Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
Meelezen omdat het moet, niet omdat ik vaak dates heb



Ik ben 38 ( en een half ) en ik ben altijd oprecht en open, ik zal dus ook gewoon melden waar ik mijn date/vriendin vandaan getoverd heb.

De tijd dat er een taboe was op internet ligt toch ver achter ons.

Alles gaat immers via internet, dus ja..



Zeker een goede instelling Greenbean, de wijsheid komt met de jaren

Fijn ook dat het zo leuk loopt/klikt, geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
quote:Zowieso schreef op 24 november 2016 @ 18:51:

Maar @Mats: naamplaatjes plakken nee hoor..ik ben gewoon in een ontzettende cynische (zal dat in andere topic van me afschrijven ) negatieve flow deze dagen: ik heb die ene leuke man in mijn hoofd en ik ga anderen die voorbij kwamen toch met hem vergelijken..zucht. That's it, niks meer of minder







Ah! dus die ene leuke man droeg een wit overhemd, heeft een kaal hoofd en is 'vanaf' 37?





Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:Noor226 schreef op 24 november 2016 @ 10:02:

Deel 6 alweer. Stiekem vraag ik me af of dit eindelijk het laatste deel zal zijn waar ik aan ga meeschrijven.. Voorlopig lijkt het er niet op ;)





Ik kwam binnen in deel 3 (nog onder mn oude nick) en in deel 5 was het raak, zou dat een aardig gemiddelde zijn?

Desondanks kan ik nog steeds geen afscheid nemen van dit topic omdat ik van een aantal van jullie nu al zolang alle perikelen volg dus verhuis lekker mee naar deel 6.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 24 november 2016 @ 21:52:

[...]





Ik kwam binnen in deel 3 (nog onder mn oude nick) en in deel 5 was het raak, zou dat een aardig gemiddelde zijn?

Desondanks kan ik nog steeds geen afscheid nemen van dit topic omdat ik van een aantal van jullie nu al zolang alle perikelen volg dus verhuis lekker mee naar deel 6.Haha, ik teken ervoor, dan zou dit m'n laatste topic zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 24 november 2016 @ 18:55:





Hoe oud zijn jullie eigenlijk? En vertellen jullie eerlijk aan anderen waar jullie je date/vriend hebben leren kennen? Ik ken veel mensen die daar niet zo open over zijn.Ik ben eind 20. En ja ik vertel het altijd gewoon, ik schaam me daar niet voor. Ik denk niet dat ik mijn lief anders had leren kennen, of in ieder geval niet in een context waar hij me dan als date-materiaal was opgevallen. Weet ook niet wat ik anders zou moeten vertellen als mensen vragen hoe we elkaar kennen. Zou ik dan iets moeten verzinnen ofzo?
Ik ben in de 20. Nu al een tijdje aan het daten, gaat toch wel richting de relatie.

Ik vertel gewoon eerlijk dat ik hem via tinder ken. Ik heb het idee dat dat tegenwoordig best normaal gevonden word, ik krijg althans geen vervelende reacties. Ik heb ook geen zin om een verhaal te verzinnen. Ik denk dan maar zo, zonder tinder had ik hem waarschijnlijk niet ontmoet en nu is het hartstikke leuk... niks mis mee toch.
Ik ben het jonkie hier, 21 jaar.



Nou, sinds gisteravond niks meer gehoord dus ik had om 7 uur een berichtje gestuurd. Mijn werk vroeg of ik een extra shift wilde draaien op de zaterdag, maar meneer beer blijft morgen slapen en we hadden eigenlijk de zaterdag voor elkaar gepland. Ik had hem gevraagd of morgen nog door ging ivm werk, en hij vroeg of ik wilde dat hij kwam. Duh...



Even kort over gister avond gehad en dat hij het niet leuk vond dat ik zo negatief over hem dacht. Dus ik uitleggen dat ik inderdaad geen enkele reden heb om hem te wantrouwen maar dat ik ook geen bevestiging kreeg dat ik niet alleen goed was voor de seks. Hij heeft mij daarmee blijkbaar het verkeerde idee gegeven, want hij date nu alleen met mij en niemand anders. We zullen het zien..
Alle reacties Link kopieren
quote:Zowieso schreef op 24 november 2016 @ 18:51:





En @Chocopinda..hmm, wat ga je nu doen?





Tot nu toe niks. Ik denk dat als ik niet meer reageer dat ik ook niks meer van hem hoor.

Ik vind het vreemd dat zijn ex zaterdag "thuis" is, officieel is het huis van hun samen natuurlijk maar ik vind het raar.

Maar ik wil daarover niet in gesprek gaan via de app en ik heb het flauwe vermoeden dat als ik hem zou bellen hij niet op gaat nemen.

Ik heb daar ook eigenlijk geen behoefte aan.

Misschien zou ik moeten zeggen dat ik het hierbij wil laten, maar dan ga ik ongewild toch zitten wachten op antwoord. En dat wil ik niet, dus zolang hij er niet naar vraagt laat ik het zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben begin 30 trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee. Dus laat ik maar eens mij gaan schrijven. Altijd fijn om met gelijkgestemde te praten. Momenteel geen datingsites. Dat heb ik met tussenpozen geprobeerd en draaide steeds op niks uit. Bekend verhaal hier. 1 maand geleden spontaan iemand ontmoet tijdens het zelde uitgaan wat ik doe. 2 leuke dates gehad. Maar aangezien ik al mijn twijfels had over zijn bedoelingen kreeg ik gisteren na doorvragen ja je bent een leuke spontane meid, maar ik ben nog niet verliefd en ik heb nog last van mijn ex. Hij wil het verder ook geen kans geven want na een paar dates kun je elkaar volgens hem dan alleen maar kwetsen. Zucht ja dan houdt t op.

Eigenlijk heb ik geen zin meer in het datingsites gedoe, maar nu ik zag hoe leuk de mogelijkheid van misschien wordt dit wel een relatie was denk ik......Zal ik dan toch maar weer......
Tja, je leest over online daten hele gemixte verhalen. Soms is het leuk, soms echt niet. Aan de andere kant, dat kan ook gebeuren als je iemand via uitgaan oid kent. Je weet toch nooit hoe dingen lopen. Als je er zin in hebt kan je altijd is bij het online daten rondkijken. Als je dan zin krijgt om af te spreken kan het altijd.
Tvp!

Ook al gaat het verrassend goed in dateland bij mij!
Alle reacties Link kopieren
Frisian, exclusief dus



Chocopinda, toch vreemd dat hij niet eerder heeft gemeld dat hij nog met zijn ex woont.

Ooit eens met iemand in contact geweest en afgesproken, zij gaf vrij snel al aan dat ze nog het huis deelde met haar ex om bepaalde redenen en dat vond ik netjes.



Kruimeltje, nu voelt het rot maar over een tijdje sta je er vast wel weer voor open!

Wees van de ene kant maar blij dat hij het zo meld ipv als jullie al een tijdje op weg zijn, denk ook zo dat je dan beter verdient!



Asphyxiated, leuk zeg! weer een succes verhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 23 november 2016 @ 20:26:

TVPJa, eens.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hallo allemaal,



@chocopinda

wat een raar verhaal. Het zou eerlijker zijn geweest als hij je daar eerder over verteld had. Ik zou het niet helemaal vertrouwen eigenlijk. Je schrijft dat je hem niet meer gaat bellen, maar zou je wel weer met hem afspreken als hij contact met jou zou opnemen?



Opvallend dat jullie allemaal zo eerlijk zijn over Tinder. Ik was eerder ook open over mijn internetdate-ervaringen en bijbehorende relaties, maar ik merk dat ik nu toch wat terughoudender ben. Je hoort zulke negatieve verhalen over Tinder altijd. Ik heb nu slechts aan 1 vriendin verteld dat ik aan het internetdaten ben en ook alleen omdat zij er ook mee bezig is en het daarom dus erg leuk is er met haar over te praten.



Met mijn "date" gaat het nog steeds lekker, hij zoekt iedere dag wel even contact en stuurde me gisteren foto's van het concert waar hij geweest was. Hij overspoelt me niet met berichtjes maar houdt wel contact. Dat vind ik fijn! En we hebben voor zondag een nieuwe date gepland, een korte omdat hij het druk heeft, maar we gaan dus een stukje hardlopen samen.

En vanochtend zag ik hem zelfs nog even. Toevallig werkt hij op een plek waar ik iedere dag voorbij fiets. Ik schreef vanmorgen dat ik op het punt stond om naar mijn werk te gaan. Toen zei hij: oh, ik kom wel even naar je zwaaien dan. En jawel hoor, net toen ik daar langsfietste stond hij voor de deur Verder was het een heel korte ontmoeting, ik kreeg 3 kussen op mijn wang en hij moest alweer naar binnen.

En tja, dit voelt zo onwerkelijk allemaal. Zo'n actie is toch eerder een actie van iemand waar je al "iets" mee hebt, maar wij hebben nog helemaal niks. We kennen elkaar nu net een week! Maar het voelt eigenlijk alsof we al wel iets hebben. Is dat heel raar?

Ik word in ieder geval erg blij van zijn enthousiame. Zo'n actie zoals die van vanmorgen zou ik niet van iedereen gewaardeerd hebben, hij gaat wel heel snel en het zou me ook kunnen benauwen, maar ik vind het bij hem tot nu toe alleen maar leuk. Dus ik kijk gewoon hoe dit verder gaat en hoe mijn gevoelens zich ontwikkelen.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk @Greenbean. En ja, wat Mats zegt @Kruimeltje..beter nu auch dan een paar weken later wanneer je je meer aan hem zou hebben 'gehecht'.

Ik heb me maar weer aangemeld op Tinder, vriendinnen zeggen 'je bent te chagie, vergeet die kerel zonder ruggengraat..you need a rebound'. Dus ik swipe me gek..nu de volgende stap(pen) nog..

Welterusten is het nu nog
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 25 november 2016 @ 20:40:

Hallo allemaal,



@chocopinda

wat een raar verhaal. Het zou eerlijker zijn geweest als hij je daar eerder over verteld had. Ik zou het niet helemaal vertrouwen eigenlijk. Je schrijft dat je hem niet meer gaat bellen, maar zou je wel weer met hem afspreken als hij contact met jou zou opnemen?







Ja, dat zou ik wel doen, want ik voelde me erg bij hem op m'n gemak en dat heb ik niet gauw.

Ik had gister toch de behoefte om een bericht te sturen, ik heb gezegd dat het niet goed voelt en dat ik dat jammer vind omdat ik het gezellig met hem vond. Binnen 10 minuten appt ie terug 'Geeft niet lieverd, ik vond het ook erg gezellig. Maar als je gevoel wat anders zegt moet je daar wel goed naar luisteren. Mocht je nog eens wat willen doen, mag je me altijd een appie sturen. Xxx

Huh? Dus ik stuur terug dat ik het gevoel had dat hij het niet zag zitten, omdat hij de laatste dagen niet bepaald enthousiast overkwam. Tot op heden niks op gehoord. Het is wel duidelijk dat hij het allemaal leuk en aardig vindt, maar er vooral geen moeite voor wil moeten te doen. Stom, want als hij nu had laten zien dat ik het verkeerd zag, hadden we de draad gewoon weer op kunnen pakken.



Leuk hoor Greenbean! Dat is nou precies wat ik miste bij mijn date.
Alle reacties Link kopieren
Chocopinda, ik vind zulke onderwepren nou typisch iets om niet over te appen maar gewoon face-to-face te bespreken. Tekst is voor zakelijke mededelingen over hoe laat en waar, of luchtige onderwerpen. Tenzij ik iemand (vriendinnen en mijn zus) al jaren ken en ik precies weet wat ze bedoelen met hun woorden.



Verder vind ik het niet zo gek zijn antwoord. Als iemand mij appt dat hij er geen goed gevoel bij heeft, dan ga ik er van uit dat die persoon klaar met me is. Ik zou ook niet proberen iemands gevoel te overtuigen, en als iemand geen goed gevoel bij mij heeft, dan zal dat wel zo zijn.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
@Chocopinda: precies, daar zit dus de pijn. Hij wil er geen moeite voor doen, het is leuk.. terwijl jij er wellicht qua gevoel anders in staat en het samenzijn zeer fijn vindt maar graag een verdieping zou willen.
Alle reacties Link kopieren
Mwah, ik vind dat het in het begin ook best luchtig mag zijn, het daten. Je bent elkaar nog aan het leren kennen en praktisch vreemden voor elkaar. Om dan al meteen over 'jij doet niet genoeg moeite voor me' te beginnen, vind ik erg zwaar. Je wil iemand zien omdat je elkaar beter wilt leren kennen, dan hoeft dat 'moeite voor elkaar doen' toch niet zo op een weegschaaltje? Je weet nog helemaal niet precies wat de ander zijn/haar stijl van communiceren is. En ls iemand minder enthousiast is, dan is dat zo en dan zat het er misschien niet in.



Maar als iemand mij zou zeggen na een paar dates dat iets 'niet goed voelt' voor hem, dan neem ik dat maar aan en wens ik hem verder success bij andere dates. Ik ga niet leuren bij iemand waar 'het niet goed voelt' of via tekst een discussie daarover voeren.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Chocopinda je stuurt hem dat het niet goed voelt en jij dat jammer vindt, hij zegt dat je moet luisteren naar je gevoel. Luister dan dan ook naar.

He's not that... Je weet wel...
quote:Chocopinda schreef op 26 november 2016 @ 11:19:

[...]





Ja, dat zou ik wel doen, want ik voelde me erg bij hem op m'n gemak en dat heb ik niet gauw.

Ik had gister toch de behoefte om een bericht te sturen, ik heb gezegd dat het niet goed voelt en dat ik dat jammer vind omdat ik het gezellig met hem vond. Binnen 10 minuten appt ie terug 'Geeft niet lieverd, ik vond het ook erg gezellig. Maar als je gevoel wat anders zegt moet je daar wel goed naar luisteren. Mocht je nog eens wat willen doen, mag je me altijd een appie sturen. Xxx

Huh? Dus ik stuur terug dat ik het gevoel had dat hij het niet zag zitten, omdat hij de laatste dagen niet bepaald enthousiast overkwam. Tot op heden niks op gehoord. Het is wel duidelijk dat hij het allemaal leuk en aardig vindt, maar er vooral geen moeite voor wil moeten te doen. Stom, want als hij nu had laten zien dat ik het verkeerd zag, hadden we de draad gewoon weer op kunnen pakken.



Hee Chocopinda, wat vervelend zeg dat hij zo reageert. Maar ik denk eigenlijk dat je het hier beter bij kan laten. Blijf bij je gevoel en laat dit rusten. Dat hij er zich zo makkelijk overheen zet zegt ook genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 26 november 2016 @ 14:43:

[...]





Hee Chocopinda, wat vervelend zeg dat hij zo reageert. Maar ik denk eigenlijk dat je het hier beter bij kan laten. Blijf bij je gevoel en laat dit rusten. Dat hij er zich zo makkelijk overheen zet zegt ook genoeg.Thanks! Dat had ik even nodig.
Alle reacties Link kopieren
Korte update: heerlijk weekend tot nu toe. Ben ng niet veel uit bed geweest, a gisteren om te gaan uiteten.



Choco, gewoon door naar de volgende
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heerlijk miss!



Ik had een date gepland staan, maar hij is ziek. Jammer, even afwachten of er een nieuw voorstel komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven