losers die je liever kwijt dan rijk bent. Waarom blokkeren? Een simpel ik denk dat het m niet gaat worden is genoeg.



Mijn laatste date vorige maand had ook zo'n ongeloofwaardige smoes een paar uur van tevoren en liet niks meer horen. Blij dat hij me de rest van zijn bullshit heeft bespaard.



Hier nog geen enkel bericht van vrijdagdate, we hebben nog wel een match dus ik ganer gewoon van uit dat hij gespreksstof voor vrijdag wil bewaren.



Vage man waar ik vorige week mee heb afgesproken, maar wat ik afgezegd had, is nog steeds druk druk druk. Ik heb hem vandaag verteld dat ik het op deze manier niet zie zitten. Hier is het ook meerdere malen op vastgelopen dus ik ben er nu wel klaar mee. Daten met mij staat duidelijk niet op zijn priolijst. Vind het wel jammer maar liever nu dan later.
Alle reacties Link kopieren
En dat kan ik dus toch niet helemaal loslaten Corona. Waarom mij mee op date vragen en me dan ineens blokkeren? Wat is er gebeurt in die 2 tussenliggende dagen? Ik heb genoeg rottige date-ervaringen maar dit slaat wel alles... Goed fatsoen is er schijnbaar niet meer bij anno 2016!

Jammer dat jij ook van die vage matches hebt! Ik hoop dat je vrijdagdate gewoon doorgaat.:)
Nieuw topic en ik heb meteen ff iets ontzettend bizars te melden...

Echt zo raar, dat gebeurt mij alleen .



Ik woon in een niet super grote stad in het centrum, je kent mekaar hier snel, dat is de sfeer ook.

Nu was ik gewoon heel neutraal zoals ik zei weer met tinder begonnen, maar geen gesprek kwam echt op gang dus ik had geen zin meer en was weer gekapt.

Ging ik er vanavond een beetje uit verveling weer op.

BAM! 1e match gelijk raak, meteen een vlot en leuk gesprek. De foto's kwamen me al wat bekend voor, en hij herkende mij ook snel. (Daar schrok ik best wel van haha... ik ben niet zo goed in dat gedoe en slechte ervaringen met Tinder en geloofde er niet echt meer in..)

Waar we mekaar van kennen? Hij heeft een zaakje hier vlakbij waar ik wel is wat gehaald heb .

Wat het nog gekker maakt, had de 1e x al het gevoel dat ie zachtaardig en spontaan was, maar was in de veronderstelling dat hij me raar vond . (Geen flauw idee waarom ik dat d8)

Hij kwam verder helemaal niet pucherig over en begreep het helemaal toen ik zei dat ik ff helemaal overrompeld was.

Echt ik snap totaal niet wat hier gebeurt is, ik vind daten echt afschuwelijk maar we gaan binnenkort wat drinken. Gaat me normaal te snel maar gek genoeg voelt het helemaal goed, en ach we hebben toch al gemeet



It's a crazy world...
@alicemorgan Ach leuk toch juist Hoef je tenminste niet ver te reizen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Alice! Gewoon doen.:)
quote:beachgirl16 schreef op 09 augustus 2016 @ 22:25:

Ik heb weleens een date gehad en toen gingen we fietsend door de stad, gewoon chill , ontspannend,tenmninste niet ongemakkelijk aan een tafel tegen over elkaar. En toen we honger kregen zijn we naar een pizza tent gereden, 2 pizza's besteld en opgegeten in het park.Dit soort dates zijn toch super! Serieus, veel origineler dan dat afgezaagde gedoe...
quote:Asphyxiated schreef op 09 augustus 2016 @ 23:21:

@alicemorgan Ach leuk toch juist Hoef je tenminste niet ver te reizen!

nee dat zeker niet hihi...

1 probleempje is wel dat ik daar voorlopig niks meer durf te halen ...

Is op zich geen probleem want mn nieuwe gay-vriendje woont daar tegenover. Ik stuur hem wel als ik wat nodig heb daar...



Dit is werkelijk zo gek en bizar dat het idd. Leuk is, en het voelt voor het eerst ook gewoon meteen goed dus ik ga het idd. maar gewoon doen...

Mn laatste tinderdates waren 2 jaar terug, toen was ik vooral wanhopig. Dat is nu totaal anders, ik kan goed alleen zijn en ben niet perse op zoek.

Mmm ik hoef dus nergens bang voor te zijn vermoed ik..
Dalf, je hebt in de dierentuin in ieder geval afleiding genoeg als het niks is. Lekker uitgebreid aapjes gaan kijken en je daar lekker op focussen. Maar komt vast goed! Klikte in ieder geval wel een beetje met 'm de volgende keer dus als het qua gevoel niks wordt ofzo gewoon een beetje met 'm gaan kletsen als een soort vriend. En die zoen nu iets beter zien aankomen, hè!



Bij mij begon ineens vandaag één van mijn matches weer een heel gesprek terwijl het de afgelopen dagen één keer in de twee dagen één berichtje was. Kreeg zijn hele werkrelaas over me heen. Kijken of het weer stil is als dit opgelost is of dat die misschien toch wel interesse heeft in iets meer contact.
@Alice, wat een leuk verhaal.. Ik ben benieuwd hoe het is als jullie afgesproken hebben!



Ik ben zelf net terug van mijn date. We hebben samen wat gedronken en 4 uur lang op het terras gepraat. Was dus zeker gezellig. Hij gaf al hints naar een volgende date, dus ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven