Minder van Tinder 5/ Kleppen over Happn

21-09-2016 00:19 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier deel 5 van al onze (online) date-avonturen.



Deel hier je successen en je frustraties.



Link naar het vorige topic: Minder van Tinder 4 / kleppen over happn
Alle reacties Link kopieren
@ winkje, nee heb je en ja kan je krijgen.
Yolo!
Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik weet ook helemaal niet of hij inmiddels een vriendin heeft of wat dan ook, maar ik ga het toch maar doen!
Alle reacties Link kopieren
dubbel



O, kak! ik zie nu dat ik zijn nummer niet meer heb!
Neeee.

Kun je het niet nog ergens terugvinden?



Of via Facebook of zo?
Alle reacties Link kopieren
Ja, we hebben gemeenschappelijke vrienden, dus ik kan een fb-bericht sturen, maar gaat dat niet wat ver?
Kun je zijn nummer niet meer ergens terugvinden? Ik mail soms weleens een appgesprek naar mezelf of zo.



Ik weet niet; weet je officieel zijn achternaam en zo? Of heb je hem met wat speurwerk gevonden? In dat eerste geval vind ik wel kunnen, in het tweede geval niet.
Alle reacties Link kopieren
We hebben gemeenschappelijke vrienden op facebook. Dat konden we toen via tinder zien en we hebben het er nog uitvoerig over gehad, dus dat speurwerk is niet heel ingewikkeld. Maar ik doe het zelf toch inderdaad liever via het nummer, even goed nadenken of ik dat nog kan achterhalen... ben bang van niet.
Ik hoop dat je het nog vindt!
quote:winkje87 schreef op 19 oktober 2016 @ 23:05:

We hebben gemeenschappelijke vrienden op facebook. Dat konden we toen via tinder zien en we hebben het nog uitvoerig over gehad, dus dat speurwerk is niet heel ingewikkeld. Maar ik doe het zelf toch inderdaad liever via het nummer, even goed nadenken of ik dat nog kan achterhalen... ben bang van niet.

Heb je iPhone? Vaak nog in iCloud op je computer.

Heb je hem gebeld ooit? Bij T mobile kan je online in je factuur zien wie je gebeld had. Andere providers hebben dat ook vast. Succes!!!
Alle reacties Link kopieren
Nooit gebeld volgens mij en ook geen iphone. Oke, ik ga even mijn inner-detective opzoeken en even proberen of ik zijn nummer ergens vandaan kan halen. Jullie nog wat suggesties om zoiets terug te vinden?
Bij je gearchiveerde items bij WhatsApp?
Alle reacties Link kopieren
Kan je het niet vragen aan één van jullie gemeenschappelijke vrienden? Of is dat weer iets te bijdehand? ;) bedenk gewoon een smoes.

En stuur anders een Facebook berichtje. Ik vind dat niet te ver gaan.
Yolo!
quote:winkje87 schreef op 19 oktober 2016 @ 23:11:

Nooit gebeld volgens mij en ook geen iphone. Oke, ik ga even mijn inner-detective opzoeken en even proberen of ik zijn nummer ergens vandaan kan halen. Jullie nog wat suggesties om zoiets terug te vinden?



Misschien ooit een whatsapp chat gemaild naar jezelf?

Facturen van je telefoonabonnement inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
nooit een backup gemaakt, maar kan ik ook op mijn telrekening zien wie ik gewhatsappt heb? Ik denk dat ik nummer vragen nog verder vind gaan dan fb-bericht sturen.
Nee, dat kun je helaas niet op je rekening zien.
Alle reacties Link kopieren
Nou dan denk ik dat de keuze voor mij al gemaakt is. Ik denk niet dat ik een fb-bericht ga sturen. Dan moet ik in de vriendenlijst van een gemeenschappelijke vriend gaan zitten zoeken, en dat gaat misschien toch wat ver.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik slaap er nog een nachtje over. Als ik het morgen nog graag wil dan misschien toch maar een fb-bericht. Hij heeft een hele opmerkelijke voornaam en is heel makkelijk te vinden omdat we beide weten dat we die gemeenschappelijke facebookvrienden hebben.



Ik heb ooit ook wel eens een jongen die ik in de kroeg had ontmoet opgezocht via fb en uitgevraagd uit het niks, hij reageerde toen heel enthousiast, en dat was nog veel raarder. Waar is mijn lef gebleven!? Haha, ik word oud...



Thanks voor het meedenken dames!
Alle reacties Link kopieren
Winkje, ik ontmoette mijn ex op een feestje. Hij bleef in mijn hoofd spoken, we hadden gemeenschappelijke vrienden dus ik stuurde hem een fb vriendschapsverzoek. Die accepteerde hij meteen en begon ook meteen berichtjes te sturen. Een maand later hadden we een relatie en helemaal hoteldebotel. Dus ik zou hem een vriendschapsverzoek sturen haha.



Ik ben vandaag (gister zie ik nu haha) jarig en mijn date, de geoloog heeft me wel geappt met gefeliciteerd maar verder nika gehoord. Ik hecht niet zoveel waarde aan felicitaties maar als je iemand leuk vind vraag je toch wel even hoe haar dag is? Of stel ik me aan. Eergister leek hij nog zo enthousiast maar hij is gister en vandaag wel erg stil.. wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Nu wil het toeval dat de jongen waar ik over spreek ook geoloog is. Bedankt voor je bemoedigende woorden uuutef en van harte gefeliciteerd! Niet te snel conclusies trekken. Anders zelf snel een voorstel doen voor een drankje.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig winkje! Hopelijk niet dezelfde geoloog laat je weten hoe het afloopt? (Wel sturen he ) En bedankt voor je felicitatie!



Ik weet het niet. Ik heb onderbuikgevoelens en meestal zijn die wel ergens op gebaseerd. Ik zal morgen hem een appje sturen met een voorstel voor een 3e date. Eens kijken hoe hij daarop reageert. Hij had zelf tijdens de tweede date wel een voorstel gedaan wat we kunnen gaan doen. Maar hij is vaag en moeilijk te peilen: enthousiast, aardig, knap maar tegelijkertijd ook afstandelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:gekgezichtje schreef op 19 oktober 2016 @ 21:18:

JONGENS! IK DOE WEER MEE!



Heeeeel apart. Via Tinder, hij was vrienden met vriendin, dus ik uithoren. Bleek jeugdliefde te zijn, uit lokaal bandje.

Woont 600m van mij af, dus kans dat ik hem al tegen ben gekomen is redelijk groot. Niet een heeeeeeeeeeeeeeel schoon verleden, maar ja wat wil je met muzikanten. Hij reageerde op de "wie dit leest is gek" tekst (volgens mij een tip van turquasi destijds). Leuke gesprekken, hele creatieve maar ook charmante babbel. Gezien verleden weinig kans op serieuze relatie, maar toch ook errrrrrrrrrrrreg leuk. Nog niet ontmoet, date kan deze week niet gebeuren, dus heb nog rustig een week om het aan te kijken.



Hij is in elk geval behoorlijk into me. En laten we eerlijk wezen: wie word daar nou niet vrolijk van.



YOU GO GIRL!

WELCOME BACK!



Laaf jezelf in zijn aandacht en bevestiging.

Daar groeien en bloeien wij vrouwen op.

Who cares dat hij wellicht niet forever is, je bent er zelf bij en zolang je jezelf geen rad voor ogen draait en jezelf voorliegt en wijs maakt dat dit je levenspartner forever is, mag je uiteraard een hoop lol maken en je alles lekker laten aanleunen.



Ik zag gisteren de film Chinatown, een film van Roman Polanski uit 1973 die zich in de jaren vijftig afspeelt met een jonge en zeer aantrekkelijke Jack Nicholson en Faye Dunaway.

En daar zag ik: avontuurtjes, rendez-vous, affaires en affairettes en flirts en ammourettes zijn van allen tijden. Je kunt nog lang genoeg in een kist liggen als je dood bent.

Laat je uitgebreid het hof maken en huil niet te lang als het weer voorbij gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:winkje87 schreef op 19 oktober 2016 @ 22:36:

Hoi dames, waarschuwing: lang verhaal!

Ik heb even jullie advies nodig, want ik twijfel een beetje over wat te doen. Ik schets even de hele situatie om in te schatten of ik het nou wel of niet moet wagen:



Ik heb een man van het voorjaar leren kennen en 3 keer mee gedate. Ik moet zeggen dat ik in het begin zelf een beetje de boot afhield omdat hij qua uiterlijk niet helemaal het type is waar ik normaal op val.(ja, oppervlakkig, ik weet het) De tweede date kwam 3 weken na de eerste date of zo, omdat ik niet echt de behoefte had om voor hem dingen vrij te houden en ik had toen ook even een bizar druk sociaal leven. Hij ging ook een weekje weg. Toch maar op 2e date gegaan en het was zo leuk! Ik heb toen met hem gezoend en toen voelde ik wel ineens een soort van schok door me heen gaan van aantrekkingskracht.

Ik heb toen best nog wel even na zitten denken, want we hadden zo’n klik, maar toch zat dat uiterlijk me een beetje dwars. Een dag of wat later bedacht ik me hoe oppervlakkig ik wel niet was, en ik appte hem, hij vroeg weer om een drankje, maar ik ging toen op vakantie dus ik kon niet. Weer 2 a 3 weken later hadden we onze 3e date. Dat was echt geweldig! Ik had besloten dat ik hem wel wilde. Hij vroeg aan het einde van de date: "vind je het leuk om elkaar nog eens te zien?” Ik zei "ja, dat lijkt me leuk" . Hij vroeg me daarna nog eens uit via de app, maar ik kon weer niet en toen maakte hij een opmerking over dat onze datefrequentie wel erg laag ligt, maar dat hij toch wel graag met me af wilde spreken. Ik zei dat ik dat ook graag wilde en stelde een dag voor, maar dat was helaas ook weer ruim een week later of zo. Ik kon gewoon niet eerder. Hij zei”ja”, maar we hebben de date nooit echt concreet gemaakt, hij zei op een gegeven moment af en daarna heb ik nooit meer wat van hem gehoord.



Nu ben ik hem gister tegengekomen en wat is het toch een leuke jongen! Ik twijfel heel erg of ik niet nog eens een poging moet wagen. Ik heb het idee dat ik de boot te erg af heb gehouden in het begin en dat hij daardoor is afgehaakt, ik denk af en toe nog wel eens aan hem en ik vind het toch wel zonde. Toen der tijd heb ik het maar laten gaan, omdat ik eigenlijk al het gevoel had dat hij er klaar mee was.

Wat zouden jullie doen? Nog eens een appje aan wagen of was dat toen wel echt een afwijzing van hem en zouden jullie het niet meer proberen?



Zoals ik het lees:



Hij heeft een blauwtje bij jou gelopen, jij hebt de boot afgehouden en had niet genoeg aandacht en interesse in hem om snel af te spreken of om hem warm te houden tot je wel kon.

Is niet erg, kan gebeuren, gebeurt ons zelf allemaal wel eens (in de actieve of passieve rol).



Maar als jij het nu een tweede kans gunt ligt de bal wel echt 100% voor jouw voeten rond te wezen. En als jij dan gaat lopen miepen dat hij jou misschien wel heeft afgewezen (nadat hij al een paar x de kous op zijn kop had gehad) dan kom je dus helemaal nergens.



Ook het idee dat een berichtje via Facebook omdat je zijn nummer niet hebt, too much zou zijn, is chicken-shit gedrag. Je bent gewoon bang dat hij zijn schouders ophaalt en je negeert. En weet je: die kans bestaat.

Maar ik ken jou als een onverschrokken heldin. Ik herinner me zelfs een verhaal waarbij je een man ging bellen om opheldering ofzo te vragen en dat je eenmaal aan de telefoon niet uit je woorden kwam en dat je hem dus gewoon maar mee uit vroeg en dat dat geweldig werd (misschien zat het net iets anders, dan hoor ik het wel).



Maar anyway: niet miepen, stuur die man een bericht dat je onder de indruk van hem was toen je hem weer zag. Dat verdient zo'n vent sowieso. Net als wij dat soms verdienen. Zelfs als het nergens toe leidt, dan nog is het een welbesteed blauwtje!
Hear hear!

Goed gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven