Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
quote:Eva- schreef op 19 februari 2017 @ 11:08:

Lovestar fijn dat het voor jou goed voelt. Voor mij als lezer denk ik wel, woow...

Een boel hevige emoties voor een date en friends for life? Waar baseer je vriendschap dan op?



Je hebt elkaar 1 keer ontmoet en dan al zo hevig op elkaar reageren. Het komt op mij over dat je qua emoties van uitersten bent, klopt dat?

Niks mis mee, maar pas goed op jezelf.



Verbaasd mij niks hoor Ik accepteer het dat jullie nu ook denken dat ik een gekkie ben



Ja, ik snap het soms ook nog steeds niet.....Wat logisch is, want als ik dit de hele tijd zou hebben zou het ook niet goed zijn. Uitersten mwah....Ik zie veel overeenkomsten juist. Hij zegt ook dat hij eigenlijk bijna altijd met mij eens is. Makkelijk gezegd natuurlijk (en ook makkelijk en te graag in willen geloven), maar ik merk dat ook als hij praat. De wijze waarop hij ermee omgaat en de kwetsbaarheid die hij heeft, komt veel overeen met die van mij. En nu klinkt het alsof we elkaar gevonden hebben in kommer en kwel We lijken ook op elkaar in menszijn, humor!!! en de interesses. Ik heb 2 beste vriendinnen van de middelbare school en dit is anders....



Nou ja, probeer soms ook een beetje nuchter te zijn.....Dat het inderdaad maar moet blijken of dit een duurzame vriendschap is. De intentie is er wel en een bepaalde basis. Nu gewoon investeren en bouwen
Je kunt toch vooraf een serieuze insteek hebben en het dan toch bij één keer willen laten? Zou proberen om dat niet zo zwart-wit te maken. Betrek het niet teveel op jezelf. Haar keuze zegt niet zoveel over jou.
Lovestar,

ik ben het wel eens met de anderen en zou een beetje op jezelf passen. Als je elkaar 1 keer gezien hebt kun je nog niet weten of dat een levenslange vriendschap wordt of niet. Plus jullie hadden al wat onenigheidjes.. Ik zou dat niet uit het oog verliezen! En voor de rest gewoon lekker genieten van wat er nu tussen jullie is.

@Treezebees

hoe loopt het nu tussen jou en je date? Jullie zouden elkaar veel gaan zien toch?

@noor

wat fijn dat je zo verliefd bent en dat je vriend dinsdag weer terug komt. Ik lees ook graag succesverhalen dus blijf vooral meeschrijven. Geeft de burger ook moed

@mats

naar aanleiding van wat jij schrijft zal ik zeker heroverwegen of een relatiebemiddelingsburo een goed idee is. Ik zit niet te wachten op een partner die te ver weg woont en in mensen met teveel issues heb ik ook niet zoveel zin.

Voorlopig dan maar weer tinderen.



Ik ben net terug gekomen van mijn weekendje weg en het was echt heerlijk, precies wat ik nodig had. Ik heb gewandeld, gejogd, lekker gegeten, een boekje gelezen en ben echt even tot rust gekomen. Nu weer thuis en het is toch even lastig, maar ik ben dit weekend wel tot allerlei inzichten gekomen. Ten eerste was ex niet zo aanwezig in mijn hoofd als ik had gedacht. Ten tweede heb ik minder gehuild dan ik had verwacht. Ten derde voel ik me na deze 3 dage zonder contact en het weer tot mezelf komen niet per se slechter als voordat ik hem leerde kennen. Het alleen zijn is wel weer even wennen maar mijn mentale toestand is eigenlijk onveranderd gebleven. Tijdens de relatie realiseerde ik me al dat ik aan mezelf moest aan werken, iets wat ik al veel eerder had moeten doen maar waar ik geen zin in had/te lui voor was/er geen vertrouwen in had dat het zou helpen. Nu echter voel ik dat dit een ommekeer geweest is. Deze relatie en hoe slecht ik me erin heb gevoeld, niet alleen over hem maar vooral ook over mezelf, was een teken aan de wand.

Dat ik nu eindelijk de kracht van het nu aan het lezen ben is tekenend aangezien dat boek al jaren op mijn wishlist stond maar ik kwam er gewoonweg nooit aan toe. Nu ben ik erin begonnen en het inspireert me enorm. Ik denk eigenlijk dat ik hier sterker uit ga komen. Dat ik er al sterker uitgekomen ben dan ik erin ben gegaan. Natuurlijk is het verdriet niet over, maar ik voel wel heel duidelijk dat dit alles niet voor niets is gebeurd.



En wat dat daten betreft: dat ga ik alleen doen als afleiding (ja ik weet het, geheel tegen de visie van Eckart in . Voordat ik ex leerde kennen wilde ik hier in de stad waar ik al 4 jaar woon maar nog nauwelijks sociale contacten heb mensen leren kennen. De taal beter leren, meer integreren. Tinder leek me daar wel een goede manier voor. Dat ik zo snel een klik zou hebben met iemand had ik niet verwacht, maar dat het niets is geworden is geen reden voor mij om niet gewoon vrolijk verder te gaan waar ik gebleven was. En .. om te zien hoe ik in de markt lig. Hier vinden ze mijn accent sexy dus dat is al een pré
Nog even een kort vraagje trouwens: ex had me overgehaald om niet meer alleen ebike te rijden en heeft zelfs mijn fiets voor me opgeknapt. Er moest het een en ander aan gebeuren en hij heeft alle onderdelen besteld en ook het achterwiel vervangen.

Nou heeft hij me nooit een rekening gestuurd voor die onderdelen. Ik heb hem wel gevraagd hoeveel het was en of hij me de rekeningen toe kon sturen maar het is daar niet meer van gekomen. Ik weet dat het om ongeveer 120 euro ging maar zeker weten doe ik het niet.



Geld maar overmaken toch? Ik wil niet dat daar hard feelings onstaan (als die er niet allang zijn )
Greenbean klinkt als een fijn weekend. Ik geloof er heilig in dat je heel erg verliefd kunt zijn en toch voor geen meter bij elkaar kunt passen omdat je gewoon niet de juiste dingen in elkaar naar boven haalt. Denk dat jullie ook zoiets hadden. Het komt echt wel goed.
Ik ben nog nooit ZO verliefd geweest, echt niet. Dat gevoel dat je de juiste bent tegengekomen, de ware hebt ontmoet. We voelden het allebei zo.

Bizar dat dat nergens op gebaseerd was. Ik wilde zo graag nog eens hoteldebotel verliefd worden in mijn leven en nu is het gebeurd en heeft het me niks gebracht.

Toch raar hoe dat kan.
zegt dat verliefde gevoel niet meer over je eigen gemoedstoestand? En is het niet heviger doordat er toch sprake was van aantrekken en afstoten?

Geen idee hoor, maar de verliefdheden die me wél wat brengen zijn altijd veel relaxter dan de heftige verliefdheden waar achteraf gezien áltijd een stukje onbereikbaarheid in zit. Geen verliefdheid zo hevig als een onbeantwoorde
Aantrekken en afstoten, sja... in het begin was dat er niet maar later wel. Maar toen was het eigenlijk ook al snel duidelijk dat het niet ging werken.
Alle reacties Link kopieren
Heb me ooit tijdens een college laten vertellen dat je sneller verliefd wordt als je je in een kwetsbare ofwel nieuwe situatie bevind. Blijkbaar zoeken we dan tocht onbewust houvast en overvalt het gevoel je volledig.



Hier 3 dates gepland en 0 uitgevoerd ???? 1 heb ik afgezegd, ander is afgezegd door de ander omdat hij ziek is (vind ik vaak een: not that into you excuus dus ga er vanuit dat het klaar is) en de laatste steeds maar geen datum. Maar ach, sta er luchtig in, vandaag weer 5 nieuwe matches. Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Alle reacties Link kopieren
@greanbeen. Gewoon laten gaan dat geld. Aks hij vind dat hij het nodig is, vraagt hij er wel om.



En ondertussen lekker door tinderen. Niks mis mee hoor
Wees meester en vormgever van jezelf
Hmm, ik voel mij geroepen om het eea iets te nuanceren denk ik.



Oké, ik roep wel vriendschap voor het leven, maar dat is uiteindelijk maar te bezien toch Maar beiden hebben wel zo'n gevoel, een bepaalde klik die we niet eerder gehad hebben bij iemand anders. Duidelijk geen romantische klik. Ik ga er in ieder geval in investeren en hopelijk doet hij dat ook. We gaan het zien



Misschien klink ik een beetje labiel en wel heel 'makkelijk', maar dat valt wel mee. Ben juist redelijk nuchter, tikkeltje gereserveerd. Wel een optimist, positief en blij ei
quote:greenbean schreef op 19 februari 2017 @ 17:41:

Nog even een kort vraagje trouwens: ex had me overgehaald om niet meer alleen ebike te rijden en heeft zelfs mijn fiets voor me opgeknapt. Er moest het een en ander aan gebeuren en hij heeft alle onderdelen besteld en ook het achterwiel vervangen.

Nou heeft hij me nooit een rekening gestuurd voor die onderdelen. Ik heb hem wel gevraagd hoeveel het was en of hij me de rekeningen toe kon sturen maar het is daar niet meer van gekomen. Ik weet dat het om ongeveer 120 euro ging maar zeker weten doe ik het niet.



Geld maar overmaken toch? Ik wil niet dat daar hard feelings onstaan (als die er niet allang zijn )



Fijn om te horen dat je een goed weekend gehad heb Het heeft je goed gedaan.



Ik zou een berichtje sturen om te vragen hoeveel het was.
quote:froufrou80 schreef op 19 februari 2017 @ 17:49:

zegt dat verliefde gevoel niet meer over je eigen gemoedstoestand? En is het niet heviger doordat er toch sprake was van aantrekken en afstoten?

Geen idee hoor, maar de verliefdheden die me wél wat brengen zijn altijd veel relaxter dan de heftige verliefdheden waar achteraf gezien áltijd een stukje onbereikbaarheid in zit. Geen verliefdheid zo hevig als een onbeantwoorde Dit.
Hm, ik heb eigenlijk niet zo'n zin om nu contact met hem op te nemen. Ik zou eerder het bedrag gewoon overmaken en als het te weinig is heeft hij pech.

Aan de andere kant zit ik nu door hem met een ticket naar Mallorca wat ik misschien niet ga gebruiken omdat hij zo nodig vroeg wilde boeken
Alle reacties Link kopieren
Kun je die bedragen tegen elkaar wegstrepen greenbean? Ik snap wel dat je nu geen zin hebt om hier contact over op te nemen.

Wel fijn om te lezen dat je een goed weekend gehad hebt!



Lovestar ,wat fijn dat je een goede vriend getroffen hebt. Die zijn ook heel wat waard!



Hier zit weinig schot in de zaak. Weinig leuke mannen, dus weinig matches en helaas al helemaal geen praters. Slechts 1 heeft het gesprek geopend met "hoi" maar op mijn vraag kwam geen reactie. Net als alle anderen die ik een berichtje stuurde. Hoe kom ik ooit aan een date als niemand wat zegt? Frustrerend....
quote:Lovestar schreef op 19 februari 2017 @ 16:26:

[...]

Verbaasd mij niks hoor Ik accepteer het dat jullie nu ook denken dat ik een gekkie ben



Dit zeg je nu wel lachend en heb je het eerder zien schrijven. Ik vind het niet grappig in elk geval. Een gekkie? Wie zou dat van jou moeten/willen denken?

Positief denken lieve lovestar



Ben benieuwd wat er uit jullie vriendschap rolt Zoveel herkenning vinden is in elk geval fijn!
Littlemissy,

het ticket was iets duurder dan die fietsonderdelen. En wie weet ga ik wel, alleen wordt het nu een verplichte vakantie in mijn eentje en daarvoor had ik zelf nooit mallorca uitgekozen. Dus wellicht moet ik het inderdaad maar laten zitten.



En wat jammer dat ze niet echt lijken te happen. Gewoon volhouden!
Alle reacties Link kopieren
@Greenbean leuk dat je een goed weekend had. Ik vind het stoer dat je aleen bent gegaan!



@Missmadame, nog nagedacht over wat je gaat doen met ict-er?



Mijn date is ziek. Ik heb hem Dinsdag voor het laast gezien . Ik vind het heel zielig voor hem en hoop dat hij heel snel beter wordt. Hij regeer wel veel minder en kort-af op appjes. Ik hoop dat het gewoon door ziek zijn komt en ik probeer mezelf niet gek te maken door er teveel over na te denken!



Nog leuke dates gepland deze week? Kom op dames!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je toch nog redelijk van het weekend hebt kunnen genieten Greenbean. Je komt heel sterk over in de berichtjes die je schrijft! Het is nu even een k*t-periode, maar uiteindelijk gaat het je vast een stap verder brengen (een dooddoener, ik weet het...). Wat betreft die kosten voor de fiets: als ik het geld zou kunnen missen, zou ik het overmaken (en dan inderdaad gewoon een geschat bedrag, zodat je geen contact hoeft op te nemen). Dan laat je in ieder geval zien dat je schoon schip wilt maken en niet bij elkaar in het krijgt wilt blijven staan.

Voor Mallorca: hij heeft ook een ticket neem ik aan? Is het dan niet raar / ongemakkelijk om op dezelfde vlucht (en misschien in hetzelfde hotel??) te zitten?



MissMadame: ja, sterkte vandaag! Althans, afhankelijk van wat je gaat doen... Hebben jullie dit weekend nog contact gehad?



FemmeForte: hmmm, jammer zo'n zieke date. Hopelijk knapt hij snel weer op. Inderdaad niet gaan piekeren over de berichtjes: hij is vast gewoon ziek, zwak en misselijk (daar zijn mannen heel goed in ), dus gewoon even afwachten hoe het is wanneer jullie elkaar weer zien. Dan is het vast weer helemaal goed!



LittleMissy: gewoon blijven volhouden hoor! Ik heb soms ook dat ik heel weinig matches heb en àls er dan een keer een match is, dat ze niet terugpraten. En op het andere moment heb ik ineens drie of vier leuke matches op één avond, waar allemaal gezellige gesprekken uit ontstaan (en dan swipe ik dus echt geen 100 keer op een avond hè )



Afgelopen zaterdag had ik ineens twee leuke matches waar ik gezellig mee gechat heb (waardoor ik wel de helft van WIDM heb gemist, maar dat terzijde). Met één van hen heb ik half en half afgesproken om morgenavond een drankje te gaan doen. Alleen nou appte accountant gisteren of ik zin had om morgen langs te komen. En eigenlijk heb ik daar veel meer zin in... Zeker ook omdat ik volgende week op wintersport ben en dit de enige mogelijkheid is om elkaar deze week nog te zien. Lastig.... aan de ene kant wil ik niet al mijn pijlen op accountant richten, omdat ik het idee heb dat we niet echt uit de 'date-fase' gaan komen (maar die is wel heel leuk!). Aan de andere kant: als ik nu morgenavond met die andere man afspreek weet ik bij voorbaat al dat ik mij niet helemaal kan openstellen of zo, omdat er ergens in mijn achterhoofd een stemmetje zegt 'je had nu ook bij accountant kunnen zitten'. Voelt ook niet echt eerlijk naar andere man toe...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de accountant doen zou ik zeggen. En die ander Mss later in de week nog?



En eh? Tinder werkt ook in Oostenrijk merk ik hier. Lol
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor de accountant gaan Neliba! Enjoy ;)
Neliba, zéker voor de accountant gaan! Dan hebben wij tenminste weer een smeuïg verhaal



Ik denk nog even na over dat geld, maar ik denk ook dat ik het uiteindelijk toch maar overmaak. Sowieso zat hij altijd over geld te zeuren dus dan wil ik niet dat dit tussen ons in blijft staan. Wacht er nog wel even een weekje of wat mee.

Wat betreft die vakantie: hij heeft waarschijnlijk een annuleringsverzekering dus ik denk dat hij gewoon afzegt. En het idiote was: we zaten niet op dezelfde vlucht. Hij had gewoon een vlucht geboekt die hem het beste uitkwam en dat helemaal niet met mij overlegd. Ik heb later zelf een aparte vlucht geboekt, hoe romantisch

Op de terugweg zaten we sowieso niet in hetzelfde vliegtuig want zijn kinderen komen daar naartoe en en dan heeft hij met hun nog een weekje daar.

We hadden airbnb geboekt als verblijf en volgens mij kun je dat wel makkelijk afzeggen. zelf boek ik dan een kamer in een hostal denk ik, in ieder geval op een plek waar veel andere mensen zijn.



Missmadame, sterkte voor vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Wat een eikel greenbean, voor zichzelf een vlucht regelen terwijl jullie samen op vakantie gingen! Wees blij dat je van hem af bent.
Ik tel de uren af tot ik weer naar huis kan... passen absoluut niet bij elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Huh Treezebees? Ben je nu bij / met die leuke date die voor jou eerder is teruggekomen van vakantie?? Of ben ik nu met iemand anders in de war?? Watskebeurt?!



Oké, jullie adviezen zijn duidelijk: morgen accountant dus



En Robertoooh, beetje leuke Tindervrouwen daar in Oostenrijk?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven