Minder van Tinder 5/ Kleppen over Happn

21-09-2016 00:19 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier deel 5 van al onze (online) date-avonturen.



Deel hier je successen en je frustraties.



Link naar het vorige topic: Minder van Tinder 4 / kleppen over happn
Alle reacties Link kopieren
Wat rot Broodroostertje! Dat vind ik altijd zo jammer. Dan lijkt het eventjes helemaal geweldig maar daarna bekoelt het maar kun je daar nog een tijdje over malen. Misschien heeft hij het druk en krijg je weer enthousiaste appjes, even afwachten. Maar ik zou niet op 1 paard wedden.



Clara, klinkt als iemand die het wel fijn vond om met iemand zijn ervaringen te delen maar verder niks. Jammer!



Aspy, spannend!



Ik had een onverwacht telefoontje gisterenavond. Ineens een match, geen idee waar die ineens vandaan kwam en we hadden 3 zinnen gewisseld toen hij wilde bellen.

Het was het meest wazige gesprek wat ik ooit gevoerd heb. Hij stuurde naderhand een berichtje, waarvan ik niet goed weet wat ervan te denken. Misschien spreek ik af, ik zie het wel. Maar het was een leuke afsluiter van de dag.
Mot met to
Geniet van je leuke dag broodroostertje.

Maar een paar dagen weinig of niet appen is niet meteen negatief hoor. Er zijn mensen die liever genieten van echt contact en appen niet belangrijk vinden.

Maar dan moet er wel inspanning zijn om te daten...
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Asph! Je kunt altijd gewoon kijken hoe het loopt inderdaad.:)



Clara: wat balen dit zeg! Je gaat ervanuit dat jullie na zijn reis afspreken en dan schuift dat een beetje voor zich uit. Ik zou inderdaad gewoon verder tinderen en dan maar zien of er nog een date met de timmerman uitrolt.



Broodroostertje, dit is heel herkenbaar. Het ene moment is de man heel enthousiast en vervolgens valt het een beetje stil. Dat hoeft niet slecht te zijn. Mannen lijken soms meer in het moment te leven, die zijn niet continu met hun date bezig. Maar voor ons vrouwen voelt dit dan toch niet zo fijn. Kun je eventueel zelf bijvoorbeeld een nieuw voorstel doen?



Leuk Jenette, zo'n onverwachte match + telefoontje! Misschien rolt er wel een date uit!



Ik had een tijdje terug een andere match die ook wilde afspreken. Ik gaf toen aan dat ik pas deze of de week hierna kon. Dus we bleven nog even appen. Komt ie met allerlei verhalen over zijn ex en dat hij nog boos op haar is vanwege dingen die in hun relatie zijn gebeurt. Om vervolgens gisteren te vragen wanneer wij dan nu gaan daten. Ik heb hem nu gevraagd of hij daar eigenlijk wel aan toe is. Ik vind klagen over je ex tegen een potentiële date niet echt ok. Wat jullie?
Alle reacties Link kopieren
Miss, ik denk dat ik daar nu een voorbeeld van heb. Na zijn bericht gisteren niks meer gehoord op mijn bericht. Was echt in het moment zelf denk ik, dat hij iets stuurde.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Komt al gauw over als verbitterd zijn en dat vind ik heel onaantrekkelijk en onaangenaam.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
En ik denk dan ook dat hij zsm vervanging zoekt dus ik zou het laten gaan.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:Asphyxiated schreef op 23 september 2016 @ 23:33:

Ik leef nog!



Ondanks mijn hooikoorts toch gewoon lenzen in gedaan en had er onderweg superveel last van, maar had echt geen zin in mijn bril. Mijn date was echt super leuk! Veel leuker dan ik had verwacht en dit was ook de eerste date waarmee ik al veel meer mezelf kon zijn en waarmee ik veel meer over persoonlijke dingen kon hebben dan dat oppervlakkige rijtje dat afgewerkt wordt op de eerste date.

We zijn naar verschillende kroegjes geweest, hadden aardig wat gedronken en hij is uiteindelijk met mij mee naar huis gegaan. Heerlijke nacht gehad ondanks dat we weinig sliepen en we er allebei weer vroeg uit moesten.



Qua gevoelens weet ik het niet. Ik vind het een ontzettende charmante en knappe man dus ik wil hem zeker nogmaals zien ik kan alleen nu nog niet zeggen of hij echt relatiemateriaal gaat worden maar hij is zeker leuk genoeg voor een volgende date. Afwachten wat hij verder wil. Ik zie het ook wel aan

Klinkt heerlijk! Ik zou dit ook wel weer eens willen.

Heb je nog wat van hem gehoord?
Verdorie, heb het er uit moeten trekken, maar het hoge woord is eruit: leuke date-man is exit.



Waren nu bijna drie maanden aan het daten, en hij kreeg steeds vaker van die dagen dat hij niet lekker in zijn vel zat en geen contact meer wilde, dus het kwam niet als verrassing. Als dat een keer gebeurt is dat prima, twee keer ook nog, maar werd zo vaak 'aan de kant gezet' dat ik er eigenlijk ook wel klaar mee was: vind mezelf hier te leuk voor.

Vannacht op stap geweest en een vriendinnetje had nogal dronken een niet-al-te-vriendelijk berichtje naar date-man gestuurd, waar ik echt van baalde en wel tien keer mijn excuses voor heb aangeboden. maar meneer reageerde nogal kortaf. Dus maar gewoon gevraagd of hij me nog wel wilde zien, maar daar kwam niet echt antwoord op behalve 'we hebben het er van de week wel over'. Toen wist ik al hoe laat het was natuurlijk dus gezegd dat ik daar niet op wilde wachten en hij het beter meteen kon zeggen. Hij ziet niet meer dan vriendschap. Heb gezegd dat ik echt geen vrienden met hem kan zijn, en heb nu zijn nummer verwijderd en al z'n foto's zodat ik niet kan gaat zitten mokken.



Maar damn, wat baal ik!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 23 september 2016 @ 12:11:

[...]

Haha Jempo wat een verhaal. Was ie echt alleen maar met zichzelf bezig of was ie gewoon stikstikstikzenuwachtig?Nou vanaf dat we elkaar zagen was het voor allebei wel duidelijk dat het niks ging worden. Hij wilde liever een vrouw die kleiner dan hem is, ik liever een man die langer dan ik is. Volgens mij besloot hij gewoon dat hij het beste van de avond ging maken in plaats van geïnteresseerd te doen in mij. Kortom ik ken nu zijn volledige levensverhaal en hij weet niet eens wat ik doe in het dagelijks leven
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 23 september 2016 @ 13:46:

Wat ik niet kan snappen... Super Like van erg knappe man. In zijn profiel geen tekst, 1 foto van hem, 2 van een schattig blond kleutertje. Nieuwsgierig dus swipe ik rechts....

Hij: wat zoek je hier?

Ik: To the point!

Een lief

En neem aan, als je hier foto's van je dochter zet, dat je toch niet op zoek bent naar FWB?

Hij: pure seks

Doei!!



Geen haar op mijn hoofd denkt eraan @-(om mijn kind op Tinder te zetten maar zelfs als je naar seks zoekt??Wtfff
Alle reacties Link kopieren
quote:intothewild schreef op 24 september 2016 @ 12:56:

Verdorie, heb het er uit moeten trekken, maar het hoge woord is eruit: leuke date-man is exit.



Waren nu bijna drie maanden aan het daten, en hij kreeg steeds vaker van die dagen dat hij niet lekker in zijn vel zat en geen contact meer wilde, dus het kwam niet als verrassing. Als dat een keer gebeurt is dat prima, twee keer ook nog, maar werd zo vaak 'aan de kant gezet' dat ik er eigenlijk ook wel klaar mee was: vind mezelf hier te leuk voor.

Vannacht op stap geweest en een vriendinnetje had nogal dronken een niet-al-te-vriendelijk berichtje naar date-man gestuurd, waar ik echt van baalde en wel tien keer mijn excuses voor heb aangeboden. maar meneer reageerde nogal kortaf. Dus maar gewoon gevraagd of hij me nog wel wilde zien, maar daar kwam niet echt antwoord op behalve 'we hebben het er van de week wel over'. Toen wist ik al hoe laat het was natuurlijk dus gezegd dat ik daar niet op wilde wachten en hij het beter meteen kon zeggen. Hij ziet niet meer dan vriendschap. Heb gezegd dat ik echt geen vrienden met hem kan zijn, en heb nu zijn nummer verwijderd en al z'n foto's zodat ik niet kan gaat zitten mokken.



Maar damn, wat baal ik!



Wat super balen dit zeg! Vooral als je er 3 maanden tijd en energie is gestoken hebt. Ook al zie je het misschien aankomen, het doet toch even pijn.

Knuffel voor jou!
Alle reacties Link kopieren
@intothewild wat jammer! Je hebt toch drie maanden gedate, dat is een lange tijd, veel tijd in hem gestoken. Dus ik snap het volkomen dat je baalt!



@pinda-kaas ben heel benieuwd naar je date vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Intothewild, wat zuur zeg. Neem de tijd om hem te vergeten en je moet maar denken dat er nu ruimte is voor iemamd die helemaal wild van je word.



Ik kreeg appjes van mijn onverwachte beller, inclusief recente foto waarom ik vroeg.

Nou..leek totaal iemand anders dan degene op Tinder en veeel ouder dus dat is klaar. Na mijn reactie op ziin foto bleef het stil van zijn kant. Oeps.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:Jenette schreef op 24 september 2016 @ 14:27:

Intothewild, wat zuur zeg. Neem de tijd om hem te vergeten en je moet maar denken dat er nu ruimte is voor iemamd die helemaal wild van je word.



Ik kreeg appjes van mijn onverwachte beller, inclusief recente foto waarom ik vroeg.

Nou..leek totaal iemand anders dan degene op Tinder en veeel ouder dus dat is klaar. Na mijn reactie op ziin foto bleef het stil van zijn kant. Oeps.Voelt ie zich een beetje betrapt denk ik... Mijn match reageerde ook niet meer op mij appje met de vraag of hij wel aan daten toe is. Ook een beetje 'busted' denk ik.
Ik ben zo woest, zo nijdig. Kom er dus net achter dat de koffiedate man, waar ik voorzichtig weer contact mee aan het opbouwen was, die ik nu 4 x gezien heb, gewoon getrouwd is en ook weer niet heet zoals hij zegt te heten. Wow....
Alle reacties Link kopieren
Kreeg een appje met ziin lengte en gewicht. Alsof ik daarmee iets kan.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Lola, shit zeg!! Gewoon een ordinaire vreemdganger dus! Wees blij dat je daar nu achter komt bedenk dat hij geeeen leuke man is.
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
quote:missmeisje schreef op 24 september 2016 @ 14:35:

[...]





Voelt ie zich een beetje betrapt denk ik... Mijn match reageerde ook niet meer op mij appje met de vraag of hij wel aan daten toe is. Ook een beetje 'busted' denk ik.Ik denk dat dit soort mannen geen trek hebben in lastige vragen. Oppervlakkig dus.
Mot met to
Yep, maar ik zal hem krijgen. Zo makkelijk komt hij hier niet mee weg.
quote:lola304 schreef op 24 september 2016 @ 14:52:

Yep, maar ik zal hem krijgen. Zo makkelijk komt hij hier niet mee weg.Was dat de man die moeite had met iets uit jouw leven?
Alle reacties Link kopieren
Wat een eikel! Echt niet leuk..ga je wraak nemen? Die neiging zou ik wel hebben. Zal hem leren.
Hier ook ellende. Vanmorgen t contact met mijn date verbroken. Ik ben emotionele achtbaan en hij is nu zo bezig met zichzelf.

Ik ben misschien een ego, maar iedere ochtend een verslag van hoe hij zich voelde, hoe hij geslapen had, trok ik even niet.
Broodroostertje ik ga hem hier zeker nog mee confronteren. Heb in ieder geval screenshots van onze gesprekken en die liegen er niet om.



Hè getsie waterman, en het zag er zo leuk uit. Wat ontzettend jammer. Hier dikke van mij.
Ja waterman die man was dat. Lekker dan hè. Ik ben tenminste eerlijk.

Dus als iemand nog een idee heeft wat ik zou kunnen doen
He bah. Wat een ontwikkelingen



Heb je het definitief afgekapt Waterman?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven