Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Yep zijn paar dagen weg... twijfels sloegen al eerder toe en dit was de ultieme test. Typisch gevalletje van in het begin mooiste van zichzelf laten zien en nu komt de ware aard boven...
quote:Treezebees schreef op 20 februari 2017 @ 10:07:

Ik tel de uren af tot ik weer naar huis kan... passen absoluut niet bij elkaaör!Sterkte! Al moet ik stiekem wel een beetje lachen om je berichtje. Sorry, waarschijnlijk is het helemaal niet leuk. Ben benieuwd naar je verslag!
Valt mee hoor, slik zijn vervelende gedrag weg en blijf vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Treez, zo'n weekend weg is inderdaad een behoorlijke test. Past in het rijtje 'klussen/(ikea)meubels in elkaar zetten' 'eerste familie-activiteit' & 'genant ziek zijn' ;) Succes nog met de laatste uren!



Greenbean: dat hij voor zichzelf de vlucht al had geboekt, vind ik echt verbazingwekkend. Ik zou dat geld overmaken om zo alle banden te verbreken.
Ladies, ik heb wat relativering nodig.

ff kort mijn situatie: sinds oktober aan het daten met fijne man, al vrij snel Tinder eraf gegooid, exclusiviteit afgesproken en wat we hebben noemen we een relatie.

Vrij snel de sleutel van z'n huis gekregen en beide doen we ons best om tijd voor elkaar vrij te maken. Ik vind het soms moeilijk om hoogte van hem te krijgen, kan ook komen doordat ik onzeker ben over "ons".

Waar het over gaat: al een paar keer gehint richting relatie status aanpassen op social media (géén idee waarom mijn hoofd dat ineens zo belangrijk vindt) gister zette een vriendin op haar fb dat ze een relatie heeft en ik maakte daar een opmerking over. Waarop hij antwoordde dat hij t weinig zin vond hebben omdat je t later dan weer terug moet aanpassen...

Dat vond mijn onzekere ego niet zo leuk dus dat gaf ik aan, waarop hij weer antwoorde dat hij me echt niet ziet als een korte scharrel en zeker niet m'n tijd verdoet.

Maar ja, het leed is al geleden (lekker dramatisch) en ik voel me nu onzeker als de pest over "ons".

Vanmorgen een briefje neergelegd met een flauw gedichtje en afgesloten met I love you, hebben we nog niet naar elkaar uitgesproken dus nu zit deze muts de rest van de dag op hete kolen.

Voor m'n gevoel kan t 2 kanten op en dat is misschien alleen maar beter maar in m'n hoofd zie ik spoken.

*zucht*

Iemand wijze raad?



(Kak das best een lang verhaal geworden, sorry)
Alle reacties Link kopieren
Stellar, ik vind altijd dat daden meer zeggen dan woorden. Zo'n facebook status is ook geen garantie dat het happily ever after zal zijn he.. Misschien zit hij wel met dezelfde onzekerheden die jij ook hebt en flapt hij er daarom die opmerking uit. Voelt het contact nog fijn? Doet hij ook lieve dingen voor je, zoals jouw briefje? Dan niet twijfelen en gewoon genieten van het moment.
Hij doet veel lieve dingen voor me dus in die zin voel ik absoluut dat t wederzijds is.

Ik had t nog niet bekeken vanaf zijn kant, dat hij ook onzeker kan zijn natuurlijk, dank je Noor!
Ik heb nog nooit mijn fb status aangepast. Zelfs niet bij enkele maanden daten. Vind het onbelangrijk.

Stel het zo lang mogelijk uit om nadien niet aan iedereen uitleg te moeten geven als het mis gaat. Tot nu toe een wijze beslissing gebleken .
Nou dan ben je wijzer dan ik Treezebees. Had een foto van ons op facebook gezet en het ook al aan iedereen verteld. Ik geloof dat ik dat nog wel het naarste vind: dat ik nu iedereen moet gaan vertellen dat het niets is geworden.

Wel jammer dat het niets gaat worden tussen jullie. Wat is er dan precies gebeurd tussen jullie, dat hij zich in het begin anders voordeed dan hij was? Wel heel naar als dat gebeurt trouwens.



Stellar, ik zou me niet teveel zorgen maken. Kijk inderdaad naar zijn daden en niet naar zijn woorden. Voor veel mensen is facebook nou eenmaal niet zo belangrijk. En wat gaat het de wereld eigenlijk aan of je een relatie hebt of single bent?



Noor, we waren nog in overleg waar we heen zouden gaan. Ik wist nog niet zeker of ik naar Mallorca wilde aangezien de tickets vrij duur waren. Het hing er ook een beetje vanaf of ik vrij kon krijgen op de dag dat er een goedkoop ticket was. Ik was daar op mijn werk mee bezig en toen heeft hij ondertussen voor zichzelf gewoon al een vlucht naar Mallorca geboekt. En toen moest ik ook naar Mallorca en gelukkig kon ik toch een redelijk goedkoop ticket krijgen, maar als dat niet was gelukt dan had ik ook nog eens veel duurder moeten vliegen. Hij heeft daarin geen moment rekening met me gehouden. Eigenlijk hadden toen bij mij de alarmbellen al moeten gaan rinkelen, maarja, ik had nou eenmaal in mijn hoofd dat hij de liefde van mijn leven was en nam dit dan ook voor lief.



Ik weet ook nog goed dat toen we er een paar dagen tussenuit gingen met kerst hij naar 1 of ander duur welnesscentrum wilde. Dat bleek uiteindelijk vol en te duur en toen zei hij dat hij dan eigenlijk maar gewoon hier wilde blijven want dan konden we veel geld besparen.

Ik zei toen dat ik graag even weg wilde en dat het voor mij echt niet zo luxe hoefde te zijn. Mijn ervaring is dat je voor weinig geld op de meest mooie en bijzondere plekken kan zitten.

Waarop hij antwoordde: ja je hebt gelijk, maar ik dacht dat jij zo'n luxevrouwtje was!!

Natuurlijk was dat weer een grapje maar ik voelde me echt beledigd. Ik heb altijd mijn eigen deel betaald, heb hem nooit voor me laten betalen, taal helemaal niet naar luxe en dat kon hij toen ook al weten en dan zegt hij ineens dat. Ik vond het echt een rare opmerking, maar zoals ik al zei: ik had nou eenmaal in mijn hoofd dat dit de liefde van mijn leven was dus wilde ik er ook voor gaan.



En nu hou ik erover op en ga ik Eckhart Tolle lezen



Iemand nog een spannende date (gehad?)?
quote:Eva- schreef op 20 februari 2017 @ 08:06:

[...]



Dit zeg je nu wel lachend en heb je het eerder zien schrijven. Ik vind het niet grappig in elk geval. Een gekkie? Wie zou dat van jou moeten/willen denken?

Positief denken lieve lovestar



Ben benieuwd wat er uit jullie vriendschap rolt Zoveel herkenning vinden is in elk geval fijn!



Oké.....Werd een beetje emotioneel van je bericht.......Het raakt een gevoelige snaar. Ik ben gewend, of dat gevoel had ik vroeger met name, dat ik mij vaak onbegrepen voelde. Een kwetsbaarheid van vroeger. Dat is tegenwoordig minder (dankzij therapie ) maar het steekt soms de kop op.



Maar op zich snap ik wel de bezorgdheid van iedereen. Niet om alles weg te relativeren, maar ook wel een beetje realistisch te blijven. Ik ga ervan uit dat weinig mensen dit begrijpen, zo snel het gaat en intens. De manier waarop ik mij hierover uitlaat kan best wel emotioneel instabiel overkomen Ik vind zelf niet dat ik dat ben, maar kan mij voorstellen dat anderen dat denken. Maar dan vul ik het in voor jullie

Ik ben dus best geraakt door deze plotselinge handreiking van jou. Ik ontvang de van harte



Ik ben ook benieuwd! Hij heeft mij al bij uitgenodigd waar ik zijn familie en vrienden ga zien, leuk Hij zou ook vanavond langskomen, maar dat staat inmiddels op losse schroeven omdat we beide moe zijn haha.
quote:neliba schreef op 20 februari 2017 @ 09:06:

....



Afgelopen zaterdag had ik ineens twee leuke matches waar ik gezellig mee gechat heb (waardoor ik wel de helft van WIDM heb gemist, maar dat terzijde). Met één van hen heb ik half en half afgesproken om morgenavond een drankje te gaan doen. Alleen nou appte accountant gisteren of ik zin had om morgen langs te komen. En eigenlijk heb ik daar veel meer zin in... Zeker ook omdat ik volgende week op wintersport ben en dit de enige mogelijkheid is om elkaar deze week nog te zien. Lastig.... aan de ene kant wil ik niet al mijn pijlen op accountant richten, omdat ik het idee heb dat we niet echt uit de 'date-fase' gaan komen (maar die is wel heel leuk!). Aan de andere kant: als ik nu morgenavond met die andere man afspreek weet ik bij voorbaat al dat ik mij niet helemaal kan openstellen of zo, omdat er ergens in mijn achterhoofd een stemmetje zegt 'je had nu ook bij accountant kunnen zitten'. Voelt ook niet echt eerlijk naar andere man toe...



Ik zou gewoon lekker doen waar je zin in heb Verzet dat drankjes drinken naar de dag erna of verderop in de week. Je ziet wel hoe het loopt met jullie en in de tussentijd er lekker van nemen

En inderdaad, het is niet helemaal fair naar die andere man toe. Zou er ook niet helemaal vrij en open zitten. Het is duidelijk dat je voor de accountant 'gaat' en ondertussen date je verder
quote:greenbean schreef op 20 februari 2017 @ 09:45:

Neliba, zéker voor de accountant gaan! Dan hebben wij tenminste weer een smeuïg verhaal



Ik denk nog even na over dat geld, maar ik denk ook dat ik het uiteindelijk toch maar overmaak. Sowieso zat hij altijd over geld te zeuren dus dan wil ik niet dat dit tussen ons in blijft staan. Wacht er nog wel even een weekje of wat mee.

Wat betreft die vakantie: hij heeft waarschijnlijk een annuleringsverzekering dus ik denk dat hij gewoon afzegt. En het idiote was: we zaten niet op dezelfde vlucht. Hij had gewoon een vlucht geboekt die hem het beste uitkwam en dat helemaal niet met mij overlegd. Ik heb later zelf een aparte vlucht geboekt, hoe romantisch

Op de terugweg zaten we sowieso niet in hetzelfde vliegtuig want zijn kinderen komen daar naartoe en en dan heeft hij met hun nog een weekje daar.

We hadden airbnb geboekt als verblijf en volgens mij kun je dat wel makkelijk afzeggen. zelf boek ik dan een kamer in een hostal denk ik, in ieder geval op een plek waar veel andere mensen zijn.



Missmadame, sterkte voor vandaag!Serieus?
quote:Treezebees schreef op 20 februari 2017 @ 10:07:

Ik tel de uren af tot ik weer naar huis kan... passen absoluut niet bij elkaar!



Oh nee Zo erg????

Wat jammer!
quote:Treezebees schreef op 20 februari 2017 @ 10:24:

Valt mee hoor, slik zijn vervelende gedrag weg en blijf vriendelijk.
quote:stellar schreef op 20 februari 2017 @ 11:10:

Ladies, ik heb wat relativering nodig.

ff kort mijn situatie: sinds oktober aan het daten met fijne man, al vrij snel Tinder eraf gegooid, exclusiviteit afgesproken en wat we hebben noemen we een relatie.

Vrij snel de sleutel van z'n huis gekregen en beide doen we ons best om tijd voor elkaar vrij te maken. Ik vind het soms moeilijk om hoogte van hem te krijgen, kan ook komen doordat ik onzeker ben over "ons".

Waar het over gaat: al een paar keer gehint richting relatie status aanpassen op social media (géén idee waarom mijn hoofd dat ineens zo belangrijk vindt) gister zette een vriendin op haar fb dat ze een relatie heeft en ik maakte daar een opmerking over. Waarop hij antwoordde dat hij t weinig zin vond hebben omdat je t later dan weer terug moet aanpassen...

Dat vond mijn onzekere ego niet zo leuk dus dat gaf ik aan, waarop hij weer antwoorde dat hij me echt niet ziet als een korte scharrel en zeker niet m'n tijd verdoet.

Maar ja, het leed is al geleden (lekker dramatisch) en ik voel me nu onzeker als de pest over "ons".

Vanmorgen een briefje neergelegd met een flauw gedichtje en afgesloten met I love you, hebben we nog niet naar elkaar uitgesproken dus nu zit deze muts de rest van de dag op hete kolen.

Voor m'n gevoel kan t 2 kanten op en dat is misschien alleen maar beter maar in m'n hoofd zie ik spoken.

*zucht*

Iemand wijze raad?



(Kak das best een lang verhaal geworden, sorry)



Geeft niet

Ik heb geen Fb en hang dus niet teveel aan de status. Mijn vorige vriend veranderd die pas na 2 jaar ofzo



Maar wat ik dik gedrukt heb, dat vind ik dus niet zo leuk als ik dat zou horen.....Want dan lijkt het net alsof hij er rekening mee houdt. Wat ergens realistisch/nuchter is, maar niet van toepassing als het goed tussen jullie is. Waarom zou je zoiets zeggen??



My 2 cents. Door het hele gedoe ben je denk ik een beetje emotioneel geloof ik Je hebt een flauw gedichtje geschreven en I love you, zou je dat ook vandaag gedaan hebben als er niks voorgevallen was? Eigenlijk 'dwing' je hem zijn gevoelens te uitten naar jou.
quote:greenbean schreef op 20 februari 2017 @ 14:48:

Nou dan ben je wijzer dan ik Treezebees. Had een foto van ons op facebook gezet en het ook al aan iedereen verteld. Ik geloof dat ik dat nog wel het naarste vind: dat ik nu iedereen moet gaan vertellen dat het niets is geworden.

Wel jammer dat het niets gaat worden tussen jullie. Wat is er dan precies gebeurd tussen jullie, dat hij zich in het begin anders voordeed dan hij was? Wel heel naar als dat gebeurt trouwens.



Stellar, ik zou me niet teveel zorgen maken. Kijk inderdaad naar zijn daden en niet naar zijn woorden. Voor veel mensen is facebook nou eenmaal niet zo belangrijk. En wat gaat het de wereld eigenlijk aan of je een relatie hebt of single bent?



Noor, we waren nog in overleg waar we heen zouden gaan. Ik wist nog niet zeker of ik naar Mallorca wilde aangezien de tickets vrij duur waren. Het hing er ook een beetje vanaf of ik vrij kon krijgen op de dag dat er een goedkoop ticket was. Ik was daar op mijn werk mee bezig en toen heeft hij ondertussen voor zichzelf gewoon al een vlucht naar Mallorca geboekt. En toen moest ik ook naar Mallorca en gelukkig kon ik toch een redelijk goedkoop ticket krijgen, maar als dat niet was gelukt dan had ik ook nog eens veel duurder moeten vliegen. Hij heeft daarin geen moment rekening met me gehouden. Eigenlijk hadden toen bij mij de alarmbellen al moeten gaan rinkelen, maarja, ik had nou eenmaal in mijn hoofd dat hij de liefde van mijn leven was en nam dit dan ook voor lief.



Ik weet ook nog goed dat toen we er een paar dagen tussenuit gingen met kerst hij naar 1 of ander duur welnesscentrum wilde. Dat bleek uiteindelijk vol en te duur en toen zei hij dat hij dan eigenlijk maar gewoon hier wilde blijven want dan konden we veel geld besparen.

Ik zei toen dat ik graag even weg wilde en dat het voor mij echt niet zo luxe hoefde te zijn. Mijn ervaring is dat je voor weinig geld op de meest mooie en bijzondere plekken kan zitten.

Waarop hij antwoordde: ja je hebt gelijk, maar ik dacht dat jij zo'n luxevrouwtje was!!

Natuurlijk was dat weer een grapje maar ik voelde me echt beledigd. Ik heb altijd mijn eigen deel betaald, heb hem nooit voor me laten betalen, taal helemaal niet naar luxe en dat kon hij toen ook al weten en dan zegt hij ineens dat. Ik vond het echt een rare opmerking, maar zoals ik al zei: ik had nou eenmaal in mijn hoofd dat dit de liefde van mijn leven was dus wilde ik er ook voor gaan.



En nu hou ik erover op en ga ik Eckhart Tolle lezen



Iemand nog een spannende date (gehad?)?



Komt ie weer:

Sorry Gb, maar zat je echt op zo'n grote roze wolk? Klinkt hard, maar bedoeld als tough love van mij Ik vind het oprecht zorgwekkend dat je zoveel signalen gemist heb en de vele ronduit kutopmerkingen geaccepteerd heb. Vrouw! Waar is je zelfrespect en gezonde volwassene?
Lovestar, niet onzeker zijn, volgens mij vinden de meesten hier jou gewoon erg lief hoor

Je komt weliswaar wat wispelturig over maar ik vind je adviezen erg waardevol en je neemt voor iedereen de tijd. Ik ben blij dat je hier meeschrijft!
quote:Lovestar schreef op 20 februari 2017 @ 15:45:

[...]





Komt ie weer:

Sorry Gb, maar zat je echt op zo'n grote roze wolk? Klinkt hard, maar bedoeld als tough love van mij Ik vind het oprecht zorgwekkend dat je zoveel signalen gemist heb en de vele ronduit kutopmerkingen geaccepteerd heb. Vrouw! Waar is je zelfrespect en gezonde volwassene?



Ja, ben daar zelf ook van geschrokken hoor. Ik moet ook zeggen dat ik nog niet eerder zo'n soort relatie heb gehad. En gelukkig duurde dit niet zo lang. Maar je hebt wel gelijk. Ik denk dat ik zo graag wilde, zo erg hoopte dat dit het zou zijn, dat ook echt voelde en daardoor een aantal signalen heb gemist. En niemand is perfect he. Bovendien was vriend in die tijd nog ontzettend lief voor mij. Gedurende die paar dagen weg heeft hij me bedolven met complimentjes, aandacht en liefdesliedjes. Er was dus voor mij niet echt een reden om ergens aan te twijfelen.



Bovendien, wanneer iemand alles afdoet als grapje, zelfs de meest vreemde opmerkingen, wat moet je dan nog denken? Ik vond het een behoorlijke mindfuck eerlijk gezegd. Lag het nou aan mij, aan mijn overgevoeligheid of zit er bij hem een steekje los.

Ik heb gedurende de relatie vooral gedacht dat het aan mij lag. Ik begin nu langzamerhand tot de conclusie te komen dat er eerder met hem iets mis is.
quote:Lovestar schreef op 20 februari 2017 @ 15:42:

[...]





Maar wat ik dik gedrukt heb, dat vind ik dus niet zo leuk als ik dat zou horen.....Want dan lijkt het net alsof hij er rekening mee houdt. Wat ergens realistisch/nuchter is, maar niet van toepassing als het goed tussen jullie is. Waarom zou je zoiets zeggen??



My 2 cents. Door het hele gedoe ben je denk ik een beetje emotioneel geloof ik Je hebt een flauw gedichtje geschreven en I love you, zou je dat ook vandaag gedaan hebben als er niks voorgevallen was? Eigenlijk 'dwing' je hem zijn gevoelens te uitten naar jou.



Spijker op z'n kop... dat was precies wat mij triggerde. Als je daar nu al rekening mee houdt kan je net zo goed nooit iets doen denk ik.

Dat flauwe gedichtje had ik ook in de Valentijnskaart geschreven die ik vergeten was mee te nemen. (We deden een verlate Valentijn) dus ik had het sowieso "gezegd" maar nu is het extra mieterig omdat ik er niet bij ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 20 februari 2017 @ 14:48:

Iemand nog een spannende date (gehad?)?



Nou zal ik dan maar weer even komen binnenvallen met iets luchtigs



Ik had dus een man op tinder ontmoet die mij kriebels in mijn buik bezorgde tijdens het telefoneren en chatten. Hij is acteur Toevallig zou hij zaterdag gaan stappen in de stad waar ik woon (hij heeft vrienden hier). Dus ik m'n vrienden opgetrommeld. We gaan echt nóóit meer stappen. We worden te oud. Maar hey dit was een goed excuus. Ik had al m'n vrienden al foto's laten zien van hoe knap hij was etc.



Ik mezelf eindelijk weer eens uitgebreid geschoren Sexy jurkje aangedaan. Haren gekruld. Eerst moed ingedronken met een paar vriendinnen en toen uiterst alert en met m'n meest sexy loopje de stad in. Ik had al helemaal geidealiseerd hoe we elkaar zouden ontmoeten. Ik kom de kroeg in, hij aan de bar, hij draait zich om... kijkt verbaasd dat ik er ben + dat ik zo knap ben in het echt... ik loop naar hem toe, er is een gigaaantisch connectie en spanning tussen ons.



Het ging zo:

Ik stond in de kroeg en er was een remix van 'ik ben een klein geel visje' ofzo op. Muziek stond kneiterhard en ik stond naast de rookmachine waardoor ik binnen 10 minuten een stem had alsof ik een ketterroker was. Ineens zie ik een grote grijns verschijnen op de gezichten van m'n vrienden, ik vraag waarom ze zo moeten giebelen. Dan word ik op mijn rug getikt. ik draai me om... "hoooooi jeeeeeempooooo!".



Je raadt het al...

HIJ WAS KLEIN

HIJ KWAM NIET EENS TOT M'N SCHOUDER



Ik had expres al geen hakken aangedaan voor het geval dat.



Het ergste was dat hij mij dus helemaal geweldig vond en ik de rest van de avond niet meer van hem af kwam.



Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Jempo, wat een tegenvaller. Ik lach erom omdat je het zo heerlijk hebt omschreven. Ben je snel in de rookwolk verdwenen?
Inderdaad een geniaal verhaal Jempo
Alle reacties Link kopieren
quote:Noor226 schreef op 20 februari 2017 @ 16:12:

Hahaha, Jempo, wat een tegenvaller. Ik lach erom omdat je het zo heerlijk hebt omschreven. Ben je snel in de rookwolk verdwenen?



Ja ik krijg net een app'je... "Heeeey waar was je nou ineens zaterdag? Ineens was ik je kwijt! :O"



Ik moet nog even goed nadenken wat ik ga zeggen...
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 20 februari 2017 @ 16:15:

Inderdaad een geniaal verhaal Jempo Hoop dat ik een glimlach op je gezicht heb getoverd greenbean
Oh Treez wat enorme tegenvaller weer. Bah...ik had zo goede hoop voor je dit keer. Echt jammer voor je. Ben je teleurgesteld?



Jempo wat een geweldig verhaal. Hoe je het opschrijft, is het net of ik het mee beleef. Jammer van zijn lengte



Ik heb vrijdag een date staan. Ik dacht toch maar weer eens te gaan tinderen. Dus vrijdag een date en een lekker lopend gesprek waar iets moeilijker een date mee te plennen is. We zullen zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven