Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
Weer thuis van m'n date. Hij is echt leuk, maar hij maakt geen lichamelijke toenadering. Nu leende de activiteit zich er ook niet echt voor. Ik heb ook niet het idee dat het niet klikt of dat hij dat niet ziet zitten.



Maar ik krijg flashbacks naar mn date afgelopen zomer: vier leuke dates zonder zoen, meerdere voorzetten gedaan zonder succes en uiteindelijk zelf de beste man gezoend. Date 5: begroeting en afscheid met drie kussen. Daar ben ik toen zo op afgeknapt. Ik wil me ook 'gewild' voelen. Hij begreep er niets van toen ik niet verder wilde daten, ook niet na eerlijke uitleg.



Subtiele hints, aanraken tijdens gesprek, goed oogcontact maken: check. Opties die overblijven: 1) afwachten; 2) bespreken (voelt meteen zo zwaar, why u no kiss me) of 3) drankje erin en steegje in sleuren

Hoe voorkom ik herhaling en dus voortijdig afknappen?
Alle reacties Link kopieren
Ik had hier toch geschreven over die ene man die me in eerste instantie leuk leek, maar toen ik zijn facebookprofiel bekeek tot de conclusie kwam dat het absoluuuut niet mijn type was?



Kreeg toen van een aantal mensen hier een reactie terug dat ik het misschien gewoon moest proberen, niet teveel oordelen puur op foto's als het verder een leuke vent lijkt. Daar zag ik inderdaad ook wel iets in. Dus heb nog een aantal weken over en weer geappt. Nu vroeg hij om een date. Heb héél lang zitten twijfelen, maar ik dacht nee, ik weet hartstikke goed wat voor een man ik zoek en hij komt er niet in de buurt. Ik heb er eigenlijk ook helemaal geen zin in. Als ik zijn foto's op facebook zie is het gewoon echt niet mijn type mens.



Dus ik had gestuurd: "Hey X, ik heb even goed nagedacht, maar denk dat je toch niet helemaal m'n type bent. Denk dat we daarom beter niet kunnen gaan daten. Hoop dat je het begrijpt!"



Kreeg ik me toch een verhaal terug van 3 kantjes :O Dat hij het allemaal maar apart vond van mij. Dat ik dat toch niet kon zeggen, want ik kende hem toch helemaal niet. En dat hier toch iets moois uit had kunnen groeien etc. etc. En dat hij toch van harte hoopt dat ik me nog bedenk, en dat we samen dan toch een mooie avondwandeling kunnen maken.





Sorry maar, absoluut niet mijn stijl...



God wat ben ik blij dat ik niet op date ben gegaan met hem. Ik moet meer op mijn intuïtie gaan vertrouwen .
Alle reacties Link kopieren
Dus ja, aangezien jullie het hadden over 'in hoeverre bepaal je of je iemand aantrekkelijk genoeg vindt om te daten', dan denk ik dat ik iemand minstens leuk genoeg moet vinden om een foto om iets vriendschappelijk op te kunnen bouwen. Iemand moet wel een beetje op mijn lijn zitten als mens.



Je kunt uit de foto's vaak toch wel globaal halen hoe iemand is. Ik wel in elk geval, dat bleek nu maar weer.



De man waarvan ik de foto's het leukste vond was ook de man die ik in het echt het leukste vond. Niet leuk genoeg voor een relatie, maar toch.
Alle reacties Link kopieren
@jempo: oei, dat is echt niet waar je op zit te wachten. Kennelijk ben je dus gezegend met een goede intuitie!
Ik wil jouw intuïtie Jempo
Alle reacties Link kopieren
*zucht* mag ik even 'zeuren; dames..ik wil op date! Wie had dat ooit gedacht. Ja, ik heb er echt zin in. Alleeen wachten duurt zo lang, en ik wil helemaal niet in de 'wacht stand staan; totdat ik een concreet ik-heb-volgende-week-tijd-waar-en-wanneer? #datevoorstel.

Ik heb meer dan genoeg keus uit matches, hoor, daar niet van. Maar het wilt niet echt lukken ermee.



Zo dat lucht op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mawieke schreef op 15 januari 2017 @ 21:44:

Ik wil jouw intuïtie JempoNouja m'n intuïtie heeft me nog niet aan een man geholpen... dus zoveel heb je er niet aan
Hahaha okay dan!
Alle reacties Link kopieren
quote:pompidompido schreef op 15 januari 2017 @ 22:08:

*zucht* mag ik even 'zeuren; dames..ik wil op date! Wie had dat ooit gedacht. Ja, ik heb er echt zin in. Alleeen wachten duurt zo lang, en ik wil helemaal niet in de 'wacht stand staan; totdat ik een concreet ik-heb-volgende-week-tijd-waar-en-wanneer? #datevoorstel.

Ik heb meer dan genoeg keus uit matches, hoor, daar niet van. Maar het wilt niet echt lukken ermee.



Zo dat lucht op.



Op dat soort momenten stuurde ik alle matches gewoon een berichtje: "Hey, zin om vrijdag een drankje te gaan doen bij X?"

En dat dan control paste naar iedereen ;P
@pompidom, niet wachten tot de ander een date voorstelt he? Ben het ff kwijt, maar je had toch een date in de maak? En die matches zegt niks, de meeste mensen schijnen niet serieus iets te zoeken op Tinder, zitten in een relatie, zijn alleen nieuwsgierig, etcetera.
Alle reacties Link kopieren
Klopt.Date is/was in de maak. Maar 2 uurtjes vrij maken lukt iedereen toch wel?

Daar behoeft geen dagen te duren. Vind ik.



BTW: ik ga niet bij date1 ervan uit dat we een relatie krijgen. Ik wil het naar me zin hebben met hem en serieuze gesprekken kunnen voeren. Vanuit dat oogpunt verderk kijken.quote:Mawieke schreef op 15 januari 2017 @ 22:34:

@pompidom, niet wachten tot de ander een date voorstelt he? Ben het ff kwijt, maar je had toch een date in de maak? En die matches zegt niks, de meeste mensen schijnen niet serieus iets te zoeken op Tinder, zitten in een relatie, zijn alleen nieuwsgierig, etcetera.
Alle reacties Link kopieren
@pom klinkt alsof die date niet zo geïnteresseerd is
Alle reacties Link kopieren
Uuutef, wat heb je dat mooi omschreven, dankjewel! Daar heb ik zeker wat aan.



Daten maakt gewoon dat ik me zo kwetsbaar voel en ik zoek dan zo makkelijk naar redenen om niet te daten, terwijl ik wel wil daten! Vet handig natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
Garvey, juist door gewoon een paar keer een mislukte date te hebben, afgewisseld met leukere dates, leer je er vanzelf makkerlijk mee om te gaan. Heb het idee dat bij sommige mensen de angst om 'gekwestst te worden' vooral in stand wordt gehouden door nooit eens wat te proberen.



Van een paar keer een mislukking en op je bek gaan leer je juist dat je daar ook weer overheen komt. Dat het niet leuk voelt, maar dat het niet het einde van de wereld is. Door juist heel erg zo'n mislukking te willen vermijden leg je een enorme druk op een eerste date. Een eerste date dient vooral om te kijken of je uberhaupt die ander beter wilt leren kennen.



Ik bedoel, het lastig vinden is menselijk, maar als er een manier met garantie was om nooit eens een mislukte date te hebben, dan deden mensen het (het daten en verkering krijgen) wel op die manier.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ja ik herken het hoor! Maar ik heb geprobeerd het wat luchtiger te zien. Een eerste date is ook maar een ontmoeting, een gezellige avond, verder niks. Door er niet te zwaar aan te tillen wordt het voor mij leuker en makkelijker!



Niet dat ik erg actief aan het daten ben haha. Heb de laatste tijd matches die wel veel kletsen maar verder niks. Heb daar niet zoveel zin in en doe zelf ook weinig moeite maar vind het wel even best zo. Lees lekker met jullie mee.
Moggel dames en heren,

Lijk wel stapelgek maar ik ben ook weer eens ff aan hetbtinderen geslagen sinds gister.

Verwachtingen? Helemaal niks, 0,0.

Heb wel duidelijk op mn profiel gezet wat ik niet wil. ( niet dat ik denk dat dat zin heeft)



Heb iets van 7 matches dus mn ego is al wat gestreeld

Eerder begon ik zelf altijd een gesprek ( merendeel zegt toch niks terug) maar dat doe ik dus lekker niet meer. Te veel nutteloze moeite gedaan, vind het wel best.

Oww en de superknappers swipe ik lekker naar links, heeft toch geen zin. ( bovendien boeit uiterlijk me niet heel veel meer...)



Amnyway, benieuwd hoe lang ik het dit x vol ga houden
quote:Jempo schreef op 15 januari 2017 @ 22:32:

[...]





Op dat soort momenten stuurde ik alle matches gewoon een berichtje: "Hey, zin om vrijdag een drankje te gaan doen bij X?"

En dat dan control paste naar iedereen ;P werkelijk geniaal, die ga ik onthouden...
Goedemorgen! Eens met Uutef en Mawieke wat betreft uiterlijk.Heb een aantal pagina's geleden ook gelezen dat een paar schrijvers minder snel naar links swipen,want je weet maar nooit.Ik doe dat ook nu met 'twijfel gevallen' ook omdat ik weet dat ik niet per se val op uiterlijk maar op het totaalplaatje.
quote:Noor226 schreef op 15 januari 2017 @ 19:09:

Weer thuis van m'n date. Hij is echt leuk, maar hij maakt geen lichamelijke toenadering. Nu leende de activiteit zich er ook niet echt voor. Ik heb ook niet het idee dat het niet klikt of dat hij dat niet ziet zitten.



Maar ik krijg flashbacks naar mn date afgelopen zomer: vier leuke dates zonder zoen, meerdere voorzetten gedaan zonder succes en uiteindelijk zelf de beste man gezoend. Date 5: begroeting en afscheid met drie kussen. Daar ben ik toen zo op afgeknapt. Ik wil me ook 'gewild' voelen. Hij begreep er niets van toen ik niet verder wilde daten, ook niet na eerlijke uitleg.



Subtiele hints, aanraken tijdens gesprek, goed oogcontact maken: check. Opties die overblijven: 1) afwachten; 2) bespreken (voelt meteen zo zwaar, why u no kiss me) of 3) drankje erin en steegje in sleuren

Hoe voorkom ik herhaling en dus voortijdig afknappen?



Oh dit vind ik zelf ook altijd jammer.....Balen als het verder een leuke man blijkt! Misschien toch nog een date eraan wagen en je maar op hem gooien? Sommige mannen hebben meer aanmoediging nodig.



Verder misschien eerst het gesprek en na afloop daarvan beslissen of je verder wil of niet? Nu heb je door de teleurstelling al een punt achter gezet,terwijl hij zich nog niet heeft kunnen bewijzen iets met het gezegd te kunnen doen.
@Jempo

3 kantjes
quote:Lovestar schreef op 16 januari 2017 @ 07:46:

Goedemorgen! Eens met Uutef en Mawieke wat betreft uiterlijk.Heb een aantal pagina's geleden ook gelezen dat een paar schrijvers minder snel naar links swipen,want je weet maar nooit.Ik doe dat ook nu met 'twijfel gevallen' ook omdat ik weet dat ik niet per se val op uiterlijk maar op het totaalplaatje.



De superknappers gaan lekker naar links bij mij, die hebben toch 568767 matches.

Ik ga ook meer voor het totaalplaatje. Al kun je dat natuurlijk bij een paar foto's helemaal niet weten, maar ik ga wat minder voor uiterlijk.
@pompi

Gewoon zelf een drankje voorstellen



@Alice

Go Alice

De egostreling op zich is al winst
quote:Noor226 schreef op 15 januari 2017 @ 19:09:

Weer thuis van m'n date. Hij is echt leuk, maar hij maakt geen lichamelijke toenadering. Nu leende de activiteit zich er ook niet echt voor. Ik heb ook niet het idee dat het niet klikt of dat hij dat niet ziet zitten.



Maar ik krijg flashbacks naar mn date afgelopen zomer: vier leuke dates zonder zoen, meerdere voorzetten gedaan zonder succes en uiteindelijk zelf de beste man gezoend. Date 5: begroeting en afscheid met drie kussen. Daar ben ik toen zo op afgeknapt. Ik wil me ook 'gewild' voelen. Hij begreep er niets van toen ik niet verder wilde daten, ook niet na eerlijke uitleg.



Subtiele hints, aanraken tijdens gesprek, goed oogcontact maken: check. Opties die overblijven: 1) afwachten; 2) bespreken (voelt meteen zo zwaar, why u no kiss me) of 3) drankje erin en steegje in sleuren

Hoe voorkom ik herhaling en dus voortijdig afknappen?3 natuurlijk , wel zo effectief
quote:Lovestar schreef op 16 januari 2017 @ 07:53:

@pompi

Gewoon zelf een drankje voorstellen



@Alice

Go Alice

De egostreling op zich is al winst

Dat wel



Nogmaals ik doe lekker helemaal niks, ik vertik het om een gesprek op te starten.

Na hoeveel uur of dagen wederzijdse radiostilte mag ik iemand kielhalen/eruit bonjouren?

( 9 matches, is me wel wat veel....)
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 16 januari 2017 @ 06:56:



Heb wel duidelijk op mn profiel gezet wat ik niet wil. ( niet dat ik denk dat dat zin heeft)

Waarom niet schrijven wat je wél wil? Ik vind van die negatieve lijstjes bij mannen in hun profiel ze niet aantrekkelijker maken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven