Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
quote:Noor226 schreef op 15 januari 2017 @ 19:09:

Weer thuis van m'n date. Hij is echt leuk, maar hij maakt geen lichamelijke toenadering. Nu leende de activiteit zich er ook niet echt voor. Ik heb ook niet het idee dat het niet klikt of dat hij dat niet ziet zitten.



Maar ik krijg flashbacks naar mn date afgelopen zomer: vier leuke dates zonder zoen, meerdere voorzetten gedaan zonder succes en uiteindelijk zelf de beste man gezoend. Date 5: begroeting en afscheid met drie kussen. Daar ben ik toen zo op afgeknapt. Ik wil me ook 'gewild' voelen. Hij begreep er niets van toen ik niet verder wilde daten, ook niet na eerlijke uitleg.



Subtiele hints, aanraken tijdens gesprek, goed oogcontact maken: check. Opties die overblijven: 1) afwachten; 2) bespreken (voelt meteen zo zwaar, why u no kiss me) of 3) drankje erin en steegje in sleuren

Hoe voorkom ik herhaling en dus voortijdig afknappen?Optie 3 dus. Of het zo laten. Bij mijn vorige date was het gebrek aan pro-actief zijn voor mij reden om te denken: dit past niet genoeg bij elkaar.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:Alicemorgan82 schreef op 16 januari 2017 @ 07:57:

[...]



Dat wel



Nogmaals ik doe lekker helemaal niks, ik vertik het om een gesprek op te starten.

Na hoeveel uur of dagen wederzijdse radiostilte mag ik iemand kielhalen/eruit bonjouren?

( 9 matches, is me wel wat veel....)



Ik laat ze lekker erin staan,altijd leuk om te zien wie mij leuk vind



Anders 3 dagen?
quote:boebezoebe schreef op 16 januari 2017 @ 08:31:

[...]





Waarom niet schrijven wat je wél wil? Ik vind van die negatieve lijstjes bij mannen in hun profiel ze niet aantrekkelijker maken.Heb ik ook, eerst wat ik niet wil, en daar onder wat ik wel wil, daar ben ik heel eerlijk in geweest.
quote:Lovestar schreef op 16 januari 2017 @ 10:07:

[...]





Ik laat ze lekker erin staan,altijd leuk om te zien wie mij leuk vind



Anders 3 dagen?Idd enkel voor de egoboost...
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 16 januari 2017 @ 10:41:

[...]



Heb ik ook, eerst wat ik niet wil, en daar onder wat ik wel wil, daar ben ik heel eerlijk in geweest.Ik vind dat zelf altijd erg negatief overkomen, een lijst wat iemand niet wil. Bij zulke lijsten swipe ik meestal naar links, heb geen zin in een man die op negatieve dingen focussed.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook weer hier aan. Ik lees al een tijdje mee.



Ik ben met iemand aan t daten sinds December(we kennen elkaar wel al langer). Het gaat , voor mijn gevoel dan, goed. We zien elkaar 2-3 keer per week en blijven dan ook meestal slapen bij elkaar. Hij is al heel lang vrijgezel en ik denk dat hij ergens een beetje bindingsangst heeft. Hij geeft wel aan mij super leuk te vinden, het fijn vinden om samen te zijn ect. We hadden wel in het begin afgesproken om rustig aan te doen.



Ik ben dit weekend bij hem geweest en zag op zijn telefoon dat ie een nieuwe Tinder match had. Alhoewel ik best rustig en niet echt een jaloerse type ben vond ik het geen fijn gevoel. Ik heb zelf nog Tinder op mijn telefoon staan maar ik ben er al weken niet op geweest.



Kaart ik dit aan bij hem? Ik wil hem niet afschrikken met zijn bindingsangs maar ik wil ook een beetje zekerheid? Realisties weet ik dat hij niet met andere afspreekt, maar telt Tinder gesprekken ook mee hierin? Hoe gaan jullie hiermee om? Die onzekerheid maak mij een klein beetje gek!



Of denk ik gewoon te veel na?
quote:boebezoebe schreef op 16 januari 2017 @ 11:08:

[...]





Ik vind dat zelf altijd erg negatief overkomen, een lijst wat iemand niet wil. Bij zulke lijsten swipe ik meestal naar links, heb geen zin in een man die op negatieve dingen focussed.

Dat is dan heel jammer, ik ben die scharrels/vooreven/vooralvoordes*x gewoon helemaal zat.

Als ik door dit profiel minder matches krijg (ik zit op 10 ) dan is dat lekker pech....



Ik denk uberhaupt dat ik vanmiddag of morgen al de brui eraan geef en geen zin meer heb...
Alle reacties Link kopieren
quote:FemmeForte schreef op 16 januari 2017 @ 11:32:

Ik ben dit weekend bij hem geweest en zag op zijn telefoon dat ie een nieuwe Tinder match had. Alhoewel ik best rustig en niet echt een jaloerse type ben vond ik het geen fijn gevoel.Deze twee zaken stroken niet met elkaar.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 16 januari 2017 @ 11:45:

[...]



Deze twee zaken stroken niet met elkaar.Ze kon het toch ook per ongeluk hebben gezien, ik heb ook een tik dat ik onbewust meekijk met mijn date op zijn telefoon maar hij is hier dan ook van op de hoogte en kijkt ook rustig met mij mee
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 16 januari 2017 @ 11:40:

[...]



Dat is dan heel jammer, ik ben die scharrels/vooreven/vooralvoordes*x gewoon helemaal zat.

Als ik door dit profiel minder matches krijg (ik zit op 10 ) dan is dat lekker pech....



Ik denk uberhaupt dat ik vanmiddag of morgen al de brui eraan geef en geen zin meer heb...Prima als dat voor jou zo werkt natuurlijk. To each their own. Ik denk meestal: wat een mopperde, als ik een lijst zie met wat iemand allemaal niet wil.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:FemmeForte schreef op 16 januari 2017 @ 11:32:

Ik meld me ook weer hier aan. Ik lees al een tijdje mee.



Ik ben met iemand aan t daten sinds December(we kennen elkaar wel al langer). Het gaat , voor mijn gevoel dan, goed. We zien elkaar 2-3 keer per week en blijven dan ook meestal slapen bij elkaar. Hij is al heel lang vrijgezel en ik denk dat hij ergens een beetje bindingsangst heeft. Hij geeft wel aan mij super leuk te vinden, het fijn vinden om samen te zijn ect. We hadden wel in het begin afgesproken om rustig aan te doen.



Ik ben dit weekend bij hem geweest en zag op zijn telefoon dat ie een nieuwe Tinder match had. Alhoewel ik best rustig en niet echt een jaloerse type ben vond ik het geen fijn gevoel. Ik heb zelf nog Tinder op mijn telefoon staan maar ik ben er al weken niet op geweest.



Kaart ik dit aan bij hem? Ik wil hem niet afschrikken met zijn bindingsangs maar ik wil ook een beetje zekerheid? Realisties weet ik dat hij niet met andere afspreekt, maar telt Tinder gesprekken ook mee hierin? Hoe gaan jullie hiermee om? Die onzekerheid maak mij een klein beetje gek!



Of denk ik gewoon te veel na?



Ik heb dit ook gehad met mijn huidige date, zag een aantal matches staan op zijn telefoon toen hij mij iets op zijn telefoon wilde laten zien. Uiteindelijk heb ik het gewoon aangekaart hoe hij het zag/nog actief was op tinder. Ik gaf hem aan, dat het geheel zijn eigen keuze is of hij de tinder app op zijn telefoon zou houden en dat hij deze ook alleen moest verwijderen als hij dat wilde en het niet moest doen om mij een plezier te doen.



Hij gaf zelf aan dat die het ook doorhad dat ik de matches had gezien. Hij vond het niet eerlijk t.o.v. Mij om tinder op zijn telefoon te houden en zei ook geen behoefte te hebben aan contact met andere vrouwen.



Zo lang je niets gaat eisen, en het vooral bij hem houd dat het zijn keuze is lijkt het mij dat hij het niet als "benauwend" zal ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Als je leuk aan het daten bent moet je het daar toch gewoon over kunnen hebben? Mannen die meteen gaan strooien met ' het is zo benauwend' vinden zo'n gesprek over 3 mannen vaak nog steeds benauwend. Weet je ook wat je daar aan hebt.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Femme Forte, er zijn heel weinig mensen met bindingsangst. De kans is groter dat hij het wel leuk vindt met jou maar het niet echt is wat hij zoekt en intussen verder kijkt.
Alice ik zie het toch ook zoals boebe, mannen met negatieve lijstjes swipe ik onverbiddelijk links, wil contact met positieve mensen. Door aan te geven wat je wel wil zeg je onrechtstreeks ook vaak wat je niet wil.
Alle reacties Link kopieren
@ alice & boebe: allright, optie 3 it is als hij er niet klaar voor is na 'de ex', kan ik het maar beter nu weten dan nog weken zo aanmodderen.



Volgens mijn onafhankelijk mannenvrienden panel staat het eisenlijstje van de vrouw hoog in de top 3 online dating ergernissen. Positiviteit trekt positiviteit aan. Heb zelf nergens iets opgeschreven over wat ik zoek of wat ik wil en op 1 gekkie na, heb ik nog nooit neuken?/ONS-verzoeken of dergelijke dates gehad. Maar ieder zijn strategie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Tinder vorige week van telefoon gehaald. In de afgelopen maanden een paar x een date gehad, 2 waarvan er een fijne klik was en er gekust werd, maar uiteindelijk allemaal op niets uit zijn gedraaid. Ik merk dat ik dat instant leuk doen, gesprek voeren via een chat niet echt fijn vind. Zeker in een chat met iemand die je niet kent kan je context moeilijk onderscheiden en dat vind ik vervelend. Tip de la Armand: spreek snel af. Dat werkt. That said, ook al doe je dat, soms is er niet gelijk een klik of een vlam. Spreek snel af zonder verwachtingen. Naast de chatproblemen ben ik denk ik gewoon even niet toe aan vastigheid, en heb ik even genoeg aan mijzelf.
quote:Treezebees schreef op 16 januari 2017 @ 12:47:

Alice ik zie het toch ook zoals boebe, mannen met negatieve lijstjes swipe ik onverbiddelijk links, wil contact met positieve mensen. Door aan te geven wat je wel wil zeg je onrechtstreeks ook vaak wat je niet wil.

Ben bang dat niet iedereen het met je eens is, heb weer wat matches

En nogmaals, ik verwacht er niks meer van dus mochten er mensen zijn die afknappen, niet mijn probleem.

Ik ben klaar met mooi weer spelen en me anders voor doen dan ik ben, ik ben liever eerlijk.



Dat egostrelende van veel matches doet me overigens weinig, ik heb eigenlijk totaal geen zin in dat stomme oeverloze gechat...

(Ik ben echt erg... )
Zo, de 1e kielhaal-ronde achter de rug.

( lees: na uur of 14 nog niks gezegd te hebben is het 'daaahaaag, tot ziens '



Heb wel paar nieuwe waarvan 1 het gesprek gestart is, jeeej.

Lijkt geïnteresseerd, nog niks fouts gezegd
Alle reacties Link kopieren
Hoe is jullie ervaring in Tinder vs Happn? Mijn idee is dat je via Tinder veel sneller matches hebt, maar het vaak nergens toe leidt. Via Happn heb ik (veel) minder vaak matches, maar is vaak wel iets serieuzer naar mijn idee. Heb ook het idee dat er minder types met duckfaces etc op te vinden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Haha Noor, optie 3!

Een profiel waarin alleen maar staat wat iemand niet wil houd ik ook niet van, zo negatief..

FemmeForte, ik zou vragen of hij nog actief iets met Tinder doet, zo gek is dat niet..

Zeghetmaar, ik had op Happn echt zo weinig matches, vond het maar een vage app..



Ik heb van date niets meer gehoord en zelf ook niet laten horen, prima dus.. Heeft ook geen zin om een analyse te gaan doen, het was van beide kanten dus gewoon duidelijk geen klik. Soms wil ik nog wel eens vragen hoe hij het vond, maar vond ik nu niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Zeghetmaar, ik heb ook veel sneller matches op tinder, maar ik heb happn nu een paar weken de kans gegeven en ben degene die mij aanspraken gewoon blijven liken, en na een tijdje had ik toch echt wel een paar hele leuke matches, die ook wel wat serieuzer leken. Ik heb 2 dates gepland en op tinder is dit aantal voor het nieuwe jaar nog steeds 0. Wie weet zijn de happn'ende mannen wat minder vaak actief, maar als ze actief zijn, wel serieuzer? We gaan het meemaken
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij mij is het echt bar en boos op de apps en online. Had een paar maanden niet mijn profiel actief en verwacht dat ik wel wat leuke mannen tegen zou komen (al was het alleen al om de goede voornemens van mensen )



Ga maar weer eens offline meer dingen ondernemen, op plekken waar het type man dat ik leuk vind komt. Zo schiet het niet echt op
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ja hoor, heb ik weer...

Ga ik zonder verwachtingen op Tinder, 1 leuk gesprek en ander ook wel.

Zie ik vanmorgen iemand op werk, vond hem eerst bloedirritant, weet niet waarom maar dat begint te veranderen de laatste 2 x dat ik hem zag. (Vandaag en tijdje terug in kroeg)

Weet niet, hij doet gewoon minder irritant, minder te duidelijk flirterig, minder opdringerig.

D8 ik 'kan mij het schelen', dus ik zoek hem op fb, we zijn aan de praat geraakt en we hebben, morgen in de middag dus veilig, afgesproken

Hij is denk ik vrij recht voor zn raap, maar ook wel relaxed. Hij stelde s'avonds voor maar dat is niet handig ivm werk. Geen probleem, doen we de middag.



Ik ben ook wel een muts, want stiekem hoopte ik dat hij wat voor zou stellen, doet ie het, durf ik niet meer en ben ik bang dat hij een player is.

Ok zo kwam die toen ik hem net kende ook over, maar ik vermoed gewoon dat dat enkel de buitenkant is en dat er meer achter zit



What a crazy world...
Ik vind dat ook nooit leuke profielen, waar mannen alleen maar opnoemen wat voor vrouw ze níet willen. Het komt vaak op mij over alsof die mannen erg teleurgesteld zijn. Vind het erg negatief overkomen en reageer dan meestal ook niet.



Ik baal ondertussen even omdat vriend en ik elkaar deze week niet zoveel kunnen zien als de afgelopen weken (we hebben elkaar sinds kerst eigenlijk iedere dag gezien en praktisch iedere nacht samen geslapen) en ik merk dat ik het echt lastig vind een evenwicht te vinden tussen elkaar zien en alleen zijn. Ik kan eigenlijk best goed alleen zijn, maar als ik dan zoals gisteren afscheid neem heb ik toch een knoop in mijn maag. Ik kan mezelf ook helemaal gek maken als ik alleen ben. Dan ga ik me afvragen wat hij eigenlijk in me ziet. Dat is echt stom want ik heb van geen enkele man in mijn leven zoveel bevestiging gekregen als van hem. En toch gaan die gedachten dan met me op de loop, met als gevolg dat ik dan afstandelijk wordt. Ik weet niet of hij dat laatste voelt, meestal is het direct over wanneer we elkaar weer zien, maar het is voor mijzelf wel erg vervelend.



Hij wil wel echt me me verder, dat is helemaal duidelijk. Sinds we naar elkaar hebben uitgesproken dat samenwonen er in de toekomst zeker inzit fantaseren we af en toe over hoe dat er in de praktijk uit zou gaan zien. Met zijn kinderen en mijn kat. En hoe we dat zouden gaan doen met de beperkte ruimte (ongeveer 90m2 die we dan om de week met zijn kinderen moeten delen). Gisteren gingen we een wandelingetje maken en toen stonden we voor zijn kapstok waar hij behoorlijk wat jassen heeft hangen. Ik vroeg me hardop af, met een knipoog natuurlijk, of die kapstok een probleem zou kunnen worden aangezien ik ook behoorlijk wat jassen heb. Waarop hij direct een selectie ging maken van jassen die eventueel weg zouden kunnen om plaats te maken voor die van mij. Ik vond dat zoooo schattig.



Het is wel zo dat, mochten we echt gaan samenwonen, ik bij hem in zou moeten trekken. Samen een huis kopen/huren zou hier lastig worden, al is dat niet uitgesloten. Ik heb altijd tegen mezelf gezegd dat ik zoiets nooit zou willen: bij iemand intrekken ipv samen opnieuw te beginnen. Iemand ervaring daarmee? Ik moet zeggen dat ik er inmiddels minder negatief tegenover sta omdat ik me fijn voel in zijn huis, maar ik zou het toch ook lastig vinden om bv al mijn meubels achter te moeten laten omdat daar bij hem gewoonweg geen plek voor is.
Alle reacties Link kopieren
quote:pip-321 schreef op 16 januari 2017 @ 19:55:

Zeghetmaar, ik heb ook veel sneller matches op tinder, maar ik heb happn nu een paar weken de kans gegeven en ben degene die mij aanspraken gewoon blijven liken, en na een tijdje had ik toch echt wel een paar hele leuke matches, die ook wel wat serieuzer leken. Ik heb 2 dates gepland en op tinder is dit aantal voor het nieuwe jaar nog steeds 0. Wie weet zijn de happn'ende mannen wat minder vaak actief, maar als ze actief zijn, wel serieuzer? We gaan het meemaken

Ik heb al tijden geen matches meer gehad op Happn en wel op Tinder, maar er komt gewoon nooit iets uit. Dat werkt op den duur wel frustrerend... Misschien moet ik er maar even mee stoppen. Ben zelf een man trouwens, weet ook niet meer hoe ik nou weer hier verzeild ben geraakt.



Als ik dan soms lees wat voor acties er worden uitgehaald bij bepaalde mensen hier denk ik echt van dat zou ik nou echt niet doen. Maar ik ben misschien weer teveel een nice guy en dat willen vrouwen vaak niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven