Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij gewoon zich niet op wil dringen. Vind je zo leuk dat hij het niet wil verpesten en wacht dus jouw initiatief af.



Aangeven hoef je niet al te subtiel te doen hoor, haha. Nou ja, bij mij gaat het meestal automatisch.... .

Je kan toch ook wat vrder gaan tijdens het zoenen, of dat voorstellen?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Bij mij ging dat tot nu toe ook automatisch, maar deze keer dus even niet Misschien moet ik maar gewoon tegen hem zeggen dat ik verder wil gaan. Bij sommige mannen werken hints niet, die hebben meer duidelijkheid nodig. Misschien is dit ook zo'n man

Hij komt vanavond weer langs trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Dit zal wel heel incorrect klinken, maar ik gooi er bij mezelf dan gewoon nog een drankje in. Wordt ik toch wat vrijpostiger door, haha!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Als uit alles blijkt dat hij je wil, zou ik zelf gewoon initiatief nemen. Het klinkt alsof hij je met het grootste respect behandeld, het op jouw tempo wil doen en jij zal het tempo dus moeten aangeven.

Ga zijn lichaam eens verkennen met je handen, glip onder z'n t-shirt. Stuur zijn handen daar naartoe waar jij ze wil hebben. Dan krijg je hem vast wel mee. Veel plezier vanavond!
Ok, dan ga ik het zo maar proberen. Ik ben gewend dat mannen er geen moeite mee hebben verder te gaan Maar ik denk inderdaad dat het te maken heeft met respect naar mij toe. Hij zij gisteren nog dat ik hem wild maak, dus daar ligt het niet aan....
Alle reacties Link kopieren
Klinkt inderdaad als een man die is opgegroeid met manieren en respect. Oftewel, iemand die zelf geen grenzen verlegd maar daarin duidelijk overheen geholpen wil worden. Teken van de huidige feministische tijdgeest met al die preken en waarschuwingen over ongewenste intimiteiten, mannen die zich niet meer opdringen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Zit wel wat in Jaw! En fijne avond alvast greenbean, dat gaan wel goedkomen zo te lezen.



Zelf gisteren op date uno geweest. Prima gezellige avond, klik was er zeker en voor ik het wist

waren we al 2,5 uur verder. Ik sta nog niet het dak te springen van enthousiasme (waar bij vorige dates wel eens sprake van was maar wat nergens op gestoeld bleek :P), maar ren daarom ook zeker niet weg.

Beide uitgesproken dat een tweede date er sowieso in zit, dus ik blijf het lekker rustig aankijken.
Alle reacties Link kopieren
Hier net hetzelfde als bij Kwamkwammertijd.

Zondag eerste date gehad (een uur of drie op café gezeten en een uurtje extra had nog wel gekund, maar café ging dicht ), nu zaterdag tweede date. Nog niet wild van enthousiasme, maar er is wel een eerste klik en dat is best al fijn !
Jaw daar kan het wel eens aan liggen. Jammer eigenlijk, van mij mag een man wel nog 'man' zijn.

Maar klinkt erg veelbelovend greenbean.



Een paar veelbelovende eerste dates lees ik, ik duim!
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo!



Ik ben ook weer single.. 2,5 jaar knipperlicht achter de rug pfffff..

Hopen dat ik de kracht vind deze keer om echt los te laten..!



1,5 jaar geleden heb ik ook een tijdje meegeschreven in het internetdaten topic. Vond het erg gezellig en herkenbaar toen.

Voor deze knipperlicht relatie, 15 jaar samen geweest met de vader van mijn dochter.



@Greenbean, wat leuk dat je zo verliefd bent! Wel jammer dat hij weinig initiatief neemt qua intimiteit, het klinkt alsof hij wat verlegen is of niet wil pushen. Gewoon zelf de eerste stap zetten dan maar weer..? En vooral hopen dat het na de eerste keer dan verder geen probleem meer is steeds ;)
Alle reacties Link kopieren
Greenbean, deze niet meer laten lopen hoor!

Klinkt als een heel respectvolle vent.

Desnoods je been om hem heen vouwen als je dat jurkje aan hebt, gegarandeerd succes!



Hoe gaat het Treez?

Is het nieuwtje al wat aan het landen?
Het gaat steeds beter! Bewust date voorop geschoven naar zondag, tegen dan ben ik weer helemaal 'de oude'!

En de nieuwe date is heel anders dan de womanizer. Niet een klassieke knapperd maar eentje 'die wel iets heeft' met een heel gewone job maar toch goed taalgebruik, fijne humor en even graag append als ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 06 december 2016 @ 22:50:

Het gaat steeds beter! Bewust date voorop geschoven naar zondag, tegen dan ben ik weer helemaal 'de oude'!

En de nieuwe date is heel anders dan de womanizer. Niet een klassieke knapperd maar eentje 'die wel iets heeft' met een heel gewone job maar toch goed taalgebruik, fijne humor en even graag append als ik.Huh? Heb je 2 dates lopen? Ik dacht dat je al bijna 'verkering' had met je date, maar misschien heb ik wat gemist.
quote:Chocopinda schreef op 06 december 2016 @ 23:14:

[...]



Huh? Heb je 2 dates lopen? Ik dacht dat je al bijna 'verkering' had met je date, maar misschien heb ik wat gemist. Die heeft me een paar dagen geleden gedumpt. Meer in het disaster topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 06 december 2016 @ 23:20:

[...]



Die heeft me een paar dagen geleden gedumpt. Meer in het disaster topic. Echt?! Jeetje wat naar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 06 december 2016 @ 23:20:

[...]



Die heeft me een paar dagen geleden gedumpt. Meer in het disaster topic.Getver! Het disaster topic volg ik niet, maar ik zal even kijken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:mats schreef op 06 december 2016 @ 20:47:

Greenbean, deze niet meer laten lopen hoor!

Klinkt als een heel respectvolle vent.

Desnoods je been om hem heen vouwen als je dat jurkje aan hebt, gegarandeerd succes!



Nee, ik ben niet van plan hem te laten gaan. Overigens heb ik me weer eens zorgen om niks gemaakt, wanneer leer ik dat nou toch eens af. We hadden vanavond afgesproken en belandden direct in bed En daar werd me al vrij snel duidelijk dat we deze keer verder zouden gaan dan eerdere keren. Het is dus helemaal goed gekomen!
Alle reacties Link kopieren
Treezebees ik dacht al zoiets gelezen te hebben. Wat rot voor je! Veel plezier zondag alvast.



@greenbean klinkt super!



Ik zie ICT-er pas zaterdag weer. Hij appt opeens nauwelijks meer, ik hoop maar dat het geen slecht teken is. Kan er wel een beetje onzeker van worden.
Alle reacties Link kopieren
Is toch normaal dat als je elkaar wat langer kent het appen minder wordt? Ik probeer zelf het appen altijd om te buigen in bellen. Vind ik een stuk gezelliger (maar dat is ook mijn pet peeve, dus misschien dat ik er hier te vaak over zeur haha). Bij mijn ex van een paar jaar terug ben ik ook echt door het bellen tussendoor verliefd geworden, ipv de sms-jes . Appen met inhoud doe ik eignelijk alleen met mensen die ik al echt lang ken waardoor ik weet wat ze bedoelen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel tijd na een relatie gingen jullie weer rondkijken/tinderen/happenen?

Ik twijfel.. aan de ene kant is het leuk voor de afleiding en egoboost.

Andere kant vind ik dat je altijd weer redelijk snel door het aanbod heen bent.. en dan kun je beter wachter tot je er echt aan toe bent/voor open staat.. (zonder alleen de foute types wéér aan te trekken)?

Maar ja, voor ik dr echt overheen ben, dat zal nog wel een paar weken duren. Ongeduldigheid begint op te spelen ;)!

Ben trouwens ook een beetje bang om hem tegen te komen..



Gisteravond leuk gesprek op Paiq, maar vind dat, buiten gezellig, redelijk nutteloos. Want heb je een leuk gesprek, zie je de foto en dat valt altijd tegen :P Terwijl hij direct al bij me langs wilde komen... haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 07 december 2016 @ 08:52:

Is toch normaal dat als je elkaar wat langer kent het appen minder wordt? Ik probeer zelf het appen altijd om te buigen in bellen. Vind ik een stuk gezelliger (maar dat is ook mijn pet peeve, dus misschien dat ik er hier te vaak over zeur haha). Bij mijn ex van een paar jaar terug ben ik ook echt door het bellen tussendoor verliefd geworden, ipv de sms-jes . Appen met inhoud doe ik eignelijk alleen met mensen die ik al echt lang ken waardoor ik weet wat ze bedoelen.

Is denk ik heel persoonlijk.. Ik hou meer van appen. Vind dat leuker en ergens spannender..

Natuurlijk, als je verder in een relatie bent, dan app je meer om dingen af te spreken. Maar ligt er ook aan hoe vaak je elkaar ziet/spreekt!

Als je elkaar maar 1-2x per week ziet en verder nauwelijks appt (of belt), dan gaat t bij mij irriteren..
Maka dat hangt er van af hoe lang/intens de relatie was. Is voor iedereen en in elk geval anders. Ik heb deze keer 12u nadat ik de bons kreeg een profiel aangemaakt. Vooral als afleiding, absoluut niet met de intentie om zeer snel te gaan daten.
Ik zie mijn date/vriend 1 a 2 keer in de week...maar verder appen we dan wel weer de hele dag door (althans we appen altijd even naar elkaar als we tijd hebben).



Wanneer je weer gaat tinderen enzo is denk ik erg persoonlijk. Bij mij was het denk ik na twee maanden... vooral toen uit nieuwsgierigheid. Afspreken wel wat langer.
Alle reacties Link kopieren
Ja is ook zo.

Relatie was erg intens, maar laatste periode weer zoooo moeilijk. Persoonlijkheden passen gewoon niet en hij blijft last houden van zijn vrijheidsdrang.



Ik zie m vanavond laatste keer ws, gezamenlijke les die we volgen. Zaterdag wilde ik álles helemaal afsluiten (laatste spullen uitwisselen, afspraken maken), maar begon ie toch weer met concessies. Maar t is te laat. Dus vanavond nu wéér echt afsluiten. Netjes afronden.. En dan pas door. (zien elkaar nu 2,5 week niet; eerst dagelijks).
Wow Treez, ik ga even bijlezen. Wat heftig en onverwacht, want het ging zo goed en was zo leuk! K*t zeg!!



Missmadame: irritant he? Ik werd daar in het weekend ook onzeker van. Geen fijn gevoel.



Yes, Greenbean!!



Bij mij was er wel iets waardoor date niet lekker in zijn vel zat/zit. Uit respect naar hem wil ik het niet teveel over hem hebben (mijn keuze om hier te schrijven, niet die van hem). Het heeft niet direct met mij te maken, maar het is wel de vraag in hoeverre hij het los kan laten.

Ik ben gisteren wel weer bij hem geweest (vandaag nog steeds) en dat voelt heel fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven