Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 07 december 2016 @ 20:54:

@mats

wat een desillusie weer. Flauw ook, dat mensen dat doen.



Inderdaad is die "spanning" nu weg, maar de seksuele aantrekkingskracht tussen ons is enorm. Gisteren ging het er op momenten best heftig aan toe, maar hij wilde niet te snel gaan en daarom bleef een deel van de kleren aan Ik had me voorgenomen het voortouw te nemen en heb dat ook gedaan en dat heeft ook gewerkt want ik heb gekregen wat ik wilde maar ik vraag me nu af of ik de dingen niet te veel heb overhaast. Nu ik weet dat hij rustig aan wil doen ga ik het dus ook niet meer pushen. Ik weet nu dat het bij hem geen verlegenheid is dus ik hoef me daar geen zorgen over te maken.

Hij zegt wel grote dingen trouwens. Dat hij zich verheugt op een leven met mij en dat hij bij mij het gevoel heeft thuis te zijn gekomen. Het voelt bij mij net zo, maar ik denk dat ik nog wel wat terughoudender ben. Ik heb hem dus gezegd dat het wederzijds is, maar dat we elkaar pas zo kort kennen en dat het lastig te voorspellen is hoe de dingen gaan lopen. En daar gaf hij me gelijk in, waarop hij zei dat het in ieder geval zijn intentie is om er iets moois van te gaan maken. En dat was uiteraard ook wederzijds. En dat als het niets zou worden dat hij dan ieder geval een mooie herinnering had. Zo lief!



Eigenlijk heb ik het gevoel dat dit helemaal goed zit, maar zodra je dat uitspreekt maakt dat je ook extra kwetsbaar dus dat vind ik best spannend. Ik ben in ieder geval vreselijk verliefd en hoop dat het de komende tijd zo fijn blijft tussen ons



Tja, het is niet anders, brand is erger!



Maarre, klinkt goed!

Weg met die onzekere spanning nu jullie een stap verder zijn gegaan, heel goed om elkaar eens flink af te breken

Wie weet neemt hij jou de volgende keer wel uit zichzelf te grazen haha.

Ik kan me wel voorstellen dat je even vreemd op kijkt als je zo'n grote uitspraak van iemand hoort, dat is wel heel snel.

Emoties doen rare dingen met mensen, hij heeft het vast niet zo zwaar bedoeld.

Hou ons op de hoogte!
Hij was direct na de eerste date al zo direct, ben dat niet gewend maar ik vind het bij hem niet vervelend. Eerlijk gezegd vond ik het lief dat hij dat zei, over een leven samen. Het is wat ongewoon om dat tegen iemand te zeggen die je nog geen 3 weken kent en nu ik dit opschrijf realiseer ik me ook hoe raar het klinkt. Maar hij is al wat ouder, heeft diverse relaties gehad en is ook getrouwd geweest. Ik kan me goed voorstellen dat je op een gegeven moment voelt dat iets niet zomaar een fling is.

Ik ben zelf bijna 40, heb diverse vriendjes gehad waarbij ik dacht dat ik verliefd was, maar dat blijkt nu niet zo te zijn. Wat ik nu voel is niet te vergelijken met wat ik ooit gevoeld heb voor een man. Wat dat betreft denk ik nu ook grootser dan ik bijvoorbeeld 20 jaar geleden had gedaan. Ik wil ook gewoon heel graag weer een relatie dus dan is het best fijn om te horen dat iemand helemaal voor je wil gaan.



Maarja... in hetzelfde gesprek vertelde hij ook dat zijn zoon hem had gevraagd hoe zijn vriendin heette. Hij antwoordde toen: ik ben verliefd, ze is nog niet mijn vriendin. Of zoiets. En domme ik, ik word daar natuurlijk direct weer onzeker van. Want wat mij betreft is hij wel echt mijn vriend.



Maar goed, rustig aan. Er kan nog van alles misgaan weet ik uit ervaring
Alle reacties Link kopieren
Nee nee neeeeehh Greenbean!



Hij zegt dat hij verliefd is, helemaal goed toch!

Geen reden zoeken waarom het niet zo kunnen werken, dat hij het rustig aan wil doen is zeldzaam ( hopelijk wel goed ).

Vrouwen zijn gewoon zó enorm complex dat ze zichzelf niet altijd snappen, hoe moeten mannen dat in godsnaam dan doen?



Geniet er gewoon van, het word toch alleen maar weer leuker?

Hou daar aan vast joh.

Jullie hebben dat speciale gevoel voor elkaar, waarom dan onzeker worden als iemand je niet na 3 weken zijn vriendin noemt.

Als hij dat zou doen kan het jou ook afschrikken ( onbewust ).
Haha mats

Je hebt helemaal gelijk hoor. Het is beter dat hij nog enigszins op de rem trapt aangezien dit allemaal nog veel te pril is. En verder zien we wel. Ik moet zelf ook leren om geduld te hebben en niet ergens direct een etiket op te plakken. Hm, was dit niet al besproken hier, wanneer je gaat spreken van een relatie/vriend/vriendin?
Ja, dat vroeg ik toen!

Maar dat is dus bij iedereen anders.
.....
anoniem_6403aefb0a56d wijzigde dit bericht op 08-12-2016 00:31
Reden: Te lang en herkenbaar
% gewijzigd
Is inderdaad bij iedereen anders... voor mezelf houd ik meestal sowieso drie maanden aan als in ik wil het liefst wel drie maanden daten. Daarvoor kan vaak nog van alles gebeuren, je kan iemand toch anders ingeschat hebben etc. Ik wil toch proberen een goed beeld te hebben. Ik date dan wel exclusief met iemand, dus vind het dan geen probleem om hem nog niet mijn vriend te noemen. Dat volgt dan vanzelf wel uit het exclusieve daten (of niet ).
Alle reacties Link kopieren
@greenbean geen idee. Ik ben nog een groentje op dat gebied. Bij mijn ex was het vanaf dag 1 al duidelijk. Ik hou voor mezelf een termijn van 3 a 4 maanden dat ik wel duidelijkheid wil en aan familie/vrienden voorgesteld wil zijn anders ga ik toch twijfelen aan hoe serieus iemand is.



Ik zien vanavond de ICT-er toch. We gaan de stad in (of tenminste dat is het voornemen).
Van een relatie ga ik spreken als jullie levens verweven zijn. Bijvoorbeeld je elkaars vrienden/familie ontmoet.

Als je niet meer duidelijk in de kennismakingsperiode zit maar beide weet dat je verder wil met elkaar. Daar gaan toch wel een paar/enkele maanden over.

Iemand 'mijn vriend' noemen gaat daarbij gelijk op. Eerst is hij 'mijn date', dan 'mijn lief'. Ik heb in die ruim 5 jaar nog niemand 'mijn vriend' genoemd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mijn lief wel mooi klinken!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap iets niet



Soms krijg ik dezelfde personen waar ik op X gedrukt heb wel 5 keer terug in een paar dagen.

Ik denk, oke misschien hebben die bij mij op gedrukt dus ik probeer het bij een paar dames uit en druk ook op

Maar nee geen match, dat kan het dus niet zijn.



En diverse malen geprobeerd, een keer of 5
Niet aantrekken, gebeurt gewoon. Er zijn ook mensen die constant hun account vernieuwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 08 december 2016 @ 15:43:

Niet aantrekken, gebeurt gewoon. Er zijn ook mensen die constant hun account vernieuwen.



Dat weet ik maar dan zouden die dames 4 / 5 keer hun account vervangen hebben met exact dezelfde tekst (ja die lees ik) en foto's

Ik denk dat het gewoon bij Tinder zit om er een beetje beweging in te houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het gewoon een glitch is, of als je even geen goede internetverbinding had. Soms krijg ik dan een heel rijtje hetzelfde.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Oke! Ik lees al even mee maar ga ook maar meeschrijven (af en toe) denk ik.



Ben af en toe zo klaar met Tinderen, maar later dan toch weer nieuwsgierig.

Paar leuke dates gehad, maar met de meeste niet echt chemie voor een 2e date.

Een leuke date die ik vaker gezien heb, maar nu aangeeft ook iemand anders te daten die dichterbij woont... Hij wilt mij ook nog zien, pfff ik weet het even niet. Mannen?!



@titanic heb ik soms ook, echt raar vind ik het ook. Als of de keuze een 4e x ineens anders is?
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 08 december 2016 @ 18:50:

Ik denk dat het gewoon een glitch is, of als je even geen goede internetverbinding had. Soms krijg ik dan een heel rijtje hetzelfde.



Maar ook dagen achter elkaar dezelfde.

Echt opvallend.



Maar kan natuurlijk wel, als de server mijn keuze niet goed registreert krijg je hem opnieuw voorgeschoteld.
quote:pientjeee schreef op 08 december 2016 @ 19:27:

Oke! Ik lees al even mee maar ga ook maar meeschrijven (af en toe) denk ik.



Ben af en toe zo klaar met Tinderen, maar later dan toch weer nieuwsgierig.

Paar leuke dates gehad, maar met de meeste niet echt chemie voor een 2e date.

Een leuke date die ik vaker gezien heb, maar nu aangeeft ook iemand anders te daten die dichterbij woont... Hij wilt mij ook nog zien, pfff ik weet het even niet. Mannen?!



@titanic heb ik soms ook, echt raar vind ik het ook. Als of de keuze een 4e x ineens anders is?



Weg ermee je gunt jezelf iemand die durft en wil focussen toch?

Tenzij je hem alleen evt leuk voor de neuk vindt maar iets in me zegt dat dat niet het geval is. En dan gaat het je pijn opleveren.
quote:greenbean schreef op 07 december 2016 @ 22:10:

Haha mats

Je hebt helemaal gelijk hoor. Het is beter dat hij nog enigszins op de rem trapt aangezien dit allemaal nog veel te pril is. En verder zien we wel. Ik moet zelf ook leren om geduld te hebben en niet ergens direct een etiket op te plakken. Hm, was dit niet al besproken hier, wanneer je gaat spreken van een relatie/vriend/vriendin?



Blij voor jou Greenbean!

Het etiket maakt niet veel uit, het gaat om het gevoel en dat uitspreken / uiten.

Snap ergens wel dat hij tegen zijn kind juist extra voorzichtig is. En dat spreekt alleen maar voor hem, nietwaar? Verder klinkt hij gewoon heel serieus en leuk en lief met je dus geniet ervan!!
Boebe, balen van jouw afzeggers. Je verheugt je er toch op he is dan toch een afknapper vind ik. Ook al kan diegene er niets aan doen. Hoop voor je dag je gauw een leuke date hebt of iemand irl tegen het heerlijke lijf loopt



Treez, wat schrok ik toen ik jouw bericht las, ik was heerlijk (stilletjes van op afstand) mee aan het genieten en dan ineens dit. Blegh. Kut.

Heb je al iets anders leuks op de planning om hem te vergeten ?



Frisian, jij gaat ook lekker zo te lezen, en Missmadame ook leuk hoor jullie positieve berichten.



Mats, jij had wel pech, maar ach iig even leuk gechat en on the bright side; ze zei uiteindelijk eerlijk hoe het zat. Niet leuk, niet helemaal fair, maar het had veel erger kunnen worden. Hoop ook voor jou dat je gauw een echte leuke dame tegen het lijf loopt.
Alle reacties Link kopieren
Thanks stormkraft. Icter gaat zaterdag mee naar het werk-ding. Vind het nogal spannend! Gaan zo de stad in naar een optreden. Ritme is weer beetje hetzelfde dit weekend gok ik: van donderdagavond t/m maandagochtend samen.



En als ego-boost: een man van het vorige bedrijf waar ik een klus zat appt/mail opeens verdacht veel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Titanic1913 schreef op 08 december 2016 @ 19:44:

[...]





Maar ook dagen achter elkaar dezelfde.

Echt opvallend.



Maar kan natuurlijk wel, als de server mijn keuze niet goed registreert krijg je hem opnieuw voorgeschoteld.



Tinder kan het ook expres doen. Het blijft een bedrijf dat ergens ged aan moet verdienen, waaronder het verkopen van data over hoe mensen het gebruiken. Heb wel eens gelezen dat als jij achter iemand komt die wat minder knap is, de kans om naar links te gaan groter is.



Dus wie weet testen ze zulke dingetjes uit ('na hoe vaak nee wordt het een ja').



(Dit is gewoon wat ik zelf denk hoor, heb dit niet ergens gelezen)



Ik zou me er niet te druk om maken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Lijkt erop dat mijn opties "op" zijn Krijg steeds de melding "er zijn geen nieuwe personen in de buurt". Heb het gevoel dat het iets bij tinder is hoor, want durf te wedden dat ik over een week ofzo wel weer uitgebreid kan swipen.



Heb met één man afgesproken dat we binnenkort eens een drankje gaan doen. Hij heeft alleen een hele onduidelijke foto... hij staat op die foto te koken, met hoofd naar beneden dus. Een man die kookt is altijd positief natuurlijk, maargoed straks is het m'n type helemaal niet. Hebben jullie weleens een tinderdate om extra foto's gevraagd? En is dat raar als ik dat vraag?
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 08 december 2016 @ 20:05:

[...]

Tinder kan het ook expres doen. Het blijft een bedrijf dat ergens ged aan moet verdienen, waaronder het verkopen van data over hoe mensen het gebruiken. Heb wel eens gelezen dat als jij achter iemand komt die wat minder knap is, de kans om naar links te gaan groter is.

Dus wie weet testen ze zulke dingetjes uit ('na hoe vaak nee wordt het een ja').

(Dit is gewoon wat ik zelf denk hoor, heb dit niet ergens gelezen)

Ik zou me er niet te druk om maken.Ik ben ook wel benieuwd wat het "mysterie" achter tinder is. Ook zoiets: Toen ik weer single was en tinder had geïnstalleerd kwam ik in het begin steeds de vrienden van m'n ex tegen op tinder... zij hadden mij in elk geval zeker weten niet geliked... héél apart Tinder weet dus veel meer over mij dan ik dacht.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk. Dat is hoe je er voor betaalt, met je data . Als je de voorwaarden accepteert beloof je ze ook je eerstgeborene en je linker nier (mits je ook een rechter hebt)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 08 december 2016 @ 20:18:

Hebben jullie weleens een tinderdate om extra foto's gevraagd? En is dat raar als ik dat vraag?



Waarom is dat raar als je dat vraagt, je wil toch graag een eerste indruk krijgen?

Als er 1 ( onduidelijke ) foto op staat dan mag hij blij zijn dat hij niet naar links is gegaan, gewoon vragen!.. wat heb je te verliezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven